Jump to content

Scut motor la Golf 4


vladixus
 Share

Postare recomandată

Vezi ca popicii de cauciuc sa pice pe metal nu in aer.

Daca pica in aer poti modifica tablele cu care ai prins cadrul din fata, sau mai simplu lipesti o bucata de cauciuc pe scut in zona respectiva.

Altfel o sa vibreze/trancaneasca...

Optional o bucata de cauciuc pe baia de ulei. Just in case...sa amortizeze o eventuala lovitura...

Vb din experienta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce popici? scutul are 2 saibe mari de cauciuc care pica pe fier. nu vine 100% lipit,pe partea stanga e putin in aer dar nu e distanta f mare/nu vibreaza inca.

sa modific tablele,alea de se prind in surub in bara fata?sa le indoi sau cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se pare mai "potrivit" cel de la scut-motor.ro...

asta are acea prelungire pana dupa brate si o sa trancaneasca pana la urma cand ajunge fier pe fier.. si nu stii de la ce..

celalalt parca vine dupa forme... parerea mea :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te uiti in poza ta in dreptul celor 2 suruburi din spate cam pe la mijloc mai sint 2"cerculete".

Sint 2 "distantiere" de cauciuc puse tocmai pt a nu trancani.

Dar din cauza erorilor de proiectare/executie/universalitate (pe mai multe masini motorizari etc) nu pica fix unde trebuie.

La mine de ex a picat chiar pe linga. Modificind tablele de prindere, eventual lungit canalelede la suruburile din fata puteam sa il pun la fix.

Dar nu am vrut sa mai dau cadrul din fata jos...

Daca iei ceva masuri dupa cum am zis mai sus nu va trancani decit cind iei un pietroi pe dedesubt :))

Vine cu piulite cu blocare, saibele aferente, din punctul asta nu va trancani/slabi etc...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,cel de pe scut-motor e decupat mai exact dar e mai mic/scurt. nu are usita la ulei.

iar la urma...fiecare cumpara de unde vrea. mie nu imi pare rau ca l-am luat pe asta :) aveti pozele,comparati si alegeti ce e cel mai bun pt voi.

nu vad asta marea problema la un scut,ca e mai lung si trancane fier pe fier. e o problema ce se poate repara f usor daca iei un cutit si intrii la o vulcanizare ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lateralele de plastic s-au potrivit pe scutul de metal?

Modificat de johny77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta vroiam sa intreb si eu...

nu-mi dau seama din poza, dar prin zonele cu sageti e sta scutul pe aparatoarele de plastic sau acolo este gol si intra apa cu praf ?

iar zona incercuita e cea la care ma refer.. acolo ce ai pus ? pentru ca din cate m-am uitat eu pe sub masina mea, acolo ar atinge

in rest scutul pare mai inchegat, imi place ca nu are gauri multe de aerisiri.. masina la urme urmei se raceste pe baza de apa.. nu ca trece aerul pe dedesubt :D

asdasvj.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a trebuit sa decupez putin lateralele de plastic.

Daca ar intra apa pe acolo , cui ii pasa?? Daca nu era scutul intra cu tona, asa intra eventual f putin...

Eu unul sint f multumit de el, acum nu scirtie, nu trancane e ok...ma simt protejat :D...ca la reclamele cu OB :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@johny77 & @soila

unde ai facut sagetile sunt cele 2 capace de plastic,scutul vine peste ele dar nu etanzeaza ermetic,ce naiba :icon_cool:

intra apa daca trec prin balti sau merg repede si stropii iau traseul aerodinamic. dar nu cred ca face vreun rau,nici cand e masina noua din fabrica si are scut original de plastic/fibra de sticla nu cred ca tine apa departe.

in partea stanga a pozei este intre scut si plastic o distanta de 10-15 mm din cauza ca atunci cand mi-am rupt scutul s-a sfasiat din suruburi si plasticul l-am prins provizoriu cu o sarma; e prins mai tensionat si sta ridicat. in partea dreapta a pozei plasticul sta presat pe scut.

unde ai facut chenarul se vad in poza 2 cerculete. alea sunt capetele unor chestii din cauciuc,mari cat o fisa de 5mii si de vreo 1-2 cm. scopul e sa inlature vibratiile.

