Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

acelasi lucru il patesc si eu, atunci cand incerc sa repornesc masina cand e motorul inca cald... Se zdruncina tare si parca si dureaza ceva mai mult pornirea (adica tin cheia intoarsa vreo 3 secunde)

Multi mi-au zis ca ar fi volant de vina, desi eu am schimbat tot ambreiajul acum 3 luni cu unu Sachs.

Tind sa cred ca este vorba de clasica pornire la cald despre care am tot citit pe forum. Aparent se poate rezolva printr-o modificare a unor parametri din software sau inlocuirea/refurbisharea electromotorului.

 

 

Am facut resoftare. M-a costat 200 de lei  (cam mult dupa parerea mea), dar masina porneste la sfert acum si cand e motorul cald. Si nici nu se mai cutremura. Inainte aveam impresia ca imi iese volant prin cutie. Per total, sunt foarte multumit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu mi apare pe maxidot atunci cand am un bec ars ? Imi apare doar in bord (beculetu galben) Precizez ca am maxidot ul din fabrica (2007).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti apare in mod cert, numai ca nu iti sta afisat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa intri la status si acolo iti arata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mm da. Acum am observat, ii dau cheie si dupa cateva sec. apare "INFORMATION...." dupa care dispare. Credeam ca apare periodic ca la combustibil.

Modificat de ferdy1407
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Exista vreo soluție pentru martorul de service (cheita galbena)? Am făcut deja revizia, acum 5000 km si nu au resetat intervalul.

Pot face eu reset-ul sau imi trebuie un Vag Com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai in meniul de bord o poti face tu. daca nu, cu vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge si fara meniu in bord, din butonul de pe ceasuri.

Apesi butonul si tii apasat, pui contactul, dai drumu la buton si il rotesti spre dreapta .

si dispare antentionarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din maxi dot se pot reseta ambele service`uri de oil si inspection ? 

Modificat de laurt92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge si fara meniu in bord, din butonul de pe ceasuri.

Apesi butonul si tii apasat, pui contactul, dai drumu la buton si il rotesti spre dreapta .

si dispare antentionarea

A funcționat, mulțumesc mult!

Am observat ca se resetează in urma operațiunii iarăși la 15.000. Se poate modifica valoarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acelasi lucru il patesc si eu, atunci cand incerc sa repornesc masina cand e motorul inca cald... Se zdruncina tare si parca si dureaza ceva mai mult pornirea (adica tin cheia intoarsa vreo 3 secunde)

Multi mi-au zis ca ar fi volant de vina, desi eu am schimbat tot ambreiajul acum 3 luni cu unu Sachs.

Tind sa cred ca este vorba de clasica pornire la cald despre care am tot citit pe forum. Aparent se poate rezolva printr-o modificare a unor parametri din software sau inlocuirea/refurbisharea electromotorului.

Am facut resoftare. M-a costat 200 de lei (cam mult dupa parerea mea), dar masina porneste la sfert acum si cand e motorul cald. Si nici nu se mai cutremura. Inainte aveam impresia ca imi iese volant prin cutie. Per total, sunt foarte multumit.

La mine, după ce am schimbat bateria, problema a dispărut in totalitate.

Bateria o schimbasem pentru ca ma lăsase in drum, nu pentru acest fenomen dar cu ocazia asta am observat ca problema cu zdruncinatul a dispărut de atunci.

Modificat de Eugen01m
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din maxi dot se pot reseta ambele service`uri de oil si inspection ?

Da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri dupamasa cand sa plec de spre casa am observat ca era condens destul de mare pe interiorul parbrizului (picuri de apa). In masina totul era uscat inclusiv mocheta de sub presuri si suspectez ca umiditatea vine de undeva de sub bord deoarce celelalte geamuri erau uscate. 

Plec si fac vreo 10km fara sa pornesc radio-ul si ma opresc 10 min la un magazin. Cand pornesc motorul aud ca Stream-ul face un zgomot ciudat ca si cum ar vrea sa scoata CD-ul cu toate ca nu l-am pornit si nu aveam nici un CD in el. Acel zgomot se repeta cam o data la 5 secunde. Am incercat sa pornesc Stream-ul fara succes. Afisajul era mort, la fel si backlight-ul de la taste. Am incercat sa opresc motorul si sa il pornesc iar si tot asa facea. Am introdus un CD pe care l-a acceptat dar nu am reusit sa il mai scot. Am ajuns acasa si am scos siguranta, am asteptat putin si am pus-o la loc si cumva am reusit sa scot CD-ul dar in rest nu s-a schimbat nimic.

Nu stiu daca aceasta problema are legatura cu condensul dar parca prea deodata au aparut. 

Cu condensul pe parbriz am mai avut probleme si iarna trecuta si nu stiu de unde poate fi. Antigelul imi scade de la o revizie la alta de la nivelul maxim pana sub nivelul minim si la fiecare revizie completez (asa facea de cand a fost noua) si cei din service zic ca este normal sa scada cu toate ca eu nu prea vad cum fiind circuit inchis.

O sa incerc sa scot unitatea si sa caut probleme de contacte pe PCB dar daca a mai intalnit cineva aceasta problema mi-ar prinde bine niste sfaturi.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Condensul poate fi de la caloriferul interior, probabil infundat. Eu am avut la alta masina problema asta.

