Jump to content

Probleme Intermitente Legate De Boost - 1.8t


Recommended Posts

torentmonkey

La mine s-a rezolvat problema cu fluctuatia de boost facand bypass la n75 cu boost controller manual. N75 ul este agatat in spate la airbox si lasat conectat sa nu dea erori ecu. Masina merge perfect de la 0.5 bari pana la 1 bar. O tin la 0.8 zilnic si trage frumos si liniar fata de cum facea cu n75 ul obosit.

 

 

PS: mentionez ca am cositorit pe senzorul MAP o dioda zenner de 4.3v 1W ca sa nu imi dea limp. Amestecul este ok pt ca ME7.5 il face dupa ce zice debitmetru :)

Edited by torentmonkey
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • Replies 197
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • jmf

    37

  • toni

    35

  • Bogdan_wrc

    16

  • andrei.toledo

    7

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Salut, propun cateva posibile rezolvari/diagnosticari pentru problema initiala de boost (pentru 1.8T AUQ/AGU): - DV-ului i s-a fisurat diafragma si pierde presiune, caz in care ar trebui schimbat (cod

da.masina mergea foarte prost..sau mai bine zis foarte diferit.sa verific n75 azi sa scap de o grija si eventual DV. alte pareri?

Posted Images

Am rugamintea la voi daca se poate sa va uitati pe un log facut la masina din semnatura si sa-mi spuneti care ar fi parerea voastra. Acum cateva zile am schimat DV-ul pentru ca cel vechi era terminat si am crezut ca problema cu boost-ul am rezolvat-o dar cand am iesit in teste nu a fost deloc asa.Eu cred ca am debitmetrul terminat desi pe VCDS nu imi da eroare.Log-ul l-am facut pe grupurile 003,115,118. Multumesc,

L.E. nu stiu de ce nu pot atasa fisiere excel asa ca am facut un print screen.

post-15836-0-24914900-1436696828_thumb.j

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
torentmonkey

Scoate mufa si da o tura fara debitmetru. Vezi cum merge.

Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru sfaturi,am sa-i scot mufa la debitmetru si revin cu informatii.

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Vw polo gti 1.8 t cod BJX

cunaoste careva care ar fi motivul oscilatiei la relanti?

Am schimbat bujii binine valva pcv senzor tep apa senzor temp pe admisie ,electro valva regulator presiune bypass verificat furtune

Am descoperit ca rasufla gaze printre evacuare si turbo exact pe la garnitura unde locul este si f afumat

Sa fie oare cauza; pierderea de boost de aici ,flueratul turbinei intre 1000 si 2000 de ture si oscilatia de la relanti

Multumesc!

post-24379-14527565316432_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
caldararuliviuionut

Salut baieti, am si eu o problema la un golf 4 1.8t aum. Pe loc daca ccelerez masina nu am boost deloc, dar in mers e ok. De la ce poate fi?

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

@caldararuliviuionut din cate stiu asa e normal , doar daca pui launch control poti face boost pe loc. Nu stiu mai multe detalii...cineva mai documentat poate sa-ti explice

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Salut! 1.8t aum, problema e urm : la accelerari normale de la 1000-3000 rpm masina merge normal, de la 3000-4000 intrrvine 1,2 fluctuatii de boost uneori insotite si de o pocnitura, cred ca detonatii ori in admisie ori in evacuare nu imi dau seama..peste 4000 rupe cauciucul. Daca ajung pana la redline si dau treapta superioara turatiile incep de la 4000+ deci nu am nici o treaba cu intreruperea de boost, aceste fenomene avand loc doarin plaja de turatii 3-4000. Aseara am schimbat sonda o2 precat, pt ca aveam eroare pe ea, si inca nu am reusit sa observ alt comportament ciudat care il aveam si anume cand apa ajungea la 90g boostul era foarte slab...turbina se aude dar mergea ca un aspirat.am sa vad astazi cand ies de la servici daca mai exista aceasta pb.  O noua ipoteza ar fi :cand am schimbat sonda lambda prietenul meu mecanic mi-a zis ca,,,catalizatorul ar putea fi spart(nu golit)...la miscare se aud bucati prin el si din aceasta cauza gazele sunt obturate de aici si gatuirea boostulu si acele detonatii. Urmeaza ca la sf saptamanii sa il golim. Cu aceasta problema am schimbat bujii, 3 furtune de sub admisie de la pcv care aveau gauri, nu fisuri, prima sonda lambda. Singura eroare  stocata era cea de lambda. Dv l,am verificat si tine presiunea, iar n75 l,am masurat si rece si cald(citisem pe un forum ca de la caldura motorului e posibil sa nu mai lucreze corect) si are 30ohm, pus la 12v directuoneaza corect fluxul. Cand am schimbat furtunele am uitat s verific n249 si n112. Nici traseul turbina intercooler admisie nu l,am luat la puricat inca. Poate aveti niste pareri, idei, ca nu mai stiu ce sa mai fac :))

