Jump to content

Scut motor la Golf 4


vladixus
 Share

Postare recomandată

In cazul asta,mai e si acest element de luat in calcul la alegerea scutului;e destul de incomod sa dai scutul jos pentru a schimba uleiul;in plus cei care o fac,mai percep manopera si pentru operatia asta.

Apropos,am citit ca de fapt scutul "ucrainean" este facut la Odorheiul Secuiesc...

Modificat de goofy4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

@Andrei_C10 agreez cu tine desi in ultima vreme nu am mai avut deloc probleme

E interesant daca protejeaza la fel de bine de murdarie scutul metalic...eu il vreau ala cu balamale in fata asta e sigur mi se pare foarte fain asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: ...si ca tu nu prea ai grija de masina in general

:offtopic: Probabil in Timisoara nu sunt borduri. :blah: Ceea ce spuneam eu este ca in locuri unde nu dadeam cu loganul am dat cu golful, evident, PRIMA data cand am trecut cu el pe acolo. Deh, nu toti ne-am nascut in Golf IV...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu un schimb de ulei cu scutul metalic si .... intradevar pare ca nu e pozitionat bine (la prima vedere dupa ce desfaci busonul la baie zici ca s-ar duce tot uleiul sub scut) dar nu e asa. E f bine pozitionat locul pt schimbul de ulei, la mine. nu a necesitat demontare

Si apropo de spatiul interior dintre scut si baie e cam 2 cm In orice caz e destul de greu sa spargi baia avand scut metalic.

Modificat de Gelu1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau ca m-am hotarat prea tarziu sa-mi cumpar scut metalic. Din pacate am fost unul din cei care si-au pierdut scutul prin zapada iarna asta si pe principiul lasa bre ca merge asa am zis ca pana in primavara merge si fara. Si a mers dar numai pana de Craciun cand o mare creasta din piatra cubica mi-a zdrobit practic baia(6cm). Dupa ce am sudat baia si totul parea ok am avut surpriza sa constat un scartait ciudat la roata din dreapta care avea sa zica cum ca nici puntea fata nu a scapat. Acum stau iar pe bara pana nu o rezolv. :banghead: ..Sfatul meu SCUT METALIC!

post-43723-1270723358_thumb.jpg

post-43723-1270723358_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilele trecute am luat si eu un caine mort din pacate si mi s-a desprins scutul de plastic norocul meu ca nu a stricat nimic...pt romania si eu sunt de parere ca trebuie scut metalic si intentionez sa imi achizitionez unul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, nu stiu cat de gros este scutul metalic dar cred ca in urma unei lovituri cum a avut zaHa tot nu scapa baia de ulei... Se vede forta loviturii in modul in care s-a indoit puntea fata! Daca e sa dai asa nu te mai scapa nimeni. Asadar nu cred ca scutul ar fi facut mare branza. Eu am scut de plastic si apreciez rolul lui de "marker" al inaltimii masinii. Adica frec cu el, il aud si imi dau seama ca sunt pe punctul de a strica ceva :)) Mai mult, scutul revine apoi la forma sa initiala. Cel de metal mai greu...

Then again, in cazuri ca cel descris de dany yzo scutul de metal rezista mai bine.

Avantaje si dezavantaje la ambele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta m-a mirat si pe mine la scutul de plastic nu se indoaie revine la forma initiala...practic mie doar mi s-a desprins din cleme, clar cel de metal nu poate proteja in caz de lovituri foarte tari...dar in caz de caini morti pe sosea e mai ok:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal nu vad alt avantaj la scutul de plastic inafara faptului, ca nu lasa mizeria sa intre in compartimentul motor.

Scutul metalic te protejeaza de loviturile mici si medii. La cele mari poate diminua din daune.