Cu antigelul, pot fi multe cauze, nu e normal sa scada asa mult, cu siguranta pe undeva se pierde, ( se mai dilata se mai contracta dar in nici un caz sa scada asa mult ). Verifica mai intai pompa de apa, racorduri, radiator, si in ultimul caz garnitura chiulasa fisurata si elimina pe toba de esapament.

In rest, cu streamul nu am idee. Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma tem sa nu fie crapat fix pe la radiatorul de incalzire si pe acolo sa piarda antigel pentru ca pe sub masina nu am vazut pe nicaieri urme de umezeala. Asa s-ar explica si condensul de pe interiorul parbrizului dar de la service mi-au zis ca pentru a verifica caloriferul de incalzire trebuie demontattoto bordul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact in ce conditii ti s-a facut condens pe parbriz dar iti pot spune cazul meu dovedit de 2 ori deja :). Cand e un fel de iarna primavara afara cum e acuma si temperatura la soare e mai mare la amiaza si scade spre dupa masa se face condens daca masina sta cu fata la soare si dupa masa soarele bate din spate. Ca sa intelegi "teoria conspiratiei"  :D. Cand soarele la amiaza incalzeste masina din fata iar dupa masa spre seara cand soarele bate din spate, in fata e rece iar aerul din masina care e cald in contact cu parbrizul face condens. Eu am patit deja de 2 ori, anul asta si anul trecut.

Antigelul daca-ti scade nu e din cauza unei crapaturi, e din cauza ca ai presiune prea mare in instalatie, capacul de la vasul de expansiune are o supapa tocmai pentru asta si lasa aerul care contine si vapori sa iasa afara sa nu fie presiunea prea mare in instalatie. In timp ajungi sa completezi. Eu as verifica termostatul sa deschida complet cand trebuie nu 2-3 grade mai tarziu. O variatie asa mica nu vezi pe ceasuri dar se vede pe apa. In cel mai rau caz ai probleme la garnitura de chiulasa dar nu asa grave incat sa-ti scada nivelul repede sau sa ai apa in ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina a stat toata ziua orientata cu fata spre nord. Asa sta in fiecare zi unde parchez la serviciu. Nu zic ca nu ai dreptate dar mi se pare ciudat ca din zeci de masini numai la a mea sa se faca condens. Fenomenul a aparut de anul trecut si e drept ca apare cand sunt intalnite anumite conditii (cald la pranz si foarte frig spre seara).

Cu antigelul e posibil sa ai dreptate. Asa face de cand a fost noua si la fiecare revizie spun lucrul asta si mi se spune ca e normal. la urmatoarea revizie pe care trebuie sa o fac prin ianuarie o sa le cer sa verifice termostatul.

Oare garnitura de chiulasa cum se poate verifica?

Modificat de Septimiu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Condens poate sa apară și din cauza filtrului de polen. Dacă spui ca urmează o revizie i ianuarie eu ti-as recomanda sa schimbi filtrul de polen acum și sa vezi dacă se remediază. E posibil sa fie îmbâcsit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Oare garnitura de chiulasa cum se poate verifica?

 

se face test de presiune al instalatiei de racire . Se monteaza un dispozitiv special cu manometru in locul capacului de la vasul de expansiune.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BogdanOnet, De la filtrul de polen sigur nu este pentru ca il schimb la fiecare revizie (aprox 10 luni) si iarna trecuta la fel am patit si inainte si dupa schimbarea filtrului. In plus, condensul apare cand masina sta nefolosita.

@andrei221, Multumesc! o sa intreb al urmatoarea revizie daca se poate face acest test.

In ceea ce priveste Stream-ul, Daca imi cumpar alta unitate din dezmembrari, la montare o sa imi ceara codul. Exista vreo modalitate de a afla acest cod?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fenomenul a aparut de anul trecut si e drept ca apare cand sunt intalnite anumite conditii (cald la pranz si foarte frig spre seara).

 

In plus, condensul apare cand masina sta nefolosita.

Deci de la aerul cald din masina :). Dupa cum ai spus, fata e spre nord, in spate soarele bate incontinuu si incalzeste, in fata e frig. Pune-o invers cu fata spre sud si o sa vezi inversul. Legat de faptul ca esti singurul caruia i se intampla, poate folosesti recircularea si restul nu, din respiratie ies vapori de aer, o alta teorie mai ciudata dar posibila :D. Ce poti sa faci e sa-i gasesti loc la "umbra" sau sa deschizi geamul cand inca mergi cu masina si mai ai 50 de metrii pana opresti sa "aerisesti" in masina. Asta mai ajuta dar nu foarte mult, totul depinde de cat de repede se raceste afara. Cu cat scade temperatura mai repede se face condens mai repede. Exact ca si iarna cand deschizi geamul la camera.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand pornesc masina si pana la oprire AC-ul este setat pe 22 de grade si auto.

Inteleg fenomenul cu aerul cald dar parca e prea mult. Pe parbriz sunt picaturi de apa efectiv nu doar abur. Sigur exista ceva sursa de umezeala in zona bordului altfel nu imi explic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!