Jump to content

Vibratii La Ralanti 2.0 Tdi 140 Cp


Bro
 Share

Postare recomandată

Esti sigur ca este de la cablajul injectoarelor? Problemele tale pot fi generate de mai multe cauze: turbina sau chiar cutia DSG!

Salut. Eu sunt nou pe aici. Am cumparat un passat din 2008, motor BKP de 2000, 140CP si parca la fel. Daca merg putin constant in treapta 1 sau 2 undeva la 2200 de turatii, incepe sa intrerupa sau asa cum s-a mai spus in suturi asta pana apas pe acceleratie si totul merge perfect. Stiti cumva daca este normal. Ma gandesc la turbina, atunci can intra nu mai este nici o problema, dar la turatie constanta sa mearga in suturi... Voi ce parere aveti??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

In primul rand multumesc pt raspuns. Da, de atunci se intampla problema. Cutia de viteze schimba foarte bine, nu da semne de duca. Turbina nu stiu cum sa o testez. Poate imi explica cineva la ce valori sa ma uit in VCDS, deoarece am cablu si soft pt masina. Mentionez ca nu am nici o eroare pe masina.

Problema e ca atunci cand s`a schimbat cablajul de la injectoare prima data au fost interschimbate injectoarele 1 si 2, deoarece prima suspiciune a fost la ele, ca sa ne dam seama cine e de vina (eroarea aparea initial pe inj.2, iar dupa interschimbare tot pe inj 2).

Ma gandesc sa nu fii strans meseriasii bine suruburile de la injectoare, iar pana se incalzeste si se dilata putin sa piarda compresie? (nu sunt specialist, doar gandesc logic)

Va rog sa ma ajutati daca se poate cu procedura de verificare a turbinei sau a cutiei. Multumesc anticipat!

Modificat de alexstacescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Alex , cand au schimbat cablajul, au schimbat cumva timingu la injectie ? La mine facea la fel dupa ce mi-au schimbat cablajul (ca asha au crezut ei de cuviinta ca trebuie schimbat cu toate ca nu le-am cerut) si a facut excact la fel ca a ta in primele doua zile, dupa care a disparut.

Timpii la injectie se pot modifica putin in timp din cauza curelei care se mai lasa sau a tensionatorului care se uzeaza iar daca au schimbat injectoarele intre ele sigur au modificat si timpii de injectie ca au dat axul cu came jos. Eu zic ca de acolo e problema. Cat ai consum in litrii pe ora cand motorul e rece la relanti stand pe loc si cat il ai cand e cald ?

Eventual poti verifica cu VCDS injection timming Parca e blocul 11 sau 08 nu mai stiu exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la rece am 1 - 1.2 l/h, iar la cald am 0.6-0.7 l/h, valori masurate fara consumatori porniti. nu am gasit care este grupul timing`ului de la injectie, dar am facut un log cu toate grupurile din vcds. Daca aveti timp, va rog sa spuneti o parere daca este in parametri motorul. Eu din cate am vazut ar fi, dar cum nu ma pricep prea tare, va rog pe voi sa ma ajutati. multumesc anticipat

Address 01: Engine (03G 906 018 CK)

14:33:34 Group 001

799 /min RPM

5.3 mg/str Mass Air / Rev.

2.7°KW Idle Stabilization

83.0°C Temperature

Address 01: Engine (03G 906 018 CK)

14:34:22 Group 001

802 /min RPM

5.2 mg/str Mass Air / Rev.

2.6°KW Idle Stabilization

83.0°C Temperature

Address 01: Engine (03G 906 018 CK)

14:34:22 Group 001

799 /min RPM

5.2 mg/str Mass Air / Rev.

2.6°KW Idle Stabilization

83.0°C Temperature

Address 01: Engine (03G 906 018 CK)

14:34:28 Group 002

802 /min RPM

0.0 % Duty Cycle

00001000 Bin. Bits

83.0°C Temperature

Address 01: Engine (03G 906 018 CK)

14:34:32 Group 003

801 /min RPM

340.6 mg/str Mass Air / Rev.

