Jump to content

Scut motor la Golf 4


vladixus
 Share

Postare recomandată

Pai nu ai citit chiar tot;scrie pe aici ca se pastreaza lateralele de plastic,care nu lasa sa patrunda murdaria de pe drum.Daca te uiti si in pozele postate la diferite variante de scut metalic,acopara doar partea centrala,lateralele de plastic raman,sau daca nu le ai le poti cumpara.Asa cum cel de plastic central este un reper,cu un cod,la fel si lateralele sunt repere separate cu un cod si n-am auzit sa fie si din metal,doar partea centrala.Nici n-ar avea rost;ce sa protejeze acolo,ca sa justifice confectionarea din metal?Cel central este altceva,are ce proteja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul inlocuirii scutului de plastic cu varianta metalica, obligatoriu trebuie schimbate si aparatorile laterale (difera la cele 2 tipuri de scut)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pastreaza lateralele, insa trebuie gaurite. Mi-am montat de cateva zile scut metalic si exact asa a procedat mecanicul.

Insa in mod sigur trebuie sa fie si originale gata gaurite.

Modificat de steffan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele originale sunt gaurite da, in ele se prind si cel de plastic, la diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tu stii mai mult...o fi asa.Altii sunt de alta parere...

http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...t&p=1183241

Te asigur ca asa este, in cazul scutului metalic original. Ca or fi pe piata fel si fel de scuturi metalice aftermarket, e alta poveste...

Informeaza-te personal la reprezentanta si ai sa te convingi ca nu vorbesc prostii.

Modificat de x-tremist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refeream la aceste gauri (una pt. fiecare parte).

post-35366-1265741046_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aparatorile laterale originale de scut metalic sunt complet diferite ca forma fata de cele standard si nici pe departe nu au acele gauri. Suntem romani si am invatat sa improvizam, ceea ce nu-i rau pe vremurile astea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate in sprijinul celor afirmate de tine, ne postezi si tu o poza, doar asa sa ne arati cum sunt cele special concepute pentru scut metalic.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit la un shop online scut metalic la 415 lei si ar mai fi lateralele inca 110 lei... deci un total de aproximativ 530 lei. de montat m-as risca sa le montez personal, dar parca tot un mecanic specializat suna mai bine. daca stiti pe cineva prin bucuresti care monteaza asa ceva si daca aveti idee pretul manoperei va rog dati-mi de stire. am impresia ca scuturile de la acest shop sunt luate de la odorheiul secuiesc. stie cineva ce cost are un scut de la odorhei cu tot cu transport? fac apel la posesorii de golf4 si bora 1.6 16v care au montat un astfel de scut metalic sa imi dea un sfat legat de achizitionarea unui astfel de produs, si mai ales daca cunoasteti shopuri unde pot gasi plasticele din laterale la un pret mai bun decat cel de sus. va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aparatorile laterale originale de scut metalic sunt complet diferite ca forma fata de cele standard si nici pe departe nu au acele gauri. Suntem romani si am invatat sa improvizam, ceea ce nu-i rau pe vremurile astea...

Sunt identice exceptand gaura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit la un shop online scut metalic la 415 lei si ar mai fi lateralele inca 110 lei...

Nu ai acele laterale de plastic,sau de ce vrei sa iei altele?Dupa cum vezi,sunt la fel,nu sunt diferite cum sustinea @x-tremist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: eu am pierdut unul din laterale acum cateva zile (cel din stanga mai exact), si am de "umblat" pana luni cu masina (cand o sa merg la mecanic sa-mi monteze 3 noi). Cum/ce poate afecta "disparitia" aceluia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de apa+sare+murdarie la greu pe cutie/motor furtune, tevi nimic special. In dreapta ai distributia, deci nu e chiar asa rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci vad ca sunt mai multi care se plang de scut ... :( .. si eu trebuie sa-l schimb ca l-am facut praf iarna asta cu atatea pe strazi (ghetari+gropi) si-s sigur ca s-a fisurat si baia de ulei ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pt cei care vor sa isi mosteze scut pentru motor si nu vor scutul metalic ce are aceasi marime cu cel de platic, a aparut o varianta mai ieftina care protejeaza numai baia de ulei, fara cutie si restu, eventual s.ar putea monta si scutul de plastic peste http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Golf_I...Plate/ES260077/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a aparut o varianta mai ieftina

