Jump to content

Probleme Intermitente Legate De Boost - 1.8t


toni
 Share

Postare recomandată

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti cumva idee unde as putea gasi material termoizolant care vine pus pe furtunul de presiune de la turbina la intercooler?

racing nick am vazut ca are o groaza de variante de banda izolatoare pentru esapament, pentru furtune, diferite latimi,lungimi, preturi.

eu vreau sa iau una de 5 cm latime pentru esapament....de dupa turbo , pana la catalizator.

daca ami ramane, se mai gasesc furtune de izolat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut !

Sunt un posesor de Skoda octavia Rs , masina e remapata la Cimbu autosport si are cuplu de 330 Nm , asa am cumparat-o . Chestia e ca am o problema , cand accelerez la 3500 - 4000 rpm parca se opreste boost-ul , cateodata acul turometrului se blocheaza la 4000 sta acolo 1 secunda dupa care masina incepe sa urce din nou .

Am citit prin topic si as ruga pe cineva care a patit si el la fel sa ma ajute .

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara,

De ceva vreme ma lovesc de o problema care m-a pus pe ganduri.Acum un an de zile am schimbat puntea de diode la alternator, si fara sa ma informez, nu stiam ce tensiune trebuie sa prezinte la relantiu(minim 14.2). Deja am terminat 2 baterii noi, fapt ce m-a determinat sa analizez mai profund cauza.In urma masuratorilor am constatat ca alternatorul "impinge" 13.7 la relantiu, si 14.4 cand o accelerez. Ca si concluzie, am inteles ca trebuie sa schimb releul electronic de pe alternator pentru a scapa de aceste fluctuatii care mi-au omorat bateriile.Totusi, am o mica nedumerire legata de acest fapt.Bateria fiind un tampon intre consumatorii masinii, poate cauza un fenomen care sa determine mici fluctuatii de boost ale masinii ? Intreb acest lucru, deoarece uneori, dupa ce pornesc masina cu cablurile electrice si plec la drum, cand apas pedala de acceleratie la fund, am mici detonatii in admisie. Ipoteza pe care o sustin, este ca bateria nefiind suficient incarcata si alternatorul avand aceste fluctuatii pe minus si plus(13.7-14.4) poate afecta pompa de benzina care nu livreaza suficient combustibil la injectoare(pompa fiind alimentata electric) si rezulta amestec sarac, in concluzie detonatie in admisie.

O sa atasez si niste loguri deoarece inca nu sunt in stare sa le analizez, pentru a va putea face o idee.Sunt in facute in treapta 2 si 3 de la 2000 rpm.

Distinse salutari,

Sorin

log_1.xls

log2.xls

log3.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Sunt un posesor de Skoda octavia Rs , masina e remapata la Cimbu autosport si are cuplu de 330 Nm , asa am cumparat-o . Chestia e ca am o problema , cand accelerez la 3500 - 4000 rpm parca se opreste boost-ul , cateodata acul turometrului se blocheaza la 4000 sta acolo 1 secunda dupa care masina incepe sa urce din nou .

Am citit prin topic si as ruga pe cineva care a patit si el la fel sa ma ajute .

Multumesc !

DV sau N75 ar fi principalele suspecte. Verifica intai furtunele pentru ele si incearca sa faci niste loguri.

Buna seara,

De ceva vreme ma lovesc de o problema care m-a pus pe ganduri.Acum un an de zile am schimbat puntea de diode la alternator, si fara sa ma informez, nu stiam ce tensiune trebuie sa prezinte la relantiu(minim 14.2). Deja am terminat 2 baterii noi, fapt ce m-a determinat sa analizez mai profund cauza.In urma masuratorilor am constatat ca alternatorul "impinge" 13.7 la relantiu, si 14.4 cand o accelerez. Ca si concluzie, am inteles ca trebuie sa schimb releul electronic de pe alternator pentru a scapa de aceste fluctuatii care mi-au omorat bateriile.Totusi, am o mica nedumerire legata de acest fapt.Bateria fiind un tampon intre consumatorii masinii, poate cauza un fenomen care sa determine mici fluctuatii de boost ale masinii ? Intreb acest lucru, deoarece uneori, dupa ce pornesc masina cu cablurile electrice si plec la drum, cand apas pedala de acceleratie la fund, am mici detonatii in admisie. Ipoteza pe care o sustin, este ca bateria nefiind suficient incarcata si alternatorul avand aceste fluctuatii pe minus si plus(13.7-14.4) poate afecta pompa de benzina care nu livreaza suficient combustibil la injectoare(pompa fiind alimentata electric) si rezulta amestec sarac, in concluzie detonatie in admisie.

