Jump to content

Despre roti


Mihaita
 Share

Postare recomandată

Broscarul amator
jantele le-am indreptat si roluit la un atelier de vsi a vis de spitalul Titan (acum spitalul jud. IF). La fratii Bondarenco (renumiti de altfel in aceasta privinta, si din familie cu traditie din cate am auzit).

Sunt f. multumit. Din pacate nu am nr. de tel acum, dar chiar vis a vis de spital se face o straduta la dreapta din Bd. Basarabia (cum vii de la pasajul mincii). si mergand pe aceasta straduta cca 50 m pe stanga este o spalatorie auto si vulcanizare si alte ateliere. Acolo este.

As mai avea si eu de facut vreo 10 jante dar din lipsa de "timp" ma cam codesc

<{POST_SNAPBACK}>

Cat te-a costat bucata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RaduI

    22

  • MikeRG

    20

  • bubu

    20

  • MishuL

    14

Top Posters In This Topic

Cat te-a costat bucata?

<{POST_SNAPBACK}>

sincer sa fiu nu mai tin minte...dar vezi ca am mai scris pe undeva pe aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
13 Todesengel

..am o roata stimba care fuleaza din butuc...este vorba de roata adiacenta zonei in care a fost accidentata broasca mea ,stinga-spate,dar asta nu are nici o importanta....am incercat in Bucuresti pe la tot felul de centre care roluiesc,"indreapta",etc jante de aliaj si am fost refuzat de toata lumea....stie cineva ceva,undeva,cum as putea sa remediez aceasta problema?...am fost martor mai demult la o discutie,dar nu mai stiu persoanele,ca exista undeva(nu in Bucuresti)un tip care repara tot felul de stricaciuni ale rotilor,chiar si sparturi,etc....Ma poate ajuta cineva cu vreo informatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am io un preten care areparat o janta la un centru din asta p undeva pe langa fostul"23 august" dar nu stiu exact unde

o vb cu el si-ti trimit un sms sau iti scriu aici...

din cate stiu eu rata lui era sparta si lipsea fff mult din ea si ei tot au facut-o

poate acolo ai noro

ps: vb te rog mult cu adi pt fuzetele alea!!!!pls!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 Todesengel

Mersi George,astept.Cu fuzetele ai mesaj.daca mai stie cineva ceva,va sint recunoscator domnilor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am io un preten care areparat o janta la un centru din asta p undeva pe langa fostul"23 august" dar nu stiu exact unde

o vb cu el si-ti trimit un sms sau iti scriu aici...

din cate stiu eu rata lui era sparta si lipsea fff mult din ea si ei tot au facut-o

poate acolo ai noro

ps: vb te rog mult cu adi pt fuzetele alea!!!!pls!!!

<{POST_SNAPBACK}>

te rog scrie mai degaba aici,caci si io am aceeasi pb ca si laur :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..am o roata stimba care fuleaza din butuc...este vorba de roata adiacenta zonei in care a fost accidentata broasca mea ,stinga-spate,dar asta nu are nici o importanta....am incercat in Bucuresti pe la tot felul de centre care roluiesc,"indreapta",etc jante de aliaj si am fost refuzat de toata lumea....stie cineva ceva,undeva,cum as putea sa remediez aceasta problema?...am fost martor mai demult la o discutie,dar nu mai stiu persoanele,ca exista undeva(nu in Bucuresti)un tip care repara tot felul de stricaciuni ale rotilor,chiar si sparturi,etc....Ma poate ajuta cineva cu vreo informatie?

<{POST_SNAPBACK}>

la Cluj se repara si daca lipseste din janta pe tipul care se ocupa de ea il cheama Horea nr de tel 0722277200 spui ca suni din partea lui Gabi din Baia Mare daca te intereseaza si nu gasesti in alta parte am reparat cateva jante la el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un set de jante de aliaj model rar pentru CX-ul meu, le-am recuperat de la una dintre cele 4 masini pe care le-am avut pentru piese.

Trei jante sunt super dar a patra a fost lovita si fisurata. Cineva a sudat-o dar se vede ca este deformata. As vrea sa gasesc un meserias care sa o repare, cred ca trebuie taiata sudura si sudata din nou.

Credeti ca cei pe care ii recomandati pot face asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Dragi pretini,

Aseara, constatind ca gauroiul din anvelopa care s-a rupt acu' vreo 4-5 000 de kile lasa sa se vada camera, am decis sa pun roata de rezerva, cu janta ei parfum, asa cum a plecat de Wolfsburg acu' 33 de ani (including anvelopa diagonala Continental). Socul contrastului a fost dramatic, chiar tragic: celelalte jante sint ruginite si leproase rau de tot.

