Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Astea sunt erorile stocate check engine  aprins plus spira. Spira se aprinde dacă mașina sta la turații între 800 și 1000 când  merg in marșarier de regula sau uneori la relantiu.Când e aprinsa spira sunetul la motor se aude altfel și nu mai intra turbo,plus ca masina scutura la oprire uneori dacă ciupesc puțin accelerația înainte sa opresc nu mai scutura.

E6D3F5DE-6DB6-40E3-A8CD-61AABA3ED85C.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Am făcut în log la turbină, îmi puteți spune dacă este în parametrii!

Screenshot (4).png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut.Masina are urmatoarele simptome.Nu trage cum ar trebui si dupa 70-80 km /h daca o turez intra in limp mode si abia trage,se aprinde spira,martorul engine e aprins

Pe tester imi apare senzor ax cu came g40 dar nu mai stiu exact codu,am uitat sa fac poza,iar a 2 a eroare este 000665-regulator presiune supraalimentare  p0299-000-limita de reglaj admisa depasita in jos.Am citit sa verific furtunele,dar in caz ca  furtunele sunt bune cam ce ar fi?Actuatorul defect?,senzor maf,geometria ? turbina nu fluiera nu aud zgomote de la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi mai multe cauze: probleme vacuum (furunase crăpate, capsula actuatorului sparta, N75 defect), geometrie blocată

Citește topicul de mai jos și fă cele trei loguri descrise acolo

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut

la un g6 2.0l tdi din 2011 am eroarea p0299 , am schimbat n75 si capsula turbo...eroarea reapare, probabil reglajul e facut incorect.

nu am reusit sa intru pe canal 120 .

stie cineva cum se face corect reglajul? 

 

20220727_175239.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua am si eu un Golf 7 2016 1.6 TDI CXXB cod motor. Mi se aprinde spirala(martor bujii) si nu mai trage, apoi am aprins si chek engine, o opresc, pornesc iar spirala se stinge trage din nou masina, cand am nevoie de mai multa putere iar se aprinde. Pe teaster imi da eroarea P029900. Mentionez ca doar ce am schimbat turbo cu unul nou, furtunasele de vaccum au fost verificate, degeaba tot la fel face. Aveti idee ce as putea sa ii mai fac? Sau dupa ce am pus turbina noua trebuie sa ii fac adjustare din teaster? la cine am facut masina asta nu mi a facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Varmaga said:

Mentionez ca doar ce am schimbat turbo cu unul nou

Ai pus turbina noua cumpatata din magazin ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/31/2022 at 4:01 PM, Varmaga said:

Sau dupa ce am pus turbina noua trebuie sa ii fac adjustare din teaster?

Reglarea actuatorului turbinei se face manual prin ajustarea piulițelor, cu ajutorul testerului. Se găsesc multe clipuri pe YouTube cu procedura.

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
On 7/28/2022 at 8:44 AM, ionut10a said:

salut

la un g6 2.0l tdi din 2011 am eroarea p0299 , am schimbat n75 si capsula turbo...eroarea reapare, probabil reglajul e facut incorect.

nu am reusit sa intru pe canal 120 .

stie cineva cum se face corect reglajul? 

 

20220727_175239.jpg

pana la urma am gasit reglajele la capsula turbo, la 2011 nu sunt pe grupul 120...daca m am uitat unde trebuie sunt notate in mv...convertit in volti ar fi turbo on off 0.65v si 3.3 v.

nu stiu unde sa ma mai uit sa fac sa dispara p0299...capsula si n75 noi oem, vaccum este la actuator, furtunele nu sunt inversate.

daca are cineva o pista....cu placere

 

20230103_180953.jpg

20230103_180855.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc dar nu prea ma ajuta...vreau marturii de la baieti din garaj, din experienta de zi cu zi

am schimbat tot ce zice pe ross tech...la eroarea p0299 9 din 10 cazuri e capsula, ar fi fost frumos sa fie capsula...presiunea e mica in admisie, am sa controlez paleti turbo, furtunele groase, intercooler....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai pierdut deja timp si nu merge, poate nu ai sculele necesare si nici cunostintele sa repari.

