Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Pai mai concret de atat ce vrei sa afli? Ti-ai raspuns singur la intrebare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut colegi am si eu o problema,si anume un sunet gen falfait in filtru de aer pe decelerare. A făcut asa  acum 2-3 săptămâni când a fost mai rece afara. Acum nu mai face. Niciun martor aprins în bord,nicio eroare nimic doar acel zgomot. Masina trage la fel ca înainte. Atașez o poza cu un log făcut în mers în treapta 3 si pedala la fund si un filmuleț cu sunetu. Masina e un golf 5 1.9 tdi cod motor bls. Filmuletul nu este cu masina mea ca nu am apucat sa filmez atunci iar acum nu mai face,il am de la un coleg care se pare ca are aceasi problema doar ca al lui e bkd .Multumesc anticipat pentru raspunsuri

20210309_150317.jpg

Modificat de m1980geo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul nu arată rău în afară de un spike cam mare la început. Treaba este că logul nu reflectă întotdeauna unele defecte mecanice.

Uite nişte discuţii despre acest sunet.

 

Pe viitor este mai bine să pui logul în formatul în care îl salvează vcds (*.csv)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunetul asta este ceva comun la vw! De obicei l-am auzit la motoarele de 1.9(bkc) si este de la descarcarea presiunii facuta de turbina. O sa vezi ca se aude si in mers daca te duci pe la 3000rpm si calci ambreiajul ca sa schimbi treapta(doar la treptele 1-2 este sesizabil ptr ca de la a3a creste zgomotul de fond),dar doar la accelerari sportive,nu la mers linistit. Eu am avut un B6 si un Touran care faceau exact la fel. La Touran am schimbat turbina si tot asa facea. Acelasi zgomot l-am auzit si la masinile clientilor. Eu zic sa nu-ti faci probleme si sa eviti pe cat posibil sa o accelerezi asa pe loc sau reprizele foarte sportive de acceleratie! Atata timp cat mergi cu masina normal,nu se va intampla nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Care ar fi cele mai comune probleme care produc eroarea de mai jos, și de unde să încep verificările? 

Cum trec de 100 kmh intră în limp mode. Până la viteza asta pare să tragă ok în orice plajă de turații.

Nici regenerările nu și le mai face, o trebuit să conduc așa 1500 km, și trebuia să facă 5 regenerări.

20210503_191639.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tubulatura intercooler/Vacuum/n75/actuator/turbo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil lipsă vacuum. În Freeze Frame scrie că cere 2244mbari şi turbina oferă numai 1336.2 mbari. Legat de vacuum problema poate fi la pompa de vacuum, furtunaşe crăpate, N75 defect, capsula vacuumatică spartă. Eu zic să începi cu capsula vacuumatică, se întâmplă destul de des să se spargă. Pui furtunaş, tragi aer cu gura şi trebuie să rămână limba lipită de furtunaş:)). Asta dacă nu ai cumva un pistol de vacuum cu manometru.

+ tubulatura cum a scris colegul mai sus.

 

LE 

Fă şi un log în mers şi dacă se poate pe loc pe turbină

https://vwforum.ro/topic/125018-metode-de-diagnoza-pentru-turbina-egr-debitmetru/?tab=comments#comment-2898342

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat un pistol de vacuum cu manometer ca să pot verifica și vacuumul ce-l face pompa.

Între timp am șters eroarea și am vrut să văd dacă începe regenerarea filtrului de particule. Însă chiar dacă nu e nicio eroare, nu vrea să pornească regenerarea. 

Ultima regenerare s-a întrerupt brusc și am avut ceva eroare legată de termostat (nu sunt sigur de eroare, pentru că a fost citita cu un OBD chinezesc, si am șters-o. Chiar și acum OBD-ul zice ca eroarea e de la debitmetru).

Din ce am citit pe Ross-Tech, evacuarea înfundată poate împiedica turbina să creeze presiune. Poate fi asta o cauză a problemei?

Ce ar putea să blocheze regenerarea fără să dea eroarea? Termostatul oare? Am observat că temperatura e mai tot timpul pe la 60 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Un senzor care nu indica corect, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca pana la urma membrana de la capsula vacuumatica e crapata, nu tine vacuum deloc. 

