Jump to content

Baie de ulei crapata


SPARTANU
 Share

Postare recomandată

Da, am patit si eu sa sparg baia , de fat sa o fisurez .Am mers la cineva in vizita si neavand unde sa parchez m-am suit pe spatiul verde . Cand m-am intors si am bagat marsarier s-a auzit un harsait si o zvacnitura .Am oprit si m-am bagat sub masina sa vad ce e ...intrasem intr-o teava de gaz care mai avea vreo 20 cm deasupra solului .Am spart scutul de plastic , si curgea ulei . A doua zi dimineatza am golit baia , am sters bine , sa vad ce s-a intamplat .Baia era fisurata si usor infundata .Am curatzat bine , am degresat , am lipit cu silicon rosu pe care l-am indesat bine in fisura ,si am pus ulei . Acum am deja 3 ani , am botit masina , dauna totala dar pe acolo nu mai curge ulei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • PiltZu

    9

  • bogdan2

    8

  • SPARTANU

    8

  • flo_tiesto

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Scutul acela tip fagure din plastic existent pe masina este conceput pt protectia motorului de apa . noroi , mizerie dar nu este antisoc pt bolovani pietroaie sau tevi . Oricum masinile vw nu sunt concepute pt drumurile accidentate din tara noastra . Eu va racomand dupa ce reparati masinile sa va achizitionati un scut metalic . Sunt pe piata niste scuturi metalice rusesti care se potrivesc fara modificari . Masina arata ca un tanc pe dedesubt , sunt groase si rezistente la socuri costa in jur de 6 mil cu tot cu montaj . singura problema este ca ingreuneaza masina cu 10-15 kg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Un caz de care trebuie sa tinem seama, a lovit baia intr-o groapa, si aceasta nu s-a spart, dar s-a indoit si i-a blocat sorbul de ulei, nevazand ulei scurs si-a continuat drumu, si a calat motorul. Asa ca daca aveti parte de un astfel de incedent verificati bine ca pot aparea urmari foarte nedorite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Scutul acela tip fagure din plastic existent pe masina este conceput pt protectia motorului de apa . noroi , mizerie dar nu este antisoc pt bolovani pietroaie sau tevi . Oricum masinile vw nu sunt concepute pt drumurile accidentate din tara noastra . Eu va racomand dupa ce reparati masinile sa va achizitionati un scut metalic . Sunt pe piata niste scuturi metalice rusesti care se potrivesc fara modificari . Masina arata ca un tanc pe dedesubt , sunt groase si rezistente la socuri costa in jur de 6 mil cu tot cu montaj . singura problema este ca ingreuneaza masina cu 10-15 kg.

:) sa stii ca ne-ar ajuta foarte mult daca ne-ai da si o adresa ceva , nr de telefon

Eu mi-am spart baia de ulei si am sudat-o , acolo am mai lasat inca 200 de lei plus ulei inca 200 plus tractare vreo 150km inca 200 :blah: uite pretul unui scut :P si cea sudata tot scapa ... foarte putin dar scapa ulei :) si cum spunea si colegul mai sus .. 2-3 mil e o baie de ulei noua fara inlocuire unde cred ca te mai loveste cu 100 de lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intereseaza si pe mine un scut metalic. Un numar de telefon, o adresa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scut de metal gasesti la 1200 ron cu tot cu montaj la patinuarul national la unul din service-urile de acolo. e un s8 parcat exact langa. intreaba de dl Nicu Marinache si iti aduce acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna!

Am si eu o nedumerire! Am citit tot topicul dar nu am gasit ce ma intereseaza pe mine...

Acum cateva ore am intrat intr-o groapa imensa mascata de o balta de zapada topita cazand cu partea dreapta a masinii in ea, impactu cu marginile gropii (atat la intrare cat si la iesire din ea) au fost la cca. 20km/h. Am mers pana acasa si m-am tot uitat pe sub ea, nu am obs. sa curga ulei iar senzoru de ulei imi este defect in urma altui incident (este smuls cablajul) dar am verificat joja de ulei, nivelul este destul de jos (ulei schimbat acum nici 500km).

