Jump to content

Schimb Ulei Tiptronic


DanielL
 Share

Postare recomandată

aa...da, adica in caz de ceva ramai cu R si 4.

nu intelegeam ce vrei sa spui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan ... dar cand mergi cu 4 prin oras...mergi doar cu el? sau cum ? pleci in D si dai 4 ? ajungi la semafor ..dai D ...pleci...iar 4 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bazil - pornind de la principiul "ce nu este interzis, este permis" poti sa faci cum vrei; poti sa o tii in 4, poti s-o muti 4->N N->4 si tot asa orice combinatie. Manevrele pe care nu trebuie sa le faci in mers, pe care sa le eviti, ti le "arata" singura prin protectia/blocajul care necesita apasarea pedalei de frana inainte de o anumita comanda. Ce nu necesita apasarea pedalei de frana, este permis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai exact, o pun in 4, si merg cu ea asa. doar la opririle mai mari de 50 de sec aprox, o scot din 4. adica la stop, o tin in 4 si gata. in schimb evit sa mut din D in 4, decat daca am viteza mica fac asta.

din cate am inteles eu , D,4,3,2, sunt decat niste programe pt cutie. ea, in interior tot 5 viteze are. si trebuie sa ii selectezi programul care trebuie fara sa "ametesti" cutia.

in 4, e ca o cutie de viteze automata in 4 trepte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam de raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ptr. care vrea sa faca schimbul eu am fost azi in Tm la PROMOTOR si am vb cu ei , mi-au dat pretul de 100 euro ulei-filtru-garnitura si 5 mil lei manopera =)) ce sa mai zic .. Azi o sa merg personal la 1 service specializat pe cutii automate sa vad ce fel de ulei se foloseste la schimb si o sa va informez ca sa stim 100/100 care e cel mai bun si mai accesibil ca pret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa ii selectezi programul care trebuie fara sa "ametesti" cutia.

Stai linistit ca n-o ametesti. Cum am spus, daca existau restrictii, avea grija constructorul sa-ti puna "frana" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu totusi cred ca mai bine nu "freci" (ca sa zic mai neacademic) cutia si sa n-o mai muti in N, chiar si producatorul spune clar in manual ca la stop nu se muta in N. Eu personal merg numai in D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune la modul ca nu este necesar, nu interzis. ;) Mai mult, asa cum am spus si mai devreme, cel putin in cazul celor cu mot. diesel (cutia 09A), in D, masina oprita (la stop, piciorul pe frana) cutia se decupleaza (oricum) :P

LE: In 14 ani de cutie automatica, am scos-o in N la stop si alte minuni. Masina era din 1979, a mea a fost din 1990 ....si merge si in ziua de azi :P ...asa...ametita ;) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haha mijto dar trebuie sa recunoastem ca masinile de astazi, inclusiv cutiile nu sunt asa cum au fost cele din 1979. In scopul cresterii performantei, a crescut nivelul de tehnicizare a intregii masini, si cu cat e mai complicata cu atat se strica mai repede parerea mea.

Pot sa va intreb ce masina ati avut dumnevoastra? Ceva american :251:? (mi-ati mai zis dar am uitat :lol)

Ca tot am ajuns la americane cu motoare V8 de 5-6 litrii din care au scos 150-200 cai maximorum. E clar ca motorul o sa fie mult mai putin fortat si deci o sa fie mai fiabil in timp decat 1,9TDI dus la 170 cai. Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa va intreb ce masina ati avut dumnevoastra? Ceva american :lol:? (mi-ati mai zis dar am uitat :lol)

Japoneza :lol: si :251: legat de ... "dumneavostra", cred ca am mai discutat dar, n-ai priceput. Sper sa ne vedem duminica si sa te "lamuresc" :D :D :251:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut schimbu de ulei/filtru ieri cu 4 mil 400 . Deci la mine din 7 litri ce trebuiau sa fie in cutie mai erau 3 si aia negriiiiiii si nu mai erau vascosi deloc ... Baiatii mi-au pus 7 litri ulei rosu si filtru original de la VW . Acum cutia merge perfect nici nu mai smuceste cadn bagi din N ind D la semafoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4.4 mil a fost doar manopera sa intelegem? ti'au dat toata cutia jos de ai observat doar 3 litrii ? cum oare din 7 litrii au ramas 3 ,ca sunt curios...ca cine stie cat gasesc si la mine :-ss