Asadar, am de ales intre o reconditionare la o firma care sableaza, sulfateaza, grunduieste si vopseste jantele, pe de o parte, dar ii si ii jupoaie pe clinetzi, pe de alta si o reconditzionare decenta, home-made si do-it-yourself.

Vreau sa ma rezolv singur, avind avantajul ca jantele n-au fost niciodata revopsite.

Cine imi poate descrie operatiunea in linii mari, cine imi poate spune care sint materialele necesare, cine imi poate da niste sfaturi si niste trickuri?

Am mai cetit io niste chesti pe saituri frantuzesti si americane, da' aia au vopsele si scule SF.

Promit ca primul care imi va raspunde multumitor va fi plimbat cu broscoiul meu si va fi lasat sa bea si BR in timp ce io voi conduce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu prea ai cum, decit cu scule peste nivelul de amator, daca vrei sa iasa multumitor... parerea mea. Poti sa incerci sa dai jos cu peria de sirma rugina ... pot isa incerci cu decanol (pt vopseaua mai veche). Poti incerca sa dai cu solutie de fosfatare (metoda lui Charlie). Dar in mod sigur, cred ca iti trebuie compresor ca sa le vopsesti uniform ... cu pensula iasa tot un drak. Si, de asemenea iti trebuie masina speciala ca sa le indrepti ... deci ... pina la urma ajungi tot la baietii care te taxeaza. Apropos, ce scoruri au si cit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cum am facut:

Dat jos jante (ma rog, roti) de pe masina, frecat cu peria de sarma (unde era rugina mai nasuala) apoi dat cu 2 tipuri de smirghel (2 granulatii, intai grosier apoi fin) dat cu degresant, uscat si vopsit cu spray de 100 kLEI vechi din Autovit de la tarabe. Tinut 3,5 ani fara probleme (pana azi altfel spus). Spray-atul trebuie relativ de aproape si uniform dar iese bine.

Bere am, cand ma dai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS: Vreau cu broasca!!! :offtopic: :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu prea ai cum, decit cu scule peste nivelul de amator, daca vrei sa iasa multumitor... parerea mea.  Poti sa incerci sa dai jos cu peria de sirma rugina ... pot isa incerci cu decanol (pt vopseaua mai veche). Poti incerca sa dai cu solutie de fosfatare (metoda lui Charlie). Dar in mod sigur, cred ca iti trebuie compresor ca sa le vopsesti uniform ... cu pensula iasa tot un drak. Si, de asemenea iti trebuie masina speciala ca sa le indrepti ... deci ... pina la urma ajungi tot la baietii care te taxeaza. Apropos, ce scoruri au si cit ?

<{POST_SNAPBACK}>

Mike nu raspunde (o fi iar dupa castraveti) asa ca zic eu din ce-mi amintesc: le-a curatat bine cu peria pusa pe flex, un strat de grund-spray, apoi vopsea, tot spray. Trebuie sa fac si eu operatiile astea, dar mi-e o leneeeeeee ... !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai, am raspuns pe 19 august dar din cauza instabilitatii forumului, s-a pierdut mesajul...:)

ziceam in plus ca substantele astea cu care au dat iarna pe strazi au afectat rotile, astfel ca cele expuse direct stropirii (de pe partea cu carosabilul) au corodat!!! :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bubule, te-ai apucat de roti ? daca da, ce/cum ai facut, ca vreau si io sa ma apuc curand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bubule, te-ai apucat de roti ? daca da, ce/cum ai facut, ca vreau si io sa ma apuc curand

<{POST_SNAPBACK}>

Nu inca... Astept sa vina vremea nasoala ;) :wub:

Cred ca am sa fac cite una, de indata ce ma mai potolesc, la mine in balcon, adica a m sa prepar pentru vopsire: slefuit, grunduit, iar slefuit, sa fie boboc.

te tin la curent.

@andREI Esti sigura ca vrei sa te dai cu broasca? s-ar putea sa-ti placa si sa vrei si tu una... ;) Zi cind vrei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inca... Astept sa vina vremea nasoala ;)  :wub:

Cred ca am sa fac cite una, de indata ce ma mai potolesc, la mine in balcon, adica a  m sa prepar pentru vopsire: slefuit, grunduit, iar slefuit, sa fie boboc.

te tin la curent.

@andREI Esti sigura ca vrei sa te dai cu broasca? s-ar putea sa-ti placa si sa vrei si tu una... ;) Zi cind vrei!

<{POST_SNAPBACK}>

Te-ai hotar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine, vopseaua veche e aia de la fabrica, de la vreme, sare si pipi de catzel, s-a dus dreaq si a lasat rugina sa-si faca treaba. Cred ca voi curata rugina bine de tot, mecanic si chimic, restul de vopsea se va matui, apoi dau cu un grund, la pensula, pe urma slefuiesc grundul asta, sa nu ramina dire sau stropi. Apoi, la pistol, nu la spray, vopsea si lac. BTW, am gasit pe un site, codul vopselei de jante de la toate modele de broasca!

Am auzit de niste decapanti foarte eficienti, dar nu in tara asta a noastra...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine, vopseaua veche e aia de la fabrica, de la vreme, sare si pipi de catzel, s-a dus dreaq si a lasat rugina sa-si faca treaba. Cred ca voi curata rugina bine de tot, mecanic si chimic, restul de vopsea se va matui, apoi dau cu un grund, la pensula, pe urma slefuiesc grundul asta, sa nu ramina dire sau stropi. Apoi, la pistol, nu la spray, vopsea si lac. BTW, am gasit pe un site, codul vopselei de jante de la toate modele de broasca!

Am auzit de niste decapanti foarte eficienti, dar nu in tara asta a noastra...

<{POST_SNAPBACK}>

Acu 2 minute am fost prin garaj; am gasit acolo niste diluant banal de Bolicolor, am luat roata de rezerva si am uns-o un pic cu ala; s-a facut vopseaua pasta instantaneu. Eu am peste vopseaua originala una argintie data de mine si atat. Aparent aia originala nu e atacata de diluant. Am lasat-o acolo sa se "coaca" maine vad cum mai e :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acu 2 minute am fost prin garaj; am gasit acolo niste diluant banal de Bolicolor, am luat roata de rezerva si am uns-o un pic cu ala; s-a facut vopseaua pasta instantaneu. Eu am peste vopseaua originala una argintie data de mine si atat. Aparent aia originala nu e atacata de diluant. Am lasat-o acolo sa se "coaca" maine vad cum mai e :P

<{POST_SNAPBACK}>

la fel am procedat si io cu jantele lui jeghi,dar am facut-o neintentionat(voiam doar sa le degresez putin :P :P )si am dat de lacul+rugina originala care arata superb!asa ca acum am jantele pe spate albe(aprox)si cele pe fata cu vopseaua de cacao(din comert) data cu 2ani!

p.s.sa stii ca la mine diluantu' bolicolor nu a "pastuit" vocseaua orig di pi janti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andREI Esti sigura ca vrei sa te dai cu broasca? s-ar putea sa-ti placa si sa vrei si tu una... :) Zi cind vrei!

<{POST_SNAPBACK}>

Da! Sigur vreau. Stiu "pericolele". Oricand. Raman beredator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

p.s.sa stii ca la mine diluantu' bolicolor nu a "pastuit" vocseaua orig di pi janti!

<{POST_SNAPBACK}>

Nici la mine. Azi am facut de proba roata de rezerva. vopseaua data de mine s-a dus instantaneu. La aia originala a durat 3 ore s-o scot. Si nu atat vopseaua cat grundul de sub ea. Ai naibii nemti !!! (vorbesc despre neamtu' postbelic, nu despre turco-chinezo-neamtu de acum ... )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine. Azi am facut de proba roata de rezerva. vopseaua data de mine s-a dus instantaneu. La aia originala a durat 3 ore s-o scot. Si nu atat vopseaua cat grundul de sub ea. Ai naibii nemti !!! (vorbesc despre neamtu' postbelic, nu despre turco-chinezo-neamtu de acum ... )

<{POST_SNAPBACK}>

capitalisti anglo -americani :icon_lol: :icon_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca jantele originale, ca si podeaua si partea inferioara a masini au fost vopsite in camp electrostatic.

Eu m-am chinuit sa curat vopseaua originala de pe pasajele rotilor cu flexul (cand am antifonat-o) si nu am reusit.

Pentru roti eu o sa folosesc Decanol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca jantele originale, ca si podeaua si partea inferioara a masini au fost vopsite in camp electrostatic.

Eu m-am chinuit sa curat vopseaua originala de pe pasajele rotilor cu flexul (cand am antifonat-o) si nu am reusit.

Pentru roti eu o sa folosesc Decanol.

<{POST_SNAPBACK}>

Am gata a doua roata. Am folosit Decanol, spacluri, smirghel grosier, perie de sarma pe borbasina (flex n-am), piatra abraziva tot pe bormasina, ptr. zonele unde vopseaua nu se lasa dusa deloc. La urmatoarea am de gand sa folosesc si o dalta :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!