Jump to content

Schimb Ulei Cutie De Viteze/servodirectie


catala2k
 Share

Postare recomandată

E senzorul de nivel/temperatura ulei. Semanalizeaza cu galben in bord nivelul scazut in baia de ulei (a motorului).

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil a fost inlocuita baia de ulei in trecut...

 

Cred ca la iarna vei vedea o diferenta la acest 80w-90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur se va vedea diferenta, 75W90 e sintetic si are vascozitate mai mica la rece. Iti va intra greu in viteze iarna dupa pornirea la rece, deci eu zic ca nu ai procedat bine ca ai bagat 80w90...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

salut!da m-am gandit si eu ca o sa intre un pic mai greu in viteze ,dar  am zis ca o sa merg in jur de 30.000 de km cu el si dupa il schimb.cred ca o sa fac asta pana in  iarna.referitor la senzorul acela de temperatura a uleiului si presiune nu are bagata nici o mufa o sa caut astazi mai bine poate e scoasa.eu am maisna din noiembrie anul trecut si  cand am inscriso am aflat ca nu  este motorul ei este schimbat si omologat.pe cutie am semnul de vw.cel care a schimbat motorul a zis ca l-a luat de pe un passat.ma gandesc ca poate instalatia de skoda mea nu are prevazuta asa ceva..adica mufa aceea..va salut si va multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in principiu trebuia sa fie mufa si la Skoda... 

 

daca la scanare nu ti-a dat niciodata eroare pe senzorul respectiv, inseamna ca masina nu a avut asa ceva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Mie imi intra greu in viteze,agata....,dupa schimbarea uleiului din cutie merge ca noua.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La benzinare care e codul de ulei de cutie? Si ce ulei se recomanda? Citeam mai sus ca agata si dupa schimb nu mai agata. Mi se mai intampla si mie in primele doua trepte sa mai agate. Vorba unui coleg care a postat pe aici, incerc si eu varianta cea mai simpla si ieftina... Masina are 203 000 km din 2007, motor BFQ. Si nu i s-a schimbat pana acum uleiul.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul cutiei este 02K, ulei 75W90, Pentru treapta 1 si 2 vezi sa nu iti prinda mansonul de la schimbatorul de viteze, eu am schimbat cu unul din piele(confectionat dupa cel original de din vinilin care se crapase) si am omis initial sa pun acel elastic de pe interior care nu permite mansonului sa se agate in patina.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru treapta 1 si 2 vezi sa nu iti prinda mansonul de la schimbatorul de viteze, eu am schimbat cu unul din piele(confectionat dupa cel original de din vinilin care se crapase) si am omis initial sa pun acel elastic de pe interior care nu permite mansonului sa se agate in patina.

La asta nu m-am gandit! Nu m-am uitat niciodata cand schimb daca apuca mansonul ala. Dar totusi tind sa cred ca nu e asta pentru ca atunci cand plec de pe loc nu agata ci numai cand bag I-a si a II-a din trepte superioare mai face figuri...

Modificat de Helloween
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele cu intratul in viteze la cutiile astea sunt in general datorate timoneriei, care are o multime de parghii si articulatii, nicidecum uleiului. La cutiile de pe diesel, cu timonerie pe cablu, face "minuni" schimbarea uleiului cand agata in tr.2 in general. Deci in prima faza ti-as recomanda sa mergi la cineva priceput sa-ti regleze putin timoneria...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

va rog mult spuneti`mi si mie exact cat ulei intra in cutia de viteze la OT 1,9ALH?

Modificat de ady17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult,intreb pt ca nenea mecanicu` mi`a zis sa iau 3L iar cel de la magazinul de piese auto 2L si nu stiam pe cine sa cred,si mai citisem ca unii au bagat 2,5 altii 1,9 si eram bagat in ceata de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci n`a vrut sa intre mai mult de 1,40L,se poate intampla ceva pt ca mi se pare ca a intrat cam putin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca nu s-a scurs bine tot uleiul din cutie, ar fi trebuie sa-ti mai intre vreo jumatate de litru. Ori masina nu a fost pe plan perfect drept, ori nenea nu a lasat sa se scurga bine uleiul. Dar daca ti-a zis sa iei 3 litri si ti-a bagat doar jumatate, inseamna ca e "priceput"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! Am si o problema la skodita cu CV. Imi agata in vitezele 2 si 4 si reusesc cu greu sa o scot din treapta 2&4. Am observat ca aceasta problema dispare in totalitate la pornire si apare mai tarziu in mers. Am zis sa schimb uleiul si m am hotarat sa cumpar 75W90 / 1L  LIQUI MOLY GL-4/5u. Din ce am vazut o sa am nevoie de 2 L. (1.7 L in autodata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine cauta uleiul de actiune pt cutiile ce agata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alinworm, citeste postul meu mai vechi:

Problemele cu intratul in viteze la cutiile astea sunt in general datorate timoneriei, care are o multime de parghii si articulatii, nicidecum uleiului. La cutiile de pe diesel, cu timonerie pe cablu, face "minuni" schimbarea uleiului cand agata in tr.2 in general. Deci in prima faza ti-as recomanda sa mergi la cineva priceput sa-ti regleze putin timoneria...

Daca era problema datorata uleiului, iti agata cel mai mult in vitezele inferioare, in niciun caz in a patra.

 

Andrei, iti spun din proprie experienta, ca nici uleiul de actiune G 052 512 A2 nu rezolva problemele la cutiile astea. Problema lor tine de conceptie, aceea timonerie complicata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eram pe telefon, nu am vazut ca e benzinarul cu timonerie pe tije. Am crezut ca e dieselul pe cabluri.

 

Da, mai degraba verificata timoneria. Si daca totusi vrei sa schimbi uleiul, pune originalul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si de ce la rece merge f bine ?  dupa ce se incalzeste apare problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa zic, incearca si un schimb de ulei, ca nu pierzi mare lucru. Cazul tau poate fi exceptia care confirma regula !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori mai iei la misto ori vorbim in gol aici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

regula ar fi ca timoneria pe tije genereaza problema, nu uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar problema daca ar  fi de la timonerie nu ar trebui sa fie permanenta? sau macar sa intre si sa iasa un pic mai greu la rece. Mie la rece imi merge perfect, iese f usor. Zica ca fiind uleiul slab sau incomplet nu se unge bine cutia si cand se incalzeste incepe sa agate. 

Acum asta este doar parerea mea, am vazut ca la multi s a rezolvat aceasta problema la schimbul uleiului. O alta varianta este si schimbul lichidului de frana din sistemul abreiajului.

 

Primul pas este sch uleiului din CV. Pe urma mai vedem....Masina are 143k KM din 2004. Uleiul din cutie e 100% OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!