Grosimea scutului e 3 mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu oricum nu voi intra in urmatoarea iarna fara scut.. am tremurat destul iarna asta cand treceam peste bucati mai mari de gheata..

inca mai tremur prin gaurile si craterele sapate de anumite lucrari in carosabil.

voi lua de la scut-motor de aici de pe forum, am vazut cum arata, montarea e simpla, o fac chiar eu...

oricum nu va amagiti.. am mai zis-o..

orice scut ar fi.. daca o luati prin santuri sau la viteza ceva foarte inalt.. se crapa baia oricum.. ajunge scutul la ea..

a patit-o taicamiu cu vechiul T4.. avea scut original de 4mm, si a derapat pe namol si a mers 10m prin sant cu rotile din dreapta in aer.. s-a deformat scutul si a fisurat baia... a trebuit sa ne chinuim o gramada sa-l indreptam, si era scut original din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, nu stiu cat de gros este scutul metalic dar cred ca in urma unei lovituri cum a avut zaHa tot nu scapa baia de ulei... Se vede forta loviturii in modul in care s-a indoit puntea fata! Daca e sa dai asa nu te mai scapa nimeni. Asadar nu cred ca scutul ar fi facut mare branza. Eu am scut de plastic si apreciez rolul lui de "marker" al inaltimii masinii. Adica frec cu el, il aud si imi dau seama ca sunt pe punctul de a strica ceva :cheers: Mai mult, scutul revine apoi la forma sa initiala. Cel de metal mai greu...

Then again, in cazuri ca cel descris de dany yzo scutul de metal rezista mai bine.

Avantaje si dezavantaje la ambele!

Pai da,voi la diesel aveti macar de plastic;noi la benzinare n-avem decat o tentativa (bucata) care e mai mult de decor si nu acopera nici impotriva murdariei de pe drumuri;daca tot dam un ban,mai bine pe metalic.Greutatea nu este semnificativa,la cate lucruri pe care le uitam in masina si le plimbam uneori degeaba ...si care cantaresc poate mai mult...

Modificat de goofy4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare!

Mi-am luat si eu scut metalic ucrainean. Intr-adevar gaura pt scurgerea de ulei nu se potriveste. Asta am aflat zilele astea cand m-am dus sa schimb uleiul. Nu am reusit sa-l schimb deoarece scutul metalic mi-a fost prins de cele laterale de plastic cu nituri si cei de unde am luat uleiul au zis ca daca-l desfac nu au cum sa-l prinda inapoi si o sa-mi joace ala de plastic pe acolo, poate chiar sa-l prinda la roata... A da, si inca ceva, pompa aia de vacuum ca sa scoata pe la joja uleiul... e prea ingusta teava si nu intra furtunasul. Super :icon_thumright: Am ramas ca ma duc la un mecanic sa imi decupeze putin din el unde e busonul, desi ma cam tem sa nu expun prea mult baia... sper sa fie ok.

Cat despre lasatul gardei la masina... nu prea am obs diferente, e drept ca am suspensie sport. Scutul asta m-a ajutat putin ca am mai dat cu ea de pamant prin gropi, oricat le-am ocolit.

Pe mine m-a costat scutul parca 400 lei daca bine imi amintesc, in vara.

Modificat de florin_tgm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit un benzinar care si-a pus scut metalic.Deci trebuie sa evit acest tip de scut,daca nu se potriveste la AZD,orificiul pt.schimb ulei.Dar in rest esti multumit?Ai constatat o supraincalzire a motorului,datorita acestuia?(cum se scria pe aici ca ar avea ca efect montarea scutului la motoare pe benzina?)Eu am banii pregatiti,dar inca n-am luat tocmai pentru ca vad inca odata confirmat ca nu coincide orificiul pentru schimbul de ulei,cu locul unde este prevazut la motorul AZD.Probabil ar merge varianta de scut de la "Scut motor",care se rabateaza ptr.efectuarea schimbului de ulei.Nu e foarte comod,dar decat sa dau tot scutul jos ca la varianta ta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu masina o am din vara, scutul l-am luat imediat dupa. Despre incalzire ce sa zic, acul sta la 90 si daca o turez si daca nu, in orice conditii, nu a crescut niciodata mai mult, sta fix acolo. Din punctul meu de vedere e ok scutul acesta, atata ca daca te hotarasti sa iei acest model taie-l de la inceput unde e busonul la baia de ulei. Mie maine mi-l taie un mecanic, o sa iti scriu cum arata si cat e de expusa baia.

