Jump to content

Vibratii La Ralanti 2.0 Tdi 140 Cp


Bro
 Share

Postare recomandată

Greu de estimat cat mai tine: in cazul meu in cateva sute de km am trecut de la tacanitul volantei la vibratii puternice (scaun cu vibromasaj, masina topaia de la 2200 de ture).

La plecarea in rampa facea foarte urat (batai, tremurat).

Discutii gasesti in topicul Probleme ambreiaj B6 - http://vwforum.ro/topic/35572-probleme-ambreiaj-b6/page__st__200

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin - oricata forja ia dat prietenul tau, nu el ti-a stricat volant a!

Este un defect comun, apare in mod inevitabil dupa un anumit nr de km iar dupa cum zici tu, te mai tine multi km!

Al meu volant face asa de 2 ani (25.000km) si nu s-a agravat, inca nu vibreaza masina, se aude la rece un pocanit care inceteaza cand se incalzeste motorul sau cand calc ambreiajul!

O sa iti dai seama atunci cand este intradevar pe moarte!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum sunt preturile alea asa mari, cosmin. Un kit de ambreiaj cu rulment de presiune si volant nu poate sa treaca de vreo 2.000 de lei, da-i o cautare pe google "pret volant passat b6 2.0 tdi". Poti merge in continuare mult si bine asa daca face putin zgomot, la cald ar trebui sa dispara zgomotul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D@ny, iti dai seama ca oricum nu-i pot spune nimic si nu pot da vina pe el. La urma urmei puteam sa-i spun sa opreasca si sa coboare. Ideea e ca a inceput sa se auda dupa asta. E adevarat, se aude incet. Problema mea cea mai mare (pe langa faptul ca o sa dau banii sa-l schimb) e sa nu ma lase cand mi-e lumea mai draga, si-anume inainte sa plec in concediu sau cand sunt in concediu la vreo 1000 de km distanta de casa. Am ales in special passat si motorul BMP pentru a putea avea incredere in masina sa plec la drum lung fara griji (masina anterioara a fost un astra H, unde simplul fapt ca uneori mergea claxonul era motiv de bucurie). In fine, dupa ce spuneti voi, daca deocamdata se aude asa incet si nici nu vibreaza, sper ca macar un an sa nu-mi fac griji ca ma lasa cu pantalonii in vine :).

danmatyas - preturile sunt de pe autokarma, alt site de piese de schimb cu preturi rezonabile nu stiu... daca poti sa-mi dai niste linkuri iti raman dator. Ce ma deranjeaza pe acel site e ca nu spune ce contine kitul complet de ambreiaj, daca include si volantul sau nu, in schimb da o informatie extrem de vitala pentru momentul in care cumperi piese: durata de instalare 4 ore... WTF? :) A, si la cald nu dispare zgomotul, eu l-am sesizat chiar cand am ajuns la birou, dupa vreo 10 km prin bucuresti, timp in care a avut timp sa se si incinga. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci! Preturi mult mai de bun simt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca in majoritatea locurilor sunt preturile astea, nu stiu cum le-ai gasit tu la pretul acela :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor! Am si eu o intrebare: uneori,dar numai uneori,cand stau la semafor la relanti motorul zvacneste[indiferent daca e cald sau rece-alteori cand e rece dupa ce o pornesc tremura vreo 3-4 secunde],uneori mai slab alteori mai puternic.volant nu poate fi pt. ca am schimbat-o acum o luna(aveam alte probleme si mi s-a spus ca asta e solutia-schimbat volant,ambreiaj,placa presiune[sper sa nu gresesc]...) si in schimb am avut un Audi A4 inainte la care vibratiile au disparut dupa ce am scimbat-o,insa masina trepida foarte puternic[misca si schimbatorul de viteze] si asta tot timpul,fara exceptii.Injectoarele sunt in regula pt. ca le-am verifficat in vreo 3 locuri si mi s-a spus ca sunt ok.Am vazut tot felul de sugestii: motorina(doar OMV si Petrom),filtre,tampane,distributie...Ma puteti ajuta va rog? Tin sa precizez ca motorul e 2.0 TDi 16valve pt. ca am auzit ca asta e normal pt. motarele in 16V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi motorul de 2.0, cel de pe Passat, cu probleme dar sa zicem ca este normal sa vibreze este prea de tot. Nu este exclus ca kitul pe care l-ai montat sa fie defect sau chiar montajul sa nu se fi efectuat corespunzator. Eu am 2.0 si pot spune ca volant a. mai bate din cand in cand, mai ales la rece, dar nu vibreaza sau nu se manifesta in alt fel decat la nivel acustic. Momentan :)

