Jump to content

Probleme Ac - Climatronic


wub
 Share

Postare recomandată

Multumesc Rapier

Cat este o reumplere la ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine este sa vorbesti cu ei. Eu am fost anul trecut si nu mai stiu daca pretul de atunci mai se aplica si acum. Am dat pt verificare si reumplere undeva la 140 RON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta voi merge la ei (daca ati fost multumiti).

De pret vroiam sa stiu doar ca idee..

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mare problema si nu ii dau de cap . Am pus freon tot am facut.. cand dau drumu la climatronic porneste ventilatorul da nu vrea sa porneasca compresorul . Am masurat in mufa de la compresor si nu primeste plus... vreau sa mentionez ca am schimbat si releul ala de ventilatoare ... Poate cineva sa ma indrume undeva? Sunt din constanta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
BogdanLitoiu

La mine tot nu vrea sa mearga, daca scot siguranta de pe baterie nu mai merge compresorul, i se decupleaza ambreajul, daca scot siguranta de cateva ori sau dau ECON-AUTO de carteva ori repetat merge cateva secunde, cateva minute, cat are chef, am de incercat releul sau modulul de la climatronic daca merg ca poate e dein ele, senzorul de presiune l-am pus nou, siguranta de pe baterie face contact merge cred ca este din astea doua, aste au mai ramas de verificat.

Daca poate cineva sa ma ajute cu piese sa probez ar fi super, sau daca dezmembreaza careva o masina care sa se potriveasca (octavia I, golf IV, sau bora) :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BogdanLitoiu

Salut

Am si eu o problema cu climatronicul, nu face rece, am verificat presiunea in instalatie e ok, sigurantele sunt ok, comprsorul cupleaza dar nu pleaca ventilatoarele decat cand au ele chef si atunci face frig, dar asta se intampla foarte rar si putin timp, adica 2-3minute cel mult sau cateva secunde.

am facut o scanare cu climatronicul si am:

4FA - motor clapa presiune;

318 - Comutator presiune aer conditionat.

Stie cineva unde se gaseste acest comutator de presiune si daca poate sa fie din cauza lui?

Senzorul de pe instalatie de presiune l-am schimbat dar nu se intampla nimic nici cu cel nou face la fel! :) nu stiu ce sa mai fac, siguranta de pe baterie e ok, daca o scot nu mai merge nici compresorul, am incercat si fara ea, adica pe direct si tot de geaba.

Daca am mai patit cineva asta rog un PM sau un beep la telefonul din profil.

Multumesc anticipat,

Bogdan

Modificat de BogdanLitoiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am un passat din 1998 luat din iarna cand nu pornea climatronicul fiind sub zero grade afara. Cand a venit caldura am realizat ca nu baga rece deloc, am pus VAG-COM -ul pe ea si avea o eroare in legatura cu senzorul g17 ca ar fi in gol sau legat la plus(30B). Am cautat pe net despre acest senzor si am constatat ca lipsea. Apoi am gasit ca acest sensor este un termistor de 1kohm la 25 grade. Am pus un termistor de 1k si l-am pus si tot nu pornea climatronicul, avand acum eroarea 318 (Comutator presiune aer conditionat). Am facut o reductie si am bagat aer pe instalatia de racire si am dat pe racire si in sfarsit au pornit intai ventilatorul apoi compresorul.Problema este ca se aude un fasait prin fantele din bord si in aproximativ 2 minute se pierde toata presiunea din instalatie. Acum rog pe cine stie, pe unde ar putea sa piarda presiunea? Eventual cateva poze cu bordul desfacut. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica conductele de freon , urmarestele ca trebuie sa vezi o pata pe conducta pe unde scapa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu o problema cu climatronicul, nu face rece, am verificat presiunea in instalatie e ok, sigurantele sunt ok, comprsorul cupleaza dar nu pleaca ventilatoarele decat cand au ele chef si atunci face frig, dar asta se intampla foarte rar si putin timp, adica 2-3minute cel mult sau cateva secunde.

am facut o scanare cu climatronicul si am:

4FA - motor clapa presiune;

318 - Comutator presiune aer conditionat.

o scanare cu VAGCOM ar spune mai multe despre cele 2 defectiuni aparute.

4FA - Air Flow Flap Motor -V71

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BogdanLitoiu

erorile erau ca am ramas fara freon in instalatie (318) si celalta e foarte des intalnita 4FA le-am sters si nu au mai aparut dar tot nu i-mi baga rece decat cand are chef, s-ar putea sa fie de la compresor, alt ceva nu cred ca are :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Defectiunile mai des intalnite la compresor sunt: 1. Patinarea ammbreiajului sau distrugerea lui si 2. Defectarea cuplajului electromagnetic sau contact imperfect la acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BogdanLitoiu

la mine se cupleaza ambreajul electromagnetic, iar cate o data are toane si merge dar pt cateva secunde, daca ai drum prin pipera, prin jurul sediului vodafon poti sa treci sa vezi cum merge, eventual daca ai si un leptop cu un cablu de vagcom ar fi ok, daca nu il ia eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Stie cineva daca compresorul de passat este la fel cu cel de octavia1?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La voi face fatza pe caldurile astea infernale... 34 de grade in sus... ? Ca la mine nu prea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva de unde pot cumpara cel mai ieftin ambreiaj ptr. compresor de O1 ?

Caut un amic cu buget restrins .

Cod compresor : 1J0 820 803 K

Are bobina arsa si nu stiu acum daca acest ambreiaj trebuie sa aiba si ceva ferodou pe el ca al lui nu are .

Multumesc !

