Jump to content
Sign in to follow this  
Puiu

TDI cu litere rosii

Recommended Posts

Puiu

Salut,

Am si eu o nelamurire legata de aceste litere rosii de la TDI. Eu stiam ca aceste litere diferentiaza CP. Ma insel sau ... ??? Azi am vazut un Bora ( 2000 ) 115 CP si un Golf ( 2001 ) 100 CP ambele cu DI rosu (si pe portbagaj si pe capacul de la motor). Erau reale sau nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cristi KON

Si cu toate astea , am vazut si passaturi noi cu tdI adik doar cu i rosu si 100 de cai , clar PD .

Vreau si eu un link sa la lamuresc (sunt pariuri la mijloc)

Share this post


Link to post
Share on other sites
toni

Nu cred ca exista pe forum detaliat absolut toate semnificatiile. Spun asta pentru ele s-au schimbat in functie de generatie si de anul de fabricatie pe alocuri, nu exista o regula in tot grupul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
alexrosiu

La Golf:

TDI = 90 cp

TDI = 110 cp

TDI = 115 cp sau 130 cp (in functie de generatie)

TDI = 150 cp

Regula 3 (edited) am vazut-o si pe Passat.

La Polo nu stiu exact cum se face lettering-ul, dar sigur este altfel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vlad MHL

Va zic eu! Deci pe VW, pana in 2000, I rosu = 95CP iar DI rosu inseamna 115CP. In 2001 doar pe Golf, DI rosu inseamna 110CP. Iar dupa 2001, tot ce inseamna I rosu = 100CP si DI rosu = 130CP. Iar pe Audi :) exista doar I rosu care inseamna 130CP iar la 2.5 TDI(163Cp) cand are I rosu, vine automat cu quattro si are 180 CP.

Share this post


Link to post
Share on other sites
alexrosiu

Eu, voinea si chris avem I rosu, masinile sunt din 99 si avem 110 cp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cristi KON

Vlad MHL ....Nu ai nici o treaba ....

Cand ai vazut tu motoare vw tdi de 95 de cai ?

alexrosiu

mai este si tdi=100 cp

tdi= 180 cp audi

tdi=75 cp polo

Share this post


Link to post
Share on other sites
chris

Nu va enervatzi, cai sunt trecutzi in talon, literele rosi se pot schimba :)

Nici cei de la VW nu cred ca mai stiu exact ce inseamna, de multe ori acelasi semn indica nr. de cai diferitzi:

TDI (DI=rosii) =115 sau 130cp

Indicativele variaza in functie de model si de anul de fabricatzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andi TDI
Indicativele variaza in functie de model si de anul de fabricatzie

Super corect !

Culoarea rosie a diferitelor litere este un instrument de marketing.

Tocmai din acest motiv trebuie indicat tipul motorului si nu culoarea literelor cand se discuta orice problema tehnica.

Cel mai bun exemplu cunoscut de toti: la Passaturile B5.5 TDI.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dante

la Polo:

TDI ( I rosu ) = 75CP

TDI ( D + I rosu ) = 100CP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cristi KON

dante .... wrong , motorul de 100 are di dar ala este de 1.9 l

cel de 75 cp are tot di , e PD si asta

Andi..

ai spus ceva de doua motoare de 130 cp cu culpu diferit , adevarat

si la golf 116 cp sunt disponibile cupluri diferite.

Eu am un golf deasta ajh, si nu stiu cat cuplu am 285 sau 310 ( in cataloage sunt ambele valori), , cel de 310 Nm consuma mai mult , si are reprize mai bune , dar eu de care am ? :D cum poti sa stii ca unu are 285 si altul 310 ?

Pe sharan , toate au 310. (tdi pd)

Share this post


Link to post
Share on other sites
alexrosiu

Nu cred ca este posibil sa existe doua motoare cu acelasi nume (AJH in cazul asta) care sa aiba caracteristici diferite.