338.3 mg/str Mass Air / Rev.

14.1 % Lambda

Address 01: Engine (03G 906 018 CK)

14:34:36 Group 004

801 /min RPM

3.9 °ATDC Ign. Timing

2.6°KW Idle Stabilization

0.00° Steering Angle

Address 01: Engine (03G 906 018 CK)

14:34:40 Group 005

801 /min RPM

0.0 Nm Torque

255.0 (no units)

84.0°C Temperature

Address 01: Engine (03G 906 018 CK)

14:34:46 Group 006

0.0 km/h Speed

00101100 Bin. Bits

0.0 % Duty Cycle

10000001 Bin. Bits

Address 01: Engine (03G 906 018 CK)

14:34:50 Group 007

73.0°C Temperature

48.0°C Temperature

84.0°C Temperature

Address 01: Engine (03G 906 018 CK)

14:34:53 Group 008

801 /min RPM

0.0 Nm Torque

190.0 Nm Torque

142.8 Nm Torque

Address 01: Engine (03G 906 018 CK)

14:34:57 Group 009

799 /min RPM

-989.0 Nm Torque

496.0 Nm Torque

142.8 Nm Torque

Address 01: Engine (03G 906 018 CK)

14:35:00 Group 010

336.7 mg/str Mass Air / Rev.

1018.9 mbar Absolute Pres.

1025.9 mbar Absolute Pres.

0.0 % Duty Cycle

Address 01: Engine (03G 906 018 CK)

14:35:04 Group 011

798 /min RPM

1025.9 mbar Absolute Pres.

1026.0 mbar Absolute Pres.

85.0 % Lambda

Address 01: Engine (03G 906 018 CK)

14:35:09 Group 012

11111111 Bin. Bits

0.00 s Time

13.664 V Voltage

84.0°C Temperature

Address 01: Engine (03G 906 018 CK)

14:35:14 Group 013

-0.27 mg/str Inj. Quantity

-0.29 mg/str Inj. Quantity

0.35 mg/str Inj. Quantity

0.21 mg/str Inj. Quantity

Address 01: Engine (03G 906 018 CK)

14:35:28 Group 015

800 /min RPM

34.6 Nm Torque

0.57 l/h Fuel Consump.

0.0 Nm Torque

Address 01: Engine (03G 906 018 CK)

14:35:35 Group 016

36.1 % Load

13.778 V Voltage

Address 01: Engine (03G 906 018 CK)

14:35:40 Group 017

00000000 Bin. Bits

00000110 Bin. Bits

10000000 Bin. Bits

00000000 Bin. Bits

Address 01: Engine (03G 906 018 CK)

14:35:50 Group 020

800 /min RPM

34.5 Nm Torque

1023.5 Nm Torque

0.0 Nm Torque

Address 01: Engine (03G 906 018 CK)

14:36:03 Group 023

0.21 ms Time

0.21 ms Time

0.21 ms Time

0.21 ms Time

Address 01: Engine (03G 906 018 CK)

14:36:13 Group 025

799 /min RPM

OFF

Idle

237.0 (no units)

Address 01: Engine (03G 906 018 CK)

14:36:21 Group 028

0.737 V Voltage

0.371 V Voltage

00001000 Bin. Bits

0.0 % Duty Cycle

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sunt nou pe aici, am intrat in grupul VW de curand deoarece am achizitionat un Passat, 2008, 140CP, motor BKP, si vreau sa va spun ca aceeasi trepidatie o simt si eu la ralanti, atat cand motorul este rece cat si cand este cald, ceea ce am observat mai nou este ca atunci cand motorul este rece se aude un zgomot metalic asa cum a mai fost spus. Cineva care stie sau a mai patit imi poate spune daca pana la urma trepidatia si zgomotul se datoreaza volant-ului???

