Jump to content

Vibratii La Ralanti 2.0 Tdi 140 Cp


Bro
 Share

Postare recomandată

Salut. Am achizitionat de cira o luna un Vw cady model 2007 1,9 tdi BLS cu cutie DSG si astazi am auzit un zgomot la relanti la rece. Am fost le service si au zis ca urgent trebuie schimbata volant cea distruge si cutia. Dupa ce se incalzeste motorul nu se mai aude si nici nu am probleme in mers. Rog sa imi spuneti care ati avut asemenea probleme daca se impune schimbarea urgenta a volantei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Riscul este al tau daca mai tragi de ea sau nu, oricum sa nu o schimbi prea tarziu, ai sanse sa-ti distruga carcasa cutiei si costurile sunt duble.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un prieten care are un vw pasat si a avut aceleasi probleme in urma cu 1 an nu schimbat volant si in timp au disparut. La el era accentuat zgomotul si se auzea si in mers. Acum nu se mai aude nimic si merge perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu Volvo a fost deranjat ca este depasit de o duba. In fapt sunt f multi soferi care se simt ofensati daca ii depaseste o autoutilitara desi anumite dube, daca sunt goale, fug destul de bine.

Si daca era coloana ce, nu mai ai voie sa depasesti, daca o faci legal? Scrie undeva ca primul care depaseste tirul este cel situat imediat in spatele lui, timp in care restul soferilor din spate vor trebui sa isi pastreze pozitia si sa isi astepte randul la depasire? Ce faci daca masina "rosie" din coloana nu vrea sa depaseasca tirul, atunci cand ii vine randul? :))

Cel cu Volvo, indiferent de situatie, s-a pus singur in pericol si pe langa el ia expus si pe restul participantilor la un pericol gratuit, gratie frustrarii lui!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara..am si eu o problema cu masina din semnatura,cand e motoru rece la prima cheie,ai senzatia ca se rupe in doua masina,porneste f urat,tremura toata..cand ajunge apa la 90 dispar acele trepidati,si totul este ok.pe tester mi a dat eroare la senzorul de axe cu came,sau ceva de genul...volant nu poate fi,deaorece ar face si la cald,e posibil sa fie din acele axecu came?trebuie inlocuite?precizez ca am schimbat injectoarele toate,ulei,kit distributie,motorina numai Rompetrol,,care poate fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Nu cred ca am postat unde trebuia dar chiar nu gasesc un pot pe tema asta.

Am un golf 5 2.0 BKD. Dupa un drum mai lung am observat ca imi face probleme. L-am dus in service si dupa ce a intrat pe tester mi-a aparut clapeta de acceleratie.

Astazi am mers in service si am lasat masina acolo, neavand timp sa stau. Dupa cateva ore mecanicul mi-a spus ca este moarta de tot clapeta de acceleratie si ca trebuie schimbata.

Este posibil sa moara de tot ? Am auzit de la alte persoane ca se poate curata. Este vreo sansa sa crape de tot fara a mai putea fi salvata cu o curatare ?

Multumesc si scuze inca odata pentru post !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna baieti,sunt posesor de un passat 2006 2.0 tdi bmp dsg,am o mica problema...azi am luat masina am 108.000 reali e luata de lanun batran din italia km demonstrabili cu facturi si istoric,am si eu niste trepidatii cand tin frana apasata la jumate si las masina sa mearga asa lin dar tin putin apasat frana imi vibreaza ceva in pedala,acelasi lucru cand urc deal am vibratii,dar si daca eu manopreac cu botul la deal in sus si nu tin frana apasata masina scapa inapoi nu tine si nici macar nu vrea sa stea in loc cum ar trebui...cutia schimba bine viteze socuri nu am simtit,sa ma pregatesc sa schimb un volant sau ambreiaj,scz dar sunt incepator in ale expresiilor ce tin de cutii automate,astept si apreciez orice parere din partea voastra,va multumesc si toate cele bune,scz de limbaj si off topic daca am fost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Buna seara..am si eu o problema cu masina din semnatura,cand e motoru rece la prima cheie,ai senzatia ca se rupe in doua masina,porneste f urat,tremura toata..cand ajunge apa la 90 dispar acele trepidati,si totul este ok.pe tester mi a dat eroare la senzorul de axe cu came,sau ceva de genul...volant nu poate fi,deaorece ar face si la cald,e posibil sa fie din acele axecu came?trebuie inlocuite?precizez ca am schimbat injectoarele toate,ulei,kit distributie,motorina numai Rompetrol,,care poate fi cauza?

