Jump to content
Sign in to follow this  
Puiu

TDI cu litere rosii

Recommended Posts

negoctav
Cristi KON - mai verifica o data. Motorul 1.4TDi - 75cp are un singur rosu si anume la i.

<{POST_SNAPBACK}>

Salut!

Eu am Polo si va pot spune mai bine..tdi>75cp; tdi->100cp si tdi->130cp

Share this post


Link to post
Share on other sites
bebe
probabil ca ceea ce scrie pe motor este adevarul. Nu ai masina de noua, nu-i asa? Fostul proprietar probabil ca a skimbat emblema de pe spate ca sa arate mai "suparata" :D

<{POST_SNAPBACK}>

Masina am luat-o acum o luna si jumatate din showroom porsche bucuresti nord

Nou nouta !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vlad MHL

Se mai intampla sa fie greseli la inscriptionare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice_2k

atunci probabil ca ti-au gresit emblema....

Share this post


Link to post
Share on other sites
bebe

din ce-am citit pana acum, culoarea rosie este legata de puterea motorlui, sau gresesc?

daca-i valabil ce scrie pe motor sa inteleg ca n-are 130cp?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice_2k

da, culoarea literelor este legata de puterea motorului. Tu nu stii ce motor ai luat? Poate au gresit emblema de pe motor :huh: Poate ar trebui sa vorbesti cu cineva cu VAG-COM sa stabiliti exact ce motor ai (se poate cu VAG-COM-ul, nu?)

Share this post


Link to post
Share on other sites
bebe

cand am luat masina, am ales-o dupa caracteristici (inclusiv putere).

n-am stat sa ma uit la ce scrie pe motor. cred ca-i mai putin important, nu cred ca-n talon scrie ceva si pe masina-i alt motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
danubius

al meu e din 05/2002 6 viteze si e de 101CP/74kw si are di

rosu si la motor si pe hayon.

cred ca are legatura cu luna/an fabricatie si nu cu vitezele...

dupa 07 sau 08/2002 am intales ca se schimba numai la i rosu si di rosu primeste cel de 130CP....?

Edited by s_c

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice_2k

irelevant... problema aici este ca scrie una pe motor si alta pe masina, ceea ce nu-i normal!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leo

In certificatul de inmatriculare la tipul motor ce scrie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
bebe
In certificatul de inmatriculare la tipul motor ce scrie ?

<{POST_SNAPBACK}>

tip AVF, 96 kw

Share this post


Link to post
Share on other sites
zaxas

Am si eu o intrebare: pe A6 din 2001 cod motor AJM 85kW toate literele sunt argintii, este corect?(motorul este PD sigur)

Edited by Vlad MHL

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vlad MHL

Am editat eu postul de mai sus care dadea quote la o informatie gresita data de mine.

@zaxas Da, este corect 85 kw/TDI argintii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest WRC

Ca sa nu mai existe nici un dubiu:)

1,9TDI 66kW 90HP / 203Nm

MODIFICAT (85kW) 116HP / 274Nm

COD MOTOR

1Z, AHU

1,9TDI 81kW 110HP / 235Nm

MODIFICAT (105kW) 143HP / 302Nm

COD MOTOR

AFN, AVG

1,9TDI 66kW 90HP / 210Nm

MODIFICAT (93kW) 127HP / 280Nm

COD MOTOR

AGR, ALH

1,9TDI 81kW 110HP / 235Nm

MODIFICAT (109kW) 148HP / 320Nm

COD MOTOR

AHF, ASV

1,9SDI 50kW 68HP/153Nm

MODIFICAT (58kW) 79HP / 167Nm

COD MOTOR

AGP, AQM

1,4TDI 55kW 75HP / 195Nm

MODIFICAT (82kW) 111HP / 254Nm

COD MOTOR

AMF,

1,9TDI 66kW 90HP / 240Nm

MODIFICAT (91kW) 124HP / 287Nm

COD MOTOR

ANU,

1,9TDI 74kW 101HP / 250Nm

MODIFICAT (96kW) 130HP / 345Nm

COD MOTOR

AVB, ATD

1,9TDI 85kW 115HP / 310Nm

MODIFICAT (107kW) 146HP / 356Nm

COD MOTOR

ATJ, AJM, AUY

1,9TDI 96kW 130HP / 310Nm

MODIFICAT (120kW) 164HP / 375Nm

COD MOTOR

AVF, AWX, ASZ

1,8T 110kW 150HP / 215Nm

MODIFICAT (138kW) 187HP / 280Nm

COD MOTOR

AEB,

1,8T 20V 110kW 150HP / 220Nm

MODIFICAT (143kW) 195HP / 287Nm

COD MOTOR

ANB, AGU, AWT, AUM, APU, AVJ

1,8T 20V 132kW 180HP / 235Nm

MODIFICAT (158kW) 215HP / 325Nm

COD MOTOR

AJQ, APP, ARY, AUQ, AJL,

2,5TDI-V6 110kW 150HP / 310Nm

MODIFICAT (142kW) 193HP / 405Nm

COD MOTOR

AFB, AKN

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice_2k

cum ai scos atat de clar puterea pt motorul modificat? :offtopic: Exist versiuni de chip eco, soft, race, etc... (avand in vedere ca pt ALH ai pus puterea dupa modificare de 127... tind sa cred ca sunt race :D )

