Jump to content

Vibratii La Ralanti 2.0 Tdi 140 Cp


Bro
 Share

Postare recomandată

Salut. Vezi daca ai variatii mari la presiunea din rampa.

Compara valorile High fuel pressure specificat si actual. 

La mine valoarea actuala variaza mai mult decat ar trebui, simt mici intreruperi la rece, destul de rar, atunci cand presiunea din rampa scade sub 200 bari. A facut mai urat atunci cand am alimentat de la Mol. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut,

Am si eu un Passat B6 2.0 TDI 140CP BMP cutie automata DSG. Masina tremura la relanti, am observant ca e o problema foarte frecventa si ca de obicei este volantul.

Din ce am citit pe acest topic trebuie sa se auda si ceva sunet metalic. Problema e ca nu prea aud sunetul ala metalic de care se vorbeste.

Poate e stupid dar ori nu stiu eu unde/cand sa ascult sunetul ori nu imi dau seama cum trebuie sa se auda ori chiar nu se aude.

Ce ma sfatuiti in afara de un control ORL? :)

 

Modificat de NeluBistrita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
NeluBistrita

Salut,

Am fost cu masina in service, era defect un injector. L-am inlocuit cu unul second hand. pret 350 lei iar manopera a fost 100 lei.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
Adrian_Pintilie

Salutare! Postez aici in legatura cu o problemuta care a aparut asa mai insidios in ultimele luni. Masina e un CC 2.0 tdi DSG, cod motor CFFA ( Belgia ) 190 mii km reali, iar de cateva saptamani am observat ca zguduie destul de tare la oprirea motorului, aspect care nu se intampla inainte. Azi am ridicat capota cu motorul pornit si am observat ca motorul vibreaza tare in compartimentul motor ( cu siguranta nu facea asa acum 2-3 luni ) ... m-am gandit ca n-ar fi capacul de la motor prins bine, l-am dat jos si pus la loc dar se vede la fel cum vibreaza. Am senzatia in ultima vreme ca am si ceva mai multe vibratii in masina, in special la relanti.

volant a fost schimbata in urma cu 7000 de km. Nu are pierderi de putere, intreruperi, motorul merge rotund,  trage bine, nu face figuri. :))Masina a fost verificata complet atat la reprezentanta cat si la alt service si nu au fost depistate defectiuni de nicio forma.

Eu unul ma gandesc la tampoanele de la motor, dar nu prea ma pricep. Cum pot fi acestea verificate? Ce alte cauze ar mai putea fi in contextul in care nu am nicio eroare, injectoarele sunt in parametri, iar volant a fost schimbata de curand ? 

Multumesc frumos!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici poate ai dreptate, a mea e tot DSG, tremura cel mai sesizabil cand e pe N si scade turatia (dupa ce apas acceleratia) de la 1200 rpm la 850rpm, o vibratie mica :eek: dar se simte in toata masina. Volant-ul nu e, injectoarele au valori foarte bune, in schimb daca la motorul  ii dau capacul jos (cel de plastic) pot sa il misc cu mana lejer intr-o parte. Trebuie sa schimb suporti de motor luna asta.:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare!

 

Am si eu un Passat B6 cu motor CBAB si am observat ca de la venirea frigului tremura destul de tare dimineata la pornire. Asta pana cand motorul se incalzeste si totul revine la normal. Saptamana trecuta am fost cu masina la revizie si cei de la service mi-au recomandat un aditiv de la Liqui Moly - poza atasata. De a doua zi, masina nu a mai avut niciun tremurat dimineata.

20220104_202404.thumb.jpg.bc5d5fa083090e51ffa3923eeca051fa.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua.

De cateva zile am inceput sa am o problema cu masina, un Passat b6, 2.0 TDI CBBB.

 

La relanti motorul "smuceste" periodic destul de tare. Nu e constant, pot trece minute bune fara sa faca, iar apoi incepe sa faca de cateva ori si tot asa. Aceste smuciri sunt parca mai puternice imediat dupa pornire, cand motorul e rece. Ele nu dispar cand motorul se incalzeste, dar parca nu mai sunt asa de brutale. In mers nu am simtit nimic.

 

Am observat că la fiecare șoc pe care il manifesta, motorasul de la clapeta de admisie inchide pentru o fractiune de secunda. Inițial am crezut ca acel motoras e problema, pentru ca cele doua lucruri sunt perfect sincronizate (smucirea motorului cu inchisul clapetei de admisie). Insa am scos mufa de la el, iar motorul se comporta la fel - smuceste in continuare. Așadar este undeva o problema care pe langa socul transmis in motor, determina si acel motoras sa inchida.

 

In VCDS valorile injectoarelor sunt bune si nu se modifica in momentele descrise mai sus. EGR-ul in schimb e foarte murdar...poate de la el sa fie buba. Sau poate e ceva mencanic in motor care 's-a dus'. Aveti vreo idee ce/cum sa mai verific?

 

 

las 2 linkuri catre video-uri in care puteti observa problema descrisa:

 

1. Se pot observa acele socuri de care vorbesc si cum clapeta de admisie e actionata sincron cu socurile

 

2. Aici scot mufa de la motorasul clapetei de admisie, dar motorul continua sa funcționeze in socuri 

 

 

 

 

 

PXL_20230116_080304593_exported_1663_1673859816281.jpg

PXL_20230116_080823973.jpg

Modificat de raduletz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua . 

Problema.la.un BMM

Vibrații la relantiu...nu e volant ...injectoarele cu valori cuprinse intre 0.0 și 0.3 și la rece și la cald. volant fara zgolote. 

Pornește și merge impecabil și la rece și la cald . 

Acul turometrului nu joacă ...turație fara oscilatii. 

Ceva ciudat la grupul 023 .

Caut ceva păreri că mă sâcâie la semafor că tot trepidează așa . 

 

IMG_20240302_175557.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!