Jump to content

PROTEJARE CAROSERIE


alexserb2000
 Share

Postare recomandată

elkan peter emil

baieti..... chiar acu am terminat de comunicat cu forumul din budapesta si am informatia ca set original prag + tub incalzire= 16000 HUF/buc,pentru cei interesati......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alexserb2000

    26

  • tipatescu

    18

  • RaduI

    13

  • guvydu

    13

Cit vine in lei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar ... imi vine sa pling cind stiu ca ... E SUDATA !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS In stilul de mai sus, imobilizezi mashina doar cate un w/e, in rest potzi circula.... nu te pune pe casapit, ca o sa mergi cu itebeu' cel putzin 2 ani de-acu' incolo....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci vine cam 2bulioane jumate setul ... In set intra pragul propriu-zis si tubul ? Care tub ? Ala dinspre schimbatoarele de caldura ? Ce misto ar fi sa fie si instructiuni de montaj ... si bare de ranforsare ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elkan peter emil

cu un curs de 160 rol/huf 16000= 2.560.000rol asa ceva ar veni in lei,musiu T-patescu.

iar daca faci manevra merita sa schimbi si garnitura dintre sasiu si carapace care e undeva la 2800huf adeca-450000rol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Magazinul din Budapesta are si piese de typ 3 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da', dar daca broasca e sudata ? Ce-mi mai trebuie' garnitura ? Vorba lui mihaiachi ... io zic pas. Apoi daca ar fi sa dau la altcineva sa-mi faca treaba ... ar incepe cu lamentarile ... ca e dificil, ca ia timp, ca timpul costa ... Mai bine imi pun un tub (cu masca) de oxigen la banii astia si iau niste tabla de o formez cu presa lui de 5 tone :salut: Oricum ... pina ma hotarasc eu face Mishu presa :salut: :colors:

Nu ar fi mult ... daca ar fi numai astea. Dar cum problemele brotacului meu nu se rezolva doar cu atit io unu nu mai sunt capabil sa ma mai arunc ... Toate au o limita :salut::):salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elkan peter emil

intra pe hoffmann speedster si cauta la subansambluri de caroserie casa vezi elementele componente ale pragului si vezi si preturi, a da si daca tot esti la elemente de caroserie uitate sila bucatile de tablarie pt contra aripa fata si spate si am mai citit pe careva dintre topic-uri ca ar fi necaz cu o traversa fata prin care montezi pompa de frina exista si bucata respectiva tot acolo.

daca nu esti multumit de pret/calitate vedem ce au unguri pe stoc....OK.

daca vrei sa pastrezi o geometrie a masini atunci iti recomand sa investesti cu cap....E o zona F.Sensibila a caroseriei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ... si de-asta mi-e necaz... Un prieten avea o vorba ... "Si lunga si dreapta, nu cred sa se poata" :salut: O sa studiez. Oricum sunt binevenite informatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) iau niste tabla de o formez cu presa lui de 5 tone :salut: Oricum ... pina ma hotarasc eu face Mishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elkan peter emil

unu: nu trebuie atitutdine negativo pesimista

doi : ai sudata carapacea de sasiu eventual uitate cit de sudata e ca sar putea sa mai ai sanse la desfacut e un pic de lucru da asta e

trei : daca no mai poti desface atunci vezi unde se poate si cit trebuie cirpit ca asta e cuvintul de acu nainte, vezi daca poti face o gaura de vizitare in interior in dreptul scaunului pe ambele parti si pe peretele interior unde e coloana de la usa, asta ca sa poti manevra tubulatura si ar trebui sa te sfatuiesti cu tinichigiu sa confectioneze din teava de esapament o buc galerie de la balamale pina la iesirea din caroserie respectind cotul din interior de sub bancheta.......

in fata astupa teava si face un cot fix pt tubulatura verticala ce merge la parbriz iar daca tie greu sa intelegi asa trimitem emiluri cu schite 3D poate asa ne intelegem mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elkan peter emil

