Jump to content

Curatare admisie


hremus
 Share

Postare recomandată

Ieri m-am apucat si am dat galeria de admisie jos sa o curat, la fel si valva EGR si clapeta acceleratie. Aveau ceva depuneri. Am frecat la ele ceva ore bune, dupa care le-am montat. Ca si diferenta am observat ca VAGCOM indica turatie motor la relanti 903rpm, iar pe ceas apare undeva aproape de 1000. O alta diferenta ar fic ca dupa vreo 15 km de mers usor si din cand in cand talpa, pare sa fie o usoara scadere a consumului,dar asta o sa vad astazi.

Am citit pe vortex ca se face un fel de adaptare la clapeta de acceleratie dupa ce o cureti, in grup 060/engine. Problema este ca la mine acest grup nu exista(motor AXR). Intrebarea mea ar fi la motorul meu , daca se face adaptare, si daca da ce grup corespunde unghiului clapetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia nu e clapeta de acceleratie, e clapeta de opturare a admisiei de aer, tot un fel de EGR. Eu o confundasem cu debitmetrul. Tu cu clapeta de acceleratie. Adaptare la clapeta de acceleratie se face la benzinare.

Am uitat sa zic ca clapeta respectiva optureaza admisia de aer pentru o oprire fara trepidatii a motorului. Bafta !

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si eu stiam de benzinare. Eu am curatat si la mine adaptarea se face pe canalul 098(motor benzina AKL).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm. Intr-adevar dupa curatare are putere mai mare la turatii mici si consumul parca a mai scazut. Pun niste poze (inainte si dupa)

post-8948-1181837385_thumb.jpg

post-8948-1181837390_thumb.jpg

post-8948-1181837395_thumb.jpg

post-8948-1181837399_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ce-ti povesteam. Clapeta de opturare a admisiei de aer in prima poza, in a doua valva EGR vacuumatica. Aceeasi operatiune am facut-o si eu acum vreo saptamana. Intr-adevar trage si la mine mai bine si am lasat furtunul de admisie nemontat sa vad cum lucreaza. Foarte interesant ;)

PS. Ai ridicat tija cu supapa de admisie de gaze sa cureti scaunul supapei ? Eu am blocat-o cu o aschie de lemn si-am curatat bine.

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca voi le considerati pe alea murdare de astea ce ziceti :D

post-3905-1181842675_thumb.jpg

post-3905-1181842686_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte curate evident :D.

Acum serios. Arata groaznic. Al cui e motorul si cati km are ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum spuneam si pe mess... 180 000 dar s-a mers mult subturat cu masina, deci egr deschis incontinuu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu si eu pe cineva care avea pe galerie stratul gros de 1cm la vreo 100mii si ceva de km si vreo 3 ani. Dupa ce a ras cu cutitul jegul de pe ea a dus-o la sablat.

Eu am frecat la a mea vreo 3 ore , la galerie am pus WAP -ul pe ea, frecat cu nisip si petrol, motorina, benzina, +spray.

Imbunatatire la consum fata de 7.5-8 % in oras, azi mi-a luat 6.3%. Hmmm e ceva. Sa vad maine cum se comporta si in weekend la un drum mai lung si revin cu informatii.

@inginerul Nu am deschis supapa am curatat cu un cutter de jur imprejur, si apoi am dat cu in spray pt curatat admisii.(cu vreo 10 sparay-uri nu mai frecam deloc la galerie ;) glumesc)

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu te superi pe mine dar sa nu mai folosesti cuterul. Nu se face asa ceva. Zgarie ;). Nu stiu daca piesa a suferit vreun tratament termic inainte de montaj dar oricum nu se face asa ;). Bafta ! Deci chiar nu vreau sa-ti fac observatie doar ca sa stii pe viitor. Eventual folosesti o unealta din lemn/plastic moale.

Uite ca la consum nu m-am uitat de cand cu curatatul. Ma indoiesc sa fie diferenta asa de mare dar ma astept sa fie din moment ce am observat ca trage un pic mai bine :P

Intrebare. Dupa curatare si montaj te-ai uitat sa vezi cum lucreaza ?