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmin - ai o sansa sa nu trebuiasca inlocuit nimic din cauza felului in care a condus prietenul tau. Am patit la fel si eu la scurt timp dupa ce am cumparat masina, cand a invatat nevasta sa o conduca. La inceput a bruscat putin ambreiajul, si o saptamana am auzit si eu zgomote suspecte, si din interior si din exterior, care insa au disparut complet dupa un timp (masina noua, deci fara probleme de uzura). Sper sa fie la fel si in cazul tau.

Modificat de clau_75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Imi place fff mult ce si cum se discuta! Am invatat foarte multe de la voi!!! Dar si eu ma adresez cu o problema, precum sustinea un coleg pe pagina 3, si la mine acum un an a aparut un sunet, de parca un fier s-ar lovi de un alt fier, dar numai pe drum forestier, Mecanicii nu au gasit nimic! peste aprox 6 luni mi-a aparut trepidatia, mi s-a zis ca injhectoarele se dezikilibreaza pe moment si este ceva normal, nu au ce face!! iar acum vreo 2 luni sunetu a devenit mult mai auzibil si pe drummuri mai bune!! Dar spre deosebire de ceilalti a aparut inka o kestiune dubioasa! CAND IAU PICIORUL DE PA ACCELERATIE IN TREPTELE 1, 2, 3 DAR MAI ALES IN 2 PARE KA FRANA DE MOTOR INTARZIE SI MA LOVESTE BRUSC SI TOT ASA FACE SI KND PUN PICIORUL PE ACCELERATIE! Am senzatia de parca 2 roti dintate nu sunt in ferfect echilibru, sau exista goluri intre ele! knd apas acceleratia am senzatia ka si knd sunt tractat de o alta masina, acel mik gol pana sfoara se intinde la maxim! In rest masina trage excelent, la orice turatie, Electric nu da nici o eroare, acum 1 luna am fost pe tester!!!! Astept sfaturi, va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Mandras

Pai ... in prmul rand nu ai postat unde trebuie ... aici se discuta de vibratii la relanti ale motorului de 2.0 140 cp. Tu din cate vad eu ai un motor de 1,9 105 cp si ai o problema in mers.

Ca sa revenim totusi, la tine probleme cred ca sunt legate de modul de functionare al injectoarelor. Acele deelay-uri apar in general de la injectia neuniforma - cauzata fie de un defect al unui ijector fie de motorina slab calitativa. ... mai multe poti citi si http://vwforum.ro/topic/52745-injectoare-pd-20tdi-distruse/.

Bafta

Modificat de Florin Mandras
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept cu mult drag orice sfat pt k tin ff mult la masinutza mea, si imi cer scuze de neprofesionismul meu!

Imi cer scuze, nu am sesizat ca e vorba doar de motorul 2.0!!! E posibil ca nu m-am exprimat bine, dar la Ralanti apare tremuratul la 800 rot/min si consum de 0,5 l/h, uneori oscileaza sau sta la 0,6 l/h cu motorul cald fara consumatori! Inca un lucru ceea ce sustine teoria ta cu injectoare- Atunci apare trepidatia mai tare dupa ce fortez putin masina, adika o turez pe la 3 000 4000! Daca o accelerez in liber, knd coboara turometrul aprox pe la 1,400 ture este o trepidatie foarte mica si din nou la relanti!!!

Iar in timpul mersului nu pot manevra atat de fin acceleratia k akum cativa luni pt k ma smulge, si ceea ce am uitat sa mentionez este ca si turometrul se misca ff putin in momentul smulgerii, ceea ce nu era! Ex merg cu 2 400 rot/min si knd iau piciorul de pe acceleratie nu incepe sa coboare domol ci tremura in zona si dupa coboara exact cu trebuie! Analog face si knd imi pun piciorulpe acceleratie, intarzie o fractiune de secunda dupa care vine lovitura(ca si cand stai in tren si te smulge locomotiva la pornire) cu miscarea turometrului, dupa care isi continua domol mersul, totul perfect!! Dar NU motorul intarzie cu aceste lucruri si ceva in transmisie, sau nu stiu exact!!! nu vreau sa vorbesc prostii,,,,asta simnt knd conduc masina! Motorul are reactii ff bune la toate comenzile mele! La accelerare libera, (fara sarcina = scos din viteza) nu exista acea smulgere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Mandras

ok atunci.

