Jump to content

Despre roti


Mihaita
 Share

Postare recomandată

Datorita faptului ca anvelopele pentru bunicuta mea, kafer '68, nu se mai gasesc pe piata, sunt nevoiy sa fac o blasfemie. As vrea sa renunt la jantele originale si sa incerc cu unele mai comerciale, pe dimensiune de 14. Intrebarea pentru voi : ce jante se potrivesc, de la ce masini? Multumesc!

P.S. am jante cu patru gauri de prindere + discuri de frana pe fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RaduI

    22

  • MikeRG

    20

  • bubu

    20

  • MishuL

    14

Top Posters In This Topic

pai ia vezi pe ce diametru sunt cele 4 sururburi, si vezi daca pe jantele tale pe undeva scrie ce ET au) chiar asa ar trebui sa scrie ET XX) si atunci vei sti ce sa cauti. daca sti franceza uite un articol super interesant si clar

http://www.flat4ever.com/modules/news/arti...php?storyid=399

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam, o sa verific miine. Acum am alta dandana: dupa ce se incalzeste, cam la 15 min, incepe sa tacane avansul centrifugal. O sa cumpar alte fise + bujii. Mie sa nu-mi fure curent pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihaitza poate altceva tzacane in nici un caz "avansul centrifugal".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat oarecum, am luat o idee din avans si nu m-ai am zgomotul de avans marit. V-ati hotarat cu tobele ? Faceti sau nu faceti comanda? M-ar interesa !1600cmc, benzina sa am!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pai ridici masina, pina roata se invirte libera. O invirti si notezi cu creta pe anvelopa punctul de pe circumferinta cel mai aproiat de sol. Mai invirti o data. Daca roata se opreste in alta pozitie, nu e dezechilibrata. Daca se opreste in aceasi pozitie, atunci e dezechilibrata si trebuie corectata cu contragreutate de plumb. Chiar si carticica aia zice ca asta e o metoda babeasca. E un service la Tricodava care are aparenta de seriozitate. A fost cineva pe acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marturisesc sincer ca n-am echilibrat niciodata. Va trebui sa fac si asta. Nu stiu nimic de service-ul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rotile se pot echilibra la orice vulcanizare care are masina de echilbrat.

masinile alea iti spun si unde si cat plumb trebuie adaugat asa ca poti vedea cu ochii tai daca aia fac bine sau nu.

exista o vulcanizare pe timisoara pe linga magazinul de piese Lipi 2000, intre Brasov si Romancierilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tre sa-mi fac timp si $ si sa trec pe acolo. Oaminii aia cu scule giugiuc nu indreapta si coafeza si roti inainte de echilibrare? Macar stiu una si buna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai se pare ca la scule giugiuc, le-ar trebui niste ciocane... Nu cred ca pun ei mina pe asa ceva ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei service bun, este ESROM in fata la aero baneasa unde se tine SIAB. Pe mine ma costa 400.000 demontat, echilibrat, plumbi, montat, jante de 17". Sunt seriosi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

coane, si benzina pana la baneasa cat costa?... :scratch:

eu zic ca tot vulcanizarea de cartier e sfanta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai, se pune problema ca inainte de a plumbui sa le indrepti un pic ... Eu n-am facut asta, dar cred ca e destul de greu. Intrebarea mea ... oare nu se oboseste aliajul din care sunt facute jantele (ma rog, otelul) daca le bati cu ciocanul ? O data batute, in zonele respective sunt susceptibile sa se deformeze mai usor in timp.

Bine ca oricum nimic nu tine vesnic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atentie, poti sa roluiesti jantele strambe in zona caii de rulare dar ce te faci cand e stramba din "miez"?

am vazut pe la un mester prin pajura un soi de instrument de tortura pe care montai janta, iar din patru suruburi cu varf conic incerca sa o deformeze la loc in zona afectata, suruburile fiind dispuse in cele patru colturi ale instrumentului ( un fel de X daca vreti)

altfel le mai faci si din ciocan...sau nu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce este aia "roluire" ? Eu numeam asta infasurarea unei sirme pe un miez... (ma rog, in electronica)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au ashtia un strung adaptat, in universal vine janta, si in loc de cutzit o rola, janta se invarte si rola indreapta, pe principiul de la roata olarului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roluire (sau rulare/rolare) = operatie tehnologica de deformare plastica la cald sau la rece (imprimare, netezire, indreptare, curbare) a unui material metalic cu ajutorul unei role.

Sper ca nu am intervenit inoportun in discutie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicidecum :D Am aflat un lucru nou :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce este aia "roluire" ? Eu numeam asta infasurarea unei sirme pe un miez... (ma rog, in electronica)...

aia e poate "bobinare" sau "matisare"... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buun! Simbata am fost si mi-am echilibrat rotile, am schimbat valva la roata tubeless. Atelierul e linga Tricodava si faptul ca era curatel m-a determinat sa opresc acolo. Total, cu bacsis cu tot, 250 kROL. Concluzie: am doua anvelope atit de deformate din cauza statului de pomana, ca a trebuit ca 150 g de plumb la fiecare sa le echilibreze cit de cit. Asa ca studiez chestiunea ramplasarii lor cu cele doua cauciucuri NF (nefolosite). Rezultatul echilibrarii s-a vazut imediat pe o strada bine asfaltata.

Singura nemultumire e legata de faptul ca baietii aia doi, foarte de treaba totusi, au strins atit de tare rotile cu unealta lor pneumatica, ca ieri, cind am vrut sa dau jos roata de pe spate dreapta, am fisurat cheia din trusa materna de scule :) :12: Prima data nici nu au vrut sa auda de echilibrare, credeau ca am roti in cinci buloane...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai ales la rotile in cinci suruburi NU este permisa strangerea pneumatica, duce la deformarea jentii...

recomandare: ia-ti cheia cu prelungitor de la CORA/CARREFOUR sau aiurea, e vreo 2 foi juma si merita sau ia-ti o cheie in cruce si cu un prelungitor de parghie ( banala teava de otel de 50....80 cm) ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!