O sa atasez si niste loguri deoarece inca nu sunt in stare sa le analizez, pentru a va putea face o idee.Sunt in facute in treapta 2 si 3 de la 2000 rpm.

Distinse salutari,

Sorin

Iar probleme cu alternatorul domne? :blah_:

In loguri eu nu vad nici o problema, arata foarte bine chiar.

Puntea de diode pe care ai pus-o atunci era noua? La asa variatii (relanti-turatie), eu as banui tot puntea de diode si nu "releul". Eu zic sa mai sapi in privinta asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tututor,

Tin sa va anunt ca problema a fost remediata ieri seara de catre tatal meu. Dupa o mica discutie, mi-a verificat cablurile de "+" si "-" de la baterie si a gasit minusul slabit. L-a strans corespunzator, si masina nu mai are parte de fluctuatii de boost. Se pare ca uneori masina mergea doar pe alternator, deoarece mi s-au dus rulmentii(chitaia la relantiu) si am gasit ceva urme de vaselina arsa pe langa fulie. Acesta se chinuia sa faca fata in sarcina si se incingea peste masura. Manifestarea acestui fenomen imi apartine in totalitate deoarece doream sa protejez bateria, si scotem mereu cablul de minus ca sa nu mai am consumatori. Se pare ca nu strangeam cum trebuie, si uite asa mi-am dat de lucru.

In concluzie, mare grija la borne, merita verificate ocazional.

Va multumesc frumos pentru sfaturi si sustinere morala.

Cu deosebit respect,

Sorin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari! Daca ai timp, poate mai mai faci niste loguri. Sunt curios daca se vede vreo diferenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

propun cateva posibile rezolvari/diagnosticari pentru problema initiala de boost (pentru 1.8T AUQ/AGU):

- DV-ului i s-a fisurat diafragma si pierde presiune, caz in care ar trebui schimbat (codul este: 06A 145 710 N ~140 RON sau unul netestat inca de mine de pe RS6: 06A 145 710 P - insa acesta am inteles ca ar avea arcul mai moale si ghidaje pt. "piston" in plus). Cand iei piciorul de pe acceleratie este normal sa auzi un fasait la filtrul de aer: este aerul recirculat de DV in sistem cand se inchide clapeta de acceleratie. Un suierat ca si si cum ar flutura ceva nu este normal.

- valva N75 - in cazul in care masina accelereaza cu intermitente; codul este 034 906 283 J (pe care o am si eu pe masina) sau H (race valve) - acestea sunt recomandate daca ai resoftat ECU; codul stock este 058 906 283 F. Pret: 270-380 RON in functie de cod.

- debitmetrul (MAF sensor); pentru a verifica daca este functional va trebui sa decuplezi mufa acestuia si sa mergi cu masina. Daca masina va merge mult mai bine cu mufa decuplata, atunci debitmetrul este defect. Daca va merge la fel, defectiunea este in alta parte. Cod: 06A 906 461 L sau LX - pret: scump rau...

- bobinele de inductie - in situatia asta motorul ar merge neregulat la relanti, masina nu ar mai trage, ar trepida puternic in permanenta, in functie de cate bobine sunt arse. Recomand schimbarea integrala a bobinelor (in cazul in care ar fi arsa cel putin una) si inlocuirea celor stock cu unele rosii: cod 06C 905 115 L; cod stock: 06B 905 115 R; pret: 150 RON/buc.

- bujiile - la accelerari in sarcina masina tremura un pic si pierde din putere perioade scurte de timp. Daca se accelereaza usor acest simptome dispar. Bujiile sunt NGK PFR6Q sau cod OEM: 100 000 063 AA. Pret: ~50 RON/buc.

Modificat de D'evil69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bune sfaturi!

