Jump to content

PROTEJARE CAROSERIE


alexserb2000
 Share

Postare recomandată

am mai ngasit o oferta care e si la ambalaj mai mic adica la 0.75...o cuitie costa cam in jur de 100.000 inf pe www.petzetakis.ro/vopsele/anticorozive.html

:rr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alexserb2000

    26

  • tipatescu

    18

  • RaduI

    13

  • guvydu

    13

am fost la doamna vopselaritza de la lizeanu (str viitor nu'sh ce numar) unde am fost placut surprins de amabilitatea doamnei... Atentie!!! exista 2 (doua) laboratoare unul linga altul..... nu pot spune nimic despre amabilitatea doamnei care vinde sikkens :geek: Dar sa nu divagam.... doamna cea amabila mi-a infipt sub nas un super gros catalog, de unde mi-am extras coloarea, dupa care mi-a explicat ca acea coloare o poate face si din vopsea PO-LI-CO-LOR. Adeca ORICE coloare!!!. PLus lac peste (daca vrea mushkii mei 8) )La un scor muuult mai scazut.... Drept pentru care sunt hotarit sa-mi trag policolor. si tot la doamna am gasit un antifon care se numeshte body si despre care am inteles ca e beton. 500klei/galetutza de 5kg. Intrebarea e.... tre' sa mia trag si grundul ala? ca doamna zicea ca nu-i nevoie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este cumva grund pe baza de fosfat de Zn?...daca nu iti poate da inf e un grund normal....daca scrie pe cutie ca are atunci e beton si vreau si eu :geek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cetit la petzetakis ca ala cu fosfat e gri si ala cu oxid e roshu... asha ca am intrebat daca e gri sau roshu.... da' mi-a zis ca asta e o formul care are mai mult cauciuc decit de obicei si ca i se pare ca e negru....

o sa mai trec spre sf. sapt sa iau vopseaua si o mai inteb odata ce si cum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa ne intelegem: grundul preia oxidarea metalului si nu ii da voie sa avanseze....antifonul nu da voie apei si oxigenului sa ajunga la metal....deci sunt doua chestii diferite...mie mi se pare ca la noi problema mare o reprezinta grundul care e poe piata: se exfoliaza fff rapid cu tot cu amtifonul de pe el :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana mea.... mi-a explicat aia ca e suficient sa dau cu antifonul ala .... asha ziceam si eu.. . ca mai intii un grund si p-orma mai vedem..... da' s-a utiat la mine de parca ii povesteam episodu' 7 din stargate :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai probabil ca nu i-ai zis ca e pt o aripa veche in care a intrat deja rugina....uita-te si tu pe site-uri in care se restaureaza si ai sa vezi ca toti fac asa...daca pui aripa noua nu e nevoie de grund ca are din fabrica grund din asta gri...dai direct cu antifon...ma intereseaza si pe mine antifon din asta....unde exact este acest magazin :geek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mey... intersectzia lizeanu cu sht cel mare. daca vii de la obor faci stg in inters, mergi doi pashi (pina in inters cu fainari) si e pe stinga.... sa fii atent ca sunt 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai idee pina la ce ora e deschis seara?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Salut tuturor si bine v-am gasit!

Trebuie sa va spun de la inceput ca nu sunt un fan inrait VW (desi Martice a incercat la un moment dat sa ma convinga) ci al unei marci franceze care a folosit la un moment dat motoare boxer pe scara larga.

Broastele totusi au un loc aparte in inima mea, fiind pe primul loc in categoria "celelalte".

Insa ma pasioneaza masinile vechi si resturarea lor asa ca mi s-a parut locul potrivit pentru a pune intrebari si a-mi da cu parerea.

In momentul de fata am de gand sa restaurez o masina de "numai" 18ani, inainte ca rugina sa-i atace structura de rezistenta asa ca, pentru inceput, as avea o intrebare in special pt. 'alexserb2000'.

Unde gasesc un magazin al celor de la petzetakis, dar cei de la Chimtitan ?

PS pentru mine, in conditiile de mecanic amator :salut: , un tratament anticoroziv complet inseamna urmatorii pasi:

1. curatare tabla cu peria de sarma si smirghel pana cand nu mai are de loc grund sau vopsea.

2. pensularea unui produs acid gen feruginol in mai multe straturi.

3. pensularea unui grund, obligatoriu cu continut cat mai mare de zinc, in cateva straturi.

4. antifon cauciucat cat cuprinde :salut:

Bafta tuturor!

