Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Masina a indurat cateva nopti de ger -25 grade, dupa care a pornit relativ usor, doar ca la un moment dat s-a aprins Check Engine,

Acesta s-a stins a doua zi, dar de atunci consuma mult, se incalzeste foarte greu (75 grade dupa 50 km) si erorile sunt:

Monday,04,January,2016,19:14:05:37412
VCDS Version: Release 11.11.0
 
                Address 01: Engine       Labels: 06A-906-033-BGU.lbl
Control Module Part Number: 06A 906 033 FB
  Component and/or Version: SIMOS71 1.6l 2VG    8721
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 73430 790 00000
                      VCID: 64CDDD34A740A0E
2 Faults Found:
 
16555 - Fuel Trim; Bank 1 
            P0171 - 006 - System Too Lean - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Lambda: 25.0 %
                    Lambda Factor: 1.000
                    Voltage: 0.420 V
                    Speed: 0.0 km/h
                    Lambda: 25.0 %
                    Lambda Factor: 1.008
                    Voltage: 0.440 V
                    Speed: 0.0 km/h
 
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1 
            P1103 - 006 - Performance too Low - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 2016 /min
                    Mass Air / Rev.: 223.5 mg/str
                    Resistance: 0.00 kOhm
                    Hex Value: 0x0001
 
 
Readiness: 0000 0000
 
Aveti vreo idee pana ajung intr-un service?
Modificat de Aron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare. La inceputul lunii ianuarie, m-a lasat bateria. Pentru a reusi sa o pornesc la cabluri, am foat nevoit sa o imping pana am adus-o la o pozitie favorabila. Impinsa cu motorul oprit, se pare ca volanul si-a modificat un pic pozitia 0 iar acum pare a fi cu cateva grade usor spre dreapta, in linie dreapta. Dupa toate cele de mai sus, azi am observat ca atunci cand rotesc volanul pe loc, exista undeva spre stanga un prag. Ca si cum in rotirea volanului ar trece peste ceva, nici nu stiu cum sa explic prea bine. Vreo idee despre ce ar fi vb, a mai avut un coleg problema de mai sus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, va rog frumos, este cineva pe la Dristor cu o interfata cat mai apropiata de cea originala?. Am o Skoda 1.6 benzina porneste si se opreste am descarcat si bateria, maine o incarc. A venit un prieten cu varianta 12.12 dar nu dadea nimic. Ma poate ajuta cineva, s a mai confruntat cineva cu problema asta. Scuze daca nu am postat unde trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornirea si oprirea in mod normal tine de recunoasterea cheii. Clipeste in bord martorul de immobilizare cand pornesti masina? Adica asta:

post-19648-0-13123200-1453646875_thumb.j

Daca da atunci incearca cu cheia de rezerva, daca nici cu aia nu merge ori ai coil-ul ce citeste imobilizatorul de pe cheie dus ori a uitat masina cheile si scapi cu o reinvatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu clipeste, porneste normal o accelerez, se tureaza apoi tremura si gata se opreste. Pornesc iar porneste si tot ca prima data se tureaza, tremura grav si caput.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai probleme la pompa de benzina , dop de gheata ceva... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o problema de acest fel la gol4 4 1.6 BCB. Problema era senzorul de temperatura. Nu afisa eroare, dar pe instrumente afisa temperatura lichidului de racire 180 grade C. (in bord afisa temperatura corecta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o problema de acest fel la gol4 4 1.6 BCB. Problema era senzorul de temperatura. Nu afisa eroare, dar pe instrumente afisa temperatura lichidului de racire 180 grade C. (in bord afisa temperatura corecta)

