Jump to content

Scut motor la Golf 4


vladixus
 Share

Postare recomandată

mai fratilor eu mi-am montat scut metalic care are deja gaura pentru buson ulei si e 500 pe comanda dar cel mai important mi se par inaltatoarele pentru telescoapele din fata

Butonul p_quote.gif sau p_mq_add.gif - (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post.

Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butoanele t_reply.gif sau t_qr.gif!

Modificat de Marius
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din discutii de pe aici,se pare ca la diesel,fata este ceva mai joasa decat la benzina si de aceea poate,ti se par importante inaltatoarele.La benzina nu e sesizabila diferenta dintre:fara scut si cu scut metalic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu aveam pe masina scut de plastic.

Dupa ce la-m spart/rupt de vreo 2 ori am incercat sa imi achizitionez un scut de metal, dar aia de la service au zis ca ala de metal se da doar cu pachetul de drumuri grele. Prin urmare am refuzat si mi-am luat doar scutul de metal de la altservice.

Eu nu l-am decupat (a ramas intact), dar ca sa schimb uleiul trebuie sa dau scutul jos. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Sau sa tragi uleiul pe la joja. Merge si asa in unele servisuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pana la urma cum este bine sa fie scutul?

Cel scurt sau cel lung care acopera si baia de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea ta era retorica? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma cum este bine sa fie scutul?

Cel scurt sau cel lung care acopera si baia de ulei?

Metalic este doar lung;pe langa faptul ca protejeaza baia de ulei impiedica si murdaria sa ajunga la motor.Deci...doua avantaje.Cel scurt de plastic...e "frectie la un picior de lemn",parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma cum este bine sa fie scutul?

Cel scurt sau cel lung care acopera si baia de ulei?

e bine sa fie de metal - lung.

ala de plastic se rupe/sparge repede la prima denivelare/bordura/piatra/sleauri iarna + ca exista riscul sa spargi baia de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti.sunt nou si eu aici pe forum.mi am cumparat un golf 4 benzina si doresc sa pun si eu scut.ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei metalic,in paginile anterioare gasesti pareri nenumarate;mai putine la benzina,dar sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru faptul ca ma gandesc din ce in ce mai mult la un scut pentru masina mea (desi nu am Golf), m-am gandit sa va spun si voua ce mi-au zis mecanicii, poate va ajuta la ceva (cati "mecanici", atatea pareri). Incep cu inceputul: acum cateva zile mi s-a rupt aparatoarea de pe stanga fata (cea din plastic). Ok, am fost la un service in Severin, mi-a mai peticit-o tipul ala si am vazut ca aparatoarea (din plastic) din fata motorului lipseste si baia de ulei a fost sparta si lipita (cica bine).

In primul rand, cand ajung la Bucuresti vreau sa merg la un service care sa-mi spuna cum pot pune ceva protectie la baie, pentru ca sincer mi-e cam teama sa merg fara nici un fel de protectie, in conditiile in care a fost sparta o data.

Pe de alta parte, multi zic ca ar fi mai ok sa-mi pun scut de metal inclusiv sub motor si cutia de viteze. Dar masina mea are motor de 1.4 si 1250 kg goala, daca ii mai pun greutate in plus, ma tarasc pe autostrada. In plus am vorbit cu cineva care se pricepe la mecanica si mi-a zis ca imi recomanda scut metalic, chit ca adaug ceva kilograme, iar racirea motorului nu e afectata (racirea nu se face pe sub masina, ci doar cu apa).

Daca ma gandesc insa altfel, neamtul nu de prost nu i-a pus scut de metal. Plasticul care protejeaza pe sub masina e unul mai gros si... mai elastic sa zic asa. Adica daca la viteza e absorbita o piatra spre motor, din aparatoare poate ricosa pe asfalt.

Oricum sambata vreau sa ma duc la un service sa imi spuna ei ce si cum sa fac. In principiu, daca masina nu a avut scut din fabrica, nici eu nu ii pun. Vreu insa sa am ceva protectie a baii de ulei.

Modificat de LauCalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neamtul nu a pus,nu de prost ci pentru ca la ei nu este nevoie(la drumurile lor);si daca nu e nevoie,de ce sa incarce costurile masinii?.Se poate pune optional ca pachet de drumuri grele,pentru cei care circula pe astfel de drumuri...La noi,sta altfel problema...

:) Intr-o anumita parte a Canadei,masinile sunt prevazute cu priza pentru incarcarea acumulatorului in parcari.La noi de prosti nu pun asemenea prize?Nu,pentru simplul motiv ca nu este necesar :icon_thumright: .

Modificat de goofy4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca problema trebuie pusa "ca nu a fost nevoie". Masina a fost fabricata pentru Romania. Oare neamtul nu stie ca la noi A1 sau A2 sunt precum drumurile de la munte din Germania? Nu cred. Altfel nu mai ofereau pachetul "drumuri grele". Oricum la New Beetle nu am auzit de optiunea asta.

off: in privinta prizelor electrice, am vazut in mai toate parcarile din Finlanda :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baia de ulei nu se sparge de la pietricele luate la viteza... ci de soc, lovitura puternica directa... adica iei o bordura mai inalta, o gaura mai adanca.. etc

scutul la motor nu a fost niciodata dotare de serie, mai ales la motoarele pe benzina.. ci optional.

la diesel s-a introdus cam la toate pentru ca actioneaza ca antifonare.. sa nu se auda ca un tractor cand e rece motorul :)

scutul nu afecteaza racirea, si nici greutatea... totusi e vorba de 6-7kg la o grosime de 3mm

garda la sol coboara cu 2-3cm, in dreptul motorului.. ca deh il protejeaza si nu sta lipit de baia de ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,va rog dati-mi ceva contact la firma din odorhei,mailul din primele pagini nu mai e valabil (ala la astral)

sau cine a cumparat scut metalic (golf 4 tdi) din tara,eventual din bucuresti sa imi dea un PM.

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat de Bora - e la fel ca cel de Golf IV. Ia legatura cu Alex (volksman).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are wolksman scut metalic?la ce pret ai luat tu?esti multumit de el?e greu,s-a lasat masina?

soila Sorry, the link that brought you to this page seems to be out of date or broken.

Modificat de Muale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"the link that brought you to this page seems to be out of date or broken."

@Muale

link-ul e bun functioneaza.Probabil fiind inca nou pe forum ai restrictionat accesul in acea arie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . Am cumparat un scut metalic de la ( scut-metalic ) pe care l-am si montat . S-a potrivit de minune si nu mi sa parut nimic schimbat in comportamentul masinii. Recomand acest scut metalic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat unul de plastic second-hand original VW cu 100 lei.

Observ ca a mai amortizat din zgomotul motorului si este OK :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare influenteaza scutul racirea motorului masinii?..ca scutul meu varianta lunga acopera cam totul pe dedesupt.

Temperatura la ceasul de bord este foarte OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are fante de aerisire cum au cele OEM , nu ca cele facute in "garaj" ce obtureaza total ventilarea baii de ulei, nu ai probleme.

Eu am pus pe O1 si e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este original de VW dar nu am observat daca are vreo fanta ceva...eu cred ca este un scut de diesel,oricum nu am nici o problema deocamdata :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scutul de plastic se va crapa la primul soc mai puternic sau la prima bordura inalta...

nu ofera protectie decat de praf, iar daca are antifonare, iti mai scade din decibeli, in rest e inutil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!