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut, eu am un passat B6 din 2007 cu motor BMP de 2 litri TDI cu cutie DSG si am remarcat ca uneori si la o viteza mentinuta constant apare o smucitura, uneori daca o accelerez prea brusc smuceste de cateva ori si isi revine.Pe tester nu apare nici o eroare si nici nu se aud zgomote ciudate cand smuceste.Mentionez ca nu moare motorul sau sa piarda din putere si nici nu vibreaza la relanti....si nu face tot timpul chestia cu smucitul.A mai patit cineva asa ceva pe masina cu cutie DSG? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

da, si mie imi merge in suturi la cca 15-30 km/h intr-a doua, cand este rece, iar daca-i dau gaz, trage si merge normal...din cate vad si de mai sus, se pare ca si asta e o alta hiba a lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: Am fost acum sa comand Kit de ambreiaj + volant si mi-a zis omul de la magazin ca nu se poate pune alt tip decat ce este deja pe masina. Spre exemplu daca masina mea are LUK eu nu pot pune SACHS. Voi cei care ati schimbat ambreiaj + volant, ati auzit de asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra si tu pe un magazin online de piese auto, introdu datele masinii si vezi ce rezultate iti ofera la cautarea dupa kit complet ambreiaj. Pun pariu ca o sa ai o surpriza placuta.

Off-topic: citeam pe un forum din GB cum ca ambreiajul produs de LUK ar rezista la un cuplu mai mare comparat cu Sachs. Oricum parerile sunt impartite: daca dai un search pe Google dupa Luk vs Sachs o sa te lamuresti.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

Daca tot se vorbeste despre vibresatii, postez si eu aici pentru a nu deschide alt topic.

Azi am pornit masina si ma uitam pe la motor, cand am observat piesa din figura ca vibreaza si nu stiu daca este normal sau nu. Dupa 5 minute de mers la relanti, vibra foarte putin. Stiti ce este piesa respectiva si daca se comporta normal?

post-52441-0-66728300-1323943631_thumb.j

Alta vibratie pe care am sesizat-o este cand ma apropii de semafor si franez foarte incet, chiar inainte sa se opreasca masina incepe sa tremure. La testul de frane pe statia ITP a iesit ca ar fi putin ovalizate discurile pe spate (ma gandesc daca sa le schimb pana vin ninsorile, sa nu ma trezesc ca pun frana si incep sa dau din fund provocator). Vazand pe aici atatia cu probleme la volant, ma intreb daca nu ar putea fi si de la volant. Alt simptom nu am observat. Daca franez mai tare nu mai vibreaza. Vibratia este una destul de puternica, adica nu trebuie sa fii foarte atent ca sa o simti. Aveti vreo idee sau pot sta linistit ca-i doar de la discuri?

Multumesc,

Cosmin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piesa din imaginea pe care ai postato este intinzatorul de la cureaua alternatorului,e normal sa se miste putin dar acum nu stiu cum se manifesta la tine,iar problema cu discurile mai mult ca sigur ele sunt devina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

Am si eu o problema. Recent (acum 1 luna) am schimbat ambreiaj + volant SACHS la a mea masina. Era clar ca trebuiau schimbate masina se simte mult mai bine insa problema: trepidatiile la relanti nu au disparut. Ciudat e ca am verificat tampoanele de la cutie si motor si mecanicul mi-a zis ca doar cel de la cutie (din stanga a zis) are joc dar nu e sigur daca merita schimbat.

Acum eu l-as schimba insa pana atunci as vrea sa stiu ce ziceti si voi. Sa le mai zic sa verifice ceva sau credeti ca se rezolva trepidatiile prin schimbarea acestui tampon?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cum se manifesta trepidatiile respective ... eu as cere si o verificare a Torsion value (Syncro Angle) (si daca este cazul reglajul) si o eventuala verificare a reglajelor injectoarelor. Daca tot desfaci capacul la culbutori poti verifica si starea axei cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt niste trepidatii neregulate care la o usoara acceleratie (stand pe loc) dispar si revin exact cand motorul ajunge la turatia de relanti. Am sa urmez si sfatul tau, multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere!.

