Jump to content

Probleme generale instalatia de racire motor


cmircea
 Share

Postare recomandată

salutare!

fara suparare, dar ce se infileteaza in radiator nu este cumva sonda de temperatura termocupla? ca termostatul este deasupra, langa motor. cel putin asa e la mine, nu stiu ce motorizare ai tu. iti raspund la a doua intrebare: pe eticheta antigelului ai un tabel cu posibilitatile de amestec cu apa distilata. iti recomand sa respecti acel tabel, adica sa nu completezi numai cu antigel.

la prima intrebare: cand mi-am schimbat termostatul, am cumparat ceva silicon rosu, la vreo 10 lei tubul cu care am etansat si nu am avut probleme de scurgere (inca).

numa'bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • saboteur

    13

  • BLiTZ

    12

  • Al Bundy

    10

  • cmircea

    7

Top Posters In This Topic

Intr-adevar, termocupla este cea care se infileteaza pe bazinul din stanga al radiatorului racire. E foarte periculos de strans termocupla mai mult in locas acolo. Recomandarea mea: data jos termocupla, curatat bine filetul si reinfiletare folosind un strat subtire de banda de teflon. Strangerea se va face cu mare grija. Operatia este mai dificila pentru ca e necesar sa se lucreze numai pe sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, rectific, este vorba de termocupla.

Deci doar data jos, pus banda de teflon si reinfiletat se poate ? Pentru ca asta presupune sa schimb si tot antigelul ...

Modificat de bebeko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lol. Bebeko, banda de teflon man. Pentru filetele de la instalatiile sanitare. Il dai in putine straturi, maxim 3 (cred ca 3 e prea gros oricum da' vezi tu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are dreptate colegu martorul se aprindea si la mine si am facut in felul urmator in lipsa de timp am golit dor vasul de expansiune si am pus antigel pur l-am improspatat cel putin pana la primavara cand am sa-l schimb pe tot..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare : daca tot schimb antigelul ( odata cu desfacerea termocuplei / banda de teflon / reinsurubare ), cum se face aerisirea circuitului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfaci busonul de la vasul de expansiune si torni toti cei 6 litri de antigel (daca l-ai scos pe tot). Aerisirea se face singura, dupa ce pornesti motorul. Insa s-ar putea sa fie complet aerisita abia dupa 10-20 de km. Deci tine la tine cam 0.5L de antigel sa ai de completat. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am citit de senzoru g62 si eu am problema as vrea sa stiu unde il gasesc si cum arata ca stiu ce comand.motoru este aqw 1.4 mpi 2002.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok ms vad ca si tu ai aqw .maine o sa il cumpar si il inlocuiesc .deci asta e g62 colant senzor.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am problema la pornire la Fabiutza mea 1.9 SDI. Dimineata porneste greu si mai ales cand e frig rau. Inainte imi pornea direct, la prima cheie. Acum porneste la a 2-a si mai greu, dupa ce calc putin pe acceleratie. Pe langa asta, de ceva vreme mi se aprinde si martorul lichidului de racire; m-am uitat in vas si nivelul era intre Min si Max, dar am mai completat pana aproape de Max. Degeaba, nu s-a rezolvat. Am crezut ca pentru pornirea greoaie sunt bujiile. Am fost si le-am testat si sunt in regula toate (oricum mi-am cumparat ca sa am de rezerva pentru cand va trebui sa le schimb). Am facut si testare si nicio eroare :D. Tipu` de la service mi-a zis sa schimb sonda care cica e in jur de 100 RON si ca ar rezolva ambele probleme, da` citind p-aici am vazut ca poate fi si vasul de expansiune si nivelul concentratiei lichidului.

Nu prea vreau sa arunc cu banii pe geam si vreau sa intreb daca nu apare nicio eroare, trebuie sa schimb totusi sonda?

Incepe sa ma streseze pornirea grea si alea 3 piuituri si ledu` palpaind in bord!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca acul de la termometrul de apa nu indica aiurea (de ex mie la pornire la rece imi arata 90, in mers pica de la 90 la zero, dupa care se ducea pe maxim la 120, absolut aiurea), nu cred ca e sonda de temperatura ci mai degraba sonda de nivel din vasul de expansiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda din vasul de expansiune n-are nici o treaba in pornire. Cu atat mai putin antigelul.

