Jump to content

Despre roti


Mihaita
 Share

Postare recomandată

cat de late pot sa fie cauciucurile pentru jantele orighinale cu 4 gaurele? (an 1969)

(a se vedea in poza)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RaduI

    22

  • MikeRG

    20

  • bubu

    20

  • MishuL

    14

Top Posters In This Topic

Pai ce latime au jantele incauza ? In functzie de latimea lor (rim width) se poate stabilii plaja de latimi de anvelope care se pot utiliza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce latime au jantele incauza ? In functzie de latimea lor (rim width) se poate stabilii plaja de latimi de anvelope care se pot utiliza.

<{POST_SNAPBACK}>

Asa cum se vede din pozele mele, eu n-am respectat plaja. Asta nu inseamna ca mai recomand cuiva sa faca asta, eu am facut-o de nevoie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RaduI a adus aparatul jos :D

<{POST_SNAPBACK}>

Neh, l-am trimis pe ala micu dupa el :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"A rule of thumb is to use a rim width 90% as wide as the tread width (not section width) of a performance tire for street applications."

"For tires with aspect ratios from 80 to 50, the measuring rim, also called the design rim, is specified to be 70% of the section width. For tires with an aspect ratio less than 50, the measuring rim is 85% of the section width"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in roumenian pliz.

<{POST_SNAPBACK}>

latimea jantei - 4 toli, 4 1/2 toli, 5 toli, 5 1/2 toli samd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te uiti pe una dintre pozele mele, scrie pe janta 4Jx15, adica latime janta 4', profilul marginii "J", 15' diametru. Si mai scrie si VW, aia stii ce e :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe 4,5 se pot pune lejer 185

<{POST_SNAPBACK}>

pai e chiar de bine. 4.5" = 114 mm

la 70% cat se zice ca e idealul (design width) ar trebuii sa umblii cu rotzi de 165 (si aspect de peste 50). Plaja fatza de dimensiunea de design este in general de -10 + 20% din ce shtiam eu, e drept depinde de marca si modelul anvelopelor. La plus 20% iese ca ai putea incaltza si 195 pe 4.5 ...

Probleme adevarate am eu la forduletz: am jante de 13" cu 8" latime. Minimum de anvelope ar cam fi 225 ... Hai sa zicem ca ash pune si un 215 ... unde gasesc ca in romania caut de 1 an ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai e chiar de bine. 4.5" = 114 mm

la 70% cat se zice ca e idealul (design width) ar trebuii sa umblii cu rotzi de 165 (si aspect de peste 50). Plaja fatza de dimensiunea de design este in general de -10 + 20% din ce shtiam eu, e drept depinde de marca si modelul anvelopelor. La plus 20% iese ca ai putea incaltza si 195 pe 4.5 ...

Probleme adevarate am eu la forduletz: am jante de 13" cu 8" latime. Minimum de anvelope ar cam fi 225 ... Hai sa zicem ca ash pune si un 215 ... unde gasesc ca in romania caut de 1 an ...

<{POST_SNAPBACK}>

bai, am umblat si cu 155, si cu 165 dar de la 185 in sus simti ca "pasesti", ai pata de contact rezonabila - de vineri am 185 pe fata si 195 pe spate (rotile din spate sunt de 5,5 toli) si se simte tata! stabilitate, aderenta la demaraj - mai ales cu motorul de 1.6 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"A rule of thumb is to use a rim width 90% as wide as the tread width (not section width) of a performance tire for street applications."

"For tires with aspect ratios from 80 to 50, the measuring rim, also called the design rim, is specified to be 70% of the section width. For tires with an aspect ratio less than 50, the measuring rim is 85% of the section width"

<{POST_SNAPBACK}>

Bai traducetzi va rog ca e interesant dar eu nu pricep decat vag ce zice...

