Jump to content

Probleme Ac - Climatronic


wub
 Share

Postare recomandată

Din pacate nu am stat langa el sa vad ce face pentru ca am avut si alte treburi de rezolvat (am lasat masina si am plecat ).Sambata o sa ma duc la un prieten care este electrician auto si o sa vad ce dumnezeu are . Totusi ! De ce scartaie numai la treapta 1 de putere si nu si la celelalte?huh.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

am si eu o problema cu siguratnta de la clima......mi se arde cand dau ventilatorul la maxim....asta numai la rece ...cand porneste compresorul...are cineva idee de la ce poate fi. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care siguranta? Cea de pe baterie sau cea din panoul din stanga?

Sent from Al Bundy iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare skodarilor :) am si eu o problema cu clima in prima faza mi-a umblat un nene pe la ventilatoare ca nu mai porneau dupa ce a "rezolvat" am constatat ca nu mai baga cu aceeasi putere.

Vre'o solutie

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Solutia ar fi sa te duci inapoi la acel nene sa-ti spuna ce minune ti-a facut pe-acolo. Daca nu ne dai detalii, nu prea avem cu ce sa te ajutam...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vb cu nenea electricianu si mi-a zis ca nu mi-a facut "nimik".

Eu am rugat un prieten sa face un test am intrat la el in masina am dat la viteza a 2 -ua de ventilatie si se simtea ca baga bine, iar la mine suflet aceeasi temperatura aceeasi viteza nu baga.

Ce dreaku sa ii mai fac? Chiar nu mai am nici o idee.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand foloseste virgula unde e cazul si fara limbaj de MIRC sau MESS, iar in al 2-lea rand sunt curios si eu ce anume nu "baga cu aceeasi viteza": ventilatia normala sau pe AC deoarece aici este un topic cu probleme de aer conditionat. Daca este vorba doar de ventilatie si in anumite trepte de viteza (a ventilatorului binenteles) ar trebui sa cauti un raspuns intr-un alt topic. Foloseste functia search sau vezi in aria de Golf 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am o problema cu aerul conditionat(Climatronic, O2 din 2008), baga aer rece cand si cand (daca turez motorul nu mai functioneaza).

Anul trecut am observat ca racea mai greu, cam dupa 10 minute de functionare.

Anul asta am observat ca nu mai merge deloc. Am fost la un service si mi-a umplut instalatia cu freon, a mers 10 minute si gata.

Am fost din nou la ei, mi l-au mai umplut odata si tot la fel, mergea 10 minute si gata. S-au invartit jumatate de ora pe langa ea, dupa care au inceput sa-mi zica ca e un ventil care scapa(unde se cupleaza conductele de reincarcare).Iar l-au umplut si au zis ca nu mai scapa, dar nu merge ventilatorul. Ventilatorul mergea si i-am demonstrat ca porneste. Au dat vina apoi pe un filtru care se afla in radiatorul de ac in partea dreapta(un saculet lunguiet). Ala cica mi-l aduceau doar cu radiator la 1400RON. I-am zis ca il schimb doar daca imi garanteaza ca e de la ala. Apoi s-a sucit, a pus-o pe diagnoza pe calc si dupa inca vreo jumatate de ora a ajuns la concluzia ca e compresorul.

Ce am observat eu:

-Ventilatorul functioneaza (porneste cand sting ECON)

-Baga aer rece la ralanti, dar cand turez motorul sau in mers nu.

-Conductele de la compresor sunt reci cand functioneaza, cand nu, sunt calde.

-Radiatorul se incalzeste cand baga rece.

-M-am uitat la sigurante, sunt ok.

-Filtrul de polen l-am schimbat in urma cu 10.000km

Mi se pare ciudat sa fie compresorul defect, atata timp cat el baga aer rece la ralanti.

A mai intalnit cineva problema asta? Stie cineva un service bun in IASI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Trebuie sa descrii problema ta in aria dedicata de O2 nu aici la O1 ca sunt diferite.'

2 ceva rezultate de diagnoza si valori din blocurile de masura ai? atat la ralanti cat si la accelerare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am rezultate de diagnoza. Cand am fost la service-ul de care vorbeam mai sus, initial nu i-a dat nici o eroare. Apoi a mai facut niste teste (avea un stand de diagnoza Bosch) si dupa rezultate parea ca totul functioneaza ok, dar el a tras concluzia ca e compresorul.

O sa caut un service mai rasarit, poate ii dau de capat.

Scuze, n-am observat ca e topic pentru Octavia 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sponsoru: Ventilatia desigur.