Link to post
Share on other sites

o scanare...si un log in mers...sunt mai mult decat edificatoare in situatii delicate.Poate citeste maful eronat,pe grupurile de amestec se vede daca mergi bogat sau sarac;daca e sarac se verifica de aer fals.Un amestec incorect genereaza eroare pe sonda lambda si e posibil sa o fi schimbat degeaba daca aveai aer fals(de altfel ai si zis de furtune sparte).

In log se vede stabilitatea boostului si progresul in functie de accelerare precum si cum lucreaza n75(duty cycle'ul;cat cere ecu si cat face efectiv)...mai pe scurt,cu un laptop si o interfata faci O GRAMADA!

PS:nasol daca auzi rateuri in admisie;inseamna ca amestecul e sarac si cam asta e moartea motoarelor turbo(amestecul sarac).Daca ai avea evacuarea obturata,in accelerare ar trebui sa fasaieee mai mult decat suspect,suficient cat sa iti pui un semn de intrebare.Poate fi o prindere a traseului care zdrangane.

Link to post
Share on other sites

De cand am schimbat senzorul o2 am facut aprox 600 de km si nu mi-a aparut nici o eroare. Vechea sonda era terminata nu avea nici o rezistenta. O data cu schimbarea sondei mi se pare ca a mai crescut consumul urban, acelasi traseu in aceleasi conditii de trafic scoteam si 10,,acum sub 12 nu ies. Extraurban e acelasi 6.5 mers normal.catalizatorul inca nu l-am golit din lipsa de timp, si zgimotul de aude in interiorul lui. Acum nu stiu exact daca acele pocnituri sau detonatii au loc in admisie, ideea e ca se aud din compartimentul motor, undeva aproape de peretele ignifug in zona pedalelor. In ultima sapt nu am mai auzit nimic. Am mers cu maful deconectat si comportamentul masinii este acelasi poate chiar mai rau. In legatura cu conportamentul ciudat la 90grade inca persista, cand se incalzeste motorul, boostul exista dar e foarte slab, turbina se aude dar urca greu in turatii. Senzatia de missfire la 3000+ rpm e si ea acolo. O alta chestie e cand pornesc ac scade considerabil puterea motorului, in mers se simte cum se infraneaza motorul la pornire ac, iar la plecari de pe loc da sa moara trebuie turata mai sanatos, am mers cu masini de 70 cp si nu se manifestau asa la cuplarea ac-ului. Logurile am sa le fac sapt viitoare cand sper sa fac rost de o interfata vag.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
On 6/8/2015 at 1:07, torentmonkey a scris:

La mine s-a rezolvat problema cu fluctuatia de boost facand bypass la n75 cu boost controller manual. N75 ul este agatat in spate la airbox si lasat conectat sa nu dea erori ecu. Masina merge perfect de la 0.5 bari pana la 1 bar. O tin la 0.8 zilnic si trage frumos si liniar fata de cum facea cu n75 ul obosit.

 

 

PS: mentionez ca am cositorit pe senzorul MAP o dioda zenner de 4.3v 1W ca sa nu imi dea limp. Amestecul este ok pt ca ME7.5 il face dupa ce zice debitmetru :)

Poti sa-mi explici si mie ce ai facut tu mai exact?

Multumesc!

Link to post
Share on other sites

Imi poate zice si mie cineva de ce nu imi apar misfire stocate ca dtc? Am facut loguri in mers iar la wot imi da misfire pe 1,2 si 4. Rateurile imi apar doar in log. nu imi palpaie checkul si nici nu se stocheaza ca erori cand au loc. 