Ca sa nu mai zic ca nu vad legatura cu literele rosii ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
andREI

Trebuie sa fie versiunea Race ca 1.4TDI scoate 111CP :offtopic:

Share this post


Link to post
Share on other sites
VEKAU

dar 1.9 TDI 74 KW COD AXN UNDE E?

Edited by s_c

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iulian HondaFan

am gasit un link care da explicatii referitoare la culorile literelor din sigla TDI.

TDI initial in 1991 cu pompa distributoare.

primul I rosu a semnificat introducerea turbinei cu geometrie variabila in 1996 cand puterea motorului a crescut la 110CP.

TDI a aparut in 1998 si marcheaza introducerea pompei injector (TDI PD). aceste motoare vin in 105 si 110CP ( fara turbina cu geometrie variabila) si 130CP cu PD + turbina cu geometrie variabila. mai nou insa literele rosii nu mai sunt folosite pentru desemnarea TDI-PD.

TDI a fost folosit numai pentru varianta de 150CP are turbina cu geometrie variabila, PD, intercooler mai performant si, desigur, algoritmi de injectie modificati.

http://www.stealthtdi.com/VWDieselHistory.html

sumar al generatiilor TDI:

cu pompa distributoare:

66 kW (90 hp) @ 3750 rpm, 210 N·m (155 ft·lbs) @ 1900 rpm; VW Passat, VW Golf, VW Jetta and Jetta Wagon, and VW New Beetle

81 kW (110 hp), 235 Nm (173 lbft) @ 1900 rpm with a variable nozzle turbocharger (discontinued)

cu PD:

66 kW (90 hp) @ 3750 rpm, 210 N·m (155 ft·lbs) @ 1900 rpm

74 kW (100 hp) @ 4000 rpm, 240 N·m (177 lbf·ft) @ 1800-2400 rpm (Bosch EDC 17); Golf, Jetta, Jetta Wagon, and New Beetle,

Share this post


Link to post
Share on other sites
lau090

2.0 TDi are i-ul rosu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciprian_sb

Eu am TDI rosu la un variant de 101 CP. nu stiu ce sa mai cred; si eu auzisem de treaba cu diferentierea puterilor cu ajutorul rosului... Am sa fac o intrebare la dealer-ul local sa vedem ei ce spun...

Share this post


Link to post
Share on other sites
alecsmed

Azi am vazut un Passat TDI cu litere rosii, 4 motion, superb, in leasing (deci banuiesc ca nou), tractat de un biet ford fiesta :huh:

Care era problema lui, habar nu am ("pana prostului nu cred", desi nu mai ai voie sa mergi cu bidonul de plastic la benzinarie - poate doar la alea "no name").

Asa ca, daca Passat nou ramane in drum, putem sa ne asteptam la orice.

Edited by alecsmed

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariusc

@alecsmed...leasing se face si pe 5 ani...sau se face leasing si pe masini sh (AAA Auto)..deci nu neaparat era nou..

Dileme am si eu...prieten cu bora, i rosu, dar in talon 66 kw, deci 90HP;

alt prieten cu mk4 tdi rosii toate si 150 HP...la unele se confirma, la altele nu..

La skoda, e alta codificare, oricum . :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
lau090

Ce stiu eu:

VW (ptr 1.9): TDI= 90 cp; i rosu = 110 cp; di rosii = 100, 115, 130 cp; tdi rosii = 150 cp

la passaturile din 2004 si 2005 TDI= 100 cp; i rosu = 130 cp

Skoda octavia 1: TDI= 90 cp, i rosu = 110, di rosii = 130 cp

Skoda octavia 2: TDI= 105 cp, i rosu = 140cp

Audi: TDI= 90 cp, i rosu = 110 cp. Din 2001 la A4, TDI= 100 cp: i rosu = 130 cp

ps. Literele se pot pune dupa bunul plac pe spatele masinii. zGb, de exemplu, are pe spate scris GTD la g4, toate rosii...

Edited by lau090

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice_2k
zGb, de exemplu, are pe spate scris GTD la g4, toate rosii...

GTD de fapt... avea GOLF si TDI si le-a unit :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mr.Feeling

Are cineva care este diferenta intre un TDI de 110cp (cu i-ul rosu) si unul normal de 90 de cai?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri