Jump to content

Despre roti


Mihaita
 Share

Postare recomandată

Imi cer si eu scuze; n-am vrut sa fiu acid, ci mi s-a parut funny.

<{POST_SNAPBACK}>

Nu este nici o problema, totul e in regula :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RaduI

    22

  • MikeRG

    20

  • bubu

    20

  • victori

    14

Top Posters In This Topic

aa.., despre roti.

am la indemina un tabelas care arata , cam cit pacaleste ceasul de kilometraj la diferite dimensiuni de roti.

sper sa va foloseasca.

<{POST_SNAPBACK}>

Se poate incerca, pentru orice diametru de janta si orice tipodimensiune de anvelopa, si site-ul:

http://www.miata.net/garage/tirecalcold.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva ce "inaltime" are cel de 155 R15?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva ce "inaltime" are cel de 155 R15?

<{POST_SNAPBACK}>

80?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva ce "inaltime" are cel de 155 R15?

<{POST_SNAPBACK}>

aprox. 0,8 x 155

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am terminaaaaaat.

In poze rezultatul final. Masina nu este spalata asa ca priviti doar rotile :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am terminaaaaaat.

In poze rezultatul final. Masina nu este spalata asa ca priviti doar rotile :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

merg si niste capace "smoothie" de n-ai treaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, cu capacele mai greu.De ce? Pentru ac jantele mele fixeaza capacul pe extreiorul acestuia nu pe interior, si genul asta de capace nu prea am vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dreapta fata e murdara sau au aranjat-o baietii la vulcanizare? :unsure:

Nu te tenteaza sa vopsesti si tamburii (chestie dificila tehnic si estetic)?

Ce straniu ti se vede broasca in marea aia de peojouri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e murdara. E sapun din ala dat pe caucicuri ca sa intre mai bine.

Eu le-am descaltat eu le-am incaltat, nu la vulcanizare.

Tamburii sunt vopsiti negru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, cu capacele mai greu.De ce? Pentru ac jantele mele fixeaza capacul pe extreiorul acestuia nu pe interior, si genul asta de capace nu prea am vazut.

<{POST_SNAPBACK}>

am uitat, ai jante "1967 - one year only" - capace rare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm... io am fost mai lenesh.. am curatzat/vopsit doar fatza jantelor... nici n-a fost vorba de dat cauciuc jos

unscurt rezumat, mai intii in cuvinte: de 2 ani ma chinui sa fac chestia asta... Prima solutie a fost sa le sablez la un nenica. si-am tot ashteptat sa string bani pt sablat. E! acu' o luna am gasit banii... surpriza a fost ca nenica nu lucra simbata (evident ;) ). Dar cum eu aveam pata pe creier am cumaprat de la nenica un sac de nisip pt sablat si-am plecat la "kastilio-grand garage" unde seful de garaj are instrument de sablat ;) . Dupa 10 minute de sablat (adica prafuit absolut tot in garaj) rezultatul era 1 pic mai mult de zero. Asta pt ca nisipul era pt sablat sticla si peste asta, aparatul sabla doar mushte...:P.

Conform lectiilor dlui Bubu am pus mina pe bormashina si pe periile de sirma si-am "bagat tare" :P ... Errr.... trebuie sa mentzionez... una din roti a "rezolvat-o" retutza :P.

P-orma 1 shpray de grund.... P-orma (adica in urmatoarele 3-4 zile) o vopsea verde... p-orma una alba...p-orma lac doar pe una din rotzi... ca n-am constatat nici o diferentza :P.

materiale necesare: 4 perii sirma tip disc, 600 ml grund, 400ml, vopsea verde, 400ml vopsea alba, 400 ml lac.

timp de lucru 1 saptamina.

rezumatul in imagini:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

daca tot sa vorbit de jante.stie cineva cum pot sa bat niturile pt clemele de capace(am jante model 1961)

se bat pur si simplu cu ciocanul?si cu o dalta?

am cumparat cleme pt toate rotile de la lexxussi acum intre sablare si vopsire as vrea sa le montez.exista o presa ceva pt asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le tai cu dalta si cu ciocanu din fata jentii si apoi bagi un dorn ca sa scoti nitu. Sau poti sa dai gaura direct cu bormasina in el dar trebuie sa dai fix pe mijloc si cu burghiu de 4 parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frate eu vreau sa pun alte cleme pe alea veki le-am scos deja .asta e usor.merci oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles ca se poot pune foarte usor in loc de nituri de aluminiu niste banale shurubele. la dimensiune, stranse bine. cu filtul spre clema, capul shurubelului spre tambur. nu cred ca influenteaza centrarea jantei, si nici prinderea pe tambur daca shurubelele sunt identice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merg puse surubele ca oricat de mic ar fi capul lor, tot incurca si nu se aseaza janta cum trebuie pe tambur. Poate cu niste surubele inecate f mici ar merge si dupa ce le-ai strans sa iei din capu lor cu flexu sau polizoru sa nu iasa deloc in afara jentii.

Ca sa le bati cu nit iti trebuie aceleasi scule cu care bati niturile la saboti.Bagi nitu, pui janta sa stea cu nitu pe ceva fix, il tragi cu o teava in care bati ca sa vina nitu bine la locul lui si apoi il capsezi.Fa-ti rost de niste nituri pline ca alea cu gaura de se gasesc in comert pt sabotii de dacie nu prea tin.Salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
misu ploiesteanu

am incercat la service unde stiam eu in ploiesti, nu roluiesc jante care nu pot fi prinse pe conul lor, deci nu le pot rolui pe cele cu 5 prezoane. stie cineva unde pot rolui jante pe 5 prezoane in ploiesti, in imprejurimi eventual in bucuresti dar sa nu intru adinc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ii intrebi cat sa fie dimensiune la prezoane si faci si tu o flansa la un strungar. de la 5x205 la 4x100 spre exemplu, cu gaura pe centru. o bucata de fier rotunda de 10 mm grosime cu filete in gaurile de prezon la 5x205

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

m-am dus cu tamburul dupa mine si au zis ca nu au cum sa il prinda, poate doar sa tai la strung un tambur vechi sa ii fac o gaura rotunda ca la alea in 4 prezoane ca astia prind pe con nu in suruburi. chiar mihai nu ai un tambur vechi subtiat?sau cineva contra cost evident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

ura!!!! :rolleyes: :) :D se rezolva. pentru ploiesteni in incinta scolii de soferi,linga stadionul astra, se deschide o vulcanizare care are si flansa adaptoare pt toate tipurile de jante. revin cu amanunte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!