Jump to content

Seat Cordoba


thunder
 Share

Postare recomandată

In primul rand trebuie sa vezi daca nu ai cumva becul de frana de la stopul stang ars. La mine asta a fost cauza, am schimbat becul si si-a revenit si stopul central de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    33

  • s_sorin

    27

  • Cornel.B

    15

  • X-Ecutor

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aha, o sa verific. S-ar putea sa fie vreo siguranta? Sau sa se fi ars? din cate stiu sunt leduri...alea nu se prea ard asa de capu lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se ard, de multe ori e contact imperfect. Daca nu e becul ars de la stopul de pe stanga, trebuie sa desfaci al treilea stop sa vezi daca vine curent pe fir. Din cate tin minte, se da jos eleronul cu totul. Nu e siguranta separata doar pentru al treilea stop de ceata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o verificare detaliata am observat:seatcordoba5edt.jpg

Doar un bec din Stopul nr 2(acela de pe portbagaj) se aprinde. acea sa fie cauza pt care ne se aprinde nici cel lung? Acel bec care ne se aprinde nu pare a fi ars.

Modificat de 2012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea inteleg ce vrei sa spui. In stopul de pe portbagaj de la numarul 2 ai un bec cu dublu filament (un filament pentru pozitie si unul pentru frana) si un bec pentru stopul de ceata. Daca becul cu dublu filament se aprinde la frana atunci problema nu e de acolo si trebuie desfacut plasticul de pe interiorul portbagajului pentru a vedea care-i problema.

Ignora ce am scris mai sus, eu ma gandeam la Ibiza, nu vasusem ca tu ai Cordoba, deci stopul de ceata e pe portbagaj, nu pe eleron, ca la Ibiza. Stiu ca a mai fost cineva cu o problema similara oarecum, era un cablu intrerupt. La mine problema a fost becul cu dublu filament, asa cum ti-am zis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se aprinde becul "mai mare" nici la frana si nici cand nu este apasata pedeala de frana. mai este inca un bec acolo "mai mic" care se aprinde in momentul in care pornesc farurile.

Modificat de 2012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

2012 ai rezolvat problema ? daca nu vezi ca eu am patit-o cu un bec care avea filamentul desprins (contact facea, dar imperfect si dadea erori si semnalizare in bord).Am rezolvat-o prin inlocuirea becului si stergere erori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Hello,

Sunt noua pe acest forum! Si de ce am intrat? pentru ca am probleme. Si anume: la bord s-a aprins martorul "baterie" si cel de "directie asistata electrohidraulic". S-a demontat alternatorul, s-a testat si OK. Bateria masurata cu motorul pornit indica ca alternatorul nu incarca. De aceea l-am si demontat. Ei bine ramane sa pun la loc alternatorul si?.. nu stiu, ce poate fi? bateria trebuie inlocuita? As dori sa stiu daca excitatia alternatorului este trecuta prin sigurante si care anume?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ai verificat sigurantele principale din capacul de la baterie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o problema la cordoba mea mi sa blocat usa din spate partea stanga si din pacate nu vrea sa se mai deschida. Cred ca mi sa blocat broasca ca am incercat sa o deschid din inauntru si tot nu am reusit.

Se ridica tamburucu dar pe urma coboara si nu pot sa imi dau seama cu asi putea-o deschide.

Scuzati ca scriu aici dar am cautat pe tot forumul si nu am gasit nicaieri sa ma ajute cu ceva.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

la ce pret ajunge schimbarea curelei cu role intinzatoare cu tot la seat cordoba stie careva? sau de unde pot achizitiona personal de undeva mai ieftin?

ps: distributia :D

Modificat de Valy31
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am un Seat cordoba 1,9 SDI/2001 si s a stricat alarma ,care a fost pusa dupa cumparare . Poate cineva sa mi spuna unde se afla modulul de inchidere centralizata original al masinii ca sa l activez iar pentru ca nu mai pot inchide masina decat cu cheia sau din butoanele de la portiera . Mentionez ca masina nu are geamuri cu macara electrica ,a avut numai inchidere centralizata .( E posibil ca modulul de inchidere centralizata sa fi scos cand a fost montata alarma ?) Usile se inchid si se deschi toate odata cu chia sau din butoanele de pe portiera . Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut,

 

Stie cineva care a schmbat amortizoarele la ibitza/cordoba, ce tip sunt: gaz sau ulei? 1.9 tdi

 

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca din fabrica sunt pe ulei ; insa poti face un upgrade si sa le iei pe gaz, dar va fi putin mai rigida :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu ca-s pe gaz, cred ca de-asta sunt si asa tari si ciudate in sensul bun.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu inclin ca ar fi pe gaz pt ca sunt rigide. Nu as vrea sa pun ulei pt ca nu vreau sa-i schimb comportamentul pe sosea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! nu stiu daca s-a mai discutat problema.. mi-am facut o cheie noua cu telecomanda pt seat Cordoba din 2004 si culmea ca la reprezentanta vw Italia nu au reușit sa codeze cheia :((. Nici măcar sa se deschidă din telecomanda !partea asta am rezolvat-o cu adaptare!am vcds doar ca imi trebuie codul de login altfel intra imo si se opreste motorul ! Daca ma poate ajuta cineva ... multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare.

