Jump to content

Probleme Intermitente Legate De Boost - 1.8t


toni
 Share

Postare recomandată

Ar trebui sa schimbi arcul din DV cu unul mai tare daca ai soft,acuma depinde ce presiune ai.

JMF a curatat dv-ul deoarece era murdar si nu mai statea inchis si de atunci s-a rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ati putea sa imi spuneti ce presiune in bari ar trebui sa aiba un 1,8 stock , cel de 180 de cai ?

am facut azi un test , si acolo aparea in parametri, dar nu stiu ce sa zic

Parca in grupa 115 a masurat presiune in turbo. maxim a aratat in jur de 1900 mbar ... e ok ?

si ce grupe sunt cele mai importante, ca baiatul cu aparatul nu prea pusese pe 1,8 turbo, si ne-am cam prins nasul prin sutele de grupe de pe acolo :(

oricum , sunt multumit ca nu avea inregistrata nici o eroare, dar inca nu sunt sigur cum sta treaba cu boostul....am impresia ca face prea mult boost.

Modificat de mihai20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam 0.8 bari peste presiunea atmosferica. In vag-com ar trebui sa vezi maxim 1800mbari, cei 1900mbar par cam mult pentru un motor stock. Daca a fost doar un varf e ok.

Pentu restul intrebarilor, reciteste topicul, s-a scris de multe ori despre grupurile importante.

Modificat de toni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

JMF daca ai rezolvat problema cu intreruperile in accelerare usoara spune-mi te rog cum.

Am un Audi A3 cu motorul 1.8T AUQ cu soft stage1 de la DIM Sport si am schimbat doar DV cu unul de la Forge cu arcul pe care-l avea in el, ca aveam membrana crapata la cel stock. Urmeaza sa-i schimb pompa de benzina (Walbro), FMIC de la greddy, si admisie EVOMS.

Am simptomul descris de tine, in sensul ca la accelerari usoare intre 2000 si 4000 ture da in nas (o intrerupere f mica dar extrem de enervanta) de 2-3 ori in treptele 2-3-4. La WOT nu schiteaza nici un gest - merge brici.

Am facut si cateva loguri in mers cu ajutorul lui Nadir si nu pare a fi nimic in neregula (inafara de o temperatura mare a aerului din admisie ~48 grade - pe o temperatura ambientala de 3-4 grade ).

Ai reusit sa schimbi cele doua valve de care vorbeai in posturile anterioare?

Pls help daca stiti ceva.

Multumesc, dau o :cool: cand se mai arata soarele.

Pai eu aveam problema la WOT peste 2000 de ture. Pana in 2000 de ture am problema la accelerari usoare la rece, dar din cate stiu asa fac toate. Oricum eu nu o tin niciodata sub 2000 :D

Ca idee ce poti incerca e sa:

1. Schimbi arcul din DV

2. Cureti clapeta de acceleratie

3. Te asiguri ca n-ai furtune sparte.

Nu stiu exact de care valve zici. Am schimbat valva mica unisens de la PCV, dar era buna si cea veche, deci n-am facut mare lucru. A doua valva nu mai stiu care e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam 0.8 bari peste presiunea atmosferica. In vag-com ar trebui sa vezi maxim 1800mbari, cei 1900mbar par cam mult pentru un motor stock. Daca a fost doar un varf e ok.

Pentu restul intrebarilor, reciteste topicul, s-a scris de multe ori despre grupurile importante.

merci mult de tot :Driver: , chiar ma enerva gandul ca ar avea soft. 1930 a aratat maxim, in full boost, nu sta pe presiunea aia prea mult.

topicul l-am citit de 2 ori, datorita lui am ajuns la grupa 115 cu presiunea in turbo, altfel cautam pas cu pas, dar intrebara era ce alte grupe sunt mai important de urmarit, in afara de 115, 118 si 002 :)

tot in urma citirii topicului, mi-a intrat in cap sa imi curat clapeta de acceleratie, admisia si ce mai gasesc pe acolo, daca tot ma apuc de desfacut.

pe de alta parte, sunt foarte multumit ca nu mi-a dat nici o eroare , si daca presiunea normala e 1800, 1900 cat am eu nu e chiar asa mult in plus si nu e cazul sa imi fac griji

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercand sa dau de cap sunetului de BOV(fsssst) pe care il face masina in momentul in care iau de pe acceleratie dupa ce a fost in sarcina, am ajuns la diverter valve. Invercand sa o dau jos sa incerc sa o curat sau sa vad daca diafragma este in regula, am constatat ca furtunul de vacuum ce duce la ea este complet imbatranit si cum l-am atins s-a rupt. Fiind ora tarzie pentru a cauta la magazinele de piese auto furtunul respectiv si avand nevoie de masina acum, va intreb pe voi daca credeti ca dauneaza masinii sa umblu cu furtunul respectiv scos? Si daca da, unde as putea sa gasesc unul cu care sa-l schimb? Are rost sa incerc la magazinele de bricolaj?