Am avut o problema de acest fel la gol4 4 1.6 BCB. Problema era senzorul de temperatura. Nu afisa eroare, dar pe instrumente afisa temperatura lichidului de racire 180 grade C. (in bord afisa temperatura corecta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam pentru sugestie, si daca ii scot mufa de la senzor porneste?... Aveti idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ma poate ajuta cineva cu o schema in elsa pentru 1P0959542 ? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista asemenea schema, in Elsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar conexiunile acestui modul cu butoanele si mai departe cu calculatorul de coloana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca postez aici dar nu vreau sa deschid alt topic pentru intrebarea mea si nici nu am gasit topic dedicat. Am pe admisie o "mufa" in care nu intra nimic si nu stiu ce este, poate sa-mi spuna careva daca-mi lipseste ceva la instalatie sau imi lipseste mie la "instalatie" ceva :D

 

post-19648-0-23771600-1453978870_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

 

Am cumparat din greseala alt cablaj de airbag si anume 5K0971584C, in loc de 1K0971584C. Acum am claxonul nefunctional si am inteles ca are trebui sa leg cablul care este in plus la masa pentru a avea claxonul functional. Am alta masa de care pot lega acest cablu sub airbag ?

 

Am atasat poza si am incercuit mufa care este in plus.

 

Multumesc anticipat pentru ajutor.

post-142899-0-90881800-1453993623_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,are cineva idee unde sint claxoanele/goarnele la octi 2?? pe partea soferului in fata rotii? al meu a ''ragusit'' si cred ca trebui inlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi,intrebarea este cum este mai usor de demontat? prin bara , scot masca si proiectorul sau prin pasajul rotii?? Mutumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am umblat la ele prin fata, am dat proiectoarele jos. Tine minte ca ai unul pe stanga si unul pe dreapta. (Cel putin asa e la pre FL)

si daca a ragusit nu e obligatoriu sa il schimbi , trebuie doar un pic sucit surubelul acela de reglaj care e pe el si in acelasi timp cineva sa claxoneze, ca sa il poti regla sa sune bine si frumos.

p.s. e bine sa faci asta undeva unde nu ai multi vecini ?? ca ai de facut cateva probe

 

 

 

 

 

Modificat de Cata BOSS
completare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Octavia mea 1.9 tdi 2007, la oprirea motorului și scoaterea cheii din contact, ștergătoarele de parbriz au tendința să "plece", adică se ridică puțin (aproximativ 1 cm) de la poziția oprit și rămân așa. Efectul este invers când bag cheia și pun contactul / pornesc motorul - coboară puțin. E normal acest comportament?    

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 minutes ago, sveck78 said:

La Octavia mea 1.9 tdi 2007, la oprirea motorului și scoaterea cheii din contact, ștergătoarele de parbriz au tendința să "plece", adică se ridică puțin (aproximativ 1 cm) de la poziția oprit și rămân așa. Efectul este invers când bag cheia și pun contactul / pornesc motorul - coboară puțin. E normal acest comportament?    

Da, este normal. Stiu ca era mentionat undeva, poate chiar in manual, dar da, este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se numeste APP, alternate parking position, daca stergatoarele nu sunt folosite o perioada mai lunga, se misca singure sa previna lipirea lamelelor de parbriz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles. Mulțumesc. Știu că ștergătoarele nu se pot ridica de pe parbriz decât dacă sunt în poziția verticală (poziția ștergătoarelor pentru iarnă, conform manualului), dar nu mereu îți aduci aminte când ajungi acasă să le aduci la poziția asta. Dar totuși, iarna, când îngheață ștergătoarele peste noapte și se lipesc de parbriz, nu e "periculos" pentru angrenaj dacă ele caută să se miște și nu pot (dimineața când pornești mașina)? Mă gândesc totuși că forțează în ceva (motoraș, timonerie etc) în cazul ăsta.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit, motorasul are protectie la suprasarcina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult. Am avut un "incident" cu un vecin și i-a venit "în mintea lui odihnită" idea de a-mi ridica ștergătoarele; realizând că nu se poate, a tras de ele până la jumătatea cursei și apoi le-a ridicat. Mă gândeam că de aici mi se trage "jocul" ștergătoarelor. Acum m-am liniștit. 

P.S. Interesant acest APP. Am mai avut și Golf4, Fabia1, Opel Astra, dar la nici una nu am avut așa ceva. Nici la Fabia 2 FL a cumnatului meu nu am sesizat așa ceva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!