Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Doamne ajuta sa traim noi sanatosi si bine pana atunci si te sun, ce nr. de tel ai? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alo, alo, alo! Viata turbinei de TDI si intretinerea ei, nu ce masina mi-am luat eu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cursa o face normal, iar senzorul de presiune banuiesc, ca , dac ar avea probleme nu mi-ar da valoare la log de 0.99, dar oricum presiune din turbo era de 2580 si ce dictata era 1987 parca, dar acuma de cand am ajuns la piatra nu am apucat sa fac un log, am sa incerc main e sa fac ceva

cat despre maf eu nu cred sa-mi faca figuri, ca in cazul in care rea defect nu-si mai revenea dupa luare contactului

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imediat dupa curatare, dimineata, a inceput sa se auda si la turbina mea un usor suierat dar pina se incalzeste motorul, si asta intre 1500-1700 rot....este un suierat si nu un zgomot grav. Despre masina, dupa ce am curatat turbina, sunt foarte multumit, merge foarte bine, se comporta excelent. Eu mi-am zis ca ce treaba buna am facut...si aerul se aude frumos cum trece prin turbina ;) ...voi deja imi creati emotii!! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez aici pentru ca nu cred ca are rost sa deschid un topic nou numai pentru asta..sper totusi la cateva pareri..:Driver:

Asadar dupa mai mult cautari si diagnoze am decis sa-mi curat turbina..Zis si facut..Eh acum pot sa zic ca masinutza trage ceva mai bine dar ma confrunt cu o alta problema si anume faptul ca de cand am curatat turbina mi-a crescut foarte mult consumul de motorina..E ceva normal sau mecanicii aia mi-au umblat la motor pentru a da senzatia ca masina trage mai bine?

Mersi mult si numai bine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecanicii nu aveau cum sa-ti umble la motor deoarece ca sa-ti maresca putrea+consumul trenuia rescris softul in ecu, si treaba asta costa(cam 200 de euroi daca nu ma insel), probabil ai bagat motorina cu cu cifra octanica scazuta si de asta, eu cu ceva timp in urma bagam numai lukoil si consuma cu 1 litru mai mult fata de normal, dar am inceput sa bag mol si si-a revenit din punct de vedere al consumului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipos motorina nu are cifra octanica.....ci cetanica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa la un litru peste normal mi s-a mai intamplat dar la mine consumul a crescut undeva la 10l/100km..deci peste 50%...Acuma eu alimentez de la omv si cred ca e cea mai buna de pe piata dar consumul meu in mod cert nu este normal si nu cred ca are legatura cu calitatea motorinei!

Mersi mult!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi,

Tatal meu are un passat tdi, 1.9, model 1999.

Nu prea mai trage. M-am dus la un mecanic, care a desfacut nu stiu ce furtun de la turbina, a iesit ulei din ea, gata ca e terminata turbina. masina are 156k km. Ca sa bag usor, dar usor mana la arici sa nu-l trezesc de 1000 euro.

Va intreb cum imi dau seama daca e turbina ca nu vreau sa ma faca ala ca pe gugustiuc.

Si asa ma tot face el mereu cu tot felul capete de bara, pivoti, si tot felul de chestii din astea minore, majore care nu e una sub 100 euro. Ca daca contorizez cati bani am bagat in ea, mai bine o faceam cotet de gaini.

Cu stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, mai intai completeaza datele personale sa vedem si noi de unde esti ;)

daca esti din bucuresti te pot eu ajuta cu o testare cu vagul pentru a vedea ce se intampla. un pic de ulei e normal sa ia pe admisie(cred ca mecanicul tia desfacut futunul de la admisie si acolo a gasit un pic de ulei) eu banuiesc ca ai ceva probleme la debitmetru dar nu sunt 100% sigur, cat ulei consuma motorul? 1l la cati km?

la mine masina are 185000 km si nu am probleme cu turbo asa ca nu vad de ce tu sa ia la 156000!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana aceasta am intrat si eu in limp-mode, ma poate ajuta cineva din Bucuresti pentru un test VAG-COM?

merci

Modificat de danielz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am curatat turbina,asta era problema la masina.Rezulatele sunt incredibile.cele 5 ore in frig au meritat cu prisosinta pt ca parca am alta masina,mult mai vioaie si fara limp moduri la 3000 de ture.Am apelat la un mekanic recomandat de Miguel si sunt super multumit.Baiatul este priceput,lucreaza foarte curat si mai presus de toate este si forumist :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am curatat turbina...

Baiatul este priceput,lucreaza foarte curat si mai presus de toate este si forumist :)

cine este, cat a costat?

se poate un kg de detalii, ca mai sunt si altii interesati?

multumiri!

P.S. turbina reparata... s-o folosesti cu placere si fara incidente!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care aveti nevoie la passat sau la audi cu motoarele longitudinale va ajut eu :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a cui e turbina aia?

de pe ce motor e?

asa e si la mine si parca mia zis cineva ca e de 130 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozele lui Miguel sunt cu turbina mea.Poza din stanga era inainte de a fi curatata.Era un dezastru total...o "tona" de mizerie se poate observa usor iar tija care este actioneaza vanele de abia putea fi miscata cu mana libera,dar de o amarata de pompa de vacuum.In dreapta dupa curatare,este ca noua aproape.

M-am inteles cu baiatul pt 2milioane dar i-am lasat 2,5 mil pt ca mi s-a parut o munca incredibila...aproape 5 ore de surubarit pe un frig groaznic.Am cumparat de altfel o solutie din carfur degripanta(18 Ron) plus o solutie de 6ron carbunol(ceva de genu...).Dupa curatare masina este de nerecunoscut,nici acum nu imi vine sa cred ce putere poate sa aiba,parca a prins viata...

Nickul lui este Laur976 si nu pot decat sa vi-l recomand cu draga inima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da, a desfacut si curatat tot.vanele se miscau ok,mecanismul care le actiona era "mort"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am reusit sa fac o scanare si a dat urmatorul rezultat

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Am pus si logurile in speranta ca cei priceputi isi vor da cu parerea

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce se vede pe logouri valoarea maf este f mare, dar vad ca la turbo nu sunt probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am reusit sa fac o scanare si a dat urmatorul rezultat

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Am pus si logurile in speranta ca cei priceputi isi vor da cu parerea

Multumesc!

logurile par ok, incearca sa surprinzi un log cu limp mode in modulul 11, sa vedem poate agata turbina numai ceteodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF-ul este putin obosit. Trebuie sa indice 850mg la 3000rpm la WOT intr-a III-a; la tine indica 800mg.

Log-urile de presiune sunt bune. S-ar putea sa agate in anumite conditii mecanismul vanelor.

Citi km are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!