Jump to content

Vreau o suspensie mai rigida.


Swat Cat
 Share

Postare recomandată

voi realizati ca vorbiti de siguranta masinii? si nu de vreo dacie 1100 ci de o masina de minim 10.000 euro?

asa ca va rog sa aveti grija ce sfaturi dati. alea "din batrani" nu se aplica mereu. "cel mai bun sfat e cel pe care il urmeaza si cel care ti-l da".

hai sa dam sfaturi cei care se pricep, sau care au facut asa ceva....nu doar vorbe din auzite...

mutlumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 279
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Swat Cat

    50

  • Bogdan_wrc

    23

  • claudiu_83

    23

  • alexhitman2000

    23

solutii gen taiat, compactat nici nu ma gandesc

la Bilstein B12 mi-a dat 2 poze :

- http://www.pumabuild.co.uk/catalog/images/b12.jpg

- http://www.bilstein.nl/image/product/b12.jpg

care e diferenta?

cum e raportul cand cobor masina? de obicei spatele coboara mai mult chiar daca pun la fel fata spate deoarece e facut sa se lase la greutatea din portbagaj...deci ar fi o solutie ca fata sa o cobor mai mult cu 0,5 decat spatele?

P.S. cand trec de la 195 65 15 la 225 45 17 cu cat se micsoreaza distanta intre roata si contraaripa? (daca se micsoreaza). Dupa un calculator gasit pe net circumferinta rotii imi scade cu 0,63 mm. acuma nu stiu daca este vreo legatura intre aceasta diferenta si faptul ca masina ar cobora putin ..

Modificat de abstrakt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite cum coboara masina si distanta dintra roti si aripi

post-11343-1202846595_thumb.jpg

post-11343-1202846655_thumb.jpg

post-11343-1202846931_thumb.jpg

post-11343-1202846948_thumb.jpg

Modificat de alexhitman2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha deci spatele e putin mai jos cu un deget. B12 ai?...Nu ai avut probleme sa iti atinga roata la o denivelare mai mare?

ai cumva si o poza mai larga cu masina sa vad in ansamblu cum a coborat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexhitman2000 si-a luat KW (a spus pe pagina anterioara), dar de coborat masina coboara cam la fel la ambele suspensii KW sau B12. Eu am B12 dar din pacate nu am poze si nici un aparat sa fac in curand poze. Daca o sa ma pozeze un coleg la intalnire, o sa pun aici sa vezi cum e. Roata nu atinge la denivelari (nici mari nici mici). Duritatea este calculata astfel incat sa nu atinga. Ideea e cea pe care am spus-o si mai inainte...cu cat este mai coborata, cu atat este mai dura suspensia, tocmai ca sa nu atinga

Referitor la pozele alea pe care le-ai pus, parerea mea este ca ambele sunt B12...probabil insa sunt pentru modele/marci de masina diferite. In cea de-a doua poza este o suspensie de fata, in prima este tot kitul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce e klumea e ca la denivelari mici ,gen linii de tramvai sau gropite e mai putin dura decat stock;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma tot uit pe tabelul cu masini de la KW si la 3gb variant tractiune fata sunt trecute doar motoarele pe benzina 1.6, 2.0, 1.8T si motoarele mari 2.3 V5, 2.8 V6.

1.9 TDI nu e trecut doar la tractiune integrala....Deci..cum gasesc pt a mea?:rolleyes:

p.s. Rapier, alexhitman..aveti scut la motor? nu atinge? eu si fara masina coborata mi l`am spart :icon_cheesygrin:

Modificat de abstrakt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare grija cu garda. Cu suspensie sport (vb. de a mea) eu am coborat 40/40 la bora. Rezultatul e ca mai am un pachet de tigari in picioare pana la scutul de plastic (pt. ca de metal nu se mai poate). Cel mai nasol si frica imi e de drumurile unde s-au facut santuri de la camioanele mari (vezi centura bucuresti si ploiesti), sau de galmele din carosabil. Daca iau una din aia intre roti adio baie.

De unde Rapier? Poate gasesc si eu pt. bora asa ceva...