In general un injector iti da senzatia de intrerupere mai ales la decelerare undeva intre 2.000 si 1.500 rot/min.

LA mine unul asa a fost si pana nu am schimbat injectorul nu s-a potolit ... doar ca la mine aparea si defectul electronic al injectorului pe tester.

Mai este o problema ... se poate ca injectorul sa aiba deocamdata doar un defect mecanic si de accea o scanara sa nu iti dea nicio eroare pe unitatea de injectie insa la un momnet dat (intre timp trepidatiile vor fi tot mai accentuate) injectorul va pica si electronic.

Atunci cand un injector nu functioneaza corect ECU (calculatorul masinii) le da comanda celorlate injectoare pentru a suplinii minusul celui defect si de aici apar intarzieri in reactiile de turatie etc

Sfatul meu este sa mai astepti sa vezi cum evolueaza situatia iar daca trepidatiile apar si mai elocvente si mai ales apar si la relanti (si mai pronuntat) atunci e clar ca o sa ai nevoie de un injector nou.

Nu are nicio legatura cu cuplul masinii mai ales daca apar trepidatii si pe liber atunci cand ambreajul este debraiat.

Bafta

Modificat de Florin Mandras
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc de ajutor >:D< Knd voi remedia problema voi reveni cu un raspuns!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e vorba de nici un injector. Ai probleme cu ambreiajul.Mai exact patineaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La dacie am intalnit acest lucru de 3 ori, dar masina mea nu arata acele simtome, la pornire axact acolo prinde , unde prindea si maidemult , nu pare sa alunece si nici la ruratii mari nu aluneca, si e usor de skimbat treptele! Dar e o idee buna, seamana putin senzatia, dar celelalte simtome kiar nu apar, am fost ff atent la la toate aspectele! Cu vibratia masini nu are nici o legatura pt k l-am testat, indiferent de pozitia ambreajului masina tremura la relanti, iar cu smulsul, exista posibilitatea sustinerii teoriei tale! Mersi

Modificat de Metall
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La relanti poate sa tremure cu ambreiaj calcat in picioare :) sau nu, daca volant are joc mare, nu mai atenueaza vibratiile cum ar trebui. De asta e volant bimasica, sa atenueze vibratiile transmise de motor, asa au gandit-o nemtii, numai ca e mult mult mai pacatoasa decat volantul clasic.

Daca ai patit sa se rupa elicea la un ventilator de prin calculator, ai vazut cum face? Iti zic eu, zgomot si vibreaza. Sau daca se depune praf pe pale, nu-i asa ca se aude mult mai tare?

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai perfecta dreptate!! La volant ma gandeam si eu, mai ales dupa ce am citit simtomele de la ceilalti! Cum se poate afla cu exactitate dk ala e de vina? pt k am dus masina la 2 mecanici dar au zis k pana nu desfac nu pot afla,,,,,,,dar asta ar fi munka pe degeaba dk nu volant e de vina! Si de unde pot sa stiu k e urgent sa ma duk la mecanic? De un an face zgomot, de 6 luni vibreaza, si de 2 luni face urat la manevrarea acceleratiei! Si dk ma duc asa cu ea, poate sa se agraveze mai urat? E neaparat sa skimb tot kitul de ambraj cu volant sau se poate doar volant? Scuze dar inka sunt fff incepator in mecanica!

Modificat de Metall
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa si tu un filmulet, cu ceva mai de calitate si posteaza pe youtube...si link pe forum. Asa am putea sa stiim mai exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur volant,am si eu acelasi motor ca tine Metall si aceleasi simtome,am fost la vw in londra unde si locuiesc si surpriza volant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc baieti, Apreciez straduinta voastra de a ma ajuta!!! la intrebarea k aprox kat imi va rezista si trebuie skimbat tot? tot fac drumuri lungi, sa nu ma lase la 100 de km de oras!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal tot kit-ul ambreiaj,si problema o am si eu de vreo 4 luni am sa-l schimb in viitorul apropiat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc sa fac rost de bani, si sa-l skimb kt mai repede! Mersi Ric! Succes la service!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!