Jump to content
Sign in to follow this  
Puiu

TDI cu litere rosii

Recommended Posts

LaurentiuD
Are cineva care este diferenta intre un TDI de 110cp (cu i-ul rosu) si unul normal de 90 de cai?

Diferentele sunt mai multe, la motor ma refer,

in primul rand diferenta de kw: 110cp (81kw) - 90cp (66kw),

codul de motor: 110cp ASV - 90cp ALH,

In schimb ambele motoare sunt cu pompa distribuitoare si la fel de zgomotoase. Diferenta din cate stiu, sper sa nu gresesc, este la sistemul de injectie, ASV -ul de 110cp are injectoarele mai mari , am auzit ca de aici rezulta un consum mai mic?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
macbeni
Va zic eu! Deci pe VW, pana in 2000, I rosu = 95CP iar DI rosu inseamna 115CP. In 2001 doar pe Golf, DI rosu inseamna 110CP. Iar dupa 2001, tot ce inseamna I rosu = 100CP si DI rosu = 130CP. Iar pe Audi :D exista doar I rosu care inseamna 130CP iar la 2.5 TDI(163Cp) cand are I rosu, vine automat cu quattro si are 180 CP.

eu am passat 2002 TDI cu 100 cai, cutie automata. break. :D este posibil sa aibe 130 cai si sa nu stiu eu? :D acum citesc de pe talon: 74kw.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Florin_1970
eu am passat 2002 TDI cu 100 cai, cutie automata. break. :D este posibil sa aibe 130 cai si sa nu stiu eu? :D acum citesc de pe talon: 74kw.

nu cred. si golful meu are DI rosu dar are tot 74kw si e din 2002. am inteles de la cineva ca poate fi adusa la 130CP prin ,,cipare-a" motorului contra a 350E cu tva inclus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
razdan

:soothe[1]: Vezi postul acesta si restul topicului respectiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites
soundmaker

Passat din 2000 T+DI rosu - 115 CP

Share this post


Link to post
Share on other sites
SRV-JM
Va zic eu! Deci pe VW, pana in 2000, I rosu = 95CP iar DI rosu inseamna 115CP. In 2001 doar pe Golf, DI rosu inseamna 110CP. Iar dupa 2001, tot ce inseamna I rosu = 100CP si DI rosu = 130CP. Iar pe Audi :( exista doar I rosu care inseamna 130CP iar la 2.5 TDI(163Cp) cand are I rosu, vine automat cu quattro si are 180 CP.

automat sigur,nu!

Eu am si nu este "automat quattro"...ci doar tiptronic.:offtopic:

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
livachis68

trimite-mi te rog nr. tau de telefon

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alexul

CE INSEAMNA (PD)....CA NU STIU

MERCI

Share this post


Link to post
Share on other sites
audi_fan

pumpe duse. sau mai pe romaneste... pompa duza (injector).

Share this post


Link to post
Share on other sites
sergiusan

Eu am Golf Variant 2001 DI rosu, 85kW(115CP) cu PD.

Share this post


Link to post
Share on other sites
adrg

Passat 2000 - 1.9 TDI - 85kw/115CP motor AJM

Oricum, doar ceea ce scrie in cartea tehnica este aprope sigur adevarat (daca nu este masluita).

Edited by adrg

Share this post


Link to post
Share on other sites
ABC

m-ati bagat in ceata de tot

am 19 cu DI rosu si motor AVX dar nimei nu a pomenit motorul asta pe aici iar eu habar n-am ce inseamna asta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alinutz

salut

am si eu un passat TDI de 101 cp si are DI rosu

recent i-am facut 130 cp (o scos ceva limitare electonica) fara chip

motoru ii AVB

acuma nush care-i regula la vw cu D, cu I rosu

cum zicea careva in paginile anterioare dupa anu de fabricatie

Share this post


Link to post
Share on other sites
DragonBallz

Eu am DI rosii si am 101 CP, am inteles ca e in functie de ani cum sunt exprimati nr de cai in nr de litere rosii.

Alinutz cati km avea masina ta cand i-ai facut 130 de caluti si cat are acum?

Share this post


Link to post
Share on other sites
calin_bm
salut

am si eu un passat TDI de 101 cp si are DI rosu

recent i-am facut 130 cp (o scos ceva limitare electonica) fara chip

motoru ii AVB

acuma nush care-i regula la vw cu D, cu I rosu

cum zicea careva in paginile anterioare dupa anu de fabricatie

ce limitare i-a scos??????

Share this post


Link to post
Share on other sites
GargareONline
Va zic eu! Deci pe VW, pana in 2000, I rosu = 95CP iar DI rosu inseamna 115CP. In 2001 doar pe Golf, DI rosu inseamna 110CP. Iar dupa 2001, tot ce inseamna I rosu = 100CP si DI rosu = 130CP. Iar pe Audi :D exista doar I rosu care inseamna 130CP iar la 2.5 TDI(163Cp) cand are I rosu, vine automat cu quattro si are 180 CP.

Eu am golf 4 2002 cu I rosu motorul este ALH deci nu e PD si in talon scrie 90CP sa am oare 100CP eu nu cred :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alinutz

practic diferentza de putere a acestor motoare se afla in softu calculatorului

Pt Dragon Masina avea 160.000 km cand i-am facut 130 cp si acum are 180.000 km

mai habar nu am ce i-o scos de pe acolo ca tipu o luat o piesa (o cutie probabil ceva "calculator" de pe acolo) o mers la el acasa , o rezolvat treaba o montat totul la loc si am testat-o.

eu n-am vazut mare lucru :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
sm33

Eu am Passat Variant de 131 cp din 2005 si are numai I-ul rosu. Pana la urma puterea este generata de motor nu este data de culoarea literelor. Personal aceasta imparire dupa culoarea literelor mi se pare pur comerciala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
oaspetele
practic diferentza de putere a acestor motoare se afla in softu calculatorului

1 aprilie a trecut de mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nick.sb

Si eu am Golf IV, 1.9 TDI PD 74kw - 101 CP din 12/2000, Cod motor ATD. Dupa 2002, daca nu ma insel TDI are 130 CP.

Share this post


Link to post
Share on other sites
stefanpaul

Mai exista asta la Passat :

V6 TD cu un I rosu - 150 cp.

V6 T D si I rosu - 163 cp

V6 TDI toate - 180 cp.

Edited by StefanGolfR32

Share this post


Link to post
Share on other sites
FLorin D

Of, vreti sa spuneti ca de fapt exista posibilitatea ca un Passat din 2002 cu DI rosii, cumparat din Franta, sa aiba 74 de KW in loc de 96 KW ???

In cartea masinii scrie ca are 74 KW, dar eu credeam ca e un bluf :Driver:

Share this post


Link to post
Share on other sites
calin_bm

citind de la un capat la altul intreg topicul....trebuie sa recunosc ca nu am ajuns la nici o concluzie.poate nu ma duce capul dar totusi....nu e nimeni avizat in masura sa ne spuna ce si cum?adica ce e corect,ceea ce scrie in CI a masinii sau ce e pus pe motor?ca ,ce e pus in spate e pur comercial,adica poti sa iti pui tu toate literele rosii...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Agopteam

Ce varza a iesit din topicul asta.

Rog un moderator sa faca curat, dau o br la urmatoarea intilnire.

Eu am 1.9 tdi(di rosu; asz) 96 kw (apropo in talon sunt trecuti kw nu cp), dar nu am vw :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
theo

Golf variant 2002, DI rosu, ASZ, 96 kw, 131 cp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri