Jump to content

PROTEJARE CAROSERIE


alexserb2000
 Share

Postare recomandată

da, Tibi, am inteles despre ce e vorba.

trebuia sa-mi bat capul acum sa vad cum reconstitui sistemul.

multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alexserb2000

    26

  • tipatescu

    18

  • RaduI

    13

  • guvydu

    13

nope, wrong.

ala e in randul alora 3 de care ziceam [alea de sub casetofon]

tipu de la care am luat-o la intrebarea "ce a fost acolo" mi-a raspuns sec:

"un led". :lol:

da da pentru ce acel led?

<{POST_SNAPBACK}>

Pe cine crezi, pe ala care ti-a vindut-o si care putea sa-ti indruge verzi si uscate, sau pe cineva care „te face“ cu dovezi?

Leduri nu existau la vremea aceea pe broasca (mai mult ca sigur, nici nu au fost vreodata), probabil era vreun led de la vreo alarma montata de precedentii proprietari. Bordul masinii tale a fost „customizat“.

:))

Dupa 68, bordul este cel din poza, cu unele plusuri sau minusuri. Indicatoarele din mijloc, de deasupra radioului, de pilda, la mine nu exista, dar gaurile sint astupate cu dopuri negre.

Sper ca te-ai lamurit, iar daca nu te-ai lamurit, cind descinzi la Bucuresti, treci pe la mine, pentru o lectie de anatomie. Masina mea e 99,99% originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe cine crezi, pe ala care ti-a vindut-o si care putea sa-ti indruge verzi si uscate, sau pe cineva care „te face“ cu dovezi?

Leduri nu existau la vremea aceea pe broasca (mai mult ca sigur, nici nu au fost vreodata), probabil era vreun led de la vreo alarma montata de precedentii proprietari.  Bordul masinii tale a fost „customizat“.

:lol:

Dupa 68, bordul este cel din poza, cu unele plusuri sau minusuri. Indicatoarele din mijloc, de deasupra radioului, de pilda, la mine nu exista, dar gaurile sint astupate cu dopuri negre.

Sper ca te-ai lamurit, iar daca nu te-ai lamurit, cind descinzi la Bucuresti, treci pe la mine, pentru o lectie de anatomie. Masina mea e 99,99% originala.

<{POST_SNAPBACK}>

Masina a luat-o de la mine - bordul din poza ta dom' Bubu este in vise ( bordul de cauciuc parca era optional nu standard ) - la mine era un "led" sau bec sau cum vrei sa-i spui...... masina a fost vanduta fara ai face vreo modificare !!!! asa am luat-o asa am vandut-o. Ulei, benzina si mers prin Bucuresti - deci nu am adus modificari ci doar am acoperit gaurile din bord - iar led-ul este avaria montata mai la stanga sus parca..... instalatie de caldura nu a avut nici la mine - ce trebuia sa fie prin bord nu a existat - dar exista carti, site-uri etc.; oricum ca o parere personala decat sa refaci sistemul de caldura vechi si prost mai bine achizitionezi un sirocol la 1,5 mil si ai super comfort.

Masina nu a fost vanduta pt. a da teapa ( sti foarte bine ...) sau alceva ci pur si simplu nu pot reface 2 masini - si vanzarea ei a fost facuta cu regrete si pareri de rau - deci dom' Guvidu daca doriti informatii va pot trimite prin mail si posta zeci de poze, manuale etc - era vorba sa vorbim prin mail dar observ ( poate mi se pare ) o oarecare parere de rau si sincer este oarecum jenant sa constat asta.

La 650 euro + piese + acte ok si relizarea procedurii de vanzare cumparare in 2 ore consider ca este un pret decent, de bun simt - pretul initial a fost 950 euro, apoi 850 euro ( 1 euro = 42.500 lei la momentul postarii anunturilor ) iar de ceva vreme nu prea mai doream s-o vand).

Daca va deranjeaza ceva rog pm sau reply cu nemultumirile - face to face - nu cu noroi ! OK ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becul, de culoare rosie, exista la mine si e conectat la comutatorul de la pompa de frina ... cind apas pe frina se aprind si stopurile si becul din bord. (daca despre el era vorba) . Si e din fabrica, cred. (1970)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BTW, daca-ti lipsesc mecanismele de aerisire din bord poate pot sa-ti fac rost ...(cremaliere, etc) dar nu saptamina asta, spre sfirsitul celeilalte ... mai vb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a vorbit nimeni de tzeapa si de tzepari. Cu atit mai putin cind e vorba de Don Taco, cu care n-am avut pina acum nici un comertz, dar nici contre.

Ideea era ca domnul Guvidu si-a dat usoare aere de conoscator, fara sa-si imagineze solutii alternative la asezarea butoanelor, printre care si una standard. Din descrierea lui, luminile si butoanele erau asezate invers. Imaginea cu bordul mascat era singura pe care o aveam RPD la indemina, chiar din manualul nemtzesc pe care l-am primit cind am cumparat masina de la mosh. Bordul meu e clasic insa, din tabla. Neavind sistem de aerisire, nu am nici cele doua rozete cu care se actioneaza instalatia respectiva. Azi am dat de alta poza cu bordul in care indicatorul de avarie e montat sus stinga, asta pentru varianta cu actionarea stergatoarelor de parbriz direct din maneta drepta de pe coloana volanului.

