Jump to content

Schimbare distributie - cand , cum , de ce ?


voinea
 Share

Go to solution Solved by andrei_221,

Postare recomandată

RadulescuRomulus

sa inteleg ca erai la a doua distributie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

 banuiesc ca s-a blocat o rola.

 

...dacă se confirmă bănuiala, cureaua e nevinovată. În condițiile unor accesorii  corecte funcțional sau corect montate, cureaua probabil ar fi ținut mai bine de șase ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rectific, la amiaza nu am desfacut toate clipsurile la capacul de la distributie, am fost din nou acuma , l-am dat jos  si am constatat ca e rupta cureaua.

Ce nu inteleg nu trebuia sa faca urat motorul , sa trancane cand s-a rupt ?Pur si simplu nu s-a auzit niciun zgomot suspect.

Cred ca intradevar aceasta era a doua distributie la masina (are 219xxx km).

O sa revin cu poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai timp sa auzi nimic.

Pacat,imi pare rau pt.ce ai patit,acum.. paguba e mult mai mare decat costa un kit de distributie schimbat la timp.

Seara faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valeu, cand ma gandesc ce se poate strica acolo...

La cumnata-miu (peugeot 206, motor 1,9 fara turbo) s-a rupt cureaua de transmisie, a agatat nu stiu ce pe acolo, a blocat distributia si a trebuit ca inlocuiasca 4 supape si nu mai stiu ce minuni. Pret destul de piperat, oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai 4 supape??

Caz fericit nimic de spus,de obicei pagubele sunt mult mai mari dar...poate ai noroc.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt motoare care rezista cu pagube minime la ruperea curelei.  De exemplu un Peugeot Boxer 2.2HDI a sarit cureaua de 2 ori (se rupea cea de alternator si intrau fire la cureaua distributiei) si de fiecare data se rupeau doar culbutorii de la admisie.  In rest supapele fara probleme, merg si acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei

La gama vag ai vazut curele rupte fara a avea bagube de genul:supape,tacheti,in unele cazuri(cele mai urate) ax cu came rupt,pistoane sparte,etc ?

Eu nu prea am intalnit curele rupte la vag fara aceste pagube(mai multe sau mai putine)

Sa nu uitam ca pistoanele grupului vag sunt fara anticamera si de aici se genereaza si pagubele mai mari.

Eu ii tin pumnii colegului Florin cand o sa dea chiulasa jos(chiar te rog sa ne spui si ce bagube ai avut)

Duminica frumoasa tuturor.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt motoare care rezista cu pagube minime la ruperea curelei.  De exemplu un Peugeot Boxer 2.2HDI a sarit cureaua de 2 ori (se rupea cea de alternator si intrau fire la cureaua distributiei) si de fiecare data se rupeau doar culbutorii de la admisie.  In rest supapele fara probleme, merg si acum

 

da, si benzinare care nu patesc nimic.... nu e cazul la VAG, din pacate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spre exemplu, Daewoo Espero.

Am inteles ca are pistoanele cu santuri pentru supape. Foarte faina chestia, in caz de Doamne-fereste. Nu mai e cazul la MULTE masini noi sau recente. Utilizatorul trebuie pus la plata.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu inseamna decat ca trebuie sa schimbi la 90% din durata ei de viata. Eu am schimbat-o la 100k km din 120k km, iar rolele erau cam varza, nefiind nici originale. Acum am kit pe original, macar 100k km sa ma duca fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e musai, depinde cum ai bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

sau de cum a fost facut montajul. Dar daca il tine 80%, sigur atinge 100% durabilitate in timp/km.

eu de ex am distributia originala; masina afacut 5 ani si 151k km. Nu stiu ce sa fac: sa o schimb sa nu o schimb? Inclin mai mult sa o tin pana pe la 170-175k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cat ai vrea sa te tina? Eu ma consider norocos cu 100k din 120k si tu vrei s-o schimbi la 175k? E masina ta, dar nu stiu la cat zice VW s-o schimbi. De pe tapatalk nu imi dau seama ce masina ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

vw zice la 180k km. suplimentar, romania spune 180k km sau 5 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 2.0 e alt interval pentru distributie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un 2.0cod motor cbdb 2009 an la cat este schimbul de distributie?merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

la motorul meu [cbab] este alt interval de schimb distributie.

daca nu gresesc, la toate common rail s-au pus 180k km. si mai nou, 210.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian, pe cine intrebai?

Intrebam pur si simplu, ca la 1,9 BJB e la 120k operatiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 2.0 tdi pd 120-150Kkm 

la 2.0 tdi cr 180Kkm sau mai mult 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro,

 

nu uita sa le spui si la cati ani se schimba , ca dai de un specialist care face 5000Km pe an si apoi vine la tine si iti bata obrazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kitul era Contitech si pompa Hepu, cureaua arata bine fara crapaturi si chiar se vede binisor scrisul pe ea, banuiesc ca s-a blocat o rola.

Pur si simplu a dat in nas si cand am desfacut capacul la distributie am vazut cureaua libera.

 

Asta este, e vina mea trebuia sa o schimb anul trecut.

 

Salutare. Imi pare f rau pentru patania ta...si ma ingrijoreaza si pe mine putin treaba, pt ca si eu am pus in 2012 kit Contitech si pompa Hepu la masina din semnatura, pentru ca eu stiam ca astea sunt cele mai bune. Cureaua originala a stat pe masina 7 ani jumate si 75.000 km. Am primit garantie 3 ani sau 60.000 km de la mecanicul care mi-a montat kitul nou, dar mi-a zis ca pot sa-l tin mai mult de 3 ani dc nu fac kilometrii astia. Totusi dupa ce am facut schimbul mi-a parut rau ca nu am facut operatiunea la reprezentanta Skoda cu piese originale, ca imi dadeau garantie 120.000 km dar numai timp de 2 ani (cu indicatie de schimbare la 5 ani maxim), ca atata este garantia standard la orice produs vandut in Romania. Totusi si kitul original era facut tot de Contitech si din cate am citit aici nu exista nici o diferenta intre kitul aftermarket Contitech si cel original tot Contitech....deci teoretic si cel aftermarket ar trebui sa reziste 120.000 km cat indica VW in cazul masinii mele.

 

Inca ceva foarte important. Orice kit Contitech are trecut pe el o data pana la care kitul trebuie montat pe masina. Ai verificat data asta cand s-a montat kitul? Pentru ca daca data la care a fost montat kitul pe masina a depasit data de montaj trecuta pe ambalaj atunci nu mai poti tine kitul 5 ani pe masina.

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!