Nu ma bag sa o schimb singur, ca reglajul tijei nu e asa simplu de făcut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Până la urmă am făcut singur înlocuirea actuatorului, nu a fost chiar așa greu, dar e ceva de lucru. Acum pare totul ok, doar că la pornire valoarea minimă apare 0,680 mV în loc de 0,760 mV, în rest stă la 0,760. Și în timpul adaptării a scăzut până la 0,680. În Elsa scrie că valorile trebuie să fie între 0,650 și 3,9 mV când se face adaptarea în Basic Settings, deci bănuiesc că nu e o problemă.

Ce am mai observat e că la ralanti presiunea măsurată e de 989 mbar iar cea cerută e de 1020 mbar, trebuie sa fie egale sau e ok și așa?

O să fac și un log să văd cum se comportă în mers.

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Salut

Am schimbat turbosuflanta, la o skoda oktavia din 2007 , am ales sa cumpăr una noua. Dupa montaj din cand in cand masina dădea deviație negativă , pierdea puterea cand iti era lumea mai draga, am verificat furtune, electrovalva, am trimis turbo înapoi, baieti de acolo au afirmat că sar fi dereglat geometrie in urma montajului, ca nu sar fi pus ulei in ea , etc. Intrebarea este se poate deregla asa usor geometria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce turbina ai cumparat si de unde?

Geometria nu se deregleaza la montaj.

 

In ceea ce priveste incarcarea cu ulei inainte de montaj, Garrett aproape conditioneaza garantia cu schimbarea conductelor de tur si retur pentru ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Un amic care are servis lucrează cu o firmă care reconditioneaza, nu era Garrett, multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne-ai pus pe o pista gresita, turbina nu este noua, iar o turbina reconditionata in afara retelei oficiale a producatorului nu mai ofera nici o garantie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Avea de optat între a recobditiona turbina veche si sa cumpere una noua , aia care le recobditioneaza vand si turbosuflante noi, a venit cu factura și garantie 1 an de zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod motor ai?

Cel mai probabil Garrett a fost de prima echipare, ce marca de turbina ai cumparat acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am și eu o problema, daca ma poate ajuta cineva... 

Am rectificat turbina cu 10 mii de km in urma, acum 2 mii de km mi s-a blocat, am dat-o jos, am dus-o la cei care mi-au rectificat-o si mi-au deblocat-o era bună. 

Acum mi s-a blocat iar și e aceeași poveste, tot bună e.. 

Cei care mi-au rectificat-o mi-ai zis ca este ceva care o blocheaza. 

A mai pățit cineva? Sau aveți ideea care ar fi cauza? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

31 minutes ago, Robert15 said:

Acum mi s-a blocat iar

Mai exact ce se blochează la ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!o parere va rog,Passat b6,BMR

20210615_011743.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil o problema de vacuum. Verifica dacă nu este sparta membrana actuatorului (pui furtunas nou, tragi aer cu gura, trebuie să rămână limba lipită de furtunas)

Verifica traseul de vacuum (pompa tandem, furtunase, rezervor vacuum, N75)

Fă loguri în mers si pe loc și postează-le pe topicul dedicat

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate să facă figura asta doar odata,adica sa fie o simplă întâmplare?În decurs de 3 luni de cand am masina a facut numai o singură dată,actuatorul tine vacumul ,furtunasele par ok,eroarea am primit o la un drum lung în timp ce își făcea regenerarea.Sa fie vreo legătură cu regenerarea? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 15.06.2021 at 8:46, lupo_bv a scris:

Probabil o problema de vacuum. Verifica dacă nu este sparta membrana actuatorului (pui furtunas nou, tragi aer cu gura, trebuie să rămână limba lipită de furtunas)

Verifica traseul de vacuum (pompa tandem, furtunase, rezervor vacuum, N75)

Fă loguri în mers si pe loc și postează-le pe topicul dedicat

 

Ai avut dreptate,multumesc de ajutor,era fisurat furtunelul de vacum care intra in turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Vin si eu cu o problema la un Golf V 2008, 1.9 BXE. Am reconditionat turbina originala in sensul ca a fost curatata si schimbate bucsele. Turbina suna identic inainte si dupa reconditionare exact ca in clipul de mai jos.

 

Suna corect? Este cumva miezul defect? Am fost la un service de proasta calitate? Mi-au spus ca turbina a fost dusa la cineva care se ocupa cu asa ceva.

 

Video youtube, sunet identic.

Modificat de Alexei H.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alexei H.

Am mutat în acest topic postarea pentru că pare mai degrabă o problemă mecanică care nu poate fi identificată prin analiza logurilor (pe care de altfel nu le-ai postat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!