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mai desfacut-o. Chestia cu consumul poate sa fie si de la ulei+duralube. Dar am avut duralube si inainte si nu am observat nimic fata de uleiul cu care l-am luat din germania (un castrol longlife). Cu cutter-ul am luat grosul, restul la spalare cu pensula+carpa+spray.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la citi km. ar trebui facuta treaba asta?

sau exista vreo modificare vizibila cu vagcom-ul care sa-mi spuna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am si eu o mica intrebare : ce se intampla cu acele garnituri de la galerie !? De ex cea din cauciuc de la EGR ? Daca te apuci si demontezi si constati ca iti trebuie garniturile si trebuie sa astepti 2 zile ...e cam neplacut zic eu :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura dintre bloc motor si galeria de admisie e un fel de tabla. Din cauciuc nu ai decat la EGR care este intr-un fel de canal. Daca ai grija cand cureti nu trebuie sa astepti 2 zile.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vazusem ca sta intr-un canal cea de la egr dar vroiam sa ma asigur inainte sa desfac .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dati jos garniturile de cauciuc care etanseaza intre cele doua corpuri, altfel s-ar putea sa se intinda de la solutia de curatare. Parerea mea :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la citi km. ar trebui facuta treaba asta?

sau exista vreo modificare vizibila cu vagcom-ul care sa-mi spuna?

poate cu o noua incercare primesc si un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km ai acuma ? Da jos siguranta de la furtun si uita-te cam cum arata inauntru. Daca e groasa treaba trebuie daca nu nu. Se poate vedea pe vag-com daca functioneaza. Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am vreo 80.000 km.

acum vreo 5.000 am pus vagcom-ul pe ea, si era in parametri. dar acum... cine stie! o sa mai verific.

in orice caz, cam la citi km. ar trebui facuta treaba asta "murdara"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este un nr anume de km,depinde mult de stilul de condus.mersul subturat grabeste depunerea.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat si eu EGR-ul si clapeta care vine langa EGR.Am scos aproape o mana de pamant d-ala negru.Am curatat putin si din galeriea de admisie cat am putut.

Desigur ca am suspendat EGR-ul in ideea de a nu mai murdari in continuare.

Masina la mers pare o idee mai vioaie, dar este greu sa-mi dau seama, oricum este bine.

Partea rea este ca mi s-a aprins becul galben pe bord de check engine, cu mesaj...legat de evacuare, nu mai retin exact.

Am pus VAG-COM-ul si am vazut ca fara EGR, MAF-ul actual nu prea mai scade sub 400.

Cum conectam furtunasul la EGR si devenea EGR-ul operational, cum scadea in jurul lui 200 si oarecum se alinia cu valoarea MAF-ului specificat.

As vrea sa pacalesc EGR-ul, sa-l suspend, sa nu mai am gazele de evavuare in admisie, sa nu mai aiba cine sa murdareasca admisia motorului.

A reusit cineva sa pacaleasca EGR-ul la motorul AXR?

Am mai vazut ceva interesant...intre EGR si galeria de evacuare exista o piesa destul de mare care cred ca foloseste la racirea gazelor de evacuare inainte de a fi trecute prin EGR.Piesa seamana cu un schimbator de caldura de la centralele termice.Are pe ea chiar o clapeta si inca ceva actionat de un vacum asemanator EGR-ului.Este pusa cumva legat la nivelul galeriei de admisie, prins de ea.

N-am putut sa vad prea bine deoarece este o mare incalceala de fiare, piese, vacumuri in zona aceea.

Stie cineva, din vreo documentatie, cu precizie, ce reprezinta piesa aceea?Ce face, ce este? Din ea vine o teava cromata direct in EGR.

As vrea sa mai stiu care este nivelul de vacum facut de pompa de vacum.Poate stie cineva...?

Astept impresiile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Sper ca ai dat jos galeria cand ai curatzat-o... ca altfel nu e bine deloc.

2. Teava aia cromata aduce gazele din avacuare la EGR.

3. Despre adaptarea EGR-ului (cand si cat de mult sa se deschida) este un topic separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ar putea fi topicul asta cu adaptarea EGR-ului? Eu l-am cautat si nu l-am gasit. Poate stie cineva ceva?

M-ar interesa sa stiu cat de puternic este vidul la pompa de vid, o marime...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe aria TDI forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ar interesa sa stiu cat de puternic este vidul la pompa de vid, o marime...?

Si la ce te ajuta sa stii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!