Jump to content

Vibratii La Ralanti 2.0 Tdi 140 Cp


Bro
 Share

Postare recomandată

Vibratiile nu au legatura cu volant pentru ca apar si la masini cu cutie automata fara volant. (asta in cazul in care vorbim de acelasi lucru)

De asemenea nu au legatura cu motorina din Ro, aceiasi problema o au masini diesel din UK etc. (problema o discuta si ei pe forumurile lor)

Atat in Ro cat si alte tari vibratiile apar la temperaturi exterioare de cca 20 grade celsius si dispar dupa ce motorul se incalzeste.

Vara si iarna in general nu se manifesta. Sunt mai frecvente cand rezervorul e spre gol.

De aesemenea inteleg ca vibratiile mai apar si la motoare de 1.9 ceea ce ar exclude injectoarele.

As paria pe ceva legat de softul ECU care face ceva in aceste conditii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

*bmf*, detaliaza si tu putin. Vara si iarna nu sunt vibratii, automate fara volant. Nu inteleg nimic de aici.

Pai tocmai, vibratiile sunt comune si la 1.9 si la cel de 2 litri. 1.9 este renumit in asa ceva, in volante proaste, DMF.

Care sunt automatele alea fara volant, sa stiu si eu!? Fa un pic de lumina te rog.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link 1, pacat ca nu ti cunosti masina.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine tocmai odata cu sosirea sezonului rece au devenit evidente trepidatiile, dar si unele zgomote asemanatoare unor batai usoare. Acestea dispareau dupa ce motorul se incalzea. Odata cu incalzirea vremii acestea erau destul de greu de sesizat chiar si la relanti, motiv pentru care am si taraganat schimbarea volantei(pana ce a sosit din nou sezonul rece) desi amicul meu de la service imi spusese ca ar trebui sa ma gandesc sa schimb volant.

In final in iarna am schimbat volant dual-mass LUK (cutie manuala 6 vit.) volant veche avea joc destul de mare(pusa pe jos apasand pe una din margini, cealalta margine se ridica... cativa mm binenteles).Dupa schimbarea acesteia masina se simtea altfel,... mai legata ca sa spun asa.

Cam astfel s-a manifestat la mine volant "obosita" si doar cand era mai rece de 5 grade.

Un Paste Fericit! in continuare :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)Vibratiile nu au legatura cu volant pentru ca apar si la masini cu cutie automata fara volant. (...)

Asta s-o crezi tu ! Mie imi spui ca DSG-ul nu are "violanta" ? :biggrin: ...si inca ce volant are ! cea mai scumpa dintre toate este chiar la DSG :grrrrrr:

P.S. ti-a lasat si colegul @theo un link pentru studiu aprofundat :icon_thumright:

Modificat de fantozzi007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am si eu un passat din 2006, motor 1.9 TDI si la fel simt trepidatii la relantii, dar mai tot timpul, si cand motorul este cald. Ba mai mult, la pornire sint o smucitura de parca s-ar misca tot motorul, insa asta numai cateodata. A mai sesizat cineva aceasta problema?

l

La fel si la mine, tot 1.9 tdi, tot 2006. Am schimbat volant+ambreiaj(+rulment..etc), am schimbat tampoane(motor+ cutie), baterie,pe tester nimic.... tot smuceste la pornire. Nu conteaza ca-i rece sau cald afara, nu conteaza daca-i rece sau cald motorul.....cand vrea ea te aranjeaza mai bine in scaun !!!

mai caut solutii inca

Modificat de eurike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor...tocmai am aflat ca trebuie sa schimb volant...problema mea e de unde so cumpar...un ,prieten, :ceuameni: sa interesat ptr mine pe la PBV si mi-a spus ca ma costa undeva la 3.000ron,marca LUK, asta cu discaunt de 15% fara manopera...ceea ce mi se pare destul de mult si peste posibilitatile mele :banghead: ...va rog daca se poate sa-mi spuneti unde gasesc ceva mai ieftin ca innebunesc...am un passat 2 TDI DSG 2006,stiti cumva exista diferenta la volant intre manuala si dsg?si daca da asa mare diferenta de pret sa fie intre ele ?din cite am vazut pe topic costa in jur de 2.000 ron.....HELP ME PLEASE :icon_cry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rifflections

Hai sa fim seriosi. 3000 e enorm. Uite aici (http://www.volante-si-ambreiaje.ro/articol/VW/Passat_2005%3E/Set_Volanta_VW_Passat_+_Kit_ambreiaj_|_1.9_TDI,_105Cp_-282.html) gasesti la un pret ok, unde mai adaugi 500 sau 600 de lei manopera. Daca vrei Sachs, gasesti tot acolo pe site, dar ala e 2000 ron.

Spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFFtopic Cred ca ai raspuns ca sa te afli in treaba... el are 2.0 TDI DSG, nu 1.9!

@kirimik ai intrebat si tu pe la magazine? sau vrei totul de-a gata?

Intreaba si la colegul volksman, mai ales ca esti din Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am interesat...augsburg 3300...pbv 3600 ....un magAzin de piese auto 3100...si asta doar volant fara ambreiaj deoarece nu e ca la manuala...manopera am inteles ca vreo 150 euro...asta e :blink: ...sper sa o fac pina la urma daca nu o vind...va intreb pe voi dupa ce schimb volantul trebuie sa-i fac geometria directiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu o octavia 2006 motor 1.9tdi cu cutie automata dsg si la relanti se aude un trancanit destul de tare trepideaza cutia, mam uitat dedesubt,cum o

accelerez putin dispare zgomotul Ma poate ajuta cineva cu un sfat?.Cineva mi-a spus ca poate e volant.

