Jump to content

Schimbare distributie - cand , cum , de ce ?


voinea
 Share

Go to solution Solved by andrei_221,

Postare recomandată

038198119A - kit distributie BKC

 

Costa 550Lei la magazinele online, mai merita in cazul asta se cumperi vreun kit AM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e bun pretul online, dar schimbul il fac la un service autorizat si daca achizitionez eu piesele, in caz de probleme o sa dea vina ca piesele nu au fost bune. Asa ca pentru a evita posibilele complicatii, vreau sa cumpar si piesele de la ei.

Ei lucreaza in mod normal cu kit-uri complete Contitech si au zis ca rolele din kitul Contitech sunt facute de Ina, dar eu am zis sa-mi aduca kit Dayco dar nu stiau rolele din acest kit de ce producator sunt.

Modificat de xfg8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Mergi pe kit Conti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu as pune curea Contitech din cauza ca mai multi au scris  pe topicul acesta ca fac zgomot:

 

 

Ma poate ajuta cineva cu informatia referitoare la producatorul rolelor din kitul Dayco ?

Modificat de xfg8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua e China ,nu recomand

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform datelor de pe internet Dayco are 3 fabrici in Europa:

Dayco’s Tychy Poland – pulley and damper (role si intinzatoare)

Dayco’s Manresa Spain - pulley and bearing cap manufacturing plant (role si protectii de lagare sau rulmenti)

Dayco’s Ivrea Italia - belt tensioner, pulley and dampers (intinzatoare si role)

 

Curele de distributie se produc in China, SUA si Canada, deci mai mult ca sigur in Romania vom vedea numai “made in China”.

Am vazut ca se vand pe internet curele made in Italy dar la ei pe site nu scrie nimic despre fabrici in Europa ci doar cele enumerate mai sus.

Modificat de florilar1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat dayco made in italy multi ani ,de ceva timp vin doar made in china (nu arata ok )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa nu le convina sa mai produca in Italia curele de distributie din cauza preturilor. Se lauda ca au modernizat fabricile din China si America de Nord, au inestit bani multi acolo si respecta acum cele mai inalte standarde din industria auto (asa cum fac toti😝).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, EEXCALADE said:

Cureaua e China ,nu recomand

Salut,

 

Daca cureaua Dayco e produsa in China ce kit recomanzi ? Sa merg pe kit Conti chiar daca fac zgomot ? Este alta varianta mai buna decat astea doua ? Momentan pe masina am tot kit Conti montat in 2012 (74.000 km parcursi cu el) si tin minte ca imediat dupa schimb mi se parea ca se aude zgomot mai mare de la cureaua de distributie. In timp ori m-am obisnuit eu cu zgomotul, ori a disparut :) De aceea ma gandeam sa montez altceva decat Conti acum.

Modificat de xfg8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

NU te gandi ca face nush ce zgomot enervant. Daca nu ai sti cum a fost inainte nici nu ti-ai da seama. Eu unul am remarcat sunetul, dar am presupus atunci,prin 2007 cand eram la prima montata de mine, ca e normal sa sune asa ca e noua. Insa asa face si dupa zeci de mii de km. Asa fac ambele curele de pe ALH, pre si post nr motor 500.000., parca CT9xx si CT10xx(ranforsata), nu mai retin numerele. Una din ele era putin stramba chiar, in sensul ca vobla purin stanga-dreapta pe fulie. Asta care o acum acum, ramforsata merge perfect drept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, o rugăminte va rog, am tip motor ATD, pd, golf 4, nu sunt convins cum trebuie sa procedez la rola superioara în combinație cu întinzătorul hidraulic, adică la ce trebuie sa fiu atent când o tensionez, am cautat și tutoriale dar nu găsesc, mulțumesc anticipat! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat saptamana trecuta distributia la masina din semnatura. Pe masina am avut kit Contitech montat in 2012. De atunci am parcurs aproximativ 75.000 km. 

Ultimii doi ani am circulat cam cu emotii, dar avand un numar mic de km parcursi cu acest kit, m-am riscat sa-l mai tin. Anul trecut nici n-am iesit cu masina din tara, asa ca am amanat schimbul distributiei.