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cutia nu se da jos ptr. schimb ... se lasa sa curga uleiu ca la motor , se da jos baia de ulei de la cutie si filtru iar apoi se curata cu 1 pistol cu ceva solutie . Scurgeri nu am avut ca s-au uitat baietii ... deci nu stiu unde a disparut restu de ulei dar sunt multumit acuma . Si 4 min 400 a costat tot .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca tu ai passat ... nu stiu daca e la fel pozitionata cutia ... poate stie cineva sa ne zica si noua ... in 4mil 400 au intrat 7 l de ulei si filtrul si manopera ? :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nu intelegi romana , fa cum stii ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ti-au dat cutia jos, nu avea cum sa curga mai mult de 3 litri si cred ca nici sa-ti puna 7 litri inapoi, in cutie sunt din fabrica 9 litri iar la schimb se schimba doar 2.6 - 3 litri - Autodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan cred ca stiu ceva din limba romana...am crezut ca vei raspunde cu ceva genul : x ulei,y filtru zi z manopera=4.4 mil ca sa inteleag eu sau altu care nu se descurca la romana...si am intrb de pozitionare pentru ca la golf fata de passat e diferita...cine stie poate sa zica asa cum este...in rest nimic mai mult ! bafta si scuze de neintelegere.

LE: xeno bun venit si la cat mai multi km pe forum si sosele fara incidente.

Modificat de bazil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oameni buni nu-mi spuneti ca nu intra 7 litri daca nu dai cutia jos ptr ca am fost acolo !!!! Au varsat 7 flacoane de 1 litru in o pompa cu care au bagat in cutiedupa ce s-a scurs uleiu (3 litri). Ulei e e XCEL ATF (~200mi/l) parca , filtru de VW original (2 mil) + manopera . A si scuze nu am vazut ca ai golf BAZIL , la tine nu stiu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oameni buni nu-mi spuneti ca nu intra 7 litri daca nu dai cutia jos ptr ca am fost acolo !!!! Au varsat 7 flacoane de 1 litru in o pompa cu care au bagat in cutiedupa ce s-a scurs uleiu (3 litri). Ulei e e XCEL ATF (~200mi/l) parca , filtru de VW original (2 mil) + manopera . A si scuze nu am vazut ca ai golf BAZIL , la tine nu stiu .

Nici o problema...multam de detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, razvantm are dreptate, asa intra la passat. E cu totul alt procedeu fata de golf (si mult mai ieftin).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Asa cum mai spunea un coleg mai devreme si chiar razvantm confirma ca nu se vedeau urme de pierderi, unde s-or fi "dus" 4l de ulei? :lol:

2. Sa intelegem ca nu este chiar atat de critic nivelul de ulei, atata timp cat cutia poate functiona si cu mai putin de 1/2 din cantitatea de ulei necesara. :)

Intrebare pt. razvantm: ti-au aratat (mecanicii) pompa goala dupa ce au facut umplerea? :)

Este o vorba care spune ca, "minuni in tehnica nu se intampla". Daca nu ai urme de pierderi, cutia nu consuma ulei, cum ar putea s-o faca motorul, atunci...unde-i uleiul? Au fost cazuri de acest gen dar, ce-i drept, la alta generatie de cutii, mai veche; aceste cutii nu aveau blocul de valve actionat/comandat electric. Ma rog, povestea este mai lunga, cei de la "intalniri" stiu despre ce este vb. pentru ca le-am povestit :).

LE: Ce cod ai la motor? Dar la cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Cand au scso baia de la cutie am luat-o si m-am uitat daca nu cumva s-a scurs pe langa garnitura , dar nu avea nici 1 semn ca ar fi uzata garnitura si nici nu s-a vazut ca s-ar fi scurs pe altundeva (asta au zis baietii ca erau in groapa)

2.Se pare ca la mine era deja critic cu ~3 L , dar am avut noroc ca nu s-a afectat cutia . EU consider ca este ABSOLUT NECESAR sa faci schimbu de ulei la tiptronic la 60 mii km .

xxleeus nu sunt copil sa iau teapa pe fata :rolleyes: bidonul de la pompa era transparent :lol: deci am vazut cu au bagat 7L :)

A si in legatura cu dispariti uleiului se poate ca boul de neamt sa fi pus numa ~4 litri in ea . Asta ar fi o explicatie ...

wvwzzz3bz2p067314

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mi se pare ciudat, este faptul ca, baia de ulei (a cutiei,evident :lol:) nu pare prea inalta/adanca si conform desenului pe care il am in fata, la umplere, nivelul nu ar putea depasi cu mult adancimea baii. La o lipsa atat de mare de ulei, ma intreb cum naiba mai "lucra"; de unde isi mai tragea ulei? :rolleyes:

Motorul "tau" este longitudinal? Cutia ar trebui sa fie 01V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu la motor ... e AVF si nici la cutie nu stiu la ce te referi ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!