Link to post
Share on other sites

imi poate zice si mie cineva daca e ceva in neregula...dupa mine arata totul in ordine, cred... nu am mai avut strada sa ii dau pana la redline. ce ma framanta sunt misfire care le am pe la 2900 3000 rpm pe 1,2,4, care nu sunt stocate ca erori nici checkul nu palpaie, imi apar doar la readlines la turatiile mentionate. bujiile sunt noi 4000 km, am sa le schimb maine cu ngkuri, cablurile de la bobine sunt bune fara crapaturi. vad care e treaba cu bujiile si apoi trec la bobine masina nu are erori. idei :(

log.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...
andreicioranu

Va salut. Ma poate ajuta cineva si pe mine, am facut niste loguri cu Vag-comul la un 1.8T AUQ si mi se pare ceva ciudat la pozitia acceleratiei. Desi eu eram in WOT aceasta sta la 100 pentru un timp foarte scurt, ea scazand pe vreme ce eu accelerez. Precizez ca masina accelereaza foarte bine pe aceasta plaja de turatii, si desi apare ca eu nu stau WOT, N75ul comanda boost (ceea ce mi se pare dubios). Singura eroare pe care o am este p1297 (Pressure drop beetwen turbo and throttle valve) .

Deci care ar putea fi problema pentru care in canalul 003, throttle valve angle scade in asa hal? Sa fie stricata clapeta? Eu am curatat-o si adaptat-o cu VCDS-ul.

Masina are uneori probleme de boost, daca repornesc motorul totul revine la normal..

 

log.png

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...

Salutare,

Sunt nou pe acest forum asa ca va rog sa ma scuzati daca s-a mai discutat pe undeva problema dar sincer tot caut si nu am gasit nimic.

Curand am achizitionat un Golf 4 2001 ,1.8t benzinar, AUM, cu ceva modificari pe la motor(am inteles de la fostul proprietar ca ar avea undeva la 300-325 CP).

Eu stiu masina de aproximativ 3 ani timp in care am si mers cu ea de cateva ori(forta bruta!:D).

Problema este urmatoarea:dupa pornire merge perfect,porneste bine ,totul bine si frumos, nimic aprins in bord. Dupa plecare, la mers absolut normal,chiar batraneste, merge perfect,eii..in momentul in care fac o accelerare sa zicem brusca in orice treapta de viteza, la orice turatie se aprinde Check engine (licare) si masina incepe sa mearga fffff prost, in 3 pistoane ,fapt care o limiteaza din toate punctele de vedere.(lipsa putere,consum exagerat de mare)

Am efectuat o diagnoza si am gasit eroarea P0303 (missfire cilinder 3).

Sa incepem cu ce e mai putin rau:

-Am schimbat bujiile.

-Am verificat bobinele de inductie,functionale totate(am incercat chiar si sa le schimb intre ele dar eroarea persista pe cilindrul 3)

-Am verificat injectoarele, perfect functionale(am incercat chiar si sa le schimb intre ele dar eroarea persista pe cilindrul 3)

-Am facut test de compresie. Totul perfect.

De aici in colo chiar nu stiu ce sa mai fac, ce sa verific/schimb.

Precizes faptul ca ieri 30.09.2017 am efectuat o operatiune de schimbare a unui bec cu xenon timp in care a trebuit sa scot complet bateria pentru a avea spatiu timp de aprox 40 de min.

Dupa ce am pus bateria la loc, am plecat la supermaket.Surpriza, masina mergea perfect.Bineinteles minunea nu a tinut doar cateva minute.

Orice sfat e binevenit.

Link to post
Share on other sites

Verifica cu un multimetru continuitatea firelor de la injector/bujie la ecu chiar si pinii din ecu sa nu fie oxidati! 

Link to post
Share on other sites
16 hours ago, capucinno said:

Salutare,

Sunt nou pe acest forum asa ca va rog sa ma scuzati daca s-a mai discutat pe undeva problema dar sincer tot caut si nu am gasit nimic.

Curand am achizitionat un Golf 4 2001 ,1.8t benzinar, AUM, cu ceva modificari pe la motor(am inteles de la fostul proprietar ca ar avea undeva la 300-325 CP).

Eu stiu masina de aproximativ 3 ani timp in care am si mers cu ea de cateva ori(forta bruta!:D).

Problema este urmatoarea:dupa pornire merge perfect,porneste bine ,totul bine si frumos, nimic aprins in bord. Dupa plecare, la mers absolut normal,chiar batraneste, merge perfect,eii..in momentul in care fac o accelerare sa zicem brusca in orice treapta de viteza, la orice turatie se aprinde Check engine (licare) si masina incepe sa mearga fffff prost, in 3 pistoane ,fapt care o limiteaza din toate punctele de vedere.(lipsa putere,consum exagerat de mare)

Am efectuat o diagnoza si am gasit eroarea P0303 (missfire cilinder 3).

