Jump to content

Vibratii La Ralanti 2.0 Tdi 140 Cp


Bro
 Share

Postare recomandată

Din cate stiu in volant sunt telescoape si arcuri pe lateral, nu este posibilitate de reparare? reconditionare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema mea cu vibratiile. In seara asta am reusit sa identific corect sursa vibratiilor. Initial am dat vina pe frane, deoarece sesizam fenomenul cand ma apropiam pe semafor. De fapt, problema e de la motor. Intre relanti si 1800-1900 ture, si in accelerare, dar si in decelerare, se simte o vibratie destul de puternica. Daca accelerez sau decelerez (pe loc) relativ incet, se simte cel mai bine, adica vibreaza mai mult timp. Are cineva vreo idee de la ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu la masina din profil urmatoarele simptome:

- batai neregulate la relanti... daca accelerez un pic, dispar

- as zice ca se aud doar in anotimpul rece, adica sub 10*C, deja de ieri nu se mai aude tot timpul la relanti

- bataile se simt oarecum in transmisie, adica le simt la mana, pe schimbatorul de viteze

- pe exterior, sunetele par a veni din partea stanga, din zona scutului si seamana cu ceva scapari de gaze (ca sunet), desi nu cred sa aiba legatura cu evacuarea gazelor

Inclin sa cred ca e volant, dar nu stiu daca bataile trebuie sa fie neregulate sau regulate si daca e volant, cam ce se poate intampla in cel mai rau caz si cat mai pot astepta pana la inlocuire (aprox., in km)

Multumesc !

Modificat de chili71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut!

Sunt nou pe acest forum,sunt detinotoru unui passat B6 din 2006,am o problema knd masina e la relanti,are un tremurat micut,iar turometru variaza,nu oscileaza singur,varianza knd o las pe liber sub 800 de rotatii dar nu mai putin de 720,revine si la normal la 890,am fost in service chiar si la reprezentanta si nu mi-au gasit nimic dar nici nu isi dau seama ce e,injectoarele merg bine.in timpu mersului merge foarte bine nu da suturi nimic,i-am dat si 220 acum cateva zile,totul merge normal.

Totusi nu sunt lamurit cu variatia turatiei,poate acel tremurat a masinii e de la volant.

Astept un raspuns daca se poate.

Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca acea variatie a turatiei sa fie de la volant. Eventual de la volant aveai un zgomot metalic, ca o bataie care disparea la calcarea ambreiajului. Verifca filtrul de combustibil, eventual si senzorul de temperatura exterioara si cel de lichi racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare. vin si eu cu o problema ce a aparut de curand la passat-ul meu 2.0 tdi cr 110 cp. Cand pornesc motorul rece si il las la relanti incepe sa se smuceasca destul de urat ,smuciturile fiind insotie si de un sunet metalic destul de ciudat. Am remarcat ca daca apas ambreiajul cedeaza aceste simptome, dar parca nu de tot de tot. Ce parere aveti? La scanare cu vagcom a dat o oarecare eroare la directie dar cel care mi-a facut scanarea a zis ca e de la un contact imperfect, a sters eroarea si apoi nu a mai aparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur ca e volantul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

deci o informatie sigura as dori, la motorul meu de 2.0 Tdi,cu cutie DSG,am zgomot metalic la rece si trepideeaza un pic masina,deci?? ce trebuie sa schimb an afara de volant?? cutie DSG6..!!altceva? ce cuprinde kit-ul pt DSG? care ati schimbat tot kit-ul,Volant+...?? Multumesc pt raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, stie cineva care e codul la VAG pentru Engine/ 11/ in vederea reglarii turatiei de relanti. La mine sta sub 800 -pe la 780 si tremura la relanti. Daca o tin din pedala mai sus sta fara vibratii. In rest totul e ok si in parametrii.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce am luat si eu un Passat b6 2.0 140 cp ,sunt nou pe forum si cam speriat de problemele prezentate de voi aici.

Ma bucur insa ca nu am probleme cu masina ,nu trepideaza ,nu oscileaza in turatii la relanti si injectoarele sunt ok.

Momentan am 140.000 km sper sa nu pice nimic la ea ,are reviziile la zi.Vineri ma duc sa o ridic si revin cu mai multe informatii despre ea.

Singurul lucru deranjant este sunetul :) parca e tractor ...deh model 2007.

Modificat de polter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
costipreda02

Inainte de a face orice modificare notati-va valoarea existenta.

Folosirea gresita a adaptarilor poate conduce la nefunctionalitatea motorului, asa ca orice modificare o faceti pe propriul risc !

Pentru realizarea acestei adaptari trebuie sa folositi un cod pentru a va loga.

Codul este 12233.

[select]

[01 - Engine]

[Login - 11]

introduceti codul 12233 pentru a activa adaptarile speciale

[Do It!]

[Adaptation - 10]

introduceti valoarea numarului canalului ales:

canalul 2 : turatia de ralanti

Valoarea din fabricatie este 32768 corespunde unei valori de 903 rpm

turatia se modifica prin cresterea sau scaderea valorii date.

[Test]

Observati cum se modifica ralanti-ul si daca sunteti multumiti

[save]

Si aici pt ajustarea cantitatii injectate la relanti la motoarele diesel (daca motorul trepideaza)

inainte de adaptare se fac masuratorile cantitatii injectate cu motorul la temperatura de regim (min 80 grade C) si toate accesoriile deconectate (dezaburire, climatizare, faruri, etc)

[select]

[01-Engine]

[meas.Blocks-08]

[Group 001]

- campul 2 Injected quantity: 2.2 - 9.0 mg/H

notati valoarea masurata.