Masina mentionez ca are garda sport (arcuri+telesoape care coboara foarte mult garda) si nici un scut la motor.

Intrebarea mea: poate ca sa fie fisuarata/"deranjata" baia astfel incat sa picure ulei putin, dar nu excesiv (printr-o fisura microscopica) astfel incat sa pot merge totusi cu ea dar sa necesite permanent completare?

Maine cand e zi ma uit sub ea sa vad daca ma asteapta ceva surpriza sau nu si sa verific nivelul uleiului inca odata la rece.

O baia din cate am inteles e undeva la 3 mil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine cand e zi ma uit sub ea sa vad daca ma asteapta ceva surpriza sau nu si sa verific nivelul uleiului inca odata la rece.

:beerchug: uite ti-ai raspuns singur la intrebare , te uiti sub ea , vezi daca picura sau e ceva scurgere dupa care verifici si nivelul la ulei , chear asa e 250-300 eo baie de unei cu locas pentru senzorul de ulei :blink: apropo de ce nu schimbi senzorul?? te scuteste de multe cheltuieli .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine cand e zi ma uit sub ea sa vad daca ma asteapta ceva surpriza sau nu si sa verific nivelul uleiului inca odata la rece.

:icon_thumright: uite ti-ai raspuns singur la intrebare , te uiti sub ea , vezi daca picura sau e ceva scurgere dupa care verifici si nivelul la ulei , chear asa e 250-300 eo baie de unei cu locas pentru senzorul de ulei :lol: apropo de ce nu schimbi senzorul?? te scuteste de multe cheltuieli .

Se pare ca nu e sparta...dar totusi, intrebarea ramane: Se poate fisura baia astfel incat sa pierzi putin cate putin ulei (cca 1l intr-o sapt sa zicem), e bine de stiut si asta... eu cel putin am auzit numai de baie de ulei sparta (ori curge tot uleiul in timp realativ scurt ori deloc)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Da si eu am reusit sa-mi fisurez baia de ulei acu ceva timp in urma. Am mers pana la Bucuresti la Baneasa pe o vreme ploioasa, am lasat soacra la aeroport si dau sa plec inapoi spre casa. Ies din parcarea aeroportului si dau sa intru pe DN1, strada dinspre aeroport acoperita de apa, ma gandesc ca poate este o groapa, si cand ma deplasam cu max 10 km/h, se aude o bufnitura puternica si o zdruncinatura in masina. Trec de balta si, ma dau jos, ma uit in apa si vad pete de ulei. Zic eu, cred ca e de la gazele de esapament si plec. Dupa vreo 20 km parcursi, totusi nesigur, trag pe dreapta , ma dau jos si ma uit dedesubt la scut cand surpriza, de pe scut se prelingea ulei. Ingrijorat ma urc inapoi in masina si mai merg inca vreo 10 km pana dau de un service. Nici pana la service nu mi se aprinsese nici un senzor la ulei. Vorbesc cu baietii de acolo, dau scutul jos si vad o fisura de grosimea unei unghii chiar pe marginea baii de ulei. Acum ce sa fac ca aveam doar 2,5 mil la mine, iar o baie era undeva la 3 mil si mai trebuia si ulei + manopera, cand un baiat de acolo imi zice ca stie el cum sa o rezolve mai ieftin. Goleste baia de ulei (cam 2l de ulei in baie), degreseaza locul si aplica poxipol. Am asteptat 30 min, am pus ulei nou si am plecat la drum. Ajuns acasa mi-am cumparat imediat baie de ulei cu senzor de la Augsburg. Cand am schimbat uleiul m-am uitat la baie si am vazut ca nu curge si am lasat-o asa. Am mai mers inca aproape 2 ani cu ea lipita pana in vara asta cand la schimbul de ulei am observat ca pe linga lipitura se prelingea putin ulei si asa am schimbat-o cu cea cumparata. Eu zic ca la nevoie poxipolul te poate scoate din necaz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Soacra, soacra poama acra..." Te-o fi bestemat soacra!!! :icon_cool:

Sa lassam gluma deoparte...eu de asta ziceam, daca a patit cineva ca tine cu fisura destul de mica, incat sa pierzi ulei in timp, deci se poate si asa...din fericire eu mi-am ruppt doar senzorul de ulei si niste zgaraieturi mici pe baie...am scapat eftin. Curand o sa imi pun scut de metal, imediat dupa sarbatori, urgent, e pana in 150e cu tot cu montaj dar merita.