Sa incepem cu ce e mai putin rau:

-Am schimbat bujiile.

-Am verificat bobinele de inductie,functionale totate(am incercat chiar si sa le schimb intre ele dar eroarea persista pe cilindrul 3)

-Am verificat injectoarele, perfect functionale(am incercat chiar si sa le schimb intre ele dar eroarea persista pe cilindrul 3)

-Am facut test de compresie. Totul perfect.

De aici in colo chiar nu stiu ce sa mai fac, ce sa verific/schimb.

Precizes faptul ca ieri 30.09.2017 am efectuat o operatiune de schimbare a unui bec cu xenon timp in care a trebuit sa scot complet bateria pentru a avea spatiu timp de aprox 40 de min.

Dupa ce am pus bateria la loc, am plecat la supermaket.Surpriza, masina mergea perfect.Bineinteles minunea nu a tinut doar cateva minute.

Orice sfat e binevenit.

incearca cu alt ECU motor, de proba.

 

Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos pt ajutor, intre timp am rezolvat problema.

Acum sa detaliez poate se va lovi si altcineva de aceasta problema.

In locasul stergatoarelor, sub plasticul negru care acopera mecanismul si ECU sunt 3 fire de masa care sunt legate la un surub pe caroserie.

Acolo fiind un mediu relativ expus la intemperii aceste legaturi erau atat de oxidate incat nu am putut desface surubul asa ca a trebuit sa improvizez, pe romaneste le-am taiat si le-am prelungit pana la cel mai sigur loc din care puteam lua ''masa''...la baterie pe borna ''-''. :D

Ce influenta aveau aceste fire? Ei bine ele faceau ca si ECU-ul sa nu inregistreze corect eroarea.

Dupa remediere am dat o tura si am facut din nou o testare, surpriza, Missfire cilinder 1. Am inversat din nou bobinele 1 si 2 si pana la urma s-a dovedit a fi defecta o bobina.

Spor tuturor.

 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salut. Am si eu zic niste probleme cu passatul meu 1.8t. Mi se pare ca nu mai are zvacul de dinainte. Am facut si 2 loguri peste care va rog sa va uitati si sa va dati cu parerea. Comparand cu alte loguri la mine engine load e cam mic...

Multumesc anticipat!

test2.csv

LOG-01-003-115-118.csv

Link to post
Share on other sites
  • 9 months later...
  • 2 years later...
eugeniusandu

Sa reinviem acest topic. Am un Golf 4 motorizare 1.8T AUQ cu GPL, cand ia eroarea pe care o voi atasa mai jos nu mai vrea sa traga deloc se comporta ca un aspirat nu se mai simte boost-ul daca o sterg in mers cu VCDS-ul se simte ca smuceste imediat. Sa fie din cauza ca eroarea ramane stocata in computerul masinii si apoi merge pe vreo harata de avarie ca se comporta la fel si pe benzina si pe gaz pana sterg eroarea sau sa fie sonda lambda defecta. Va rog ce ma sfatuiti ca ma enerveaza maxim sa plec mereu cu laptp-ul la mine si sa resetez mereu eroarea chiar si de 3-4 ori la drum mai lung. 

Address 01: Engine        Labels: 06A-906-032-AJQ.lbl
   Part No: 06A 906 032 HN
   Component: 1.8L R4/5VT         0002  
   Coding: 11510
   Shop #: WSC 13368  
   VCID: 71EDD1F71369
   TMBER41UX28536401     SKZ7Z0A1006427

1 Fault Found:
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean
            P1128 - 35-00 -  -
Readiness: 0000 1001

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

puteti sa ma ajutati cu o interpretare?

 

log facut pe un golf 4 2002 1.8t 150hp, resoftat cred la 180cp.

 

intrerupe in treapta a IVa la turatii mari >4500, mici intreruperi, ii da in nas, precum niste suturi mici, in treapta a III a nu am simtit sa faca. evacuare fara catalizator, filtru aer stoc, benzina 95, face la fel si cu benzina 99. reies ceva probleme din log?

 

 

multumesc.

LOG-01-115-118-002.CSV

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri