Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Da,lasi motorul cat mai putin.

Umpli conducta cu ulei...este un tutorial pe situl AVD turbo daca nu te descurci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, rocket said:

Salut!

 

Spuneti-mi, va rog, cum se face corect amorsarea unui turbo cu ulei dupa curatare la Passat 1.9 AWX? Se porneste motorul, si se lasa la relanti, sau se poate introduce o cantitate mica de ulei in acel orificiu unde vine furtunul de ulei?

dupa ce montezi turbina,umpli o seringa de 10 ml de ulei si il bagi in turbina prin partea superioara,dupa asta invarti cu degetul paletii de admisie a turbinei ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat la cheie cu teava deconectata si cu mufa de la injectoare scoasa (in alte scopuri) si pot sa confirm ca curge ulei imediat cum dai la cheie. 3 chei ar trebui sa fie arhisuficient ca sa intre ulei in lagar, plus ca daca nu porneste motorul, nici nu se invarte turbina, asa ca ar trebui sa fie destul de safe.

ca idee, la mine i-am dat cheie imediat si nu a patit absolut nimic, asta acum vo' 50mii..

Aici vorbim de turbina curatata, nu de o turbina noua care nu are gram de ulei in lagar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si turbinele noi au ulei destul in lagare, pentru ca la proba de echilibrare sunt alimentate cu ulei . Acolo se invart cu pana la 50.000 rpm, deci nu se poate face fara ungere.

plus ca la asamblare se mai ung si acolo piesele.

e suficient daca pui putin ulei cu seringa inainte sa pui conducta. Si pe urma pornit si lasat cateva minute la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca l-am lamurit ce si cum sa faca, daca nu a montat deja turbo. 

Nu prea are ce sa pateasca turbo in 2-3 secunde pana se amorseaza pompa de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos, m-ati lamurit, e limpede acum.

O seara placuta va doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o intrebare: la demontare turbina cu tot cu EGR si galerie de admisie, obligatoriu se schimba si garniturile la care se umbla? Ma refer la garnitura dintre motor si galerie, EGR si conducta etc.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, rocket said:

Inca o intrebare: la demontare turbina cu tot cu EGR si galerie de admisie, obligatoriu se schimba si garniturile la care se umbla? Ma refer la garnitura dintre motor si galerie, EGR si conducta etc.

 

Multumesc.

daca te ai uitat la video,,zice,, ca trebuie schimbate si turul si returul de ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turul - se spala bine... 

returul - depinde de care este. Daca e metalic se curata si atat. Daca e de cauciuc ( in general nu la Vag) se schimba

toate masurile sunt pentru prevenirea contaminarii cu mizerie si buna circulatie a uleiului pana in si din turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, vin si eu cu o nelamaurire partiala, turbina incepe sa ma lase, dupa cativa km de oras fara accelerari bruste, dupa o accelerare puternica in tr a 2-a cand schimb in 3 masina da putin in nas si scoate un sunet gen blowoff valve cand ridic piciorul de pe acceleratie, masina trage cam ~80% cum ar trebui, dupa 1-2 accelerari puternice isi revine si toate simptomele dispar. La un drum lung la fel primele 1-2 accelerari puternice se manifesta iar dupa este totul ok. Eu banuiesc geometria ca agata dar nu stiu sunetul acela daca este de la vreun furtun, sunetul de sirena se manifesta o data la 100 de accelerari puternice spre finalul plajei de turatie. Am observat ca primele accelerari sunt insotite de fum negru mai mult decat de obicei. Nu merg cu ea subturata, viteza o schimb la minim 2500. Sa mai fie ceva pe langa geometrie ce sta sa moara? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

controleaza jocul la axul turbinei,daca nu iei limp mode nu are nimic geometria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, inca o intrebare, la 2.0 tdi bkd ca sa ajung la turbina se poate doar pe sub masina sau si pe deasupra daca scot furtunul de la filtru de aer? Ce joc este considerat ok? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate si pe sus daca poti scoate furtunul de la filtrul de aer,,,jocul admisibil tre sa fie f mic...o jumate de mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles, mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan_andrei82

Buna seara! As dori sa stiu daca ati mai intalnit acest zgomot metalic la accelerare si daca provine de la turbina? Initial se auzea numai la turatii de peste 3000 si pe urma a inceput sa faca la accelerari bruste din zona de 2000 ture. Daca accelerez mai usor nu face. Initial mi s-a spus ca scapa presiune pe undeva, dar am verificat si nu am gasit. Turbina fluiera de aprox. 60000 km (dupa soft), acum avand 126000 km. Nu consuma ulei, nu scoate fum. Multumesc!

 https://youtu.be/LdmEkiOoZYw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pare a fi sunet de turbina defecta ci mai degraba de tubulatura sau presiune care scapa pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
razvan_andrei82

Intr-adevar, zgomotul suplimentar (ca un scartait) pe langa fluieratul turbinei era de la garnitura de evacuare. Cand am vrut sa o reconditionez anul trecut au dat turbo jos, au pus-o la loc si nu au stans-o bine probabil, desi daca erau profi schimbau toate garniturile. Oricum pana la urma am inlocuit turbo cu totul, ca sa scap de o grija. Recomand turbo's hoet pt achizitia de turbine, noi sau reconditionate de fabrica. Vin cu kit de instalare, indicatii de montaj, verificare si garantie 2 ani. O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,am si eu o problema asemanatoare pe o Jetta 2007 1.9 BLS, a1 a intra greu,pe la 2800 parca nu face presiune zic eu si dupa intra instant sa zic asa.Se aude de asemenea scartaitul acela metalic din video.Ceva pareri?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan_andrei82

De verificat garniturile, mai ales cea de la galeria de evacuare. Daca scapa presiune pe acolo o sa se vada depuneri. Daca ai umblat la turbo sau evacuare verifica toate garniturile si mai strange suruburile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, urmeaza sa fac un drum mai lung si am aruncat o privire pe la motor. Am observat ca in dreapta turbinei este o zona imbibata cu ulei. 

Asa este normal?

Am atasat 3 imagini. 

IMG_0054.JPG

IMG_0055.JPG

IMG_0056.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica manual jocul in axul turbinei,spala zona sa vezi daca mai reapare ulei si supravegheaza nivelul de ulei din motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut10a multumesc de info. Am mai discutat cu cineva si mi-a recomandat sa curat cu un spray curatitor de frane de la Wurth. Exista vreo metoda speciala sau pur si simplu dau cu el in zona respectiva? Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!