Modificat de vladpo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scut. Am avut unul original cam "jerpelit" si intr-adevar l-am facut varza cand am intrat insa pe niste drumuri nashpa. Acum am unul "heavy duty" din fibra, aftermarket si nu imi atinge in mod normal, decat daca intru pe drumuri foarte nasoale de tara sau cu denivelari pronuntate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ma insel, dar cel putin eu mi-am luat un astfel de scut heavy duty de la wolksman. poate de acolo l-a luat si Rapier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Exact, de acolo. Vorbeste cu el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

abstrakt - pt suspensii Kw vorbeste cu Stelica de la Best Auto Design - tel:0749551287;

de scut ce sa zic trebuie mers cu grija, am vb la un service imi poate pune de dur aluminiu, 400 Ron;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi la un magazin in Arad duceau Kw la 560 E tot setu cu tot cu TVA si era reglabil intre 30 si 50 mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai e super pretul , da ma mir ca cele reglabile sint mult mai scumpe adica cel putin dublu;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe ebay am gasit o gramada intre 250-300 E reglabile majoritatea ...era la una si 10-90mm :D

recomandati firmele astea mai necunoscute sa zic asa care vand pe ebay?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conteaza mult si materialul din care este facuta suspensia. nu neaparat cu cat e mai ieftina e mai buna.

eu am avut un EIBACH reglabila cu arcuri progresive

http://www.vacmotorsports.com/db/images/ei...ostreetsbmw.jpg

extraordinara suspensie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru Octavia 1 cu ce as putea inlocui pachetul de drumuri grele? Vreau sa scap de inaltatoarele alea si sa o mai cobor inca 20 mm. Nu ma intereseaza performante extraordinare, pentru ca motorul ramane diesel. Si masina ramane pentru mers la servici :Driver:

Am jante de vara pe 17, si acum arata ca un tractor ratacit prin Bucuresti. :))

PS: As vrea sa fac o comanda saptamana viitoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ALEX102, ce ai cu motoru diesel ii pui si tu cip si sa vezi cum trage, trebuie sa-i cumperi alte flanse;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca am avut pachet drumuri grele, trebuie sa cumpar alte flase pentru suspensia sport???

Si ce producator imi ofera ceva -20mm orientat spre confort?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-20mm ... nici unul. cred ca toate suspensiile sport pornesc de la - 30...35 mm.

Modificat de claudiu_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare

am si eu niste sfaturi de cerut... daca se gasesc prieteni care sa ma ajute

am o octavia unu 1,8t softata si as vrea sa ii schimb suspensiile ca astea nu mai fac fata in situatii limita

ce as vrea eu sa va intreb este daca bilsteinurile b6 sport sunt bune sau ar fi o alegere mai buna cele b8 sprint..

am inteles ca b6 vin puse pe masina fara a inlocui arcurile originale iar b8 se pun cu arcuri ce coboara garda 30-40mm. daca puteti luminati-ma

apoi daca coboara garda la sol nu exista riscul ca rotile masinii sa nu stea perpendicular pe drum caci unghiul de fuga nu se mai poate face complet... in sensul ca ele stau aplecate ?....

iar daca aveti recomandari va rog sa mi le dati.....am ales bilstein pentru ca mi se par compromisul ideal pret calitate...

eu caut o suspensie sport pentru drumuri relativ bune serpenine cu unele denivelari...

merci mult anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici o suspensie Bilstein mai mica de B10 nu are arcuri. B6 si B8 sunt doar amortizoare. Cel putin de B8 stiu, pt ca eu am B12 si este compusa din amortizoarele B8 + arcuri (Eibach sau H&R)

Asta se vede si din link-urile de pe site-ul oficial:

