Jump to content

Probleme Turbina


energizer

Recommended Posts

Asta ar fi una din diferențe, dacă știti altceva "concret", mi-ar fi de folos. 

Screenshot_20201230_124553_com.brave.browser.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cipos

    294

  • Swat Cat

    112

  • marius1982.11

    88

  • MIGUEL

    63

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mai jos puteti auzi cum face turbina mea la rece. Este un Garret GTB2060VKLR pe rulmenti, care vine pe Mercedes E350 CDI. Turbina este practic noua si zgomotul dispare cand se incalzeste uleiul. Nu am

Va salut, am un golf 4 care intra in limp mode. Am schimbat intercooler ( era spart de la plasticul acela de ghidare a aerului ), am schimbat actuator deoarece s-a mancat de la rugina si era spart. Ma

Vad ca nu a mai scris nimeni pe aici. Revin cu cateva impresii.  Dupa problema descrisa mai sus am zis sa apelez la Cipos, fiind mai cunoscut si recomandat pt turbinele VAG. Am ajuns la el c

Posted Images

Pai mai concret de atat ce vrei sa afli? Ti-ai raspuns singur la intrebare!

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
m1980geo

Va salut colegi am si eu o problema,si anume un sunet gen falfait in filtru de aer pe decelerare. A făcut asa  acum 2-3 săptămâni când a fost mai rece afara. Acum nu mai face. Niciun martor aprins în bord,nicio eroare nimic doar acel zgomot. Masina trage la fel ca înainte. Atașez o poza cu un log făcut în mers în treapta 3 si pedala la fund si un filmuleț cu sunetu. Masina e un golf 5 1.9 tdi cod motor bls. Filmuletul nu este cu masina mea ca nu am apucat sa filmez atunci iar acum nu mai face,il am de la un coleg care se pare ca are aceasi problema doar ca al lui e bkd .Multumesc anticipat pentru raspunsuri

20210309_150317.jpg

Edited by m1980geo
Link to post
Share on other sites
lupo_bv

Logul nu arată rău în afară de un spike cam mare la început. Treaba este că logul nu reflectă întotdeauna unele defecte mecanice.

Uite nişte discuţii despre acest sunet.

 

Pe viitor este mai bine să pui logul în formatul în care îl salvează vcds (*.csv)

Link to post
Share on other sites
cosminwon

Sunetul asta este ceva comun la vw! De obicei l-am auzit la motoarele de 1.9(bkc) si este de la descarcarea presiunii facuta de turbina. O sa vezi ca se aude si in mers daca te duci pe la 3000rpm si calci ambreiajul ca sa schimbi treapta(doar la treptele 1-2 este sesizabil ptr ca de la a3a creste zgomotul de fond),dar doar la accelerari sportive,nu la mers linistit. Eu am avut un B6 si un Touran care faceau exact la fel. La Touran am schimbat turbina si tot asa facea. Acelasi zgomot l-am auzit si la masinile clientilor. Eu zic sa nu-ti faci probleme si sa eviti pe cat posibil sa o accelerezi asa pe loc sau reprizele foarte sportive de acceleratie! Atata timp cat mergi cu masina normal,nu se va intampla nimic.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
DiLivio

Salutare. Care ar fi cele mai comune probleme care produc eroarea de mai jos, și de unde să încep verificările? 

Cum trec de 100 kmh intră în limp mode. Până la viteza asta pare să tragă ok în orice plajă de turații.

Nici regenerările nu și le mai face, o trebuit să conduc așa 1500 km, și trebuia să facă 5 regenerări.

20210503_191639.jpg

Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Tubulatura intercooler/Vacuum/n75/actuator/turbo...

Link to post
Share on other sites
lupo_bv

Cel mai probabil lipsă vacuum. În Freeze Frame scrie că cere 2244mbari şi turbina oferă numai 1336.2 mbari. Legat de vacuum problema poate fi la pompa de vacuum, furtunaşe crăpate, N75 defect, capsula vacuumatică spartă. Eu zic să începi cu capsula vacuumatică, se întâmplă destul de des să se spargă. Pui furtunaş, tragi aer cu gura şi trebuie să rămână limba lipită de furtunaş:)). Asta dacă nu ai cumva un pistol de vacuum cu manometru.

+ tubulatura cum a scris colegul mai sus.

 

LE 

Fă şi un log în mers şi dacă se poate pe loc pe turbină

https://vwforum.ro/topic/125018-metode-de-diagnoza-pentru-turbina-egr-debitmetru/?tab=comments#comment-2898342

 

Link to post
Share on other sites
DiLivio

Am comandat un pistol de vacuum cu manometer ca să pot verifica și vacuumul ce-l face pompa.

Între timp am șters eroarea și am vrut să văd dacă începe regenerarea filtrului de particule. Însă chiar dacă nu e nicio eroare, nu vrea să pornească regenerarea. 

Ultima regenerare s-a întrerupt brusc și am avut ceva eroare legată de termostat (nu sunt sigur de eroare, pentru că a fost citita cu un OBD chinezesc, si am șters-o. Chiar și acum OBD-ul zice ca eroarea e de la debitmetru).

Din ce am citit pe Ross-Tech, evacuarea înfundată poate împiedica turbina să creeze presiune. Poate fi asta o cauză a problemei?

Ce ar putea să blocheze regenerarea fără să dea eroarea? Termostatul oare? Am observat că temperatura e mai tot timpul pe la 60 grade.

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Un senzor care nu indica corect, etc....

Link to post
Share on other sites
DiLivio

Se pare ca pana la urma membrana de la capsula vacuumatica e crapata, nu tine vacuum deloc. 

Nu ma bag sa o schimb singur, ca reglajul tijei nu e asa simplu de făcut.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...