Pentru prima problema (cu pornirea greoaie) de vina poate fi senzorul G62 (asa numita sonda de temperatura). Nu trebuie sa dea eroare. Eroarea apare doar daca e in scurt sau e intrerupt (cazuri extrem de rare)

Dupa cum se stie, in el exista 2 senzori de fapt (G2 si G62), independenti unul de celalalt. Unul trimite informatia la ECU, celalalt in bord la ceasul de temperatura. Daca in bord iti indica bine, e posibil totusi sa nu masoare bine celalalt.

Referitor la a 2-a problema (cu martorul lichidului de racire), de vina este senzorul din vasul de expansiune, care e murdar. Daca reusesti sa-l speli bine si isi revine, e ok. Daca nu, trebuie sa-l schimbi. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca imprastiem discutia pe multe topic-uri. Cupidoane, parca ti-am sugerat sa verifici bujiile incandescente pe alt topic (sau ma insel??); chiar cerusei informatii si despre o cheie de bujii. Ce feedback ne dai despre bujii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca imprastiem discutia pe multe topic-uri. Cupidoane, parca ti-am sugerat sa verifici bujiile incandescente pe alt topic (sau ma insel??); chiar cerusei informatii si despre o cheie de bujii. Ce feedback ne dai despre bujii?

Pai scrisesem de bujii (ia uite-te mai sus la postul meu) poate ai citit iar printre randuri :). Le-a verificat omu` si sunt ok toate 4!

Acul nu indica aiurea. E la 0 cand pornesc..., dupa vreo 5-7 minute incepe sa se ridice usor. Ajunge pe la 90 dupa vreo 9-10 minute de mers.

@Amy - Doar senzorul sa incerc sa curat senzorul sau si vasul? Cum se scoate senzorul? :D

Modificat de Cupidon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se scoate. Se curata acele 2 tije care sunt in vas cu un cutit sau surubelnita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Monday,23,November,2009,17:07:36:26365

VAG-COM Version: Release 704.1

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 047 906 033

Component and/or Version: 1,4l SIMOS3PB 00HSSJ49

Software Coding: 00061

Work Shop Code: WSC 13765

Additional Info: TMBHB46Y823298607 SKZ7Z0A0913210

4 Faults Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value

P1141 - 35-10 - - - Intermittent

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 35-10 - - - Intermittent

16556 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Rich

P0172 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0110 0101

la scanarea efectuata la fabia unui coleg au aparut erorile de mai sus,ma poate ajuta cineva?

colegul meu a schimbat de curind senzorul g62 dar acesta cade pe zero si motorul face figuri la pornire

:lol:

scuze acul din bord cade pe zero(am scris prostii mai sus) :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui verificata si mufa sa nu fie murdari papucii. Daca ei sunt ok, sa-l mai schimbe o data inseamna ca nu e bun. Si de data asta sa cumpere unul OEM. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 35-10 - - - Intermittent

16556 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Rich

P0172 - 35-10 - - - Intermittent

Cred ca e gata senzorul, nu prea are ce sa fie in mufa.

Iar defectul al 2-lea este generat de defectul sondei de temperatura G62 in primul rand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat senzorul de temperatura avea in locul in care intra mufa putin lichid(antigel sau lichid de frina)meserias cel care l-a schimbat

dupa curatare acul nu mai cade si masina merge bine,nu mai da nici o eroare

multumesc tuturor :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ciao, in ultima vreme am observat ca mi se prelinge antigel pe "la bulbul" de pe radiator (e situat langa pompa servo undeva pe lateralul radiatorului) . A mai avut cineva problema asta ??? Cum ati rezolvat-o ?

Din cate am vazut ar trebui sa dau radiatorul jos si chiar si asa nu stiu daca pot rezolva caci "bulbul" respectiv sta pe o rama de plastic si daca strang mai tare e posibil sa crape !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori pui solutie de etansat radiatoare, eu asa am procedat si de un an nu mai am probleme, sau pui silicon dar asta implica sa scoti lichidul de racire, sa cureti bine zona si apoi sa etansezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!