Jump to content

Scut motor la Golf 4


vladixus
 Share

Postare recomandată

ai grija ca rugina e sub vopsea... ce se vede in a doua poza pusa de mine e DUPA ce am curatat putin cu peria de sarma

la prima vedere avea rugina numai in dreptul suruburilor, cand incepi sa freci cu peria sare vopseaua si se vede rugina

vopseaua cauciucata nu rezista la rugina, numai vopsea cu inhibator si grund rezista

la vara va fi afectata vopseaua, dar numai in dreptul motorului (de la caldura, se vede in poza a 4-a cum e baia de ulei)

in rest doar nu ai 100 grade pe sub masina...

la mine a rezistat pana si buretele care sta lipit de baie, se vede in poze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci trebuie vopsea cu inhibator si grund...

Dupa denumire,se da direct peste fierul crud.

Se gaseste la spray,negru?

La tine am vz ceva alb,gri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se da direct pe rugina... bine ca trebuie sa cureti partile mari de rugina neaderente si praful, dar nu trebuie sa slefuiesti pana se vede fierul... asta e avantajul :)

eu am luat de la policolor anul trecut si am vopsit jantele la T5, si acum se pastreaza...

http://www.policolor.ro/pdf/newsletters/POLICOLOR_si_grija_pentru_metale.pdf

iti ajunge numai un sfert de cutie pentru scut (12 lei cutia) era si pe negru, aveau multe culori...

eu am dat gri pentru ca inca mai am din cutia de anul trecut :D si am vopsit 4 jante pe exterior de 16" la T5 si 4 jante de 14" interior-exterior la golf

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, am si eu o nedumerire. Am discutat cu un prieten, care mi-a spus ca toate VW ar trebui sa vina cu scut din fabrica. Eu nu am la Bora mea. :(

Pana la urma, care motoare vin cu scut din fabrica ? Motorul 1.4 16V vine cu scut din fabrica sau nu ? Ar putea sa ne ajute cineva (eventual cu o lista) si sa ne spuna care motoare vin din fabrica cu scut si care nu ? Multumesc. :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vin cu scut dar de plastic. care,la drumurile noastre se face franjuri destul de usor.

tu ai avut masina cumparata de noua si nu are nimic dedesupt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut-o de noua, a venit din Germania (in 2007), fara scut, asa ca nu pot sa ma pronunt. :rolleyes:

Insa am un prieten care are un Golf 4, tot cu motor de 1.4, cumparat de nou din Romania in 2002 fara scut. :blink:

De asta nu sunt convins ca vin cu scut din fabrica (desi teoretic ar trebui). :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IOJI 05 BLD

nu cred ca intre in dotarii optionale scutul de plactic,stie cineva este scut metalic OEM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui , la Skoda stiu sigur ca este in pachetul drumuri grele, nu vad dc sa nu fie si la restu grupului VAg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la nemti motoarele pe benzina NU AU SCUT, nu-si fac ei griji si nici n-au avut probleme de bai sparte :D ca si la austrieci au asfalt pana in varful muntelui pe orice ulitza

numai la diesel se pune dar din alte considerente, si anume izolarea fonica si termica a motorului diesel care e mai mofturos

eu la fel ca voi am intrebat oameni care aduc masini din fara si toti mi-au zis la fel, nu am vazut niciodata scut pus pe benzinare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mers la Skoda si am luat un scut de acolo si l-am pus la Leon. S-a potrivit si nu vad de ce nu ar merge la VW, pentru ca platforma este comuna. (Octavia 1=Golf4=Leon, Toledo1). Le-am cerut voie sa iau un scut aruncat de ei si am avut de ales din vreo 20 de buc. cu diferite grade de deteriorare. Am ales unul aproape nou, pe gratis, care avea doar o lovitura-julitura in dreptul baii de ulei si era plin de ulei. Am cumparat cu 60 lei si 2 inaltatoare de AL pe care le-am pus intre caroserie si suspensia fata dupa cum am invatat de pe forum.(2 cm) Pachetul drumuri grele care cuprindea pe langa inaltatoare si scut si laterale de otel costa vreo 1 800 lei, dar daca pui inaltatoare nu-ti mai trebuie scut de otel.

Am uitat sa spun ca scutul gratis primit era de plastic si nu protejeaza la lovituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soila, adica la nemti nici un motor pe benzina nu are scut ? Nici cele de 1.6, 1.8T, 2.0 etc. ? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

personal am vazut si GTI aniversar 25 care nu avea scut in germania :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la fel ca voi am intrebat oameni care aduc masini din fara si toti mi-au zis la fel, nu am vazut niciodata scut pus pe benzinare...

Daca n-au vazut ei nu inseamna ca nu se pune. A mea are din fabrica, scut de plastic. Si nu sunt sigurul cu 1.8T care are scut din fabrica. Nu va mai luati dupa ce zice lumea. :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sincer cand zic scut ma refer la cel din fier... ala din plastic e zero barat :)

inca devine un chin daca il atingi, ca ajung bucati de plastic pe unde nu trebuie, il tarai dupa tine etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bora tatalui meu are "urme" de scut.Suruburile din spate inca mai au 2 urechi din scut.Masina mea nu avea,dar am montat fara nici o problema(deci locurile de prindere existau)Ambele au aceleasi motorizari si ani.Alt 1.6 are.Un 1.4 AXP avea doar aparatoarele de noroi,nu avea nici buza de sub spoiler,nici celelate 2 plastice care se prind dupa apratorile de noroi...Problema e discutabila.La fel ca si cu pasla de pe capota.Toate capotele au gauri,dar putine au si pasla.Daca pana si Daciile ieseau cu scut(ori de ala mare ori gen triunghiular) apoi nemtii nu pun ei sa nu se bata praful si alte mizerii? :scratch:

La cel de plastic ma refer,nu metalice.