Catalin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

deci acel grund grecesc se gaseste numai in Doraly Afumati pavilionul B

Chimtitan nu au decit la fabrica magazinul....uite ca nu stiu adresa...poti cauta cu google... :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei na ca am sunat si eu acolo si are tipa si grund cu fosfat de Zn da costa undeva pe la 13 euro pe litru....tot grecesc Body

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, doamna aceea, (de la vopselaria din DREAPTA) are, in plus, un ochi senzational de exersat (nu pot sa spun cu precizie care din cei doi) :shock: .

Mie, dupa niste aschii de vopsea, de 3 x 4 mm mi-a facut EXACT nuanta de Bahambeigemettalic a BMW-ului lui tata. Si se potriveste :ok: . Din vopsea ICI sau nu mai stiu cum...

Dar si astea Rom sunt bune.

Eu am venit la ea cu niste poze dupa calculator cu o broscuta pe care as vrea s-o iau si am pictat-o cu diferite nuante si ea ;) mi le-a indicat din catalogul Policolor.

3 kile, plus lac, diluant, egal max. 3 milioane !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
alexserb2000

mai copii am pus mina pe un antifon super....de la Valvoline....e calumea rau si e pistolabil....adica e la tuburi de pus in pistol dar eu l-am dat la pensula ca nu aveam pistol..... e calumea rau :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK.

Sa zicem ca mi-am antifonat brotacul - 5 mm de antifon cauciucat romanesc la interior, mai subtire pe dinafara... acum as vrea sa fac acelasi lucru si la compartimentul motorului. Ce fel de antifon ar rezista la temperaturile care se ating acolo intr-o zi ff fierbinte, cum a fost in ultima saptamana?

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am dat vreo 6 straturi de antifon la interior, cu din ala ieftin 3l la 40 de mii (anul trecut), la motor batranica mea avea cred pasla imbibata cu antifon, dar vreau sa fac rost de o placa de azbest... :shock: da' am auzit ca-i cancerigen, asa ca trebuie sa aflu ce folosesc ai mei pentru izolarea termica (in afara de varta de sticla) :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bre oameni... am vazut broshkutza lu' mircione ...aia care zicea el ca e data cu nu'sh ce spray de la den braven in loc de grund...... arata chiar bine...si el zicea ca a dat-o acu' 2 ani....o sa incerc si eu p-a mea... sa vedem cit tzine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io am antifonat o Dacie, ca sa zic asha , prin unele locuri (interior aripi, etc), cu smoala totpita si diluat'a cu putzina motorina, acu' vreo' 4 ani, si Dacia cu pricina estem si acuma in locurile alea in stare perfecta, iar unde am dat cu antifon din comertz, a inceput sa o manance rugina.

A... si pe podele din interior, am lipit panza de sac tot cu smoala, si estem ok.

Sa ii fac asha si la Babutza, mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io am avut ocazia sa sudez podele la masini care aveau panza cu vopsea pe dinafara si pe dinauntru, iar tabla din senvish era ca nu mai era :-( . Barerea mea, aplicata de 15 ani, de cand am prima mashina- broscutza: 2 str. de grund + 2 straturi de antifon, de cea mai buna calitate pe care mi-o permit (pana acum am fost f. multzumit de grundul Rost de la Guzu Chim, care e ieftin; se dilueaza cu Grundsolv, tot de Guzu Chim.) Antifonul pe care l-am folosit ultima oara, bunicel, era ciordit de la serv. :) ,dintr-un butoi mare fara eticheta, asha ca n-am idee cine l-a facut. Oricum, asta era acum f'o 2 ani, acum a'ntzarcat balaia :-( .

Cu cat stratul de marcazuri e mai gros, cu atat e mai rigid, se dezlipeste de tabla, intra umezeala acolo si coace de-ti lasa gura apa :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata pricepushi si asta, adicatelea sa nu bag asha ceva si pe a mea mashinutza.

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am dat vreo 6 straturi de antifon la interior, cu din ala ieftin 3l la 40 de mii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io ma gandii acum... au astia la mine "panza" de azbest de 4-5mm grosime :shock: si s-o antifonez dupa ce-o pun, ca un strat protector ... o fi bine? :scratch:

voi ce aveti la motor? :rr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motor ? Izolatia originala, in stare perfecta ....Am impresia ca se gaseste pe Hoffman, daca tineti musai sa folositi solutia "de fabrica"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

fratilor... voi ati vopsit cu ceva incalzitoarele de aer sau toba? :shock:

am auzit o varianta cu bronz de se da pe sobe :) si mi-a promis cineva o vopsea (0,5l) care rezista pana la 800*C :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat cu grund d-asta romanesc, si nu s-a parlit, sta bine de un an incoace

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!