Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

o alta problema ar fi ca la accelerari peste 3000, se aude prea tare motorul,ce-ar putea fi?. (la renault laguna 2, era o bucsa de schimbat la unul din suporti si motorul isi revenea la normal)

 

unde gasesc bucse bara stabilizatoare fata?

Modificat de rTT2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tire pressure monitor system - faci presiunea rotilor, apesi SET si confirmi, si te anunta daca scade presiunea in roti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o alta problema ar fi ca la accelerari peste 3000, se aude prea tare motorul,ce-ar putea fi?. (la renault laguna 2, era o bucsa de schimbat la unul din suporti si motorul isi revenea la normal)

unde gasesc bucse bara stabilizatoare fata?

Ai ascultat si altă mașină cu același motor? Întreb pentru ca acest motor nu e deloc printre cele silențioase [emoji2]
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tire pressure monitor system - faci presiunea rotilor, apesi SET si confirmi, si te anunta daca scade presiunea in roti

merci

 

o alta problema ar fi ca la accelerari peste 3000, se aude prea tare motorul,ce-ar putea fi?. (la renault laguna 2, era o bucsa de schimbat la unul din suporti si motorul isi revenea la normal)

unde gasesc bucse bara stabilizatoare fata?

Ai ascultat si altă mașină cu același motor? Întreb pentru ca acest motor nu e deloc printre cele silențioase [emoji2]

 

nu am ascultat o alta masina cu acelasi motor, parca totusi peste 3000 in sarcina, zici ca-i tractor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rTT2008 dacă e vorba de 1.9tdi BXE (nu vad semnătura ca sunt pe tapatalk) asa e și a mea, peste 3000rpm zici ca e tractor. Când era mai noua nu făcea asa, dar deja după 50-60k km și-a dat drumu la gălăgie. Nu știu ce remediu ar putea fi, dar m-am obișnuit cu ea gălăgioasă..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeași părere de BXE. Am mai ascultat și altele, la fel. Daca mergi constant e decent, daca accelerezi: tractor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie totuși îmi place agresivitatea acestui motor mai ales resoftat, m-am obișnuit cu gălăgia făcută la accelerare. La mers constant într-adevăr e silențios aproape ca un CR (mers la maxim 2200rpm, peste face gălăgie și la mers constant)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare: te poate intoarce la RAR din cauza gumelor prea uzate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca da. Orice detaliu neconform poate intoarce masina. Acum depinde ce intelegi prin "prea uzate". Daca sunt sub marcajul de limita a uzurii, ai toate sansele.

Modificat de aTThEEnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci schimba le ca sa scapi de emotii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, se uita la anvelope per ansamblu, daca sunt opinci, respingere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am de curand o skoda 2, 2006, 105cp, bxe la care am schimbat pivotii, bucsele mari si mici de la brate, bieletele antiruliu si tot am o bataie pe fata,

- cand trec peste liniile de tranvai (care sunt ca de tren) - o fi de bucsele bara stabilizatoare?

- atunci cand sunt in acceleratie si ii dau drumul la perala se aude un clanc(la accelerati motorul merge inainte, iar cand las libera pedala parca se izbeste de masina), un suport la motor/ cutie poate fi?

- iar pe spate la unele denivelari parca imi raman rotile in urma (asa e senzatia)

Nu stiu daca mai e de actualitate dar eu am vazut o masina care cloncanea la decelerare din cauza rulmentului flansei amortizorului din fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios daca a desfacut cineva cheia din carcasa!? Mie are un joc cheia cu ea deschisa din carcasa, se poate strange, sau remedia ? Cum se desface carcasa? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se scoate logo-ul skoda si sub logo ai un surubel. Daca desfaci surubelul, ai desfacut cheia. Asta dupa ce desfaci cheia in doua bucati ( separarea cheii de telecomanda). Cauta pe youtube vw key replacement si vezi acolo detaliat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare , imi intra apa cand ploua in portbagaj mai exact la roata de rezerva. Masina este octavia 2 2008. S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema? O rezolvare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica scurgerile sa nu fie infundate-cele laterale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceasta problema si nu am reusit sa ii dau de capat. Mie imi intra si in cheder prin acele gaurele de aerisire si daca ploua mai mult, dupa ce se umple chederul de apa, surplusul se scurge pe la broasca de inchidere in locasul de la roata de rezerva. Am incercat sa reglez hayonul sa apese mai tare pe cheder dar rezultatul e acelasi. In garantie mi-a fost schimbat chederul  si mi-au demontat tot capitonajul portbagajului si tot degeaba.

Asta este dezavantajul hayon-ului mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La varianta asta nu m-am gindit,probabil din acest motiv nu am gasit mocheta uda si curios este ca am gasit apa fix dupa ce am venit de la mare ,m-a prins ploaia de la C-ta pina la Fundulea :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da urmatoarea tema :D. RNS 310 cu modul senzori parcare spate. Totul este OK pana astazi. Bag in R si ma uit sa vad cat mai am pana sa fac poc si pe ecran a ramas melodia ce o ascultam. Scot din R bag iar in R, la fel. In fine, ma parchez iau laptopul si scanez sa vedem ce-i baiul. Nici o eroare. Intru in modul si incep sa schimb setarile (cate erau de setat acolo ca nu sunt multe) cu gandul ca s-a dat peste cap ceva setare in modul. Nici o sansa, nu vrea sa-mi mai arate pe ecran senzorii si nu inteleg de ce si de ce dintr-o data.

 

Pe ecran merge climatornicul, buzzerul se aude si merge cum trebuie, senzorii se vad in VCDS, daca sunt prea aproape bazaie des cum trebuie insa nu se vede pe RNS si nici nu mai imi da jos volumul.

 

Care-i faza? Contact imperfect pe undeva? De ce nu-mi da eroare? Si nu in ultimul rand unde-i amplasat modulul preafericit sa dau un ochi.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modulul de senzori de parcare este in lateral in portbagaj, partea stanga parca. 

Trebuie sa vezi daca modulul mai are codarea sa afiseze pe navi. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La aia m-am gandit si eu dar in codare era bifat optical illustration. Am debifat, salvat si rebifat si salvat si degeaba. O ia razna Skoda si nu-i chiar asa batrana :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa incerci vechea schema cu deconectarea bornei pentru 10 minute. sau cu resetarea RNS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!