Cat a fost baia cea noua?

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de Marius
Quote inutil. Foloseste butonul ADDREPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, am crezut ca ai scut metalic si ca acesta acopera toata baia. De aia nu intelegeam. Acu' e clar.

[/quot

Stie cineva unde gasesc un scut metalic pentru o Jetta din 2007,1.9 TDI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat a fost baia cea noua?

Cand am luat-o de la Augsburg prin 2007 am dat 1,5 mil pe baie cu locas pt senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noua? Doar atat?!? Inseamna ca acum e max 3 mil, nu prea e cheltuiala mare, atat ca trebuie ulei+filtru nou...

Oricum, o sa imi pun foarte curand scut de metal, sunt in cautare, o sa dau detalii mai multe pe topicul special creeat pt scut de metal dar voi da detalii si aici dupa ce il cumpar si montez...

ca altfel nu se mai poate....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
atat ca trebuie ulei+filtru nou...

Si un service care sa-ti dea baia jos si s-o monteze pe cea noua in locul ei.

Nu stiu cum e la motoarele pe benzina dar la 1.9 diesel ca sa dai baia jos, trebuie sa dai jos si cutia de viteze.

Doua sau trei (nu mai tin minte exact cate) din suruburile de la baia de ulei sunt sub carcasa/gulerul cutiei de viteze si nu prea ai cum sa le desfaci.

Eu am reusit performanta sa schimb baia de ulei cu cv pe masina dar asta a insemnat (pe langa vreo 5-6 ore de munca) niste meseriasi care au mai facut asa ceva si niste scule mai speciale...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, bine zici aryes13 si uite asa se complica treaba:

Baia de ulei (250-300Ron) + Ulei ( max 200 Ron) + filtru ulei (50 Ron) + garnitura baie si silicon special (nu stiu dar banuiesc ca e peste 50Ron) + manopera (nici aici nu stiu cat este dar am presimtirea ca de dat jos baia, pusa garnitura cu silicon, montat baia, pus ulei si filtru ajunge cam la 200Ron pe putin) = 800 ron pe putin distractia (chiar 1000 Ron). poate am omis ceva?

Si un scut de metal e max 600 ron cu tot cu montaj, cam asta vad eu ca solutie (desi e prea tarziu acum ca am patit-o), dar macar acum stiu pt viitor...

Doar, nu pentru asta ne platim noi vignettele si taxele la zi, ca sa ne zdrobim baia in cratere nu? Ce tara minunata...

Modificat de PiltZu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PiltZu-le,

La noi nu e nevoie sa dai cutia jos, e destul de simplu daca au mecanicii chei, racorduri si extensii potrivite.

Iti atasez paginile cu procedura de rigoare:

1.8T_oil_pan.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e la motoarele pe benzina dar la 1.9 diesel ca sa dai baia jos, trebuie sa dai jos si cutia de viteze.

Doua sau trei (nu mai tin minte exact cate) din suruburile de la baia de ulei sunt sub carcasa/gulerul cutiei de viteze si nu prea ai cum sa le desfaci.

Eu am reusit performanta sa schimb baia de ulei cu cv pe masina dar asta a insemnat (pe langa vreo 5-6 ore de munca) niste meseriasi care au mai facut asa ceva si niste scule mai speciale...