B6

B8

B10

B12

Referitor la riscul cu "statul masinii"...in momentul in care se schimba suspensia stock cu una sport (mai ales daca are si garda coborata), se reface geometria, CU ALTI PARAMETRII (se reface oricum sau se verifica la schimbarea suspensiei). Masina nu mai este ca cea de fabrica si la un service specializat in geometrie unde sunt meseriasi, ti se va spune asta. Si da, in cazul in care ai suspensii sport, rotile nu stau perfect perpendicular pe drum ci putin inclinate. Asta este pentru cresterea stabilitatii si sunt calculate special asa. Eu cand am facut geometria si am spus ca am schimbat suspensia au ales din calculator varianta de suspensie "sport". Nu au avut ei exact combinatia pentru Bilstein B12, au setat ca pentru suspensie sport de fabrica, dar oricum e mai bine decat setarea stock. Bilstein si alti producatori cunoscuti, fi sigur ca in cazul in care scot un produs pentru modelul tau de masina, iau in consideratie toate aspectele...suspensiile alea sunt certificate, trec printr-un proces de teste si aprobari foarte riguroase pentru fiecare model.

Recomandari? B8 daca vrei doar amortizoare, B10 sau B12 daca vrei si cu arcuri. Daca iti permiti un buget mai mare, poti urca si mai sus, dar B14 si B16 sunt prea sportive pentru o utilizare ocazionala...alea sunt mai mult pentru masini pregatite pentru circuit. In afara de Bilstein, mai poti sa te uiti la KW I sau II si am auzit de bine si de Koni. Toni stiu ca si-a pus Koni pe Seat, poate ii ceri o parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate b8 e cu arcuri eibach iar la b6 raman alea de serie.

nu sti exista vreo diferenta intre b8 si b12 in ceea ce priveste noua garda la sol adica cati mm se lasa mai jos masina

sau asta e in functie de arcuri?

ca nu vreau o suspensie prea tare sau prea joasa .de b10 nu am auzit detalii, insa mi s-a recomandat pentru utilizare stradala b6.

b12 vine chit complet cu arcuri si cati mm coboara masina?

pentru o coborare a garzii la sol de max 40mm ce recomanzi avad in considerare ca eu incerc o setare a masinii undeva apropiata de o grupa n de raliuri setare de asflt de nu o prea buna calitate.

merci de sfaturi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexhitman2000

:P Rapier - tu unte ti-ai facut geometria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exs_81, o parte din raspunsuri le gasesti si in link-urile de pe site. Da, garda la sol depinde de ce arcuri pui la B8. B12 vine kit complet cu arcuri care coboara masina cu 25-40 mm. Mie mi-a coborat-o cu aprox 30 mm (de la 3 degete jumate cat aveam inainte distanta intre anvelopa si aripa, pana la un deget cat am acum) dar depinde si de masina/model/greutate. Ca recomandare, eu ti-as spune mai degraba B12 decat B6...sau B8 + arcuri (care tot un B12 inseamna). Nu ai completat la profilul tau locatia de unde esti (ai grija ca incalci Regulamentul, campul ala e obligatoriu :rolleyes: . Chiar te rog sa il completezi), dar in caz ca esti din Bucuresti, poti veni la una din intalnirile saptamanale (detalii gasesti in aria de Intalniri Spontane) si te dau o tura sa vezi cat de tari sunt suspensiile si sa-ti faci o idee. Pentru raliu, poate ar fi bune si B14, dar sunt un pic mai dure ca B12. alexhitman2000 si-a luat si el de curand KW si stiu ca era super incantat de ele. Pot fi de asemena o alternativa si sunt si mai ieftine cu aprox 200 EUR (echivalent la B12). Vorbeste si cu el sau citeste in posturile anterioare unde a spus ce si cum.

:blink: alexhitman2000 geometria am facut-o la AutoSoft, centrul de pe Dudesti si este 75 RON axa fata si 50 RON axa spate si ai garantie o luna (adica poti dupa o luna sa vii si sa o verifici din nou si daca nu e buna se face inca o data)...sper ca mai tin bine minte preturile. Pentru tine care ai schimbat suspensia, este chiar recomandat sa mergi de doua ori...o data dupa schimbare si o data dupa o luna...unei supensii noi ii ia ceva timp sa se "aseze" pe masina si e bine sa verifici geometria dupa un timp. Daca insa ai mers ceva cu masina de cand ai pus suspensia (sa zicem 500-1000 Km), probabil nu mai ai nevoie decat de o singura verificare de geometrie nu de doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!