Jump to content

Schimbare distributie - cand , cum , de ce ?


voinea
 Share

Go to solution Solved by andrei_221,

Postare recomandată

La fel ca cea din poza .

Folosesc de ani buni contitech,OE,Hepu 

Se schimba tot ,inclusiv curea accesorii si rola

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cureaua e Contitech OEM sau comandat OE de la VW (care e facuta tot de Contitech). Pompa de apa era OE VW sau OEM Hepu? 
 

la decizia asta nu reusesc sa ajung: sa comand piesele OE sau OEM? 🤦🏻‍♂️

 

De asta intrebam in cazul asta la Tiguan pe ce marci ai recomandat unei rude 😜

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia totul OE ,asa o sa stai linistit .

Nu am avut probleme cu hepu,ina,conti ,tin lejer 4 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La câți km trebuie neapărat schimbată distribuția la Porsche Cayenne 3 l diesel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce an ?

Teoretic nu se inlocuieste ,practic pe la 200.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut Cayenne 3.0TDI cu 450.000 km cu lantul original, fara sa aiba zgomot. 

Servisat in Germania la interval de 30.000 km , cu Aral 5w30

 

mai sunt si exceptii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de generatie.

La generatia 2 si 3 nu mai bate lantul la pornire (se rupe direct ,cazuri rare)

Intretinut si utilizat corect ,ajunge  in stare foarte buna la 300-400.000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua, cand mi s.a schimbat pompa de apa pe garantie  am cerut si si inlocuirea curelei de distributie si a intinzatorului si ce role mai sunt acolo, le am platit, dar nu am platit manopera...

Nu mai am hartiile de atunci, aveti idee la ce interval se schimba aceasta a 2 distributie? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform VW tot 210.000 la TDI non-biturbo, fără limită de timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lifetime… 8-10 ani (verifica in certificatul de garantie cat e considerata “durata medie de utilizare”)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! Aș aprecia foarte mult dacă ați putea oferi câteva sfaturi cu privire la situația mea. Dețin un Volkswagen B8 1.6 TDI din noiembrie 2018, care a parcurs 114.000 km. Iată ce s-a întâmplat:

 

Vara trecută, în timp ce circulam în a doua treaptă de viteză pe bulevard, am auzit un zgomot puternic de turatie. Am încetat să accelerez și am tras mașina pe dreapta. Am încercat să o repornesc de două ori, au fost niște zgomote la prima încercare, iar la a doua mașina nu a mai pornit. Am chemat o platformă și am transportat-o la service. Le-am comunicat mecanicilor să nu o pornească până nu verifică distribuția, însă au făcut-o și au constatat că mașina mergea la relanti, dar că distribuția a sărit un dinte. Aceștia au schimbat distribuția și au spus că totul este în regulă. Curea era ușor deplasată și ușor mușcată, deoarece a intrat în capac.

 

A doua zi, am observat un zgomot metalic timp de un minut după pornire. În perioada iulie-decembrie, mașina a circulat fără probleme, cu excepția acestui zgomot metalic scurt, fără a se aprinde vreun martor. Însă în decembrie, odată cu venirea frigului, zgomotul s-a intensificat. Am decis să duc mașina la service pentru a verifica tachetii sau alte posibile probleme. Înainte de a demonta ceva, am folosit testerul și a apărut codul de eroare P001600 - Corelația dintre poziția arborelui cotit și cea a arborelui cu came, bancă 1, senzor A. Distribuția era corect poziționată. După ridicarea capacului motorului și rotirea acestuia, s-a auzit un clancănit la fiecare rotație. După demontarea capacului, mecanicul mi-a sugerat să adaug Ceratec în ulei și ulei în 2 timpi pentru pompa de înaltă presiune, deoarece a descoperit span. Am schimbat garniturile de la capacul motorului și filtrul de motorină, am adăugat Ceratec, am ieșit din service și am pus motorină, iar după 200 de metri s-au aprins martorul de bujii incandescente și martorul motorului.