Salutari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

decat sa scrii.. mai bine fa niste poze

sa vedem si noi cum e scutul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere e ok scutul acesta, atata ca daca te hotarasti sa iei acest model taie-l de la inceput unde e busonul la baia de ulei. Mie maine mi-l taie un mecanic,

Daca locul pe unde se goleste baia de ulei difera in functie de tipul motorului,intelg ca cei care fabrica scutul,nu pot sa faca modele cu decupajul respectiv in functie de tipul motorului.Dar mi se pare ciudat sa iau scut nou si sa mai platesc in service sa mi-l modifice.Prefer sa caut un model al unei firme care sa mi se potriveasca.Mai scria cineva aici ca de fapt e made in Tg Secuiesc.Acuma tu ce zici e Ucraina,sau Tg Secuiesc?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Eu nush de ce nu luati de la scut-motor cel de Golf 4 care e basculabil, e si ambutisat, scoti 3 suruburi il bassculezi si schimbi tot ce ai nevoie pe acolo si gata. Eu ma mai tarai cu scutul meu de plastic crapat deocamdata dar cand o fi sa iau sigur alegerea va fi pentru cel basculabil.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta m-am gandit si eu,acum ca vad cum sta treaba,dar daca nu am suficienta distanta sub masina(neavand rampa sau elevator),daca se basculeaza doar putin(in f.de disrtanta pe care o pot crea ridicand fata pe o rampa) nu voi reusi sa ajung la baia de ulei.(Eu in general ceea ce se poate face la masina,fac in regim DIY).Mai studiez inca posibilitati.

Modificat de goofy4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

La asta uite ca m-am gandit.

Oricum pana la urma ar fi inca 2 suruburi de la acele balamale deci 5 in total de dat jos daca nu ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Poze o sa pot pune doar maine din pacate. Azi cand am luat masina de la mecanic era deja scoasa in strada si nu am cum sa mai fac poze, dar maine merg sa schimb uleiul si o sa fie canal, intru acolo si fac si poze. sper sa gasesc cu ce sa le pun pe calc ca nu am aparat si cu telefonul fac, nu am cablu de date :D

Acum despre scutul meu... pe hartiile ce le avea era scris ceva site, ucrainean, am si intrat atunci pe el da nu mai stiu cum ii zice. Si referitor la tipul motorului cand l-am cumparat/comandat de la magazin m-au intrebat tipul motorului, parca la diesel asta nu e bun, probabil au mai multe modele. Scutul e destul de gros 3 mm.

Modificat de florin_tgm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am venit si cu pozele. e destul de ok taiat asa, inca protejeaza, desi ar fi trebuit taiat mai lung ca ajunge ulei in scut cand ii da drumul. deci ori alt scut ori taiat mai lung acolo. poze scut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cam ciudata forma.. nu urmareste marginile...

nu-mi dau seama dar as zice ca nu se uneste bine si cu lateralele de plastic si va intra praf mult pe acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, cam intra praf... mi s-a cam prafuit motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am scut de otel pe a mea de cand am luat-o

dar nu arata ca si scutul tau- este cu totul altfel dar nu are gaura pentr buson scurgere ulei

scutul este original,si acelasi model am vazut si pe octavia cu pachetul drumuri grele sau cum i-o spune

nu are gaura din 2 motive spunea cineva de la vw

citez; " nu are gaura pentru ca uleiul se scoate pe la joja ca sa nu desfaci toate alea mereu pe dedesubt"

" nu are gaura pentru ca la 2 schimburi de ulei dai scutul oricum jos ca sa scoti /schimbi filtrul de ulei"

era vorba de masina mea care e benzina si la mine filtrul de ulei e undeva la dracu pe sub alternator - nu se poate schimba fara scut dat jos

mentionez ca al meu vine la fix cu plasticele alea de la roti si se imbina perfect -cat despre praf...intra oricum peste tot - chiar daca ai sau nu scut

scutul e de protectie baie si cutie anti lovituri,nu anti praf cred eu.

cand am ocazia fac niste poze

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam ca filtrul se schimba odata cu uleiul, nu la 2 schimburi, poate gresesc, iar la mine pe la joja nu mi-a putut scoate uleiul pt ca era prea subtire teava aia. Macar mi se poate schimba filtrul fara sa dea jos scutul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!