Ca idee debitmetrul nu e asa scump. Eu am platit 4.5 mil original de la Audi (de S3) cu al meu vechi la schimb. Fara schimb intr-adevar era vreo 12 parca :))

Ca bujii intr-adevar la AUQ sunt date PFR6Q, eu am rulat cam 2 ani cu ele, fara probleme. Am trecut acuma la BKR7E de vreo luna. Deocamdata merg bine, dar nu pot zice ca simt vreo diferenta fatra de PFR6Q ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

salut ma poate ajuta si pe mine cineva pt ca am asa o presintire ca in loc sa cumpar motorina data viitoare cind trebuie sa fac plinul cumpar doar doi litri de benzina si o bricheta

am inlocuit turbo pt ca explodase , debimetru pentru ca zice mecanicul ca e defect am curatat egr am inlocuit toate tuburile de la vacum

simtomele masinii dupa ce o pornesc masina nu are putere abia cand se incalzeste motorul la 90 de grade se simte ca trage mai bine dar daca merg mai mult de un sfert de ora masina intra in limpmode pierde din putere si gata pe ziua respectiva pot sa o pun in parcare

am observat ca daca scot busonul la motor iese aer cu presiune si arunca ulei in toate partile ca si cum in loc si trimita gazele nearse in admisie ar fi tiunute in motor si creste presiunea in el

in capul la turbo am gasit ulei care vine de la ciuperca de pe motor cere trimite gazele nearse catre turbina pt a fi repuse in admisie

eu nu mai inteleg nimic imi explica si mie cineva ce rol are ciuperca de pe capacul de la motor si ce rol are valva PCV ceva poze ar fi de ajutor sa identific unde se afla valva PCV la mine

eu am un vw passat 1997 motor AFN 110CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ar fi bine sa postezi in aria de motorina...aici e aria de mtooare pe benzina, si mai ales cea de 1.8Turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare!

Sunt de curand posesorul unui Golf, fabricat in 2007, dotat cu micul si senzationalul 1.4 TSI 140cp.

Masina se comporta bine cu exceptia unei mici probleme care apare sub forma unei scurte intreruperi (da un sut) in momentul in care acceleratia este la podea in plaja 1500-2500rot/min.

Mentionez ca am fost nevoit, imediat dupa ce am cumparat-o, sa alimentez cu o benzina de calitate indoielnica (benzinarie NO NAME), caci rezervorul era GOL. Au fost cam 6l de combustibil din-asta, iar masina a mers cam 30km cu el, dar menajat. Ulterior am facut plinul cu Carera 100 si am observat in mers ca da acest sut cand se calca pedala la podea.

Comportamentul e exact acesta: pedala, raspunde, scurta intrerupere, dupa care isi continua mersul rotund.

La peste 3000ture n-am sesizat sa aibe intreruperi.

VAS-ul nu gaseste nici o eroare inregistrata.

Aveti idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
robert_patelimon

salut cum ne dam seama ca valva aia mare de langa DV este busita?care sunt simptomele?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut!
Am si eu o problema legata de niste intreruperi la relanti si o lipsa de putere dupa ce fortez putin cam tare masina.

Mai exact , dupa ce merg in forta cu ea , si ma opresc la un semafor relantiul incepe sa fluctueze puternic ca si cum masina ar merge in 3 pistoane.

Pun testerul pe masina si am urmatoarea eroare :

004759 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

Daca sterg eroarea in timp ce motorul merge , totul revine la normal , trage ok pana in momentul in care isi ia eroare din nou.

Diverterul l-am curatat de curand si am vazut ca are arcul verde in el. ( Forge 007P ) .Eu acum am soft de la TCM care ajunge undeva la 1.1 bari .Este necesar sa schimb arcul la aceasta presiune ?De mentionat ca debitmetrul este de S3 in caz ca are vreo importanta.

Modificat de andrei.toledo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fuel Trim-ul si missfire-ul cum arata inainte sa stergi eroare?

Doar faptul ca stergi eroare n-ar trebui sa influenteze mersul masinii, de aceea ma gandesc ca ai trim-urile date peste cap iar cand stergi eroare le aduci in 0. Eu tind sa cred ca ai un furtun prost pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulţumesc toni de sfaturi.nu am verificat fuel trimurile dar o voi face cu prima ocazie.am văzut mult ulei pe valva rotundă de lângă dv ,am demontat-o şi am curăţat-o dar eroarea apare iar.oricum voi schimba atât această valva cât si pcv-ul , pe care nu îl găsesc să îl verific.cred că este spartă valva pcv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neavand ce face ieri m-am pus pe demontat si am dat in sfarsit de valva PCV ( 035 103 245 A ) care nu mai tine niciun fel de presiune asadar am comandat-o.Am comandat totodata si T-ul de cauciuc in care se afla aceasta valva intrucat era oarecum sugrumat si crapat ( 058 103 247 ).