Ca idee, aspect ratio este acel "/70" sau "/65" etc, care este raportul intre inaltzimea "talonului" si latzimea benzii de rulare, deci 0,7 , 0,65 samd.... daca nu scrie ni'ca (155 SR 15 de ex) atunci implicit e 0,8

Prima fraza ash traduce-o asha:

O regula de baza este ca latzimea jantei sa fie 0,9 din latzimea profilului, pentru cauciucuri pt. mers pe asfalt de calitate

La a 2-a fraza, ce dracu' e section width? :rolleyes: :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

latimea jantei - 4 toli, 4 1/2 toli, 5 toli, 5 1/2 toli samd

<{POST_SNAPBACK}>

multumesc mult Mike si Radu. deci as putea sa pun mai late de 165. Acu sa nu se strice aspectul masinii, adica sa iasa prea mult inafara aripilor nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai traducetzi va rog ca e interesant dar eu nu pricep decat vag ce zice...

Ca idee, aspect ratio este acel "/70" sau "/65" etc, care este raportul intre inaltzimea "talonului" si latzimea benzii de rulare, deci 0,7 , 0,65 samd.... daca nu scrie ni'ca (155 SR 15 de ex) atunci implicit e 0,8

Prima fraza ash traduce-o asha:

O regula de baza este ca latzimea jantei sa fie 0,9 din latzimea profilului, pentru cauciucuri pt. mers pe asfalt de calitate

La a 2-a fraza, ce dracu' e section width? :rolleyes:  :)

<{POST_SNAPBACK}>

In primul rand o mica corectura: implicit este 0.82

Traducere: "Ca regula empirica se folosesc jante cu latimea de 0.9 din latzimea caii de rulare (nu a latzimii cauciucului) pentru anvelope de performantza in aplicatii de strada"

"Pentru anvelope cu aspect 0.8 pana la 0.5, latimea jantei de referinta este specificata ca fiind de 0.7 din latimea cauciucului. Pentru anvelope cu aspect sub 0.5 latimea aceasteia este de .85 din latimea acestora"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si de unde iei latzimea cauciucului? :D Ca se da doar latzimea profilului.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si de unde iei latzimea cauciucului? :D  Ca se da doar latzimea profilului.....

<{POST_SNAPBACK}>

De fapt se da latzimea cauciucului ....

In 195/65r15 ... 195 este latimea cauciucului masurata pe janta de referintza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deshi credeam ca virgula cazanul meu de fiert cu soda e la moshie, l-am descoperit aici la Bucale la un amic. Deci, daca cineva pune la disp. o curte, putem fierbe cat de curand. Cumpar eu soda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hooo! Nu vezi ce silentium lugubru e pe aici? Poate n-a citit toata lumea! Stiu un baeat frumos cu curte si garaj, poate are el fo intentie!

Auzi, da de cind esti tu asa de grabit ca mireasa la cearsaf? :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hooo! Nu vezi ce silentium lugubru e pe aici? Poate n-a citit toata lumea! Stiu un baeat frumos cu curte si garaj, poate are el fo intentie!

Auzi, da de cind esti tu asa de grabit ca mireasa la cearsaf? :beerchug:

<{POST_SNAPBACK}>

daca nu pleaca mishu la mosie atunci haideti pe la mine maine sa le fierbem...

io aduc berea si micu' ... mishu aduce soda si cazanu'.

si dupa fierbere se poate trata si cu nishte grund si vopsea date cu pistolul si nu cu pensula...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simbata am descoperit America! Jantele se pot curata pina la metal de rugina si vopseaua veche cu ajutorul unui slefuitor facut din foi de smirghel care se monteaza in bormasina. Costa 20 de mii bucata si tine cit pentru o janta. Se gasesc in orice piata de scule si suruburi.

Garantat 100%.

Ce ramine neatins de scula asta se ia la mina... Doamne, ce profil complicat are o janta de broasca! Vorba lui Radui, a doua oara nici pe bani nu mai fac! Dar mai am de curatat inca doua jante. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un disc cu fire de sarma, se pune pe flex si dureaza cel putin cat patru jante, inainte sa i se diminueze eficienta - intre 8 si 10 RON - efect garantat de decapare mecanica, pana la otelul original, fara alte interventii de chinez batran! - as mai face-o si alta data, cu conditia sa le pot vopsi civilizat si nu cu spray-ul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat cu feruginol, pute de te rupe! Si irita si okii! Isi face efectul cam in 20-30 de minute, apoi suprafata trebuie tratata cu un fel de dizolvant si apoi trebuie spalata cu apa. In principiu iese bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!