Ca sa va faceti o idee mai buna, atasez doua poze cu furtunul. Este cel de sus.

DIYdv04.jpg

clipboard01gi.th.jpg

Modificat de samolapraga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu mergi forjat nu are nimic (ca sa fii super-safe schimba la max 2500rpm). Rolul DV-ului este de a prelua frontul de presiune negativa care se intoarce din admisie cand lasi acceleratia, care altfel ar ajunge pe paletii turbinei care se roteste invers si l-ar suprasolicita. Deci daca nu mergi forjat (=presiune mare) n-are nimic.

Un indiciu ca mergi prea tare e ca atunci cand lasi pedala de acceleratie auzi un "fshh-fshh-fshh", semn ca aerul se intoarce in turbina si e "taiat" de paleti. Cel putin la mine se auzea cand aveam dv-ul belit :Driver:

O sugestie daca tot s-a rupt furtunul ar fi sa iei siliconic, care (teoretic) n-are moarte si e doar putin mai scump.

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg de aici ca atunci cand dv e dus, si iei piciorul din gaz, in ture mari, se aude un fassss, gen BOV ?

la mine asa se intampla, si am crezut ca e normal. am mai avut o masina turbo si la fel facea :) .

cand e DV dus nu ar trebui sa inregistreze vreo eroare care sa apara la tester ? am citit 16 pagini despre DV si N75 pe topicul http://vwforum.ro/index.php?showtopic=3694 dar tot nu sunt lamurit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se aude un singur "fass" ci mai multe scurte succesive. Unul singur inseamna ca-si face treaba si recircula aerul in admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sugestie daca tot s-a rupt furtunul ar fi sa iei siliconic, care (teoretic) n-are moarte si e doar putin mai scump.

Si ai idee unde pot gasi furtun din acesta siliconic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti cumva idee unde as putea gasi material termoizolant care vine pus pe furtunul de presiune de la turbina la intercooler? Preferabil nu in reprezentanta din doua motive:

1. e scump (120 ron)

2. nu-mi trebuie decat materialul, nu si acel "buzunar" cu capse. Motivul e ca vreau sa-l folosesc nu doar la cotul de la iesirea din turbina ci si pe tubul (metalic in cazul meu) de dupa cot spre intercooler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Thx jmf, chiar ala este furtunul pe care l-am luat ieri, de la racingnick. Nu am putut sa iau decat trei metri, asa ca daca altcineva are nevoie de furtun cu diametru interior de 3mm, sa dea un semn, il impart cu placere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti cumva idee unde as putea gasi material termoizolant care vine pus pe furtunul de presiune de la turbina la intercooler? Preferabil nu in reprezentanta din doua motive:

1. e scump (120 ron)

2. nu-mi trebuie decat materialul, nu si acel "buzunar" cu capse. Motivul e ca vreau sa-l folosesc nu doar la cotul de la iesirea din turbina ci si pe tubul (metalic in cazul meu) de dupa cot spre intercooler.

Din magazinele de bricolaj, exista o varianta care se foloseste la izolarea conductelor de aer conditionat.

Nautilus si-a facut din asa ceva pentru furtunul care intra in galeria de admisie si tevile de AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din magazinele de bricolaj, exista o varianta care se foloseste la izolarea conductelor de aer conditionat.

Nautilus si-a facut din asa ceva pentru furtunul care intra in galeria de admisie si tevile de AC.

Am fost la BauMax dar acolo au doar teava flexibila din aluminiu, nimic textil sau apropiat de textil, care sa poata fi mai maleabil. Pe teava respectiva zice "max 270 de grade celsius". Despre teava asta zici? Sau exista ALT material?

Titanium wrap e destul de scump (cu tot cu transport din state)...dar mai caut.