Mai pune si transportul + eventual taxe si o sa vezi ca nu mai e chiar asa ieftin comparativ cu ce se gaseste pe meleagurile natale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

nu recomand un scut partial datorita prafului, norolului, pietre care patrund acolo.Eu la golf 2 am pus scut mare si e beton.La golf 4 nu am ajuns inca sa il montez.

Astazi mi-a fost dat sa vad un golf mancat la portiunea fata zona de dedesupt, fara intercooler, fara contrabara din fata, scut plastic lipsa, din care a coborat o domnisoara nonsalant.off...imi era mila de biata masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut. am incercat si eu sa-mi montez un scut de metal, cel de la autokarma, dar mi-am prins urechile la cele doua surubburi ce prind traversa in partea din fata, pe acolo pe la proiectoare, nu stiu exact unde vin prinse spre exterior sau spre interior? in stanga acel surub prinde cumva si claxonul? aveti cumva ceva poze m-ar ajuta mult. mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

eu am terminat socoteala cu scutul metalic si am promis ca voi posta problemele intampinate.

sa incep cu inceputul. am achizitionat scutul metalic si lateralele de plastic de la autokarma (eu le-am pierdut pe toate prin zapada - ma rog poveste lunga...)

costul a fost vreo 420 ron scutul cu kit de instalare, si vreo 120 ron lateralele.

apoi am montat toate cele la un service unde m-a costat undeva in jur de 60 ron (se poate monta si in spatele blocului cocotata pe butuci, dar trebuie sa ai ceva indemanare si cunostiite si mai ales sa ai sculele necesare), scutul metalic se ataseaza unui cadran metalic, care vine in pachetul de instalare, si care se monteaza pe armatura din fata de sub radiator (are gauri de prindere care se nimeresc fix pe suruburile de prindere ale suportului de radiator - pentru a avea acces este nevoie sa detasati gurile laterale de aerisire din bara) si de aici se poate observa clar si unde vin prinse si suruburile din spate.

deci, mari probleme nu sunt dar trebuie sa mentionez cateva nemultumiri: in partea frontala scutul vine un pic ingustat si ramane un gol mic intre lateralele de plastic si el, dar pe o lungime de cativa centimetrii, deci nu e deranjant. cel mai urat aspect este acela ca gura de acces pentru busonul de la baia de ulei nu se nimereste in dreptul acestuia. nu pot sa inteleg care este motivul! in fine singura problema este aceea ca la schimbul de ulei este necesara demontarea scutuli (dar tinand cont ca si la cel de plastic tot manevra asta o faceai, nu cred ca ar fi nici aceasta o problema alarmanta)

in fine, claie peste gramada scutul este bun calitativ, adica nu am "ezitat'' sa il probez (neintentionat!!) - coboram o bordura care era mai mult ca un fel de prag (adica nu venea aliniata cu trotuarul) si a facut un pic de poc acolo dar am fost apoi de curiozitate la un mecanic pe rampa si am observat ca nici macar nu s-a zgariat, iar de indoit nici nu mai intra in discutie. deci pot spune ca acesta este un atu - este intr-adevar rezistent. tabla este tasata (sau cum ii zice) si are si armaturi zdravene.

in concluzie am cheltuit un total de aproximativ 600 ron dar eu consider ca a meritat si recomand cu incredere montarea unui scut metalic.

pentru orice fel de nelamuriri puteti lasa un reply.

off-topic: dupa ce am montat scutul metalic a mai aparut o mica buba - din cauza racordului flexibil de la esapament, un pic cam lesinat din cauza varstei, la turatii joase in acceleratie, acesta loveste in scut si se aude un "trancanit" - asta din cauza trepidatiilor din esapament care nu mai sunt bine amortizate in acel racord. ideea e ca trebuie schimbat si acela daca este cazul si din cate am cautat pana acum este undeva la 60- 70 ron.

tin sa va multumesc tuturor celor ce au raspuns la intrebarile mele anterioare din acet topic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Merci de impresii.