 

ia ceas de vacuum si masoara sa vezi exact cat vacuum ai la capsula.  daca ai vacuum corect (aprox 800 mb) , refaci reglajul capsulei conform manualului. 

pentru verificare cursa actuator, vezi aici

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, doar în secțiunea asta ma lasa sa scriu, nu ma pricep cu forumurile, doar ' Masina mea' ma lasa sa selectez la topic-uri. Ma puteti ajuta cu o parere? Este turbina sau e de verificat si altceva?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

 

am si eu pe o skoda rapid 1.6 tdi 90 CP: eroare si limp mode: cod p0299. am doar o singura intrebare daca s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema

Posibil de la presiunea scazuta in turbo sa am rontaiala de injectoare? inca de la turatii mici. Injectoarele le-am pus pe toate noi, codul nou VDO, insa rontaie de te ia capu cu ele..

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea are treaba, in general asa sunt tipul asta de injectoare de la Siemens/Continental - mai zgomotoase. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Recent am reconditionat turbina la passat b6 bkp...am urcat un pod si am turat masina pana la 4000 rotatii cand a inceput sa scoata fum alb destul de gros, a tinut cam 1 km apoi a disparut. Am intrebat la service-ul unde repar si mi-au spus ca e normal, posibil sa mai iasa asa o saptamana apoi nu va mai iesi. Voi ce ziceti? Multumesc pentru eventuale informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fi fost uleiul din intercooler ramas in urma defectarii turbinei

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua,

    ieri dupa-amiaza, ma intorceam in Bucuresti de la aeroportul Otopeni, masina era fara bagaje si doar eu soferul in ea si deodata, dupa o accelerare scurta, când urcam un pod peste soseaua de centura, masina a pierdut drastic din putere si apoi nu se mai accelera deloc, mai mult de 100 km/h si cred ca cca. 2500 de rotatii/minut nu mai urca. Am luat contactul si si-a revenit, dar in bord s-a aprins martorul "motor" si mesajul " Abgas Werkstatt" adica probleme cu gazele de evacuare si ca trebuie mers la service. Acasa cu laptopul am gasit mesajul atasat. Masina are cca. 365.000 de km. si nu s-a umblat la turbina niciodata. Am programat peste câteva zile o vizita la service pentru reconditionarea turbinei, fiindca la vârsta ei si la acest numar de km., m-am gândit ca genul acesta de eroare nu e tocmai un lucru neobisnuit. Sper ca nu am, gresit când am luat aceasta decizie, fiind cumva presat si de apropierea concediului si cinstit sa fiu cam de cca. 1-2 ani simteam cumva ca masina nu ma tragea asa de bine ca inainte si crescuse usor si consumul de carburant. O sa revin cu amanunte dupa reconditionare.

Eroare turbina.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La eroarea asta cam geometria este prima bănuită, dar dacă tot ai vcds de ce nu faci nişte loguri?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, desi ma gândisem si eu la acest LOG, eu nu ma pricep mai deloc la calculatoare si desi am citit de mai multe ori procedurile, tot nu pot spune ca ma descurc. Eu banuiesc geometria variabila din cauza numarului de km. ai masinii (de care de altfel sunt foarte multumit) si pentru ca furtunele de vacuum au fost inlocuite preventiv cu furtune originale acum câtiva ani si vana N75 inlocuita odata cu furtunele, tot preventiv, marca Pierburg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am un golf 5 1,9 tdi din anul 2004, motor BKC, in jur de 388000 km, majoritatea făcuți de mine !!! De curând, pe autostradă, s-a aprins check engine și îmi arată probleme cu scurgere de gaze, in engleză, émission workshop !!! Am fost la mecanic, același de o viață !!! Apare aceasta pe tester . Mașina funcționează în parametrii buni pt anii ei, dacă urc o pantă, nu mai accelerează, sunt nevoit să opresc motorul și când repornesc, totul ca înainte !!! Ce ar trebui să fac, in afară de faptul că trebuie să o arunc la rabla ??? Mulțumesc !!!

f1b15955-3c4c-4628-bead-e102d88aad7c.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica capsula turbinei,vacuumul,furtunele de presiune. Daca sunt ok,jos turbina si reconditioneaz-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut colegi, dețin si eu un touran 2.0 16V BKD automat, iar când o forjez ceva timp mi se taie accelerația si urca foarte greu turometrul. I-am făcut un tester si imi apare asta: 16618-Reglaj presiune de supraalimentare- P0234 limita de reglare depașită in sus. Ma poate ajuta careva cu ceva rezolvări. Țin sa zic ca nu scoate fum si nu face nici un fel de zgomot, pur si simplu nu mai vrea sa tragă. După ce șterg eroare merge normal pana reapare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai adesea problema asta este din cauza gripării geometriei turbinei. Mai rar  pot fi și alte cauze, dar pentru a determina asta ai nevoie de un vcds să sa faci niste loguri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!