Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

De ceva timp,am observat la acceleratii puternice un sasait puternic al turbinei,ca si cum ar pierde aer pe undeva,insa nu stiu,ma indoiesc de aces lucru pentru ca masina accelereaza foarte bine.Este vorba de motorul 1,9 tdi ASV de 110 cai,pe un Golf Mk IV.Ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa ai un furtun fisurat. Du-te pe autostrada, da-i talpa si daca la 135-140 se plafoneaza inseamna ca a intrat in limp-mode si ai o problema. Mai departe, doar o scanare te poate lamuri... Tine-ne la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema idem si la mine.

vezi daca suiera in gol, in sarcina sau la iesirea din sarcina.

asculta cu capota ridicata in timp ce tureaza cineva motorul sa vezi de unde vine.

e posibil sa fie si de la cureaua alternatorului (vreo rola ori cureaua), cum suspectez ca ar fi in cazul meu.

vezi daca suiera in gol, in sarcina sau la iesirea din sarcina.

nu te speria, nu numai turbina poate produce zgomote pe masina.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu strica o verificare a furtunului de la intercooler, o cat de mica neetansare acolo duce la un zgomot asemanator celui descris de tine si care creste intradevar dp cu turatia.

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtune la intercooler sau chiar intercooler spart (cazul meu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema idem si la mine.

vezi daca suiera in gol, in sarcina sau la iesirea din sarcina.

asculta cu capota ridicata in timp ce tureaza cineva motorul sa vezi de unde vine.

e posibil sa fie si de la cureaua alternatorului (vreo rola ori cureaua), cum suspectez ca ar fi in cazul meu.

vezi daca suiera in gol, in sarcina sau la iesirea din sarcina.

nu te speria, nu numai turbina poate produce zgomote pe masina.Bafta!

vezi ca si la tine poatye sa fie tot de la intercooler ca tu il ai chiar in zuna in care se aude sueratul, sa nu-l fi schimbat aia la service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine am avut la fel un suierat f puternic cand acceleram si era din turbina, am dat/o jos si erau paletele de la intrare crapate din cauza (se pare) a unor fire de praf care au venit dinspre filtru de aer care era nou, il schimbasem cu o luna inainte. Am luat alte palete si acum e ca noua :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am iesit cu masina din oras sa vad ce poate.Masina merge in parametri normali,accelereaza constant,dupa 140 nu face nici o figura,merge normal,iar,scuze,am uitat sa mentionez,suieratul se aude doar in sarcina,pe la 3000 de rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca si la tine poatye sa fie tot de la intercooler ca tu il ai chiar in zuna in care se aude sueratul, sa nu-l fi schimbat aia la service

inclin sa cred ca e dusa una din rolele de pe cureua cea cu alternatorul. ca una din rolele astea a fost "agresata" o conducta de intercooler (a frecat in ea pana la reparare - cam 10 km). din cauza asta mi s-a sfasiat si cureaua de la alternator, deci "distractia" continua. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica neaparat si EGR.....cel mai bine obtureaza-l cu o tabla ....vezi daca mai face ...succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica neaparat si EGR.....cel mai bine obtureaza-l cu o tabla ....vezi daca mai face ...succes !

scuze, dar cum se face exact?

scuze de intrebare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as veni, dar e sfasiata cureaua alternatorului (cam 1/4 din latimea ei s-a rupt, pe toata lungimea) si nu as vrea sa ma lase in drum. maine o duc sa-i schimbe cureaua.... si sa se uite pe la restul chestiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am dat din nou turbo jos si am gasit probleme la vnt(capsula care actioneza vanele) si am zis daca tot l-am dat jos sa ma uit prin el si sa intru si la vane

uitati si poze(scuzati calitatea dar sunt facute cu telefonul):

si poze xu ea curatata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am zis ca nu poate fi de la turbina, era imposibil sa se blocheze in cateva zile ca doar nu mergi cu carbuni.