Ca si tine, Don Taco, recomand Guvidului o documentare mai amanuntita, precum si o atitudine mai reverentioasa cu noii sai colegi de forum si de pasiune. ;)

P.S. Evolutia bordului de broscuta poate fi urmarita pe unul dintre siturile lui Alexserb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare rau ca am suparat prin remarcile mele, imi cer scuze pe aceasta cale.

nu am vrut sa jignesc sau sa supar pe nimeni, mai ales pe Don Taco.

nu am avut si nu am nici o pretentie de la masina. mi-am asumat starea masinii cand am luat-o si doresc sa o fac cat mai bine. NU SUNT MARE CUNOSCATOR de aia intreb si eu aici unde vad ca sunt oameni care se pricep. Daca deranjez spuneti-mi si nu o sa mai postez, o sa ma multumesc cu a citi.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit, sper ca ai primit pm-ul meu, am cateva cartulii, le copiez si expediez prin posta, sigur iti vor fi de ajutor pt. :flower:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a si nebunia aceea din bord ( pt. caldura / racire ), cu putin noroc poate o dau jos pe cea de la 1302 si atunci este a ta - asca in cazul in care nu te-ai razgandit si doresti in continuarea refacerea sistemului vechi.... caldura va trece iar prin tablele caroseriei - iar condens....= multa rugina, mai gandestete

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zinc, ulei de in topit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da inca mai doresc sa refac incalzirea originala si cred ca sunt pe drumul cel bun.

chiar daca dai chestia aia din bord jos si nu mai ai ce face cu ea da-mi-o mie, te rog.

MIke la ce te referi cu uleiu de in? sa il bag in tuburi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se ung pragurile(tuburi de incalzire) pe dinauntru sa nu rugineasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zinc, ulei de in topit

<{POST_SNAPBACK}>

fiert bai, nu topit ! se gaseste ca atare in magazine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oparit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha, m-am prins, multumesc.

dar cum le ung cu ulei din ala? pur si simplu torn prin capete? sau stropesc cu o seringa ceva? voi cum ati facut?

sa nu-mi spuneti ca tre sa le demontez ca nu am cum sa fac operatiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha, m-am prins, multumesc.

dar cum le ung cu ulei din ala? pur si simplu torn prin capete? sau stropesc cu o seringa ceva? voi cum ati facut?

sa nu-mi spuneti ca tre sa le demontez ca nu am cum sa fac operatiunea.

<{POST_SNAPBACK}>

Cam dificil cu demontatul (eventual cu flexul :lol: ).

Mai bine cauta vre-un amic vopsitor, sau de alta natura (dar sa aiba compresor) si stropitzi cu agregatul inauntru.

Spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elkan peter emil

in mod normal in interiorul masini in dreptul imbinarii trebuie sa existe o nisa mica de vizitare,pt a putea fi potrivita tubul de carton respectiv plastic pe cotul ce iese din tubulatura principala de incalzire. trebuie sa apara nisa dupa ce se da la o parte presul si covorul .

luni sau marti voi posta niste poze de detaliu despre nisa cu pricina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Peter, am pus deja un link pe pagina a doua in care sint si poze, dar nu strica altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam dificil cu demontatul (eventual cu flexul  :banghead: ).

Mai bine cauta vre-un amic vopsitor, sau de alta natura (dar sa aiba compresor) si stropitzi cu agregatul inauntru.

Spor la treaba.

<{POST_SNAPBACK}>

aha m-am prins multumesc frumos.

unde se gaseste ulei din asta? cred ca la magazinele "chimice".

o fi scump? si cat mi-ar trebui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca o intrebare:

pe unde trec cablurile care vin de la manetzicile de linga frina de mana si care duc la incalzitoarele de aer? Si cel mai inportant cum se ajunge la ele sau cum se pot inlocui ca sa pot avea si eu comanda de la distanta asupra caldurii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe unde trec cablurile care vin de la manetzicile de linga frina de mana si care duc la incalzitoarele de aer? Si cel mai inportant cum se ajunge la ele sau cum se pot inlocui ca sa pot avea si eu comanda de la distanta asupra caldurii

Levierul care comanda caldura este cel dinpre pasager. Celalalt este pentru directionarea caldurii fata -spate.

Daca te uiti in tunel in spatele levierului dreapta vei vedea doua mici tevi suprapuse. Una din ele duce cablul la incalzitorul din dreapta celalalt spre cel din stanga.

De bagat cablurile se baga din interior spre exterior.

Ce trebuie facut este sa desfaci levierul ca sa ajungi mai usor la canalele din tunel.

Un alt lucru pe care tre sa il faci este sa identifici gaurile de iesire din sasiu sper incalzitoare (sunt undeva cam sub burdufurile planetarelor) si sa cureti canalele pentru ca, cablurile sa poate iesi usor cand le bagi dinspre cabina spre exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata ce trece prin sasiu. Si pe unde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad bine ??? canal ptr. cablul de soc ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am dat atentie la asta, dar acum ma intreb daca nu cumva e obturat cu vreun dop de cauciuc. La mine, de pilda, gaurile pentru firele dezaburitorului, pe care nu-l am, sint astupate cu nise dopuri de plastic. Poate asa e si cu traseul cablului de soc. In cazul asta, un carburator de dacia s-ar naturaliza mai usor pe broscoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

victori si bubu va multumesc mult.

ce fel de cabluri sa pun? accesul in tunel se face pe la leviere (manetzici)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!