 

Pun niste poze cum arata cureaua de distributie data jos de pe masina:

 

PXL_20210727_153928084.thumb.jpg.a9de6546d3a13d9d60d546f53819513d.jpg

 

1731224514_PXL_20210727_154010248(1).thumb.jpg.85054db2082d447f2703de35c70d8df1.jpg

 

PXL_20210727_154106943.thumb.jpg.f8f8b64e1c8a9b38b8bdab37f3e2701b.jpg


Ce parere aveti despre cureaua veche ? M-am uitat cu atentie pe partea cu dintii si in afara de crapatura superficiala din ultima poza, nu am gasit alta problema. In rest cureaua nu pare foarte imbatranita. Mecanicul a zis ca avea o uzura normala pt kilometri parcursi. Rolele au un joc foarte mic, incerc sa le misc perpendicular pe planul de rotatie, nu stiu daca au jocul asta si de noi.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc! Am reușit înainte de postarea ta, însă este de folos, totodată am rezolvat și cu consumul, care înainte de schimbarea distribuției era de 0.7-0.8 relanti,cu avans reglat între 0.0-0.5;acum este 0.4 relanti, avansul nu știu pt ca nu am pus testerul încă, deși asa va rămâne pt ca motorul se aude foarte bine și pornește la sfert. 

Ma gândesc ce sa fi fost înainte cu acel consum, cu toate ca avansul era cel indicat pt acest tip de motor. 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

- de cateva zile scartaie ceva, doar la relati se aude, daca accelerez pana la 1000 - 1100 nu se mai aude

- problema e ca azi dimineata s-a auzit un pic mai urat, cu mici pocnituri, asa a rulment gripat

- am mers cu ea, repornit acum 10 minute si cu doar scartaitul obisnuit 

- am incercat sa izolez sunetul cu furtun dar nu am localizat nimic 

 

Sa fie ceva la pompa de apa? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce mergi cu gândul tocmai la pompa de apa? 

Poate fi cureaua de accesorii, o rola... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.
In urma cu un an am schimbat axa cu came și distribuția. Am urmărit distribuția o perioada. Cureaua, de la început a stat aliniată cu marginea fuliei de la axa cu came. Acum o săptămâna cand am desfăcut capacul ca sa verific cureaua( am plecat la mare cu mașina și am făcut câteva verificări) dar aceasta era cu 1 mm deplasata spre centru

 fuliei și se pare ca a mers așa o perioada pentru ca a început sa facă Luciu pe fulie..când am verificat-o capacul de la ea era desfăcut intr-o parte( siguranța era sărită și stătea doar intr-o siguranța). Am fixat bine capacul la loc. Am plecat la mare ( 600 km) iar înainte sa ma întorc am verificat din nou cureaua si era poziționată ca la început, adică aliniată cu marginea fuliei de la axa cu came spre partea cu capacul motorului. Am verificat dacă lucrează rola si se pare ca e ok. Acul de pe ea se muta in funcție de cât de cald e motorul. am verificat dacă exista frecare pe curea dar totul pare in regula. Nu se vede vreo urma de frecare. Cureaua pare uzata uniform. Distribuția are 20k km. Din ce cauza sa se fi deplasat cureaua si apoi sa revină iar pe poziția inițială după ce am fixat iar capacul in ambele siguranțe?( 1.9 bxe).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,pe un Tiguan 2015 CFFB cat pot tine distributia originala ,masina are 86500 km reali acum am schimbat curea accesorii si rola dar tot scartaie la prima pornire 2 minute  distributia asta se schimba la 200000km totusi nu cred ca rezista 12 ani pe masina ,cand trebuie schimbata daca km nu se fac?Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 210000 din câte știu. Nu este limită de vârstă (timp). Nu mai este din cauciuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DDDA ,09.2016 ,asa i sa spus si propietarului de la reprezentanta unde isi facea reviziile....pana cand sa oprit in mers

1.JPG

2.JPG

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă e adusă de afară... a trecut de mult de 210k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am banuit si eu ,dar nu.

Are cat vezi in bord ,toate reviziile la audi ,inclusiv in RO 

Km coincid si pe cutie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauza identificata.A cedat intinzatorul OE (gates)

Pompa si ea praf (blocata pe inchis)

3.JPG

4.jpg

5.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!