Modificat de Cristicrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am o problema cu AC

pornesc masina, motorul merge normal , pornesc AC, fara sa dau drumul la treapta 1, se aude cum cupleaza compresorul, dau drumul la treapta 1 si incepe sa trepideze motorul, vibreaza tot bordul isi pierde din turatie, parca da sa ''moara'', dar nu se opreste; in schimb vibreaza f tare parca este ''strans de gat'', in schimb baga AER rece.

acelasi lucru mai patesc iarna cand dau drumul la caldura la treapta 1-2, si dau drumul la dezaburire pe luneta ,iarasi incepe sa scada turatia motorului, vibreaza f tare si da sa moara.

o alata faza mai este atunci cand virez maxim ,indiferent stg sau dreapta, motorul pierde din turatie daca tin volanul 2-3 sec virat maxim la dreapta, si apoi moare:((

cam multe probleme:((

daca ma poate ajuta cineva cu cateva sfaturi?

stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FAra sa fii pe treapta 1 nu cupleaza compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect,

pe treapata 1 cupleaza, dar da sa moara motorul

turatia se duce undeva la 700-800

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca incepe sa vibreze eu zic sa te uiti la ventilator poate este oval, eu am aceeasi problema, cand dau drumu la clima zici ca imi iau zboru.

Partea cu turatia sincer nu am mai intalnit.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ai vre'o problema la senzorul de turatie, dute si fai o diagnoza.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal ca piesa din imagine sa inghete?sa se acopere de gheata?Se intampla ocazional cand merg mai mult in trafic.

Clima in rest merge normal,raceste bine,totul e ok

Sa ma ingrijorez?

http://imageshack.us/photo/my-images/84/dsc00120fs.jpg/

Modificat de Hudrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu problema mea

am curatat EGR si clapeta de acceleratie,

am puso pe tester inainte de toate si imi apareau 2 erori ce au fost sterse iar apoi nu au mai aparut

acum motorul nu mai vibreaza cand dau drumul la AC si nici nu mai moare in mers cand il las pe liber,

in schimb nu trece de 125km/h si consuma mult

a mai ramas sai fac un test de compresie, sai verific turul si returul si sa-i schimb sonda lambda, desi cred ca motorul e imbatranit.

am scos toate mufele de la senzori si le am dat cu spray de contact.

ce e f curios ca in 3 zile am ramas fara ulei, sonda de la ulei era sub limita dimineata cand am verificat-o

astazi iam pus aproape 1 litru de ulei

unde sa se fi dus atata ulei??

de ce senzorul de la baia de ulei nu mi a indicat nimik?sa fie dus?

stiam

mai are cineva alte pareri

Modificat de andrei ene
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate imi aduc aminte, trebuie sa ii faci ceva la clapeta dupa ce o cureti dar sincer nu mai stiu ce, cauta pe forum curatare egr.

Stiu ca trebuie sa calibrezi sau ceva de genu, nici eu nu stiu sigur.

(Mergi cu masina si nu depasi 3000 de ture si zi-mi daca trage, daca nu trage pune vag-com-ul pe ea si dai un test, poate iti intra in limp mode, este o eroare de presiune)

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

referitor la problema expusa de colegul jeorje este foarte posibil sa fie prea mult freon in instalatie, creste presiunea pe inalta si acel senzor de presiune decupleaza compresoru , asta explica de ce baga dor la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi iam pus aproape 1 litru de ulei

unde sa se fi dus atata ulei??

de ce senzorul de la baia de ulei nu mi a indicat nimik?sa fie dus?

Martorul la bord se poate aprinde abia cand nu mai se vede deloc uleiul pe joja. Deci, nu cred ca s-a stricat senzorul. De obicei cand se strica, da avertismente false.

Unde s-a dus uleiul ? daca ai verificat si nu ai scurgeri de ulei, vizibile de la o posta....atunci l-a mancat. Cu motorul cald, incearca sa o accelerezi peste 4000 rpm - daca scoate fulm alb-albastrui...acolo se duce uleiul tau.

Din cate imi aduc aminte, trebuie sa ii faci ceva la clapeta dupa ce o cureti dar sincer nu mai stiu ce, cauta pe forum curatare egr.

Stiu ca trebuie sa calibrezi sau ceva de genu, nici eu nu stiu sigur.

(Mergi cu masina si nu depasi 3000 de ture si zi-mi daca trage, daca nu trage pune vag-com-ul pe ea si dai un test, poate iti intra in limp mode, este o eroare de presiune)

Stima

Trebuia facuta calibrarea - ori cu VagCom-ul, ori varianta cu punerea contactului.

Cristi, care limp mode la benzina?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt cei care isi fac revizia la A/C cereti sa vi se schimbe si "filtrul dezumidificator" asta daca nu a-ti facut-o in ultimi 2 ani.

Veti avea surprize placute.Semana cu un condensator mare situat in partea stanga a ventilatorului in compartimentul motor.

Pe mine ma costat piesa 95ron

Modificat de daniel80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles ca e ceva de munca sa il schimbi,asa-i?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru schimbarea filtrului, va trebui demontat spoilerul, golita instalatia de freon, indicat ar fi si curatirea condesatorului, se schimba filtru ,vacumare, ulei si freon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu a dat jos spoilerul.Dar intradevar a avut elevator.Totul a durat 20 minute.

In orice caz nu incercati sa o faceti singuri,asta daca nu cumva aveti instalatia de vacumare si incarcare freon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!