Nu stiu ce tip de motor ai tu , eu am un ASV 1.9tdi si crede-ma ca nu e nevoie sa demontezi acea cutie de viteze :icon_thumright: hai sa fim seriosi :D "Doua sau trei (nu mai tin minte exact cate) din suruburile de la baia de ulei sunt sub carcasa/gulerul cutiei de viteze si nu prea ai cum sa le desfaci" exista o unealta mai speciala , un imbus cu cap rotunjit care crede-ma ca te ajuta foarte mult , desi o folosesti doar la 3 suruburi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Golf-ul 4 1.9 TDI AXR , cand am spart baia de ulei am dat-o jos fara sa ma ating de cutia de viteze. poate la alt motor este mai complicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
hai sa fim seriosi

Ti se pare ca am chef de glume sau ce? :P

Motorul este un AXR si imbusurile cotite postate de tine NU te ajuta de niciun fel din doua motive: sunt scurte dar si daca ar fi lungi de 15 cm tot nu te vor ajuta pentru ca locul nu-ti permite sa ajungi cu imbusul drept.

Singurul ajutor este un clichet, un cap de imbus de 7 pentru tubulara si un prelungitor flexibil plus multa rabdare.

O imagine cu baia de ulei:

post-7729-1262539617_thumb.png

Aici ai o imagine cu motorul vazut de jos:

post-7729-1262539172_thumb.png

Suruburile din stanga sunt "ascunse" in carcasa cutiei de viteze.

Aici ai o poza cu suruburile incriminate (1 si 2) si cu locul unde baia de ulei (3,4,5) se prinde cu alte suruburi de carcasa cutiei de viteze.

post-7729-1262539415_thumb.png

post-7729-1262539565_thumb.png

LE:

Eu am vazut despre ce este vorba pentru ca am participat la schimbarea baii de ulei la Golful meu, asa ca imi sustin in continuare cauza.

In definitiv, putin conteaza daca ma crezi sau nu.

Fiecare e liber sa-si exprime parerea pentru ca asta este una din menirile acestui forum, nu? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era un simplu exemplu , nu am specificat lungimea imbusului care intradevar e de 7 cum spui tu , crede-ma ca nu am masurat exact care e lungimea imbusului , stiu ca functioneaza si daca tot veni vorba .. eu am schimbat baia de ulei acum un an , chear nu vreau sa ne certam pentru asa ceva , noi vorbim de doua motoare diferite , unde probabil exista ceva diferente la baia de ulei , modul de amplasare al suruburilor , unghiul in care se desface/strange surubul ... si probabil sunt si alte diferente.

Merge si varianta descrisa de tine cu un cap de imbus de 7 pentru tubulara si un prelungitor flexibil .

Modificat de flo_tiesto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit-o cu baia de ulei, aveam o fisura si am sudat-o.Pana acum tine si o am sudata de aproape 2 ani.Nici la mine nu a trebuit daca cutia jos (coincidenta si eu am tot ASV-ul ).Am asistat si la demontarea unei bai de ulei pentru un ASZ si nici acolo nu a fost demontata cutia.Adevarat si ce spune aryes13 , 2 suruburi au fost cu probleme, dar cu rabdare au fost introduse la loc.Poate mecanicii unde a schimbat el baia de ulei au considerat ca vor pierde mai putin timp daca demonteaza cutia.

Totodata daca baia mea va pati ceva eu voi incerca asa ceva din cate am inteles exista si un reper si se poate comanda si pe original:

post-20958-1262638510_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totodata daca baia mea va pati ceva eu voi incerca asa ceva din cate am inteles exista si un reper si se poate comanda si pe original:

Foarte interesant, de asta nu stiam, cum se numeste, ce firma il produce, cam cat este unu, este eficent? Sunt foarte interesat de asa ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PiltZu-le, nu cred ca vei fi foarte interesat pentru ca aia este o baie hibrid fara senzor de ulei... Placa din imagine este din otel si de obicei si-o monteaza cei care au spart piesa de aluminiu... Din discutiile de pe vortex pe care le-am urmarit nu prea se poate adapta senzorul la asa ceva decat artizanal, adica mult succes...

http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Golf_I...Oil_Pan/ES4369/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!