Pentru realizarea acestei adaptari trebuie sa folositi un cod pentru a va loga.

Codul este 12233.

[select]

[01 - Engine]

[Login - 11]

introduceti codul 12233 pentru a activa adaptarile speciale

[Do It!]

[Adaptation - 10]

introduceti valoarea numarului canalului ales:

canalul 1 : cantitatea de motorina injectata la ralanti.

valoarea de baza este 2.5 - 9 mg/h

daca aveti probleme cu trepidatiile la redusul vitezei cresteti aceasta valoare la 3 - 4 mg/h

daca doriti un raspuns mai bun al pedalei acceleratiei scadeti putin valoarea

[Test]

Observati cum se modifica mersul motorului si daca sunteti multumiti

[save]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cateodata masina mea trepideaza la relanti, iar turatia undeva pe la 800rpm. Motor 1.9 TDI / 105CP. Este normal sa fie turatia asta la relanti?sau trebuie reglata?

Astept pareri si sfaturi.

Multumesc!

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa un timp, toate incep sa vibreze. Ambreiaj/volant, suporti, tampoane.. toate incep sa imbatraneasca...

Si a mea vibreaza la pornire, smuceste usor, mai vibreaza uneori, tacane la ralanti.. am facut verificari, nu e nimic in neregula. Serios acum, ce PD de la VAG in 4 cilindri sa zicem nu vibreaza?! Poate doar cand sunt noi, dar dupa 2 schimburi de ulei de RO si cateva zeci de plinuri de motorina/pacura de RO tind sa cred ca vor incepe sa le tremure gleznele...

Oricum,ma astept sa am probleme la volant/ambreiaj in viitorul apropiat. Am 90.000km , dintre care 60.000 numai pe softuri si fiind integrala, si-a luat ceva socuri in volant de-a lungul timpului cred.

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns Andrei.

Eu am cumparat masina cu ambreiajul si volant schimbate, dar nu mai stiu la cati kilometrii au fost schimbate ca mi-au zis cei de la rep.VW din Pitesti. Cand am cumarat masina, aveam 138.200km, iar acum aproximativ 164.800km in doar 1an si 2luni.

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut,incearca cu o motorina mai buna,eu am acelasi motor ca al tau si mi s-a mai intamplat sa scada ralantiul si de atunci alimentez numai cu Efix,trage mai bine nu trepideaza,cred ca este cea mai buna motorina la ora actuala bineinteles nu o compar cu cea mai scumpa cea super aditivata care se consuma ceva mai repede.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sustine ideea ca motorina de la Rompetrol este cea mai buna, fie ca este efix, fie ca este Alto. Cel putin la motorul meu, se simte. Diferenta cea mai mare o face Alto55, dar o consider optima pentru mers in exterior, motorul tragand mai bine sus, in comparativ cu efix, unde trage de jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O.T.: Deobicei de la Petrom alimentez, uneori chiar si de la Rompetrol. O sa merg pe Rompetrol si sa vad daca se va simti diferenta.

Multumesc de sfaturi/pareri colegi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna . Am si eu un passat 3c an 2006 motor 2.0 TDI 120 Cp. si am si o poroblema dimineata cand pornesc masina 4,5 secunde aud batai la motor si dupa i-si revine si am sesizat de 2 3 zile cand parchez masina cu batoul in jos la prima cheie dimineata se opreste motorul si dupa tre sa dau mult la automat ca sa o pornesc.Mai simt usoare vibrati daca stau la relanti 2-4 minute.

Daca o parchez cu botul in sus doar bate cateva secunde si i-si revine.Injectoarele au fost schimbate toate 4 acuma 2 3 luni ma poate ajuta cineva . Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare sa fie o problema de alimentare cu combustibil. Poate te ajuta Al Bundy cu un sfat, parca el zicea ceva de pompa tandem la un moment dat.

LE: poate fi electromotorul ...

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scaneaza si vezi daca gasesti ceva.

Dupa ce se opreste, desfa filtrul de motorina si vezi daca e gol. Daca da, atunci pompa de motorina din rezervor, e pe duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si i-am pus tester pe ea nu da nici o erroare ... pompa de motorina am schimbat-o . Are aprozimativ 1 an

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

3500 km facuti in concediu (Grecia), nu a vibrat nici macar o data. Am ajuns acasa, primul semafor pe Iuliu Maniu, la apaca, franez incet, incepe sa trepideze.

Concluzia: nu-i place in Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3500 km facuti in concediu (Grecia), nu a vibrat nici macar o data. Am ajuns acasa, primul semafor pe Iuliu Maniu, la apaca, franez incet, incepe sa trepideze.

Concluzia: nu-i place in Bucuresti.

Nu-ti face grija ai o serie de motor foarte buna . E ce-a mai reusit la passaturi-le 2.0 tdi . Vibratile la relanti sunt normale. dar nu exagerate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

S-ar putea sa fie si pompa de presiune. Cea care regleaza debitul de motorina in injectoare. La o diagnoza ar trebui sa se vada daca presiunea din motor scade foarte mult (din pacate nu cunosc o limita). Eu am patit ceva de genul la o alta masina diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sioux69, ai idee ce camp ar trebui monitorizat pentru a verifica si ideea ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!