Salut

Am si eu o octavia 2006 motor 1.9tdi cu cutie automata dsg si la relanti se aude un trancanit destul de tare trepideaza cutia, mam uitat dedesubt,cum o

accelerez putin dispare zgomotul Ma poate ajuta cineva cu un sfat?.Cineva mi-a spus ca poate e volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3000 RON e un pret foarte bun pentru o volant de DSG. Problema este ca si manopera este destul de scumpa.

@lucadan cand a fost ultima data schimbat uleiul in cutia de viteze DSG ? intervalul normat este 60.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut cu respect.

Sunt proaspat posesor de Passat 2.0 TDI common rail 140 cai. Masina are 104.000km, a fost cumparata la 90.000km. Cred ca am o problema similara: se aude un zgomot metalic uratel doar cand opresc motorul, acesta e dublat de o usoara vibratie a masinii. Banuiesc ca este volant... poate ma ajutati cu niste pareri.

Daca este volant, imi poate spune cineva care este pretul unei volante pentru cutie manuala 6+1 trepte?

E-mail : ady_skorpy@yahoo.com

Va multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adytzoo - Aceeasi problema o am si eu la a mea(chiar daca e PD si nu CR) cand opresc motorul. Dupa o constatare si un test vag-com a rezultat ca problema ar fi o clapeta de la admisie sau ceva de genul, care nu taie aerul complet cand opresti motorul, si de aceea el moare mai greu. Incearca sa tii calcat ambreiajul cand opresti motorul, vezi daca atunci mai face. La mine tot moare mai greu, dar nu mai croncane asa(eu am deja un croncanit in volant ce se aude la ralanti..)

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei - pe scurt tu ai o problema cu clapeta de pe admisie, clapeta ce este actionata doar la oprirea motorului (pentru o oprire usoara,fara trepidatii)

- Shut-off valve, cred ca face corp comun cu EGR-ul!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

La 2.0 nu e corp comun cu EGR. Eu le-am schmbat pe rand. Intai a crapat EGR-ul apoi clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pentrun intarziere! Smucitura o face atat la cald cat si la rece, insa nu tot timpul. Distributia a fost schimbata la 120.000 dar acum am 183.000, deci as mai avea de facut 17.000 ca s-o schimnb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Stefan

Salutare,

Am si eu o problema... Passat B6, 120 CP, 2.0 TDI PD, an 2006. La fiecare pornire la rece, indiferent de momentul zilei, da o gura de fum si motorul nu merge rotund, turatia fluctand intre 700 - 1000 rpm. Dupa cateva minute incepe sa-si revina iar cand temperatura motorului trece de 60-70 grade toarce perfect iar turatia este stabila pe la 800 rpm si nu da niciun pic de fum. Are cineva idee ce se intampla, s-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Mentionez ca i-am facut scanare si nu prezinta nicio eroare iar injectoarele functioneaza la cald, ce- i drept, in plaja +/- 0,6. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica uleiul - sa fie la nivel si sa corespunda din punct de vedere al specificatiilor producatorului pentru tipul tau de motor. La fel, vezi si calitatea conbustibilului folosit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Stefan

Multumesc pt raspuns. Dpv nivel uleiul este ok iar marca folosita este Castrol Edge 5W30 cu normele VW 504 00, 507 00 si indeplineste specificatiile fostei norme VW 503 01. Drept sa spun eu am luat masina de vreo luna si jumatate deci prea multe nu stiu dpv tehnic. Am vazut in semnatura dvs. un nr de telefon precum si faptul ca faceti diagnoza. As indrazni sa apelez la cunostintele dvs. daca-mi permiteti.

Catalin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Stie cineva un service bun care schimba volant la DSG?

Eu trebuie sa o schimb la o skoda octavia 2 de 1.9 tdi si as vrea sa gasesc ceva mai ieftin de aceea incerc sa evit reprezentanta plus ca cei de acolo nu-ti dau garantie decat daca o cumperi de la ei (adica la un pret mai mare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@catalin stefan ...scoate-i mufa de la debitmetru si vezi daca isi schimba mersul! Ceva de genul pateam eu la audi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut! Problema mea este urmatoarea:

Cam de cand am schimbat cablajul injectoarelor (acela din chiulasa) imi merge masina in suturi, dar numai 1-2 km, pana se incalzeste motorul. Aceasta problema apare numai la prima pornire a zilei, numai daca merg usor cu ea, adik sa o accelerez usor, si numai pe la 1800-1900 rpm... iar daca atunci cand incep suturile o accelerez putin mai tare(nu ca ghiolbanu`) dispar.

Mentionez ca atunci cand e rece se aude si zgomotul motorului schimbat(cumva ca la tractor :P).

Partea care ma ingrijoreaza este ca acum e vara... deci motorul nu este chiar atat de rece la prima pornire. Oare la iarna ce o mai fi daca acuma face asa.

P.S. Atunci cand o pornesc prima data pe zi nu plec ca taranul cu ea direct la drum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca este de la cablajul injectoarelor? Problemele tale pot fi generate de mai multe cauze: turbina sau chiar cutia DSG!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!