 

Aici începe coșmarul. Am verificat cablurile, distribuția, întinzătorul, dar nu am găsit nimic. După un Crăciun și un revelion anulate pentru a rezolva problema, am dus mașina la reprezentanța oficială. Aceștia au ținut-o două săptămâni și mi-au spus că au verificat totul, mașina este în ordine și nu știu de ce se aprind acele lumini și nici de ce apare eroarea P001600, deoarece distribuția este corect poziționată. Nu știu încotro să mă îndrept, având în vedere că am cheltuit deja o sumă considerabilă și nu pot identifica nicio problemă. Pe tester, în afara codului P001600, nu apare nimic. Menționez că martorul motorului este galben, sta aprins tot timpul, iar martorul de bujii se aprinde și palpaie după ce motorul se încălzește puțin. Mașina rulează foarte bine și nu prezintă probleme, iar consumul nu s-a modificat. Conform manualului mașinii, aprinderea intermitentă a martorului de bujii indică "unitatea de comandă a motorului defectă", iar martorul motorului indică "sistemul de evacuare a gazelor arse defect".

 

A avut cineva o experiență similară? Vă rog să mă îndrumați, deoarece sunt în impas și nu știu cum să procedez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P0016 e paguba produsa in momentul cand a sarit distributia 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 7 ore, EEXCALADE a scris:

P0016 e paguba produsa in momentul cand a sarit distributia 

Inteleg, însă el poate sa fie cauza a mai multor probleme si corelat cu cei doi martori ma gandesc sa nu fie alte motive. Cei de la reprezentata zic ca poate e un decalaj mic de tot undeva. Sigur te ai mai lovit de situatii de genul, ce ma sfătuiești? Ce nu inteleg este de ce totusi s-au aprins cei doi martori dupa demontaj, si montaj la loc. Martorul de bujii se aprinde dupa ce se incalzeste putin motorul, insa pe tester nu apare niciu cod specific lui. Este foarte ciudat.

Modificat de AxelRose
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu au fost identificate si remediate pagubele care se fac cand sare distributia.

2.Marorul bujii este de fapt :

 

Diesel engine management light.

With ignition on: It is normal for this lamp to appear for a few seconds when the ignition is switched on to signify that the glow plugs are preheating.

While the engine was running: There is a fault in the engine management system if the lamp appears constantly or flashes while the engine is running.

3 hours ago, AxelRose said:

Sigur te ai mai lovit de situatii de genul, ce ma sfătuiești?

 NU pune intrebari pe forum daca nu iei in considerare raspunsurile .

Da , in urma cu ceva ani  am postat exact un astfel de caz/rezolvare 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voiam sa dau mai multe informatii pentru m-au bulversat martorul de motor si bujii care au aparut in situatia descrisă de mai sus. N-am inteles legatura si voiam sa cer un ajutor si referitor la situatia asta. Cand spui remediere pentru distribuție, te referi la schimb de tacheti si culbutori? Am cautat postarea ta pe subiect, însă nu am gasit ce trebuie. Cu cei doi martori ce sa fac?

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor. Eexcalade, multumesc mult pentru discutia de mai devreme. Avand in vedere ca tu esti in Bacau, ma puteti indruma va rog catre cineva care s-a mai ocupat de problema asta in Bucuresti si totul este ok? Am nevoie de ajutor, am trecut prin niste experiente aiurea.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mishu achihaitei
On 09.12.2023 at 20:15, EEXCALADE a scris:

La fel ca cea din poza .

Folosesc de ani buni contitech,OE,Hepu 

Se schimba tot ,inclusiv curea accesorii si rola

colegi a postat aici ce foloseste mecanicul Eexcalade, nu mai umblati cu ieftineli. La 180 mii jos distributia, dupa 100 mii se verifica vizual din 2 in 2 schimburi de ulei(a scris pe pagina precedenta).

Cine vrea sa asculte de sfaturile lui bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Claudiu Constantinescu

Salut! Imi puteti spune la cati km trebuie sa schimb distributia? Am cartea tehnica in germana. Am un Passat B8 1,4 tsi 150 cp ACT pe benzina din 2014. Masina are 97.000 km si are distributia originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

„nu se schimbă” la benzină. dar având 10 ani, nu știu ce mai aștepți :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudiu Constantinescu

Nu inteleg. Nu se schimba la benzina? Am vazut in acest topic pe unii zicand ca la 120k se schimba, indiferent de nr. de ani. La benzina este altfel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegul a pus ghilimelele de rigoare,normal ca se schimba,recomnadarea este de 150mi km sau 5 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudiu Constantinescu

Deci conteaza nr. de ani, nu cum ziceau la inceput ca nu conteaza. Ok. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oficial, există undeva aceste recomandări?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nicusan in manualul de service/mentenanta

Modificat de zidanne
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!