La mine apar trepidatii doar daca unul dintre injectoare (injectorul 3) isi ridica valoarea de compensare (masurata in canalul 13 de pe modulul Engine) de la ~0.15 la ~0.45.

De ce se intampla? Nu stiu nici eu, dar mai urmaresc o vreme fenomenul fiindca la mine cand se intampla (nu mereu) are o ciclicitate de cca 15 secunde. Adica trepidatie cca 5-6 secunde apoi 15 secunde pauza, trepidatie 5-6 secunde apoi 15 secunde pauza si tot asa.

Cand trepideaza am valoare pe injectorul 3 de ~0.45. Cand nu trepideaza ~0.15. Deci diferentele nu sunt foarte mari si oricum in intervalul de normalitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Imi puteti spune si mie cum imi pot da seama din VCDS daca injectoarele lucreaza in parametrii normali?

Ce campuri trebuie sa urmaresc si in ce valori trebuie sa se afle?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grup 13 motor. Val intre -2.8 : +2.8

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

In dimineata asta, ajungand la serviciu cu muzica oprita si fiind ceva mai liniste afara, am sesizat un anumit zgomot pe fundal, ca o frecare/zdranganit, ceva metalic, dar foarte subtil, si nu asa regulat ca zgomotul motorului. Cand apasam ambreiajul nu se mai auzea. Vibratii nu simt in masina (cu exceptia a 2-3 secunde dupa ce porneste), doar zgomotul asta metalic destul de subtil.

Sa ma astept si eu la surprize din partea ambreiajului? M-am uitat la autokarma si kitul complet ambreiaj apare in jur la 1500 ron, iar doar volantul pe la 3000 ron. Kitul complet include si volantul?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volant! Se aude cel mai bine pe la roata din stanga.

Am vazut kit-uri complete = kit ambreiaj + volant, dar cel mai bine cauta in descriere ce contine fiecare.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate estima cam cat m-ar mai tine asta? Inca nu a inceput sa vibreze masina, si nici nu se aude asa tare, trebuie sa fii atent sa iti dai seama.

In general nu solicit prea mult ambreiajul, o mai calc ce-i drept dar schimb lin vitezele.

Problema a aparut dupa ce i-am dat masina unui prieten acum cateva saptamani, si a testat-o de-a rupt-o, schimbat vitezele cu busituri violente de la ambreiaj, a tinut-o putin si pe rosu de i-a taiat alimentarea..........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea este: cine plateste kitul ambreiaj? Tu sau prietenul? :icon_cheesygrin:

Preturile care le-ai enuntat sunt pentru kit Sachs. Unii spun ca kitul facut de Luk ar fi mai bun. Si oricum este mult mai ieftin. Si pe mine ma interesa un kit complet cu tot cu volant si un coleg de pe forum mi-a oferit un pret de 1900 si ceva de ron pentru kitul Luk (kit deja centrat format din volant si 'kitul' de ambreiaj). Dar la mine doar "tzacane" in mers si daca dau radio un pic mai tare am scapat.

Estimarea tine de ... noroc. Poate sa te tina mult si bine cum i-a tinut si pe altii zeci de mii de km. Sau in cel mai rau caz pica si o duci pe rampa la service. Daca nu iti plac senzatiile tari, schimba-l. Manopera merge pe undeva pe la 450-500 Ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum, prietenul s-a jurat ca nu are ce sa se strice, ca doar nu-i dau asa in fiecare zi si oricum, rezista si la mai multa forja de-atat.

Anyway, sper ca atunci cand i se apropie sfarsitul sa anunte si el, sa vibreze mai tare, sa se auda zgomotul mai pronuntat, nu sa ma trezesc la 1000km de casa ca raman cu pedala flasca...

Am patit beleaua cu ambreiajul la un astra G acum mai multi ani, chiar in ajun de Craciun, insa a fost fara avertismente...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!