Nu toate volanele se mai aud la cald. Joaca um pic cu accelerația și dai mici ridicări de turație pana în 1500.apoi asculta sunetul la decelerate.daca bate volant o sa auzi un "rrrr" La oprire scutura motorul?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e o regula. Motorul scutura la ralanti si in caz de egr murdar care nu inchide la timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vrut sa spun ca scutura la oprire, my bad..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am un passat b6 .bmp,dsg,2.0 tdi.din 2005.

Dupa reglajul relantiului de la 960 la 820 simt o trepidatie la relanti pe care nu o simteam inainte.

Nu am nici o eroare.injectoarele lucreaza in parametri normali, volant schimbat (luk). Masina trage perfect. Din cand in cand la pornire dimineata porneste putin violent si se opreste la fel.dar foarte rar (2 ori pe saptamana)

Ce parere aveti? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erori ai pe motor ?

 

vezi care e valoarea avansului axei cu came

 

cam mic relantiul... creste-l un pic si vezi daca e mai ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce valoare trebuie sa aibe avansul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorul tau, intre -1.5 si -2.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine relantiul este la 780 și consum de 0.5 L/h, și la fel sunt ușoare vibrații, dar eu le consider normale.

Odată stand la semafor, la un momentdat nu am mai simțit nimic și am crezut ca s-a oprit motorul, dar m-am uitat la turometru și am văzut ca era la 1000 (începuse regenerarea DPF-ului) :)

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

E singurul topic despre vibratii pe care l-am gasit. Am o vibratie pe partea dreapta, se vede chiar si oglinda farului cum tremura. Am mai facut niste teste de accelerare in gol si eliberare a pedalei si vad ca motorul nu se misca uniform si se zgaltaie. Suspectez ca-i de vina suportul hidroelastic de pe dreapta. Acum intrebarile:

1. La Passatul B6, toti suportii motor sunt hidroelastici?

2. Cati suporti motor exista la motorul 1.9 TDI? Cati sunt hidroelastici?

3. Preturi?

 

Multam fain!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu raspunsul. La 2.0 TDI nu stiu cati suporti are motorul, dar la 1.9 TDI avem asa:

- suport stanga

- suport dreapta

- suport antibalans

- bucsa superioara

- bucsa inferioara

Toate acestea costa (de origine) 1388 lei. Sachs si Hutchinson costa 788 lei.

Din ce mi-am dat seama, la mine sunt duse: suport dreapta, bucsa inferioara si suportul antibalans.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am o intrerupere usoara la rece resimtindu-se mai tare, dar si la cald, si imi variaza turația la relanti intermitent 782-750, am crescut la 828 iar acolo ramane nu mai variaza de niciun fel, dar parca ramane ceva sesizabil la relanti!

Mentionez ca erori nu am de niciun fel, ambreiajul e nou, inlocuit acum vreo 3 luni, in mers trage la fel, merge normal! 

La cat trebuie sa setez relanti-ul la motorul din semnatura?! 

Screenshot_2016-10-08-12-38-54.png

Modificat de petro.ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, cu scuzele de riguare daca ma repede dar am urmatoarea problema , mai exact trpidatia la relanti la un motor BXE 1.9, pe VCDS imi da eroare injector 1 si oscileaza mult fata de normal se duce undeva la 0.6 spre 1 chiar, sa fie dus injectorul sau  ce anume. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza eroarea si fa printscreen pe grupurile 1,4 ,13 si 15...… la 0,6 spre 1 Inca nu este dus injecteurul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut, am o vibratie la relanti relativ usoara doar la cald, apare uneori dupa ce franez sau daca stationez ,turometrul nu oscileza , am facut test nu apare nici o eroare, injectoarele functioneza in parametri, volant schimbata, astept pareri. Multumesc anticipat!

am uitat sa mentionez ca detin un vw jetta 2.0 TDI 2007 tip motor BKD .

Modificat de UTI.03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am atasat un filmulet...Si va intreb de unde sa incep sa verific?

Dupa vreo 2 min incepe sa-si revina. Daca merg un pic cu ea nu mai face. In schimb la relanti are aceste intreruperi mai ales in sezonul rece. Vara face foarte rar aproape deloc. Cand ajung cu ea la mecanic si pune testerul ijectoarele sunt in parametri.

Modificat de Costin I.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Același motor aceleași simtome. Nu variază turația. Eu cred că e de la ambreiaj. La mine se aude și un hodorogit... ca niște bile într-o cutie. Am 190000 și nu s-a umblat la ambreiaj... e următorul pe listă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ma poate ajuta cineva ?

Am un passat b6 2009 Common Rail,  i-am schimbat tot chitul de ambreiaj cu volant (marca sacks ),  iar la rece am o întrerupere pe motor până cand se încălzește,  apoi merge perfect , pe testar  nu da absolut nicio eroare , injectoarele functioneaza bine?

Pornește foarte usor!

Multumesc!

Modificat de Adi 1306
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!