Am mai gasit un racord de plastic ce se duce din motor pana in acest furtun in care este PCV-ul efectiv rupt in doua.Initial am crezut ca se imbina cumva acolo unde este rupt dar dupa ce l-am demontat de pe masina am vazut ca de fapt era dintr-o bucata.

Si cum nu ar fi fost de ajuns am dat jos si bobinele sa ma mai uit la bujii si am gasit destul de mult ulei la primele doua bobine , semn ca trebuie sa schimb si garnitura de la capac :(

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca se va rezolva dupa ce schimba valva PCV  :icon_thumleft: (daca zici ca era blocata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asadar , am schimbat valva PCV impreuna cu T-ul in care sta , plus inca un furtun de vacuum ce intra in admisie care era efectiv rupt.

Am pornit masina , sters erorile pe care le avea stocate , basic settings pe la clapeta pentru ca am curatat-o si pe ea si am iesit la o proba cu masina.

Pot spune ca nu mai apare nicio eroare dar am observat ca masina trage bine de tot , cum nu am simtit eu vreodata sa traga.

Deci , ii sfatuiesc pe toti posesorii de 1.8T sa verifice aceasta valva care probabil nu este in stare buna daca nu a fost schimbata + toate furtunele de sub admisie inclusiv cele de vaccum. :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
andrei.toledo

Se pare ca revin din nou in acest topic cu o manifestare diferita fata de precedenta.

La primul drum dupa vreo 6 luni timp in care masina a stat pe dreapta am observat ca nu mai avea acea forta pe care o stiam eu.Am plecat spre Tulcea si am observat ca la drum lung in treptele 3 4 5 la accelerare cu pedala la fund , undeva la 4000 RPM aparea o plafonare ca si cum as lua piciorul din gaz si as apasa iar.Uneori aceasta plafonare tinea si 3-4 secunde.

Am ajuns acasa , am dat jos DV-ul de la Forge pe care l-am curatat si lubrifiat dar problema persista.Am schimbat si debitmetrul si este aceeasi poveste.MAP senzorul citeste valori perfect normale , nu 660 mbar cum am mai citit in topic.

La mana , tija de la wastegate se misca perfect.
Dupa amiaza schimb si N75 sa vad daca este vreo diferenta.As vrea sa ajung sa vad si N249 dar nu stiu care este pozitionarea exacta la AUQ.

Ma voi duce acum sa fac si un log in mers sa vad daca este ceva in neregula acolo si voi reveni cu logul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva erori? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar nu stiu care este pozitionarea exacta la AUQ

 

 

bracketmarkup.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

Abia astazi a stocat eroarea  17705/P1297/004759 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V)

Am schimbat si N75 fara niciun rezultat.Am demontat iarasi sub admisie si am gasit un cot de 90 de grade fisurat.Este cel care pleaca din galeria de admisie si duce inspre conductele PCV.L-am bandajat provizoriu pana ajunge cel nou.Codul de pe el este 06a 133 783 g.

 

Sper sa fac si un log , nu am avut timp pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
andrei.toledo

Am rezolvat problema . Sa va spun si cum.

Am facut cateva loguri dar nu parea nimic anormal fata de alte loguri in care masina functiona ok.

Am gasit dupa cum am mai scris 2 furtunase la PCV crapate pe care le-am schimbat.Am anulat N249 si am tras vaccum direct in DV , am schimbat si regulatorul presiune rampa si probleme persistau.Masina nu mai dadea nicio eroare dupa stergerea erorii cu pierderea de presiune.

 

De ceva timp observam o amorsare mai ciudata a pompei de benzina din rezervor , ceva mai lunga si galagioasa.

Am montat o alta pompa de benzina si masina functioneaza perfect.Cu toate ca nu a stocat nicio eroare , nici amestec sarac/bogat , lambda etc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!