Niste poze ar fi foarte utile zic eu.

Despre garda masina ce poti spune a mai coborat odata cu atasarea scutului?

Nasol cu detasarea scutului la schimbarea uleiului, din ce am vazut eu cel de pe scut-motor are un fel de balamale in partea din fata si se poate bascula cand schimbi uleiul un mare avantaj zic eu.

Eu deocamdata am renuntat la idee, cel de plastic protejeaza (de praf si mizerie nu de lovituri) mult mai ok zic eu, asa de bine ca ultima oara am gasit un sobolan mort pe acolo...intrase saracutul la caldurica pesemne :D

Cat despre lovituri, am avut ceva probleme in primele zile cu masina fiind obisnuit cu Loganul sa urc tot...acum incerc sa evaluez bordura daca am sanse sau nu sa o urc, nu ma urc niciodata pe ea frontal totdeauna cu spatele si pe diagonala si sincer n-am mai avut probleme de atunci...cand o sa mai prind niste banuti cred ca o sa comand si eu de pe scut-motor si ii adaptez si lateralele sau ii mai prind eu niste table ceva ca sa izoleze bine...

Ar trebui sa ai grija cu orice care se roade de scut, in timp nu cred ca e asa benefic...dar poate e doar o parere

Acuma am vazut ca ai 1.6 deci benzinar...cred ca e mai usoara de fata, la TDI cred ca ar cobori putin garda din cauza scutului, plus ca si zgomotul banuiesc ca ar creste din cauza disparitiei insonorizarii de pe scut. Da oricum tot tractoras ar ramane.

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P Am patit si eu exact ca tine! Am trecut tot de la Logan tot la Golf IV AXR Ocean. Am "polizat" deja scutul bine! Am dat in numeroase locuri unde Loganul trecea usor. Si nu ma refer doar la borduri ci si la gropi putin mai adanci. Ce sa mai zici? Clar ca Loganul e facut petru Romania!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

:P ...si ca tu nu prea ai grija de masina in general

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nu e deranjant. cel mai urat aspect este acela ca gura de acces pentru busonul de la baia de ulei nu se nimereste in dreptul acestuia. nu pot sa inteleg care este motivul! in fine singura problema este aceea ca la schimbul de ulei este necesara demontarea scutuli (dar tinand cont ca si la cel de plastic tot manevra asta o faceai, nu cred ca ar fi nici aceasta o problema alarmanta)

Presupun ca ai studiat si cel de pe scut-motor;ai ales autokarma cu un motiv anume?(mai solid,alte prinderi?...etc)sau la intamplare?

Se pare ca cel de pe scut motor,se poate rabata la schimbarea uleiului,asta fiind avantajos.

Crezi ca e doar un defect de fabricatie la al tau,sau la toate este plasat gresit locul pt.busonul de la baia de ulei?

Vad ca ai benzinar.Ai avut scut de plastic care acoperea si baia de ulei?(sau a fost montat ulterior de le diesel,care se pare ca are asa ceva)Eu am doar un plastic scurt acolo,care nu ajunge nici pana la baia de ulei( la fel si altii care au masina pe benzina).

Modificat de goofy4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai urat aspect este acela ca gura de acces pentru busonul de la baia de ulei nu se nimereste in dreptul acestuia. nu pot sa inteleg care este motivul! in fine singura problema este aceea ca la schimbul de ulei este necesara demontarea scutuli (dar tinand cont ca si la cel de plastic tot manevra asta o faceai, nu cred ca ar fi nici aceasta o problema alarmanta)

Eu cred ca acest inconvenient este din cauza ca nu toate motoarele au scurgerea de la baia de ulei in acelasi loc. Iar tipul scutului este legat de modelul de masina, si nu de modelul de motor.

Nici la mine, cu scutul ucrainean, nu mi se potriveste scurgerea (de fapt nici nu speram la asa ceva).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!