Modificat de cornelus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
La voi face fatza pe caldurile astea infernale ?

face, face... Verifica, trebuie sa fie vreo defectiune la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Defectiunile mai des intalnite la compresor sunt: 1. Patinarea ammbreiajului sau distrugerea lui si 2. Defectarea cuplajului electromagnetic sau contact imperfect la acesta.

Gata am schimbat compresorul si merge perfect doar ca la turtii mari (3500-4000rot/min) am impresia ca patinaza ambreajul, ai idee ce pot sa fac? Care ar fi solutia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema Climatronic Golf V, merge compresor se aude cum cupleaza, sufla, dar aerul e cel de afara

Merge compresor se aude cum cupleaza, se simte la pedala si vibratii insa aerul e cel de afara..adica cald sau caldut , dupa , atmosfera...

Nu stiu ce dracu are...pierderi de ceva lichid nu am observat nicaieri..

M-a lasat brusc in drum spre mare....mergea bine...cand deodata simt ca parca nu mai e rece in masina...ma uit sa nu fie pe ECO si ..nu era..pur si simplu nu mai racea aerul...si de atunci...tot asa.

Ceva idei ?

Golf V 1,6 105 Cp an 2006

Etapa 2: Am fost la un service de cartier:

au scos freonul...mai era 350 gr din 525 cat e normal...

au verificat vidul...era o usoara scapare...deci pe acolo s-a scurs....

au pus uleiul ala special cu solutie fluorescenta si nu s-a vazut pe unde scapa..probabil pe dedesupt...

au umplut freonul la maxim.....

au pus VAG-ul pe el si dupa 45 de min de testat mi-a spus rezultatul: s-a "dus compresorul" !!!!!!!

TOTUL MERGE DAR NU BAGA RECE NICI DE-AL DRACU

Cica treb schimbat compresorul....e doar circa 2.700 ron

PRECIZARE: ventilatorul ala mai mare de pe radiator, cel din dreapta NU PORNESTE !!!

Sapt viitoare ma duc la Midocar...poate imi zic aia altceva si scap mai ieftin

Modificat de zoloft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu porneste ventilatorul.... Poate fi rau!

De la compresor ies doua conducte - una ar trebui sa fie calda (fierbinte) - cea de iesire, cealalta, rece - cea de intrare (cea prin care vine freonul de la vaporizator).

Acum, parerea mea (o zic ca o rezerva... dar sunt 95% convins ca e valabil ce zic). Si cu rezerva ca nu stiu care din ventilatoare este pentru clima, nu am avut curiozitatea sa cercetez asta la mine. Deci:

Daca pornesti clima si nu se face calda cea calda (ca rece am inteles ca nu exista) si totusi compresorul este cuplat... e clar!

Daca se incalzeste, mai lucreaza. Repari ventilatorul si probabil ca va fi ok.

Daca nu cupleaza - probabil ca e problema la comanda (ar fi suspect ca si ventilatorul si ambreiajul compresorului sa fie defecte). Insa am inteles ca in cazul tau se aude compresorul... Totusi, cred ca daca e dus, nu ar trebui sa-l simti nici la motor. Doar daca nu freaca foarte rau ceva prin el.

Am patit asa ceva la dacie (din cauza unui meserias care a facut reparatii la instalatia electrica dupa un accident). Chiar si dupa ce am reparat ventilatorul acela mare, huruia ingrozitor compresorul, semn ca au aparut niste uzuri si probleme... Pe de alta parte - baga totusi rece (asa, ca de dacie) :RO flag:

Un ultim sfat (si de asta sunt 100% sigur): nu mai incerca sa folosesti clima, las-o pe Eco. Daca nu s-a distrus inca compresorul, o va face daca insisti.

Modificat de xxscorp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pornirea Climei absolut TOTUL se aude / comporta ca si cum ar functiona bine....

Mai putin aerul rece care lipseste cu desavarsire si acel ventilator care nu se invarte...sincer nici nu stiu daca ar trebui sa se invarte....

In rest..cand dau pe ECO..se schimba sunetul se aude cum baga din interior, invers la fel...totul e ca nou...

De fapt in timp ce rulam cu aerul pornit mi-am dat seama ca mi-e prea cald si ca nu mai baga rece..altfel nu am sesizat alta neregula

P.S: nu se aude nici un zgomot suspect si nici nu a fost masina la reparat.

Modificat de zoloft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nu pot sa pornesc un topic nou asa ca va intreb aici... Stie cineva de ce presul de la picioarele soferului este ud? Este cumva de la climatronic?? Se poate sa fie o scurgere pe undeva??? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat compresorul

Costuri:

550 eur compresor adus de la VAG din Germania

60 eur filtru aferent

100 eur manopera (incluzand freon)

Problema: sesizez un consum mai ridicat de combustibil cu aproape 2 litri !!! fata de cum consuma cu primul compresor; O fi de la faptul ca acesta e nou-noutz si trage motorul mai greu la el pana se mai lasa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitru.bucse

Buna,

Sunt nou pe forum si as vrea sa ma ajutati. Am citit tot topicul si nu am gasit problema pe care o intampin la Skoda mea.

Am o Skoda Octavia 1, 1.8 T, model 2000. Problema mea este ca nu baga aer rece decat dupa ce trec de 2200 de turatii, iar cand scade sub 2200 decupleaza si baga cald din nou. Cand trece de 2200 de turatii porneste compresorul (se simte la pedala) si imediat baga rece. Instalatia functioneaza perfect, am verificat si freonul la un specialist, sigurantele sunt ok, singura eroare pe climatronic este AF4.

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca daca pui VAG-ul pt diagnoza climatronic, senzorii de la gurile de racire treb sa arate anumite valori corecte...

Care sunt aceste valori si cum se testeaza ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!