Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Salutare! Cred ca am si eu 2 probleme:

 

1. Cand plec de pe loc (sesizat deseori cand pornesc motorul) , usor, AUD uneori scartaitul de la placutele de frana/frana de mana ( bineinteles nu apas frana , si nici frana de mana nu e trasa in sus sau macar putin ) , NU mi se pare ca merge infranata..  am pus mana pe jante in dreptul etrierilor sa vad daca e vreunul blocat ( sa fie incins ) insa nu este niciunul.. Sa fie cablul de la frana de mana blocat putin? Cum imi dau seama si cum rectific? O parere? 

 

2. Mi-a aparut , nu prima oara, atentionarea sonora si cu rosu: Brake fluid , check owner's manual. Insa doar atat dupa dispare.. nu am eroare in bord permanenta.. In carte nu am gasit pt ca scrie in germana, Este cumva nivelul de la lichidul de frana la minim? sau trebuie schimbat? 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica placutele de frina,nivelul din vas si completeaza sau inlocuieste daca are mai mult de 5 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După părerea mea lichidul de frana sigur nu e..eu nu l-am schimbat de cand am masina aproximativ 8 ani si 87000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lichidul de frana se schimba la 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum n-ar fi de la lichidul de frana cand avertizarea este: Brake Fluid, Check owner's manual.. O sa verific nivelul lichidului. Ce lichid de frana trebuie? Si totusi nimeni nu stie de aceasta eroare/avertizare ce vrea sa insemne mai exact? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca asta spune, ai verificat nivelul lichidului din vas ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am observat o chestie ciudata cu incalzirea in scaune si stiu ca anul trecut nu facea asa. Pornesc motorul, pornesc incalzirea in scaune, totul merge perfect. Daca nu opresc incalzirea inainte de oprire, cand pornesc motorul cu incalzirea in scaune pornita acestea nu se mai incalzesc. Trebuie sa opresc incalzirea ambelor scaune, sa astept putin si apoi sa o repornesc. Asa e normal sa functioneze?

Masina e cea din semnatura.

Modificat de andrei_vd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, la modelul tau ar trebui sa plece pe treapta pe care au ramas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc. Citisem pe undeva ceva de load management, e posibil sa le opreasca la pornire daca bateria e prea slaba, si apoi cand le repornesc bateria sa se fi incarcat putin si sa mearga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bateria cam slaba si de asta am intrebat. O sa vad cand o schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca asta spune, ai verificat nivelul lichidului din vas ?

M-am uitat la nivelul vasului.. dar fiind pozitionat cam prost si jos, nu am reusit sa vad nivelul din vas.. si presupun ca nici nu se deschide capacul sa intre aer.. Se vede nivelul cu ochiu liber de afara la vas? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca desfaci capacul, ce crezi ca se intampla ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca desfaci capacul, ce crezi ca se intampla ?

Este la minim pana la urma, posibil de asta, si cu ocazia asta vreau sa-l schimb. Unii zic ca NU se schimba, altii ca la 2 ani/5 ani.. Cum este? in carte nu inteleg nimic in germana. Si ce lichid trebuie DOT4 si ce firma recomandati? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din 2 in 2 ani.

Dot 3. Mergi pe Ate, castrol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În cartea de service a mașinii mele scrie ca lichidul de frână se înlocuiește o data la 2 ani. Eu respect ce spune producătorul și îl schimb o data la 2 ani. 100 și ceva de lei la 2 ani nu mi se pare deloc mult pentru a respecta planul de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din 2 in 2 ani.

Dot 3. Mergi pe Ate, castrol.

Dot 4-my bad. Lichidul de frana e higrofob-atrage apa, ca urmare temp lui de fierbere va scade.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Am incercat initial sa gasesc un raspuns pe google insa nu am reusit.

Tatal meu de curand si-a cumparat o Octavia 2 facelift, motor 2.0 diesel DSG.

In primele zile de cand a luat-o a iesit putin cu ea din oras si a observat ca temperatura apei nu ii statea la 90, ulterior a schimbat termostatul dar "problema" persista.

Am fost plecat si eu din Bucuresti pana la Cluj si am observat ca atunci cand motorul este in sarcina (depasiri sau o tin turata) apa sta la 90 de grade, insa pe autostrada la viteza constanta sau mers in coloana sa zicem cu 60km/h apa statea undeva la 70 de grade. In oras sta la 90.

Astazi a intrebat la Skoda si cei de acolo iau trimis urmatoarea poza si i-au spus ca este normal, ca asa functioneaza motorul respectiv.

Totusi mie mi se pare dubios, este prima data cand aud de asa ceva. Plus ca afara era destul de ok ca si temperatura, sa zicem in jur de 20 grade.

Multumesc anticipat.

post-123506-14477915190355_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nornmal.
Verifica la Skoda, pe seria de sasiu, daca masina are si cel de.al doilea termostat, la racitorul cutiei Dsg

asta ar fi codul lui - 1K0121113A

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am abservat acest comportament atat la 1.6 cat si la 2.0 TDI (cutii manuale), iarna, in oras la mersul in coloana (mai mult stat decat mers) temperatura nu ajunge la 90 sau daca ajunge incepe sa scada in momentul in care motorul este puti solicitat. Vara nu am sesizat acest comportament. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu, la octavia cu DSG nu exista acel termostat pe dsg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am abservat acest comportament atat la 1.6 cat si la 2.0 TDI (cutii manuale), iarna, in oras la mersul in coloana (mai mult stat decat mers) temperatura nu ajunge la 90 sau daca ajunge incepe sa scada in momentul in care motorul este puti solicitat. Vara nu am sesizat acest comportament.

In cazul acesta e valabila explicatia service-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu, la octavia cu DSG nu exista acel termostat pe dsg.

Salut,

Din cate stiu (nu am verificat din nou) dar si tu ai aceeasi configuratie a masinii?

A ta face la fel?

Ideea este ca nu stim pe cine sa credem :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!