Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

BUNA ZIUA.
In urma unei verificari a mecanicul la capsula vacumatica de la turbina,aceasta nu mai face presiune.
Verificarea a constat in scoaterea furtunului de vacuum facand presiune pt a vedea daca tija actuatorului se misca.
La punerea furtunului la locul turbina nu mai face presiune,masina accelerandu-se dar urcand greu in viteze. VW TOUAREG 2.5 TDI COD MOTOR BAC.

TIN SA MENTIONEZ CA MASINA TRAGEA INAINTE DE ACEASTA *VERIFICARE&*

LA SCANAREA CU VAG A IESIT EROAREA :

16683- CONTROL PRESIUNE TURBO

P0299-000- LIMITA REGLAJ ADMISA DEPASITA IN JOS

IMPREJURARI COD:

RPM: 2310/MIN

CUPLU:200.1 NM

VITEZA: 65 KM/H

SARCINA :43.5 %

TENSIUNE: 14.06 V

VALORI BINARE: 00001000

PRES. ABSOLUTA: 1652.4 MBAR

PRES. ABSOLUTA: 1162.8 MBAR

 


SOLUTII VA ROG.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La actuator nu a ajuns niciodata presiune ,sistemul functioneaza cu vacuum ,aprox -0.75 bar 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, razvan.1982 said:

SOLUTII VA ROG.

capsula /furtunase sparte sau lipsa vaccum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, ionut10a said:

 

De la o proba se poate sa strice ceva? Furtunul la care a făcut proba vad ca e ok. Altceva puteți sugera? 

Modificat de lupo_bv
Quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, am un golf 4 care intra in limp mode. Am schimbat intercooler ( era spart de la plasticul acela de ghidare a aerului ), am schimbat actuator deoarece s-a mancat de la rugina si era spart. Masina este ASZ 131 cp. Inainte sa schimb actuator si intercooler intra in limp la 110 KM/h, acum intra la 130km/H. Uneori reusesc sa o bag in limp si la viteze mai mic, cand accelerez mai puternic si raman in turatie mare. Mentionez ca nu am apucat sa fac tester - m-ar ajuta daca este aici cineva cu experienta in Bucuresti, si mentionez ca nu se aprinde absolut nimic in bord cand intra in limp. O opresc si o pornesc, dupa ce intra in limp, si isi revine. Va rog ajutor! Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma logului in mers, multumesc @Audifan pentru priceperea si devotamentul lui fata de munca pe care o presteaza, am constatat ca presiunea in turbo, in toate treptele de viteza, este mult mai mare fata de normal, de aici si limp mode. In urma acestei constatari, urmeaza sa ajung cu turbina la avd turbo pt reparatii. O sa revin cu rezultatul final.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te duci la avd turbo sa le dai 1000 lei pe reconditionare cand poti curata turbina cu 300 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 22.11.2019 at 14:05, razvan.1982 a scris:

De la o proba se poate sa strice ceva? Furtunul la care a făcut proba vad ca e ok. Altceva puteți sugera? 

De la o sipla proba (corecta) nu.

Daca zici ca a bagat prresiune in capsula, aceasta functioneza cu vacum nu presiune, daca o bagat presiune e posibil sa iti fi spart membrana din actuator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/25/2019 at 12:55 PM, THC112 said:

In urma logului in mers, multumesc @Audifan pentru priceperea si devotamentul lui fata de munca pe care o presteaza, am constatat ca presiunea in turbo, in toate treptele de viteza, este mult mai mare fata de normal, de aici si limp mode. In urma acestei constatari, urmeaza sa ajung cu turbina la avd turbo pt reparatii. O sa revin cu rezultatul final.

Esti sigur ca e incastrata geometria? se simte la mana? Reglajul de baza s-a facut dupa schimbarea actuatorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 11/27/2019 at 6:16 PM, ionut10a said:

te duci la avd turbo sa le dai 1000 lei pe reconditionare cand poti curata turbina cu 300 lei

unde curat turbina cu 300lei? In bucuresti ma intereseaza. Si daca o desfac si constat ca are axu jocu sau cine stie ce mai gasesc pe acolo? Masina intra in limp de peste 3 ani de zile. Ultimii 2 ani a stat sub copaci. Nu stiu ce este acolo. Plus ca turbina fluiera uneori si la relanti. Ce ma sfatuiesti sa fac? In seara asta dau turbina jos, maine am programare la avd :)) deci un raspuns rapid ar fi de ajutor :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/27/2019 at 7:53 PM, marius1982.11 said:

Esti sigur ca e incastrata geometria? se simte la mana? Reglajul de baza s-a facut dupa schimbarea actuatorului?

NU sunt sigur. Doar presupun. Reglajul de baza s-a facut dupa actuatorul care era pe masina. Dar masina deja intra in limp de mult. Mai mult decat atat, actuatorul care era pe masina era mancat de rugina de la jumatate, atarna intr-o bucatica de tabla.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca te obliga sa o reconditionezi...

Iti face constatare si in functie de asta te decizi. Oricum, daca masina intra in limp, inseamna ca turbina functioneaza si face suprapresiune, din cauza geometriei murdare ori din cauza capsulei vacuumatice care controleaza geometria ori a sistemului de vacuum cu probleme. Ei isi pot da seama destul de usor care din aceste cauze se manifesta la tine.

Cat despre fluierat, depinde. Daca palele nu sunt perfecte e posibil sa se auda zgomote ciudate, dar asta nu inseamna neaparat ca ai joc in ax. Daca se aude ca o sirena, atunci e clar ca e pe duca, dar turbina face unele zgomote (un fasait sau un fluierat discret) in mod normal.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot ai dato jos azi, se simte ca agata la mana? O poza cu palele daca ai. Daca nu agata, poate ai dato jos degeaba.

La golf 4 poti verifica asta fara sa o dai jos, bagi mana pe dupa motor si apesi de tija/parghie in jos cu motorul oprit. Ea trebuie sa mearga lin si sa revina in sus imediat fara sa agate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, THC112 said:

 maine am programare la avd :)) deci un raspuns rapid ar fi de ajutor :) 

eu zic asa,daca axul nu are joc nu il lasi la ei,sa iti schimbe axul,geometria si actuatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat o aseara jos. Axu nu are joc, foarte putin, jocul normal al axului. Am constatat ca geometria merge bine, respectiv unde intra tija de la actuator, urechea aia merge bine fara probleme nu agata deloc, dar tija actuatorului este foarte scurta aproape n are cursa deloc. Ma duc la ei acum sa incerc sa vedem ce pot face, as vrea sa mi regleze doar actuatorul. Cobor imediat la masina si revin si cu poze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, revin cu feedback 

Un baiat pe nume Bogdan care a lucrat la AVD Turbo si a facut el locul lui de joaca in zona Auchan Titan. Am fost cu turbina la el, geometria nu este imbacsita problema pare ca este de la reglajul prost al actuatorului. Mi a reglat actuatorul - lucru care la avd nu este posibil si diseara urmeaza sa montez turbina la loc si sa ma vad cu @Audifan sa facem iar log in mers. Sper sa fie bine. Pentru cei care au probleme la turbina si nu vor sa schimbe tot in turbo asa cum recomanda avd, va las contactul baietilor astia care sunt la fel de dotati ca cei de la avd si sunt mult mai deschisi catre client.

turboperformance

Strada Vărăști nr.80, București 032579
0723 888 333 - Bogdan

https://g.page/turboperformancePTK?share

28F455E1-4371-4AF1-9D08-D188BC53D6FD.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La AVD probabil ca nu iti ofera doar serviciul asta de reglare (cu toate ca mi se pare ciudat), insa eu cand am reconditionat turbo + schimbat capsula vacuum, mi-au trimis totul reglat, a fost plug-and-play si totul in parametri din prima. Oricum, reglajul e relativ simplu de facut, e de invartit o piulita si facut log dupa.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveam nevoie doar de reglare. Da, daca reconditionezi reglarea intra in pret. Dar la mine nu necesita reconditionare. Este RELATIV simplu, bine zis :))

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit
               P2563 - 000 - Implausible Signal - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 182302 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2055.14.16
                    Time: 14:38:58

 

Salut, am aceasta eroare pe tester, impreuna cu becul care palpaie in bord.

Poate influenta EGR-ul aparitia problemei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiu tudorita

Salutare,am observat ca pe langa actuatorul turbinei e murdara de funingine e normal?masina e o jetta 1.9 bxe 2006 las si un video

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Masina in cauza: Golf 5 2.0 BKD.

Nu stiu daca a intampinat cineva o problema asemanatoare cu a mea:

Acum cateva saptamani, turbina mea s-a spart. (miezul)

Bine-inteles ca am achizitionat un miez nou (deja echilibrat din fabrica), l-am montat (am curatat si geometria cand s-a dat turbina jos, pentru ca asta a fost cauza pentru care miezul s-a spart, a ramas geometria blocata pe inchis.)

 

Ok, problema e urmatoarea:

In loc sa traga aer la filtrul de aer, pe acolo scuipa aer in plaja 1000-1800 RPM + full boost face la 2250 RPM.

Da, arunca boost pe la filtrul de aer, in loc sa traga aer.

Bineinteles ca in plaja 1200-1800, masina nu trage.

Dupa 1800, nu se mai simte la mana cum ar arunca boost pe la filtru.

 

Ce ar putea fi de vina?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
stefan.georgescu

Salutare,

Am tot cautat prin topic-uri dar nu am gasit problema pe care o are masina mea, deci am decis sa deschid un topic. 

Detin un VW Bora 1.9 TDI AHF 81 kW din 1999. 
Problema este urmatoarea: pornesc masina, dupa aproximativ 5-6 minute incepe sa mearga turbo la relantiu (efectiv se aude), scoate mai mult fum, si pe strada nu mai am aceeasi performanta ca la inceput, viteza maxima tot o atinge dar se simte ca nu mai are forta si consuma foarte mult ( in jur de 8-9 l/100 ).  Are 185000 km, ce as putea sa fac sau sa incerc macar sa fac? Motorina nu este cazul de luat in calcul pentru ca nu sunt in Romania si o tin doar pe motorina Q8 ( Shell ). Va multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefan.georgescu

Mai am pana ajung in romania, si in italia unde stau eu sincer toti prietenii au avut masinile distruse de mecanici, de aia am cerut o parere pe aici. Eu ma gandeam sa ii schimb actuatorul si repartitorul de vacuum de la turbo dar totusi am zis sa mai cer o parere, doua, trei... ?

ATENTIE: Quote la postul anterior este interzis prin regulament si se sanctioneaza!

Modificat de ForceTurbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!