Jump to content

Probleme Intermitente Legate De Boost - 1.8t


toni
 Share

Postare recomandată

Multumesc, o sa gasesc un binevoitor care sa ma ajute si o sa ii fac un log. Poate la intalnirea de joi...

Modificat de D'evil69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta idee e sa incerci scurt un alt n75. Daca gasesti un prieten binevoitor schimbarea o faci in 1 min.

De asemenea as verifica si furtunasul din n75 in actuator...

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am un N75 F, cel original...dar nu prea tinea presiune... Numai ca si asta e la Craiova, iar eu sunt in Bucuresti... Multumesc pt. sfat, jmf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu un DV stock sambata? Vreau sa fac o tura sa vad daca masina se comporta la fel, ca sa elimin din cauze. DV-ul meu stock soseste duminica seara de la Craiova.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare...la masina din semnatura in viteza a 3a si a 4 a la wot se aude inainte de suieratul turbinei un zgomot mai ciudat..ca si cum s-ar trage mult aer odata dupa care se aude sunetul turbinei..este normal sa se auda asa?iar turbina cat de tare trebuie sa se auda?adica eu o aud si cu geamul inchis (se aude de la 3500 la ~ 5500) . multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce admisie ai, stock? Filtru de aer macar schimbat?

La mine turbina se aude din masina si la 2000, dar cam de la 3000 incepe "uraganul" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Uitati ca mi-a dat la o scanare, dupa ce am constatat ca are mici intreruperi la accelerari:

Address 01: Engine Labels: 06A-906-032.lbl

Control Module Part Number: 06A 906 032 DR

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0002

Software Coding: 11500

Work Shop Code: WSC 00000

1 Fault Found:

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

P1297 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 1000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alaltaieri am rezolvat problema asta (bine, n-aveam cod dar la WOT accelera cu intreruperi, se auzea cum incarca/descarca turbina), era DV-ul foarte murdar si banuiesc ca nu inchidea de tot sau ramanea intepenit semi-deschis (pistonul mergea foarte greu). L-am curatat, uns, problem solved :(

Banuiesc aceeasi problema si la D'evil69, comportamentul la mine era 100% similar cu ce a descris el pe pagina anterioara.

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa-l curat, nu am facut niciodata sa ceva, nu am avut 1.8T.

Poti descrie in cateva cuvinte operatiune de curatare?

Modificat de Leonica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce DV ai? Daca e stock nu ai cum sa-l cureti, doar sa-l schimbi. Eu am forge 007p si pt el poti cere (pe gratis) de la forge un kit de curatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce stiu este ca e stock, mi-a confirmat un amic cu o skoda 1.8T. Deci sa-mi cumpar unul nou? Sau sa mai controlez ceva furtune sau valve?

Modificat de Leonica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea sa mergi la o intalnire si sa faci schimb cu altul de la cineva de-acolo...dureaza 2 minute schimbarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca a venit si la mine timpul sa schimb dv ul

Modificat de crazymih
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de asta eu v-am recomandat mereu (de fapt bbm, ca el a spus-o primu) sa puneti DVuri fara intretinere. APR sau Bailey.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb si eu acum ... e posibil sa fie DV-ul sau N75 defect fara sa apara vreo eroare?

Imi puteti spune pe ce canal se masoara presiunea in turbina si ce valori ar trebui sa aiba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pun si aici erorile gasite..poate v-ati intalnit cu ele.ce pot fi?

--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77

VIN: WVWZZZ3BZ3P263241 Mileage: 143040km/88880miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 4B0-906-018.lbl

Part No: 4B0 906 018 DH

Component: 1.8L R4/5VT G 0002

Coding: 11501

Shop #: WSC 66565

WVWZZZ3BZ3P263241 VWZ7Z0B6179565

2 Faults Found:

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 35-00 - -

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

vreo valva?furtunas?unde sa ma uit?

Modificat de leW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb si eu acum ... e posibil sa fie DV-ul sau N75 defect fara sa apara vreo eroare?

Imi puteti spune pe ce canal se masoara presiunea in turbina si ce valori ar trebui sa aiba?

E posibil. Poti loga boost-ul pe grupurile 115 si 118. Grupul 115 iti va zice "requested boost" (cat cere ecu) si "actual boost" (cat face turbina). Requested e in functie de soft, nu exista un "golden standard".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, merci pt info o sa fac niste loguri sa vedem!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

are cineva o schema care furtune sau valve pot fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am auzit de codul asta pana acuma, dar pe vortex scrie una-alta despre el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

are cineva o schema care furtune sau valve pot fi problema?

Nu prea sunt sigur ce inseamna dar verifica furtunele de la N75 sa fii sigur ca e totul ok acolo. Alta varianta ar fi wastegate blocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema...am observat ca masina cand face 1.5 overboost nu mai trage,intrerupe sau da in nas..la 1.4 overboost nu are aceasta problema...ce ar putea fi?nu am nici o eroare pe vag (apropo cand masina face over boost 1.5 ecu nu cere decat 1.4.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai atunci incearca sa mai dai din tija actuatorului de la wastegate cateva filete inapoi.Atentie sa sti exact cate dai,incearca prima data 2 ture de piulita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

JMF daca ai rezolvat problema cu intreruperile in accelerare usoara spune-mi te rog cum.

Am un Audi A3 cu motorul 1.8T AUQ cu soft stage1 de la DIM Sport si am schimbat doar DV cu unul de la Forge cu arcul pe care-l avea in el, ca aveam membrana crapata la cel stock. Urmeaza sa-i schimb pompa de benzina (Walbro), FMIC de la greddy, si admisie EVOMS.

Am simptomul descris de tine, in sensul ca la accelerari usoare intre 2000 si 4000 ture da in nas (o intrerupere f mica dar extrem de enervanta) de 2-3 ori in treptele 2-3-4. La WOT nu schiteaza nici un gest - merge brici.

Am facut si cateva loguri in mers cu ajutorul lui Nadir si nu pare a fi nimic in neregula (inafara de o temperatura mare a aerului din admisie ~48 grade - pe o temperatura ambientala de 3-4 grade ).

Ai reusit sa schimbi cele doua valve de care vorbeai in posturile anterioare?

Pls help daca stiti ceva.

Multumesc, dau o :Driver: cand se mai arata soarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!