Jump to content

Probleme generale instalatia de racire motor


cmircea
 Share

Postare recomandată

Dat fiind faptul ca la mine la ventilatorul mic intra doar doua fire, deci exclus sa lipseasca un pin, am rasfoit diagramele de cablaj, si cred ca am gasit raspunsul la intrebarile mele. Se pare ca totul este in regula.

ventilatoare_AUA_2002.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • saboteur

    13

  • BLiTZ

    12

  • Al Bundy

    10

  • cmircea

    7

Top Posters In This Topic

Ce ai postat tu acolo, scrie clar, V7 e cel pentru masinile FARA AC, dar tu ai spus ca ai AC, asa ca .....

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva pe unde se face scurgerea completa a lichidului de racire la un motor AZQ (1.2 HTP din 2004) ? Tocmai vin de la service unde am schimbat uleiul, filtre... etc. Am cerut si schimbarea lichidului de racire pentru ca nu s-a schimbat niciodata in cei 6 ani de cand am masina, mecanicul a desfacut un buson de pe langa radiator, insa nu cred ca s-a scurs tot lichidul de racire din instalatie, pentru ca el a turnat doar 2 litri, iar eu stiu ca sunt 6 litri de schimbat. Ce parere aveti, cum as putea sa ma asigur ca il schimb cum trebuie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Referitor la curatarea electrozilor din vasul de expansiune, se poate face (eu am facut-o de vreo 2 luni)cu solutie diluata de acid clorhidric (se curata centralele termice cu ea-se poate cumpara de la Romstal). Am lasat solutia in vasul de expansiune vreo 5 min apoi am clatit foarte bine cu multa apa. De atunci nu se mai aprinde martorul de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius vrajitoru

Ciao!

Sunt nou pe acest forum si am si eu o problema cu senzorul de temperatura... Mi se aprinde non stop senzorul de temperatura( inainte se mai stingea dupa ce opream masina, acuma deloc chiar daca o opresc si o pornesc iara). Toate aceste lucruri au inceput sa se intample dupa ce am schimbat garnitura de chiulasa. Din cate am inteles ar fi senzorul sau ecei 2 electrozi din vasul de expansiune. Prin senzor se intelege acea mufa acre intra in vasul de expansiune sau? cei 2 electrozi? Voi ce credeti ca tre sa schimb....( vas, senzor ) sau ce?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

buna!

am observat ca nu imi mai pornest, ventilatoru de pe radiator,nu am AC,temperatura in bord imi indica cum creste normal pana la 90 grade si se opreste acolo,problema e ca nu am mai auzit ventilatorul mai ales acum pe caldura si mers la drum lung,inainte si cand opream masina mai pornea un timp acum nimic,

C e sa verific sau sa schimb?

multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil termocupla sau releul lui..sau ventilatorul.Daca nu ai probleme sa iti urce apa peste 90 grade nu e grav.Trebuie sa ajungi la cineva cu interfata sa iti faca o verificare amanuntita sa vezi daca sunt probleme.Incearca sa tii masina pornita pe loc sa se incalzeasca bine si apoi cu ochii pe ceas sa nu iti fiarba sa vezi daca porneste ventilatorul.Cand masina sta pe loc se incalzeste mai repede decat atunci cand merge si curentii de aer iti racesc radiatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc si respect pt ca ai raspuns atat de repede ,acum merg sa o verific

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, daca merge la test pe Vag-Com, e cel mai probabil sa fie termocupla de vina. Colegii de pe aici care au mai avut probleme similare, au scos mufa din termocupla si au facut punte intre pinii acesteia, inchizand astfel circuitul electric si constatand daca ventilatorul porneste sau nu. Daca asa porneste, atunci termocupla ar trebui sa fie de vina, pentru ca prin aceasta metoda se elimina cablaje, releu, ventilatorul din ecuatie.

Daca te pricepi, poti incerca la fel. Daca nu, las-o-n pace si mergi la un mecanicos si propune-i sa faca el asta. De asemenea, vezi daca radiatorul e cald cand crezi ca ar trebui sa plece ventilatorul si vezi si daca furtunele care intra si ies din radiator au temperaturi apropiate. Asta numai dupa ce motorul s-a incalzit bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Buna seara! Am Skoda Fabia 1 motor AQW 1,4 mpi . Cand am cumparat-o vasul de expansiune era foarte murdar. La putin timp am constatat ca si radiatorul pierdea lichid, asa ca am schimbat radiatorul si cei de la service au spus ca spala si instalatia, dar se pare ca nu au facut-o. In cazul asta am indraznit sa folosesc solutia Radiator flush, numai ca acum nu mai am caldura in habitaclu, radiatorul de incalzeste partial si temperatura urca peste 90 grade. Banuiala mea este ca s-a infundat radiatorul, dar nu stiu cum se poate rezolva acest lucru. Si nici ventilatoarele nu mai pornesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

PAi cam asa e, radiator infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!