@Mooq daca ai tamponul bagat tot nu trebuie sa exagerezi. scutul se poate deforma de la impact cu un bolovan si tot in baia de ulei da. plus ca "sta" putin mai jos decat cel de plastic si mai atingi una-alta. eu de cand il am deja am dat f usor cu el intr-o bordura (bine,carosabil bombardat) si un damb din asfalt deformat de caldura

la cat am scris,astia de vand scuturi ar trebui sa imi dea discout.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

50-50 egoistule :))

Domnu' nu's plecat cu vaca...o tabla de 3mm nu face baia de ulei bullet proof... daca iei o bordura cu 30km/h deja nu mai conteaza...

Dar e f bun daca atingi cu grija auzi zgomotul de la contact si eventual opresti...

Fara el aproape in orice conditii, DACA (de multe ori nici nu e necesar un impact asa mare) auzi ceva deja e prea tirziu...

Dupa cum spuneam prin zona eu am lipit si o bucata de cauciuc pe baie, la o adica se mai amortizeaza si distributie forta loviturii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana acum nu am auzit vreo trepidatie. daca pe viitor apare o sa incerc si eu. ce cauciuc ai pus,nu il afecteaza caldura de la motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut la indemina cauciuc moale de 5-7mm. Daca gasesti cauciuc crud e si mai bine se coace/intareste dupa forma :))

Ti-am zis cred ca la tine s-au nimerit la fix tampoanele de pe scut.

La mine au fost ceva mai in fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ceva gen dynamat/aluband? la cat e de gros nu cred ca este riscul sa intre in rezonanta,sa vibreze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ceva de genu e si carpeta respectiva. Codul de produs e 3M - 08840 (50cmx50cm) Eu am lipit-o mai mult pentru zgomot pe scutul metalic, si pt vibratii pe lateralele de plastic.

Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am montat scutul de la scutauto sambata si m-am gandit ca s-ar putea sa fie ceva mai mult zgomot decat cu cel de plastic asa ca am cumparat de la dezmembrari o izolatie daia de capota.Am dat cateva gauri in scut si am prins izolatia cu plasticuri alea cu care era prinsa.Este o mare diferenta si costa si putin,pacat ca am uitat sa fac cateva poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu e posibil sa ai probleme cu supraincalzirea motorului? Scut, dar cred ca trebuie sa mai circule ceva aer pe acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina se raceste pe baza de apa cu radiator... nu cu aerul care circula pe sub masina :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' motoru cum se raceste in regim de oras, Bucuresti de exemplu unde de multe ori mai degraba mergi pe jos :icon_thumright: ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acelasi mod cum a spus colegul soila. Dar cand in atmosfera sunt 38 grade si la nivelul asfaltului sunt cu mult peste 50 grade, crezi ca mai conteaza aerul care circula pe sub masina, avand in vedere circulatia din oras?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bănuiesc că aici intervine și ventilatorul de răcire

iar bara față este prevăzută cu grile central și sub fiecare far

eu am scut din plastic dar dacă este ,,legat bine" nu văd cum ar permite să ,,respire" mai mult dec

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul este fericit la 90 de grade.

chiar si in zilele de vara,afara e mai rece decat temperatura pe care motorul vrea sa o mentina!

scutul metalic,oricum are niste fante prin care circula aer plus ca metalul este mult mai bun conducator de caldura decat platicul. asa ca un motor cu scut metalic,teoretic s-ar raci mai repede,nu?

pune apa fierbinte intr-o cana metalica vs o cana de portelan. care se va raci mai repede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu scutul de plastic cu unul de metal acum cateva zile.Am gasit in bucuresti o firma care cu asta se ocupa (390ron cu montaj inclus).As vrea sa stiu parerile celor care au asa ceva.

Modificat de 973MAK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerile le poti citit foarte usor daca rasfoiesti topicul pe care ai postat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam scump 390 lei...

scutul costa 290 lei cu tot cu tva, fara livrare ce-i drept.

deci 100 lei montajul ? adica prins 4 suruburi si o bara ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!