Numai bine!

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TheBoogieMan

Iata schema din ETKA cu cele 2 variante de scut de plastic:

pt benzina (nr 1 din schema)

si pt motorina (nr 2 din schema).

scutgolf4.jpg

Exista scut de metal OEM pt golf 4:

scutmetalgolf4.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. La mine asa arata sub masina:

http://imageshack.us/photo/my-images/18/dsc00121dy.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/823/dsc00128jo.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/222/dsc00120mo.jpg/

Masina o am de 7 luni, dar eu inca nu m-am uitat sub ea pana azi :/

Acuma orie era asa tot timpul, ori in ultima vreme s-a lasat..

Si ziceti ca daca iau scut de metal, trebuie sa le tin pe alea laterale de plastic? atunci nu rezolv nimic ca tot asa o sa am garda.

E normal cum arata la mine? (bine, e uzat, dar e normal sa aibe garda sol la ~10 cm?) ma gandeam ca daca dau jos tot plasticul ala (si lateral) si pun un scut de metal, ala nu se lasa si ridica garda in cazul meu. La alte masini cand ma uit nu se vede nimic sub.. ori nu au scut, ori nu stiu. Cam la asa ceva ma astept si eu de la scutul din otel.

Modificat de norbi_nw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ai suspensie sport sau ai probleme la suspensie daca e cea oem

ai 4-5cm garda la sol in dreptul motorului, eu cu scut aftermarket si totul oem pe masina am cel putin 10cm garda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uau!

sigur daca il impingi nu se da mai sus scutul?

eu aveam de plastic si era franjuri si tot nu statea asa blegit.

posibil sa se fi rupt de undeva si atarna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dai lateralele de plastic jos o sa intample;compresorul de ac o sa stea la voia sortii,apa mizerie praf pietricele,cureaua de auxiliare o sa se incarce de pietricele si o sa iti scartie si o sa se uzeze prematur. E CEVA CIUDAT LA SCUTUL TAU CENTRAL..imi par ca fagurii sunt prea mari nu nu iti permite ca scutul sa se plieze destul de bine pe scuturile laterale.De altfel din ce se observa in poze;fagurii preseaza pe baia de ulei si scutul central preseaza in laterale care se vad ca sunt indoite spre asfalt.Vezi sa nu fie probleme de la montaj imi pare destul de aiurea prins scutul tau,asemeni lateralele scutului se prind de caroserie cu o clema soare care e destul de aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TheBoogieMan
pai ai suspensie sport sau ai probleme la suspensie daca e cea oem

ai 4-5cm garda la sol in dreptul motorului, eu cu scut aftermarket si totul oem pe masina am cel putin 10cm garda

Daca o sa ai ocazia sa pui langa Golf-ul tau un altul dar pe motorina, sa te indepartezi vreo 10 metri si sa te uiti pe sub masini vei ramane surprins. La benzina vezi bine pe sub toata masina pana in spate, la diesel te blochezi in scut care este jos. Deci nu este musai o problema de suspensie.

Problema lui norbi_nw o am si eu. In cea mai coborata zona a scutului am 8-9 cm garda la sol si am inlocuit recent integral tot ce tine de suspensie, atat fata cat si spate. Pur si simplu asa sunt concepute si din pacate avand in vedere drumurile de la noi trebuie sa merg cu mare bagare de seama prin denivelari.

Si cu viteza mult redusa comparativ cu ceilalti participanti la trafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc ptr raspuns baieti. Am vorbit cu un mecanic si a zis ca posibil ca s-a desprins putin scutul lateral. O sa dau o fuga in service, si o sa vada el ce si cum. Din cate stiu eu suspensia e OEM, si e ok. Dar vom vedea in curand.

Daca imping de scut in sus, mai urca putin, 2-3cm, deci ma gandesc ca s-a desprins putin de la gropi si socuri. Oricum si cu +3cm tot joasa e masina :/ ma gandesc la inaltatoare de 1 sau 2cm in fata.

Dar asta e, merg mai frumos si franez la denivelari. In rest pe borduri oricum nu parcam si parchez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am achizitionat si eu un scut ca cel al lui soila. Sa ma consider norocos ca nu am nici eu zgomote in plus de la el? Nu cred eu cred ca tipului aluia nu i-a fost montat corect scutul la tel mi-a zis vanzatorul sa nu gresesc ca are niste urechi care vin special una in stanga si una in dreapta si nu oriunde, in fata ma refer. Garda la sol vad ca a scazut cu 1-2 cm f multumit de el acum merg cu o grija in minus.

Apropo usita pt scurgerea uleiului pare sa cada bine dar filtrul cum se schimba fara sa se dea scutul jos?

Modificat de dizy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de ulei se schimba dand capota motor la o parte,nu scutul. :P

Adica ridici capota,dai la o parte capacul motor si ar trebui sa fie in fata motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!