Bogdane orice piesa pt aircooled este in magazinul respectiv dar pentru typ3 elemente de caroserie nu bag minan foc de obicei typ3 ul e donor de organe pt buburuze spre diseara voi reveni cu un raspuns clar asupra problemei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam pricepui io ... stiam eu ca odata cu sistemu hidraulic vin si celelalte idei :salut: SI eu ma gindeam tot pe acolo, numai ca nu vazusem in fatza asa ceva si nu aveam cunostintze, mi-era greu sa-mi clarific ideile. Oricum odata o sa-ti fac o vizita ... poate vin sa vad in uzina asa ceva. Da' vezi ca mai au de vinzare prese si abkante gigant ... de ex la Semanatoarea. Ziceau ca daca nu le ia nimeni le duc la REMAT. Poate, poate... REMAT-ul ne usureaza putin imaginatzia :salut: :salut: :salut: :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai hai sa mergem pe acolo.... poate ne vand doar elementele care ne intereseaza, la un pretz putzin peste cat iau pe ele la Remat... Cunoshti ceva koncret???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum nu stiu ... a trecut aproape un an, poate multe s-au schimbat. Ti-am trimis PM ... restul le-om vorbi cind ne intilnim, ca e mult de zis. Io nu prea am timp luna asta, da' in februarie o sa mai dau o raita pe acolo sa intreb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elkan peter emil

BOGDANE.........sunt in budapesta piese pentru Typ3

scriemi ce piese te intereseaza si am sa vorbesc cu ei emilul meu este

p_elkan@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te intereseaza sa ai caldura sau sa refaci pragurile?

Eu am refacut doar partea exterioara, nu si tubulatura de caldura (sa fiu sincer am pus petice ca la orice masina - oricum era sudata si nu avea sens sa o dau jos de pe sasiu)

Cu caldura am rezolvat altfel : am tras tuburi interioare, de 30mm, din plastic, le-am bagat pe langa tunel si le-am acoperit cu mocheta.

In stanga iese sub scaunul soferului si am caldura la picioare, iar in dreapta am intrat intr-o aeroterma, care duce mai departe la geamuri. E drept ca la geam nu ajunge f. cald, mai ales la turatie mare, dar oricum se dezabureste. De altfel, nici cu sistemul original nu era f. multa caldura, se pierde la tuburile din portbagaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
cu un curs de 160 rol/huf 16000= 2.560.000rol asa ceva ar veni in lei,musiu T-patescu.

iar daca faci manevra merita sa schimbi si garnitura dintre sasiu si carapace care e undeva la 2800huf adeca-450000rol

<{POST_SNAPBACK}>

mi se pare cam ieftinel ceea ce spui tu....tot pragul original din fata pina in spate eu am dat vreo 3,5 mil lei.........oricum trebuie schimbata si garnitura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Careva dintre voi a schimbat cele doua tuburi care incalzesc geamul din fata? Cel putin eu am doua pe laturi(1968). Din cite stiu, sint din hirtie. (eu am trei "aerisitoare", doua pe margini=pentru incalzirea geamului din fata si unul in mijloc=aer proaspat de afara)

Aceste tuburi merg jos pina in praguri.

Modificat de tibimakai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici cred ca iti voi putea raspunde eu de indata ce ma apuc de tabla la a mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da tuburile merg in jos in praguri si au un tumburus in care se infig....

la mine nu erau din hirtie erau din material textil foarte dens si tare....habar nu am ce....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mai au si niste ramificatii din plastic/bachelita, in functie de sistemul de ventilatie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broscarul amator

Tuburile de la mine erau din hartie, e drept ca ceva mai groasa si pliata cam ca la furtunul de aspirator. Legaturile se faceau printr-un fel de teu de plastic.

Aerisitorul de pe bord, din centru, era si el legat la tubulatura asta, deci nu aducea aer de afara :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!