Am o nelamurire. Poate cinva stie raspunsul. De curand am facut verificarea auto si nu mi-au iesit noxele cu mult!. cel de acolo a zis ca pot fi 3 cauze:

1. toba sparta si pierde fum... dar a pus niste carpe in capatul tevii si nu scapa fum pe niciunde si nici semne ca ar fi afumat pe undeva.. deci asta a picat.

2. ar fi sonda lambda... insa consuma foarte putin... deci pica si asta

3. ar fi defect catalizatorul.... dar masina merge bine.... nu da niciun semn de "leneveala"

In cazul asta ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca ai TDI ; este posibil, daca mergi mai mult urban si subturat + motorina proasta sa nu iti iasa noxele...majoritatea cu masini diesel cand merg la ITP baga motorina buna si o ia la forja inainte...acum nu stiu daca este folclor sau nu :) se poate sa fie si catalizatorul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg mixt. Fac naveta zilnic 35 km pe sens. Bag motorina numai de la Petrom. Incerc sa merg cu ea cat de mult pot peste 2000 ture.

Iar daca zici ca-i catalizatorul, ce alte simptome mai are cand e defect decat sa infraneze masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai iti zic eu din propria experienta, daca este catalizatorul: ajunge sa ridici masina pe rampa si sa lovesti cu mana(pumnul) catalizatorul si vei auzi daca se misca ceva in el; daca da e catu' daca nu mai cauta...Mie nu mi-a franat masina deloc singurul semn a fost ca am auzit sunetul facut de filtrul de ceramica din cat; insa daca ai sansa sa parchezi masina intr-un loc linistit langa un zid vei auzi la relantiu un zumzet in catalizator, adica pe undeva in mijlocul masinii atunci cand dai geamul jos sau deschizi usa si ciulesti urechile la sunet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de parere, sa faci acest test cu vcds-ul, si asa vei sti exact care este situatia cu CAT-ul.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Readiness_-_APB_Engine_Code

Sau:

BLOC 034 AGING OF PRE-CAT OXYGEN SENSOR ( VARSTA SENSORULUI DE 02 PRE-CAT)
Mergi in blocul 034( testul trebuie facut in basic settings si nu in measuring blocks).Apasati si tineti asa pedala de frana.Turatia motorului ar trebui sa urce la cca 1400 rpm.In Field 1 este turatia motorului.In Field 2 este temperatura catalizatorului.Valoarea din Field 3 spune cat de imbatranit este sensorul O2.In Field 4 va aparea ca si in blocul 036 "test on/off" , "B1-S1 OK" sau B1-S1 NOT OK".Valoare care ne da gradul de imbatranire al sensorului trebuie sa fie deasupra de 0,80.Valoare ptr un sensor nou este 1.99.Valoarea scade odata cu varsta sensorului.Ridici piciorul de pe pedala de frana dupa terminarea testului.
BLOC 046 CATALYTIC CONVERTER ( VERIFICAREA CAT-ULUI DACA MAI E BUN SAU NU).
Mergi in blocul 046 ( testul trebuie facut in basic setting si nu in measuring blocks).Testul 034 trebuie facut imediat inainte de acest test (046) acesta sa se poata autoinitializa.
Apesi si tii asa pedala de frana ptr ca testul cat-ului sa porneasca automat.( cat-ul trebuie sa se incinga la cca 400 grade C ca sa se obtina o citire exacta).Turatia motorului ( Field1) trebuie sa creasca la cca 1400 rpm.Field 2 este temperatura cat-ului.Aceasta de asemeni se va ridica in timpul testului.Field 3 arata capacitatea de conversie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun că este vorba despre motorul BNM. Întrebarea mea este: are sonde lambda? Eu am impresia (nu ştiu sigur) că nu are nici una. Cel puţin în Elsa arată că are sonde numai dacă are filtrul de particule.

Sfatul lui bgd_b92 este bun. În afară de catalizator mai poate fi de vină şi EGR dacă are depuneri şi nu închide cum trebuie (pentru asta ar trebui să se mai observe şi altele precum fum negru ceva mai mult când o calci, lipsă putere în anumite plaje de turaţii etc.)

Pentru început bagă un plin de motorină din aia mai scumpă (de ex Alto 55 de la Rompetrol) dă-i ceva tălpi în afara oraşului şi vezi ce iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut din nou.

Am o noua problema: stopul pe frana cel lunguiet cu leduri de pe portbagaj nu se mai aprinde. M-am uitat pe acolo si nu e o cale de acces la el. Stiti cumva cum se repara/schimba? Oare se "smulge" de acolo? daca asa se repara... se mai lipeste la loc etans?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!