Pare destul de curatica...mai putin capacul ala care e si cel mai important, cu vana de comanda, poate o fi poza proasta si il vad eu negru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ala se misca lejer nu erau probleme si cred ca si la tine e la fel acuma, dar l-am curatat din nou

singura problema a fost la vnt, insa de data asta am umblat si la mecanismul vanelor :offtopic:

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ala se misca lejer nu erau probleme si cred ca si la tine e la fel acuma, dar l-am curatat din nou

singura problema a fost la vnt, insa de data asta am umblat si la mecanismul vanelor :)

1. cum era situatia la vane/ ramai la parerea ca trebuia desfacut si acolo din start?

2. nu ai spus ce problema ai gasit la vnt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consider ca trebuia desfacut si acolo(se vede si in poze de ce) eu am curatat acolo cu smirghel

vnt-ul agata un pic la cursa maxima, i-am bagat un pic de motorina si vad ca numai face figuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau. Iata ce am patzit:

- in drum spre serviciu, pe drum drept, lung, ma bag intr-o depasire (am motorul cald) si eram cu viteza a 3-a pe la 3200 turatii si dintr-o data ma trezesc ca imi scade turatia indiferent de cat acceleram

- schimb imediat a 2-a, o mai ia un pic din loc si cand schimb din a 3-a in a 4-a aceeasi faza

- rapid redresez si ma bag inapoi pe partea mea de drum....ca o autoironie ma gandesc ce mai radeau cei din masina pe care vroiam s-o depasesc, un Renault Megane, cum un ditamai Audi A4 nu poate sa-i ia :-(

- cu picioarele "tremurande" trag dreapta, pun avariile, ma dau jos din masina, urmeaza injuraturile, plus doua ture in jurul masinii

- opresc motorul, sun mecanicul, zice sa ma duc urgent la el.

- pornesc motorul , ii dau bice, totul pare normal

- ajung la mecanic, test Vag-Com, iese o chestie ciudata gen "Charge pressure....positive deviation", verifica omu' furtunuri turbo, debitmetru', totu' pare ok. face testul complet, iasa super OK toate valorile. Da un clear la eroare, mai face o data testu' din nou OK.

Concluzia pe care mi-a dat-o: "posibil filtru' de motorina imbacsit. vino luni sa-l schimbam (precizez ca faza asta s-a intamplat sambata seara, cand toate magazinele erau inchise)"

Precizez ca am mai facut duminica un drum lung si totul a fost super ok. Am fortzat motorul (turatii 3500-4000) sa vad daca se repeta figura si totul a fost Ok.

Va rog frumos, dati-va si voi cu parerea despre ce mi s-a intamplat.

...stii vorba aceea : vorba multa saracia omuui! nu prea se poriveste dar(: , aceelas incident am patit asta vara de era sa-mi stric vacanta , nu in Romania , d-aia zic ca eram sa .....citeva ore am fost varza ,gresala fara voie a fost ca eu spre deosebire de tine nu am oprit m otorul ca de, oriunde opream era cald si na, mergea non stop, m-am framintat citeva ore am sunat la f. multi cunoscuti la porsche ,peste tot , pareri peste pareri , filtre vacume dar nimeni nu stia ca eu nu oprisem motorul de multe ore , si surpriza dupa ce l-am oprit incchipuie-ti a mincat jar c-an poveste numai ca am avut unde sa o probez de atunci nu a mai avut absolut nimic . Parerea mea este sa mergi linistit fara probleme ,sunt erori ce si l e sterge singura , masina de care vb. era abs. noua 9000 km . mersi numai afara , asa ca pica orice supozitie cu funingine turbina etc . mergi linistit BAFTA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt erori ce si l e sterge singura

esti sigur? :Driver: :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marian w-audi: chiar ca nu poti merge linistit....o data ce s-a intamplat acest limp-mode, cu siguranta se va intampla din ce in ce mai des. Citeste tot topicul si vei vedea cum s-a rezolvat problema: curatat turbina si schimbat membrana actuator.

Ice_2k: aceste erori raman stocate in memorie, nu se sterg ele singure.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se sterg singure dupa o vreme. Mi se pare ca dupa 50 de porniri in care nu reapare problema sau asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!