Share this post


Link to post
Share on other sites
alexrosiu

M-am documentat si iata ce am aflat:

Singurele motoare de 115 cp (85 kW @ 4000 rpm) existente pe Golf sunt AJM si AUY. AJM are 285 Nm, iar AUY 310, ambele la 1900 rpm.

AJM a echipat masinile din 5/99 pana in 6/00, iar AUY pe cele fabricate incepand cu 7/00.

Cum afli de care ai? Ai doua variante:

1. Te uiti in cartea tehnica a masinii sau

2. Deschizi capota si te uiti la eticheta neagra de langa capul amortizorului de pe partea soferului, unde este trecut tipul motorului.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andi TDI

Motorul AJH este 1.8T 20V montat pe Sharan. Are urmatoarele Caracteristici: 110Kw/5500rpm si 210Nm/1850...4500rpm si respecta normele de poluare D3. A aparut o confuzie de coduri de motor (Sharan este diferit de Golf si 1.8T este diferit de 1.9TDI)

Dar deja am deviat Offtopic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dante

Cristi KON - mai verifica o data. Motorul 1.4TDi - 75cp are un singur rosu si anume la i.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vlad MHL

@ Alexrosiu Am gresit, intr-adevar sunt si din 99 cele cu 110 CP dar sunt GTI TDI dupa cum stii bine. :)

@Cristi KON Ai dreptate, nu exista 95CP! Passaturile pana in 2000 cu TD si I rosu au 110, stiam ca I rosu da a 6 viteza si 5 cai dar nu vine decat impreuna cu DI, simplu I rosu e 110CP. Dar cand o sa existe diesel de 180CP cu sigla TDI(DI rosii)atunci o sa ai tu treaba!

Share this post


Link to post
Share on other sites
pmarius1001

Am vazut pe o sectiune a forumului, ca cineva la semnatura spunea ca are un Golf la care motorul avea 165 cp si 400 Nm. Are VW asa motor? Ca ala V6 de pe Touareg stiam ca are 175 cai. Dupa specificatii seamana tare mult cu motorul Mercedes 2,8 CDi care se monteaza si pe versiunea europeana de Jeep Grand Cherokee, modelul 2,8 CRD.

Aici, in Canada, la masini mici TDI are doar VW, motor de 2.0 L si 100 cp. Are o priza la public mai mare decat ma asteptam, dat fiind si consumul mic : pe cutii automate 7 % in oras si 5% afara. In plus toate au standard controlul tractiunii, indiferent la ce nivel de echipare, lucru care lipseste la masinile americane sau japoneze, la nivelele de echipare de inceput.

Share this post


Link to post
Share on other sites
voinea

foarte posibil ca era vorba de un TDI de 130 CP care avea facuta optimizare electronica (chip-tuning). Acest motor ajunge la 165CP dupa aceasta operatie

Share this post


Link to post
Share on other sites
reca

Va rog sa imi spuneti daca TDI 110 CP (doar I rosu) cod ASV (de pe Leon) e PD sau nu ? Eu sunt 99% convins ca nu e! De unde as putea sa stiu precis?

Share this post


Link to post
Share on other sites
toni

Nu este.

Pe GolfIV:

non-PD: ALH, AGR, ASV, AHF

PD: AJM, ANU, ARL, ASZ, ATD, AUY, AXR

Share this post


Link to post
Share on other sites
bebe

Am un passat variant 130cp, 6 viteze, 4motion, highline, 2005

Pe spate am TDI, iar pe motor este TDI fara nimic rosu.

Mai exista vreo legatura intre motor si culorile TDI?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice_2k

probabil ca ceea ce scrie pe motor este adevarul. Nu ai masina de noua, nu-i asa? Fostul proprietar probabil ca a skimbat emblema de pe spate ca sa arate mai "suparata" :nono:

Edited by Ice_2k

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thheo

avand in vedere ca scrie variant din 2005.. poate totusi el e primul proprietar..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice_2k

hmm, n-am fost atent la an... pai si-atunci ce naiba? greseala la asamblare? :nono:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thheo

greseli la ambalare se fac.. am un prieten cu un passat 2005 2.0 FSI pe care scrie 2.0 TDI.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri