Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

ionut.vidrighin

Problema rezolvata. 

A sarit sonda din filetajul de pe filtrul de particule. Din fericire filetajul nu s-a distrus asa ca s-a inșurubat acea sonda la loc si e totul in regula. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maryuscrysty

Salutare dragi colegi vin si eu cu o rugaminte are cineva o turbina garett de 1.9 bxe defecta deoarece de curant am schimbat turbina de pe masina cu una reconditionata si in momentu cand am dato jos am sesizat ca turbina mea nu avea joc doar avea geometria foarte inbaxita si din cauza asta nu as vrea sa o dau la schimb 

Asa ca daca vreun coleg are asa ceva defecta si vrea sa o vanda sunt dispus sa o cumpar 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba geometria, daca nu iese la curatat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maryuscrysty

Asta o sa fac catalin dar pana o fac pe cea veche pe masina o am pe cea reconditionata si imi trebuie una stricata sa o dau ca piesa de schim ca am mea nu are pic de joc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

La masina din semnatura de curand se aude un fel de fasait cand accelerez dar nu aud acel fasait cand nu este in sarcina

Nu se aude decat daca o accelerez tare. Daca merg normal fara sa accelerez brusc nu se aude. 

E normal sau trebuie sa fac o vizita in service ?

Din pacate nu prea se aude bine .. daca am muzica in masina nu se aude deloc :)

Nu exista erori in calculator.

Modificat de CaDyMaN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Turbina se aude cum trebuie conform celor de la service autorizat VW. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

revin cu dinozaurul - chiar daca nu este vag principiile sunt similare - sper sa ma primiti :)

deci este vorba de un commonrail in 5 cilindri cu turbina cu geometrie fixa si cu wastegate actionat cu electrovalva cu circuit vacuum - similar VAG. (normal deschis - se inchide la accelerari si in sarcina)

erorile generatoare de limp sunt:

p1235 - turbocharger boost control position sensor circuit; range performance - aici ori "N75"-ul ori furtunasele - furtunasele tocmai le-am schimbat - sa vad daca mai apare

p1193 - rail pressure signal under lower treshold - aici nu prea e de turbina - e ceva pe la senzorul din rail

Ceva sfaturi pentru prima eroare - la T4 am tot acelas fel de wastegate - si cu ajutorul ceasului de turbo se vede clar cum functioneaza - la ralanti oricata acceleratie aplici nu face turbina presiune, semn ca e wastegate-ul deschis, apoi cum pleci de pe loc se schimba treaba. La rexton nu am ceas de vacuum

Combinat cu asta - pare destul de lenes sub 2000rpn, apoi trage super bine. Cam ca ACV-ul de fapt - insa acesta e mai vioi la turatii joase (poate si din cauza diferentei de sisteme de injectie - commnrail la rexton, pompa clasica la t4)

Multumesc anticipat.

(interfata e o "delphi" d-aia mare cu relee multe in ea - aparent stie sa faca loguri dar nu ma prind eu cum inca :D - e de imprumut)

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,dupa reconditionarea turbinei,masina nu trage.Atasez un log recent.Multumesc!

LOG.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Nu trage la turații mici sau deloc? S-a reglat turbina pe basic settings?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trage pana in 2000 rotatii.Dupa,are un sprint scurt si apoi urca in turatii constant.La montaj nu mergea decat dupa 2800-3000 rot.Fiind presat de timp si avand nevoie de masina i-am spus sa faca ceva sa meraga cat de cat.A umblat la tija actuatorului si merge dupa cum se vede in log.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuia umblat la reglaje,daca ai reconditionat o ea a fost deja reglata pe banc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Nu are boost pana la turatia aia. Ar trebui insurubat putin de surubul de reglaj de baza, in sens orar. Ideal urmarind pe vag-com. Procedura e in sectiunea dyi.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc colegilor pt ajutor,o sa o dau jos si sa o trimit pentru reglaj.Ma intreb totusi de ce nu a mers cum trebuie de prima data.Posibil sa nu fi fost reconditionata corespunzator?Sugestii pentru o firma unde as putea sa o trimit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
popoviciu ioan mihai

buna m-a puteti ajuta cu aceasta scanare colegilor care a-ti mai avut acesta devectiune la  masina este un touran 170 cp motor 2l cod motor bmn..

Log-Log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Se poate sa-mi dati o recomandare pt reconditionat turbo la masina din semnatura, pt Bucuresti?!

Oscilez intre urmatoarele 3:

1. Cipos (stiu ca e la ingeri dar ma gandesc ca nu repara personal fiecare masina care-i trecea pragul si ca a apucat sa-i invete si pe altii meserie)

2. Turbocustoms (la Haplea, pt cei care il cunosc. Din cate stiu face si hibride si e destul de laudat, dar nu stiu unde le echilibreaza pt ca nu pare sa aibe foarte multa aparatura)

3. Avd (Au destul de multa aparatura dar si ceva complainuri pe forumuri)

Orice recomandare e binevenita.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut la AVD si dupa 2 ani si 25k km inca e ca dupa reconditionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dragos_u 1. Dupa Cipos nu a mai ramas nimic dpdv al atelierului, iar eu am vazut turbina reconditionata la el cu cateva luni inainte de accident, care a scos fum si a mancat ulei din prima secunda. TUrbina a fost inlocuita la scurt timp si avea ulei pe partea de evacuare.

                       2. Daca reconditioneaza miezul fara echilibrare nu e de luat in calcul

                       3. Avd...inclusiv eu sunt unul dintre nemultumiti, la mine au dat-o in bara pe partea de montaj, dar turbina functioneaza fara probleme de 110.000km. Daca te duci cu turbina in brate eu pe ei i-as alege 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 5/3/2019 at 7:08 PM, maryuscrysty said:

Salutare dragi colegi vin si eu cu o rugaminte are cineva o turbina garett de 1.9 bxe defecta deoarece de curant am schimbat turbina de pe masina cu una reconditionata si in momentu cand am dato jos am sesizat ca turbina mea nu avea joc doar avea geometria foarte inbaxita si din cauza asta nu as vrea sa o dau la schimb 

Asa ca daca vreun coleg are asa ceva defecta si vrea sa o vanda sunt dispus sa o cumpar 

Am eu de AUY dacă te ajută. 0761541622 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

O intrebare pentru cunoscatori, motorul meu e un bkd, ar potrivi miezul de turbina de pe brd in carcasa de la turbina mea bkd? Sau trebuie modificari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, in urma cu cateva zile sa stricat turbina si povestea incepe cam asa, in urma cu 2 saptamani imi tot sarea un furtun de la intercooler l-am pus la loc l-am prins cu coliere a doua zi a sarit iara, am mers asa cu masina pana acasa cu el sarit vreo 3 km masina scotea un fum negru groaznic, dimineata am cumparat altul nou si l-am inlocuit am iesit cu masina putin si am lasato in parcare, seara am plecat cu ea din nou in treapta a 3 a undeva la 3500 ture pusca ceva initial am crezut ca era alt furtun cand ma uit in spate nor de fum alb, opresc repede motoru si trag pe dreapta duc masina trasa pana la mecanic punem tester aveam o eroare de overboost, dam scutul jos si surpriza ax-ul de la turbo de pe partea de admisie era pe scutul de la motor :O si turbina era separata in 2 parti carcasa de pe partea de admisie pur si simplu era sarita statea doar in furtun... sa fie de la overboost sau sa se fi intamplat alt ceva ?

ax.jpg

fff.png

Modificat de justxvaly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi asta, dar verifică şi presiunea de ulei la turbină înainte să montezi alta (mai ales dacă axul este albăstrui). Verifică bine şi admisia de particule metalice rezultate din turbină. Mai verifică şi N75 să nu fi fost el cauza pentru overboost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axul nu era albastrui baiatul care mi-a facut turbina a spus ca ori era de la overboost ori a lovit un corp strain, nu am n75 am grup de electrovalve, nu stiu cum se verifica, turbina incepuse sa si fluiere destul de tare de vreo 3 saptamani

Modificat de justxvaly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, de la overboost turbina se poate fragmenta/dezintegra. Fluieratul ăla era început de sfârșit, ar fi trebuit să te pună în gardă. După ce montezi turbina să faci log in mers să vezi cum stai cu presiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fulgi metalici din ax am gasit doar pe furtunele de intercooler, tubulatura si filtrul de aer erau curate, cum sa desprins turbina in 2 ma gandesc ca au mai picat si pe jos din ele, cel putin ax-ul are obucata mai mare rupta din el cam cat o unghie si nu am gasito nici unde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stie nimeni daca potriveste internele de la brd in carcasa de la bkd?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!