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Masinuta din dotare: Audi A4 B6 1.8T Quattro 120kw/163hp BFB. 03/2003.

Sa incep cu urmatoarele probleme:

relanti neregulat, lipsa putere, intrerupere intre 2500-3500 rotatii, consum carburant mare.

Testerul spune:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 909 518 AA

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0004

Software Coding: 0011701

Work Shop Code: WSC 10122

5 Faults Found:

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded

16688 - Cylinder 4 Misfire Detected

P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded

16686 - Cylinder 2 Misfire Detected

P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded

Alte erori aparute mai de mult, dar care au disparut deocamdata:

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected.

P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded

Reparatii efectuate pana acum:

-inlocuit Intercooler, cel vechi fiind fisurat (nelamurire legata de senzorul de pe el, care n-a zis nimic),

-refacut cablaj bobine, deoarece izolatia firelor era rupta in diferite locuri (explicatie: n-au avut unde sa faca masa si si-au cautat masa in alta parte...),

-inlocuit epurator de gaze, care prezenta o mica fisura.

Ieri am dat jos catalizatorul si am constatat ca este golit (nu mai are ceramica, nimic), dupa care l-am montat la loc asa cum era. De aproximativ 4 luni am schimbat sonda lambda 2. De 3 ani jumatate de cand o am, masina nu a prezentat probleme pana acum.

Am facut azi 3 loguri in mers pe grupurile 002, 115, 118 pe care le atasez. Imi cer scuze, dar nu ma lasa sa atasez fisierele in excel, numai in word.

Mai mentionez faptul ca nu imi da misfire in ture pe grupul 015, decat la relanti (cam 7-10 pe fiecare bobina), ceea ce ma duce cu gandul la

faptul ca nu e problema de la bobine, bujii, cablaj, ci de amestecul carburant-aer.

Eu suspectez totusi ca de vina ar fi DV, pentru ca in decelerare se aude un "sfarait" accentuat la turbo.

Le multumesc anticipat celor care imi vor da o mana de ajutor.

Multa stima si respect.

LOG_1.8_T.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu stiu daca postez unde trebuie sau nu asa ca dca nu este bine rog modelatori sa il mute in schimb nu am gasit nici un topic legata de valva PCV.Asadar valva pcv la masina pe care o detin un vw passat 1.8i din 2000 nu cred ca functioneaza corect in sensul in care ramificatia ingusta este ca si blocata cealalta valva functioneza cand suflu trece aerul cand trad se inchide.atasez si o poza pentru a va da seama mai bine despre ce este vorba .cine a mai avut probleme de genu asta sau are cunostinte despre cum ar trebui sa lucreze valva il astept cu indicati.Multa stima

Copy_of_valva_pcv.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corkodel,

Valva PCV arata asa:

post-51697-1270498769_thumb.jpg

Cea de care scrii tu e asa numita "suction jet pump". Ai aici ceva detalii despre cum functioneaza...

L.E. Teoretic daca sufli in partea subtire ar trebui sa iasa aer prin baza Y-ului daca e buna, daca nu, e infundata.

Modificat de cri-cri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corkodel,

Valva PCV arata asa:

post-51697-1270498769_thumb.jpg

Cea de care scrii tu e asa numita "suction jet pump". Ai aici ceva detalii despre cum functioneaza...

L.E. Teoretic daca sufli in partea subtire ar trebui sa iasa aer prin baza Y-ului daca e buna, daca nu, e infundata.

Iti multumesc cri-cri pentru raspuns inseamna ca eu m-am documentat gresit pe internet. eu problema o am atunci cu suction jet pump nu cu valva pcv, o sa mai ma documentez despre aceasta suction jet pump.orice alte sfaturi sunt bine venite.Stima corkodel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut .

poate are cineva timp sa se uite peste logurile facute.

ideea e ca masina e in limp mode...si pe zi ce trece trage mai nasol si cu fluctuatii.

mersi.

MS09HDZleW.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea arata foarte bine, nu este nimic in neregula in log-ul asta. Cand l-ai facut masina mergea tot prost?

Soft pe care il ai mi se pare facut chiar bine din punctul asta de vedere, turbina nu este stresata foarte mult; este chiar in limite safe as zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da.masina mergea foarte prost..sau mai bine zis foarte diferit.sa verific n75 azi sa scap de o grija si eventual DV.

alte pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!